home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 15:02:21 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
06 Okt 2024, 18:18 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23431
  0 Brugere, 860 Gæster Online.

Indlæg: 1132902 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: Rajesh
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 27 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 249 250 [251] 252 253 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 613664 gange)
OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3750: 16 Mar 2013, 00:42 »

Ja du skal se den fra 2008.

Syntes nu ikke bare det er en skolefilm. Det er en utrolig god og spændende film. Den er voldsomt provokerende. Filmen er baseret på et virkeligt eksperiment, så det gør filmen det mere virkelig og uhyggelig. Dog var der vist ikke dødsfald irl. Wink
Logged

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3751: 23 Mar 2013, 17:52 »

Har I nogle gode forslag til film man kan se med sine forældre her påsken, hvor man er i sommerhus på bøh-landet. Skal helst være noget ála De Urørlige. Smiley
Logged

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3752: 23 Mar 2013, 18:48 »

Har I nogle gode forslag til film man kan se med sine forældre her påsken, hvor man er i sommerhus på bøh-landet. Skal helst være noget ála De Urørlige. Smiley
Moneyball er fremragende. Mine forældre kan også godt lide den, så det er måske ikke et helt ringe bud?
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3753: 24 Mar 2013, 09:16 »

Nogen der har set "Extracted"? Den får kun 6/10 på IMDB, hvilket jeg slet ikke fatter. Jeg tæt på at give den 9, hvilket er en meget høj karakter på min skala.

Den handler om en mand der opfinder en maskine, som gør at man kan komme ind i hovedet på andre, og se deres hukommelse. Derved kan man hjælpe potentielle folk med at bearbejde deres traumer osv. Desværre skal han bruge penge til sin forskning, så derfor indvilliger han i at maskinen også måske skal bruges til at tjekke forbrydelser. For selvom de lyver vil deres hukommelse jo aldrig lyve.

Da projektet skal fremvises til test, foran kriminalforsorgen skal vores hovedperson så ind i hovedet på en formodet forbryder, for at se om han har begået et mord, og det er så her det hele går galt........

Filmen havde ikke en storyline som jeg kendte, og jeg følte på intet tidspunkt at jeg for alvor havde regnet slutningen ud (prøvede heller ikke, da jeg bare nød filmen som den var), skuespillet var overraskende godt, på trods af at jeg ikke umiddelbart kender nogle af skuespillerne, ud over en.
Samtidig havde filmen et godt twist til sidst.

Igen, hvis folk kan lide The Matrix, Inception og andre film i den katagori, så er jeg sikker på at man vil kunne lide Extracted.
Logged


DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3754: 24 Mar 2013, 10:48 »

Har I nogle gode forslag til film man kan se med sine forældre her påsken, hvor man er i sommerhus på bøh-landet. Skal helst være noget ála De Urørlige. Smiley

Sling Blade, de andres liv og "der untergang"

denne tv serie ville også kunne være et hit The Spiral 2012 http://www.imdb.com/title/tt2264587/
Logged

YNWA

runelarsen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3755: 24 Mar 2013, 12:23 »

Jeg har lige set en film som hedder Macgruber. Super super fed film hvis man er til komedie. Den kan erhverves for 15-20 kroner i Blockbuster.
Logged


OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3756: 24 Mar 2013, 13:19 »

Nogen der har set "Extracted"? Den får kun 6/10 på IMDB, hvilket jeg slet ikke fatter. Jeg tæt på at give den 9, hvilket er en meget høj karakter på min skala.

Den handler om en mand der opfinder en maskine, som gør at man kan komme ind i hovedet på andre, og se deres hukommelse. Derved kan man hjælpe potentielle folk med at bearbejde deres traumer osv. Desværre skal han bruge penge til sin forskning, så derfor indvilliger han i at maskinen også måske skal bruges til at tjekke forbrydelser. For selvom de lyver vil deres hukommelse jo aldrig lyve.

Da projektet skal fremvises til test, foran kriminalforsorgen skal vores hovedperson så ind i hovedet på en formodet forbryder, for at se om han har begået et mord, og det er så her det hele går galt........

Filmen havde ikke en storyline som jeg kendte, og jeg følte på intet tidspunkt at jeg for alvor havde regnet slutningen ud (prøvede heller ikke, da jeg bare nød filmen som den var), skuespillet var overraskende godt, på trods af at jeg ikke umiddelbart kender nogle af skuespillerne, ud over en.
Samtidig havde filmen et godt twist til sidst.

Igen, hvis folk kan lide The Matrix, Inception og andre film i den katagori, så er jeg sikker på at man vil kunne lide Extracted.

Lyder som en film jeg skal se iaften. Thumbs Up
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3757: 24 Mar 2013, 18:03 »

Jeg så Platoon for første gang her for et par dage siden..

Den er jo i manges øjne en helt fantastisk krigsfilm. Personligt synes jeg da at den er noget hajs Tunge

Dårligt skuespil, langsomt tempo og generelt ikke særlig mange plusser at nævne. Konflikten mellem de to befalingsmænd med hensyn til ideologi og moral er selvfølgelig altid sjov at tage op, men jeg synes på ingen måde at den fortjener den ros jeg har hørt den få!

Jeg var seriøst skuffet!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3758: 24 Mar 2013, 18:10 »

Nogle af jer der har set den nye film Flight, med Denzel Washington Smiley ?
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Gungner
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3759: 24 Mar 2013, 18:19 »

Fik set "Casualties of War" (De Kaldte Os Helte) på TV2 Film her for et par dage siden. Faktisk en rigtig god krigsfilm, baseret på virkelige begivenheder. Den er ikke på niveau med film som Saving Private Ryan, Apocalypse Now og den slags, men det er stadig en rigtig god film.
« Seneste Redigering: 24 Mar 2013, 18:21 af Gungner » Logged

Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3760: 24 Mar 2013, 18:19 »

Nogle af jer der har set den nye film Flight, med Denzel Washington Smiley ?
Ja, ikke nogen speciel overdrevet film. Men klart værd at se, historien er fin, men der er ikke rigtig på noget tidspunkt hvor du sidder ude på kanten af stolen.
Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3761: 24 Mar 2013, 20:00 »

Lyder som en film jeg skal se iaften. Thumbs Up

Giv gerne lige respons på hvad du synes om den Smiley Jeg vil gerne vide om det er mit hjernedøde hoved der har set noget superfedt, som alle andre bare synes er noget hø, eller det er de andre som bare ikke sætter pris på en god film Smiley
Logged


OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3762: 25 Mar 2013, 18:08 »

Giv gerne lige respons på hvad du synes om den Smiley Jeg vil gerne vide om det er mit hjernedøde hoved der har set noget superfedt, som alle andre bare synes er noget hø, eller det er de andre som bare ikke sætter pris på en god film Smiley

Blev lige distraheret igår (af mig selv). Så jeg skal nok se den iaften og give en tilbagemelding.  Thumbs Up
Logged

TimE
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3763: 25 Mar 2013, 20:50 »

Jeg så lige filmen The Express som er en sand historie, der handler om en sort 'football' spiller ved navn Ernie Davis som har et kæmpe talent. Man følger ham så igennem hans kamp for at blive den bedste runningback i verden, men også kampen i et meget racistisk Amerika.
Det er virkelig en fantastisk historie som man virkelig bliver helt følelsesladet af at se, kan ikke andet end anbefale alle at se den! Om man er interesseret i amerikansk fodbold eller ej.

IMDB: http://www.imdb.com/title/tt0469903/
Ernie Davis Wiki: http://en.wikipedia.org/wiki/Ernie_Davis
« Seneste Redigering: 25 Mar 2013, 20:52 af TimE » Logged

FC Bayern München
Triplemeister 2012/2013!

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3764: 25 Mar 2013, 20:57 »

Har lige set et Lovecraftian vidunder af en film. In to the mouth of madness. Den er lavet af en af de bedste horrorinstruktører, John Carpenter. Det er en virkelig spændende film, hvor man aldrig helt ved hvad der kommer rundt om hjørnet.  Thumbs Up
Logged

Sider: 1 ... 249 250 [251] 252 253 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010