home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:25:17 warmon Blogkonkur... [19] Journeyman - Skal...
I går kl. 21:30:32 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
I går kl. 21:27:02 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
I går kl. 20:44:50 Wester Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23301
  0 Brugere, 342 Gæster Online.

Indlæg: 1132757 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 583805 gange)
SaneSoul
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #60: 10 Feb 2006, 19:52 »

Apropos det 19 århundrede, så var 1864 heller ikke noget stille år.  Wink

Uhm.... Nej der var gang i den med krigen og alting..... Hvor vil du hen? Smiley
Logged


You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

Borelli BB
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #61: 10 Feb 2006, 20:08 »

Uhm.... Nej der var gang i den med krigen og alting..... Hvor vil du hen? Smiley

Ingen steder  Opstemt

Ville bare lige sikrer mig at jeg blev nomineret til "Årets mest idiotiske indlæg anno 2006".  Wink
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #62: 10 Feb 2006, 20:21 »

Ingen steder  Opstemt

Ville bare lige sikrer mig at jeg blev nomineret til "Årets mest idiotiske indlæg anno 2006".  Wink

Den kommer du nok til at kæmpe med Champignon om Wink

Tilbage til topic tak Wink
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #63: 10 Feb 2006, 20:29 »

Den kommer du nok til at kæmpe med Champignon om Wink

Tilbage til topic tak Wink

Muhaha funny
Logged


absalonsen
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #64: 10 Feb 2006, 20:55 »

Jeg regner med at skulle se den Wink

Nemlig. Mig og nogle venner tager også ind og ser den.. Den ser jo herre god ud..  Thumbs Up
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #65: 10 Feb 2006, 20:57 »

Ingen steder  Opstemt

Ville bare lige sikrer mig at jeg blev nomineret til "Årets mest idiotiske indlæg anno 2006".  Wink

Det er vel snyd, hvis du gør det med vilje?  Huh Rullende Øjne
Logged

Borelli BB
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #66: 10 Feb 2006, 21:12 »

Det er vel snyd, hvis du gør det med vilje?  Huh Rullende Øjne

Det jo gas for satan  Opstemt
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #67: 10 Feb 2006, 21:23 »

Jeg elsker South Park. Men det er på grund af deres samfundskritik. Og Terence & Phillip er en del af den samfundskritik. Det er en åbenlys parodi og kritik af den tomme humor vi ser i ligegyldige sitcoms dag ud, dag ind.

Der er jeg så lidt anderledes, hvis jeg skal se film der handler om samfundet, så skal det helt sikkert være et drama. En komedie er bare en sjov aften.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

SaneSoul
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #68: 10 Feb 2006, 21:39 »

Der er jeg så lidt anderledes, hvis jeg skal se film der handler om samfundet, så skal det helt sikkert være et drama. En komedie er bare en sjov aften.

Det er også helt fair.
Jeg kan personligt godt lide at se komedie-film/serier der er samfundskritiske (som eks. South Park, Monty Python Simpsons osv), men jeg respekterer fuldt ud din holdning. Hver sin smag Thumbs Up
Logged


You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

philipo
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #69: 10 Feb 2006, 21:48 »

Jeg har lige set:

Troy (dansk titel: Troja)

Og det er bare en narjs film. Jeg elsker den første kamp scene der er med Brad Pitt, hvor han dræber ham kæmpen rimelig hurtig Opstemt
Og det samme med den scene hvor Brad Pitt, kæmper med Eric Bana (hektor), der kan man se hvem der er den bedste Opstemt
Logged

Xbox 360: iphilipoxbox
PS3: iphilipo

Borelli BB
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #70: 10 Feb 2006, 21:50 »

Jeg har lige set:

Troy (dansk titel: Troja)

Og det er bare en narjs film. Jeg elsker den første kamp scene der er med Brad Pitt, hvor han dræber ham kæmpen rimelig hurtig Opstemt
Og det samme med den scene hvor Brad Pitt, kæmper med Eric Bana (hektor), der kan man se hvem der er den bedste Opstemt

Ja, det er en super fed film!!!

Den der scene hvor han laver det der hop, og nakker ham lige i halsen er fedt!  Grin
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #71: 10 Feb 2006, 21:53 »

Jeg har lige set:

Troy (dansk titel: Troja)

Og det er bare en narjs film. Jeg elsker den første kamp scene der er med Brad Pitt, hvor han dræber ham kæmpen rimelig hurtig Opstemt
Og det samme med den scene hvor Brad Pitt, kæmper med Eric Bana (hektor), der kan man se hvem der er den bedste Opstemt

Jeg syntes da det er en okay film, men det er meget overvurderet i følge min mening.
I øvrigt lidt sjovt at Brendan Gleeson spiller en græsk konge.. for han ligner virkelig en fra Irland (hvilket han sjovt nok også er).
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

philipo
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #72: 10 Feb 2006, 22:06 »

Jeg syntes da det er en okay film, men det er meget overvurderet i følge min mening.
I øvrigt lidt sjovt at Brendan Gleeson spiller en græsk konge.. for han ligner virkelig en fra Irland (hvilket han sjovt nok også er).

Det er sjovt du skriver det med at du syntes den er overvurderet. Jeg syntes nemlig lige præcis det modsatte.
Da jeg ikke rigtig syntes den fik den succes eller omtale, som den måske godt kunne have fortjent.

Men hver sin mening.

Borelli BB: Ja lige præcis det er den scene, med ham "kæmpen" hvor det går lidt hurtigt med at få ham ned Opstemt
Logged

Xbox 360: iphilipoxbox
PS3: iphilipo

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #73: 10 Feb 2006, 22:09 »

Jeg syntes helle tiden man skulle høre hvor god den nye storfilm Troja var.. efter jeg havde set den tænkte jeg: Ja okay det var da en godkendt action film med svær og sådan noget.
Men der er langt op til film som Braveheart og Gladiator, når vi nu snakker historisk action/krigsfilm.

Nej så heller Kingdom Of Heaven, hvor Orlando Bloom virkelig gør det godt.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #74: 12 Feb 2006, 19:40 »

Så lige King Kong i går...
Den er sku noget fessen  Ubeslutsom
Ja bevars den er skide godt lavet, og Kong virker ægte. Den har da også nogle sjove scene specielt mellem Kong og pigen. Men i bund og grund er den egenlig halv kedelig.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010