home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 626 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 580223 gange)
SaneSoul
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #30: 30 Jan 2006, 04:18 »

Var der nogen der så Bloody Sunday den anden dag? Fantastisk film om, ja godt gættet, bloody sunday. Den er lavet som en spillefilm forklædt som dokumentar. Der er ingen underlægningsmusik og kameraet er håndholdt. Men det gør det kun ekstra stærkt de gange der er 'stills', som eksempelvis da en af de unge drenge fra demonstrationen sidder skudt i en bil.

And now for something completely different Wink

Jeg købte Last Boyscout i sidste uge. En af de sjoveste film ever. Jeg så den lige nu her. Den er en slags meta-actionfilm fra 1991 med Bruce Willis, som dels tager pis på 80ernes actionfilm og alligevel selv er en actionfilm. Der er ikke én kedelig dialog i den film. Willis fyrer så mange fede one-liners af at man aldrig holder op med at grine Grin
Logged


You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #31: 30 Jan 2006, 08:40 »

Ja, Last Boy Scout er en af mine favoritfilm! Super sjov og spændende "If you touch me again, i'll kill you"... Jeg var inde og se Mrs. Henderson med kæresten og hendes forældre den anden dag. Ikke en film jeg normalt selv ville tage ind og se, men da svigerforældrene inviterede, kunne man jo ikke andet end at takke ja. Og den var faktisk overraskende god. Jeg troede at det var en kedelig film om teatret, men de har ramt så meget plet med hende der spiller Mrs. Henderson, hun passer perfekt ind i rollen som en rig excentrisk brittisk enke. En meget humoristisk film, men som også er spændende og til tider sørgelig. Jeg ville dog stadig ikke selv betale for at se den, men glæd jer til den kommer ud på dvd eller i fjernsynet Smiley
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Bademesteren
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #32: 31 Jan 2006, 14:51 »

Denne tråd er ikke til opremsning af div. filmtitler, men til diskussion om div. film.

Læs evt. første indlæg, inden du poster i tråden!   Thumbs Up

Derfor har jeg slettet nogle indlæg, der ikke levede op til trådens idégrundlag.  Græder
Logged

Bademesteren
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #33: 02 Feb 2006, 10:07 »

Var i biografen igår, hvor valget var faldet på filmen "München".

Den handler hverken om 1860 eller Bayern München, men derimod om de 11 israelske atleter, der bliver myrdet af palæstinensiske terrorister tilbage ved OL i 1972.

En gruppe af de hårdeste medlemmer af den Israelske efterretningstjenes te Mossad bliver sat på sagen. De får til opgave at finde de ansvarlige og myrde dem.

Uden at sige for meget, så følger man et af disse medlemmer i hans kamp for retfærdighed.

Filmen er meget rørende og har en afslutning, der binder en masse løse ender sammen, som dukker op i løbet af den 164 min. lange film.

Det er Steven Spielberg, der har instruet filmen og endnu en gang, er han kommet med en fantastisk film.

Jeg vil anbefale jer alle at få den set, den sætter tankerne igang med sin super afslutning...
Logged

SaneSoul
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #34: 04 Feb 2006, 06:04 »

Var i biografen igår, hvor valget var faldet på filmen "München".

Den handler hverken om 1860 eller Bayern München, men derimod om de 11 israelske atleter, der bliver myrdet af palæstinensiske terrorister tilbage ved OL i 1972.

En gruppe af de hårdeste medlemmer af den Israelske efterretningstjenes te Mossad bliver sat på sagen. De får til opgave at finde de ansvarlige og myrde dem.

Uden at sige for meget, så følger man et af disse medlemmer i hans kamp for retfærdighed.

Filmen er meget rørende og har en afslutning, der binder en masse løse ender sammen, som dukker op i løbet af den 164 min. lange film.

Det er Steven Spielberg, der har instruet filmen og endnu en gang, er han kommet med en fantastisk film.

Jeg vil anbefale jer alle at få den set, den sætter tankerne igang med sin super afslutning...


Det er helt sikkert en film jeg vil se. Normalt er jeg ikke så meget for Spielberg (i hvert fald de seneste 10 år), men München-katastrofen er fascinerende Thumbs Up
Logged


You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #35: 07 Feb 2006, 14:33 »

12 timer med Band of Brothers - dejlig søndag - fantastisk skildring fra 2. verdenskrig - fedt nogen mennesker vil dedikere deres tid til at lave en dokumentation af de rædsler mennesket kan føres til at udføre - kun de døde oplever enden på krigen.
Logged

YNWA

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #36: 07 Feb 2006, 15:10 »

12 timer med Band of Brothers - dejlig søndag - fantastisk skildring fra 2. verdenskrig - fedt nogen mennesker vil dedikere deres tid til at lave en dokumentation af de rædsler mennesket kan føres til at udføre - kun de døde oplever enden på krigen.

Kanon serie  Thumbs Up
Syntes det er lidt hårdt hvis man kan sige det sådan, når man høre de gamle soldaters bekskrivelse. Virkelig mennesker der har gennemgået de rædsler.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #37: 07 Feb 2006, 15:24 »

Kanon serie  Thumbs Up
Syntes det er lidt hårdt hvis man kan sige det sådan, når man høre de gamle soldaters bekskrivelse. Virkelig mennesker der har gennemgået de rædsler.

Citatet er af Socrates eller Platon - min mening er at markere at krigen mod mørket og dets kræfter aldrig stopper - at vi som mennesker har pligt til at fortsætte denne kamp - derfor - krigen er langtfra forbi endnu.
Det arbejde Steven Spielberg har dedikeret til at dokumentere nazismens rædsler er et godt eksempel - krigen mod formørkede religioner eller ideologier kan kæmpes på mange fronter.
Logged

YNWA

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #38: 07 Feb 2006, 15:26 »

Kan du høre hvad jeg ser - kanon sjov film, kan helt klart anbefales Opstemt
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


SaneSoul
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #39: 09 Feb 2006, 09:48 »

Jeg så Monster's Ball på DR2 i aften. Rigtig rigtig god film. Billy Bob Thorntern er for det meste god, men det er mere end man kan sige om Halle Berry (tag bare Catwoman eller James Bond filmen). Heri leverer hun rent faktisk skuespil på højt niveau, og Billy Bob minder en smule og hans egne tavse figur i The Man Who Wasn't There. Meget subtilt spillet, men helt igennem solidt og godt spillet.



Hun er hot og han spiller godt. Man skulle tro det var en nem rolle for Billy Bob Thornton, men han er kvalt i sin familie og er nødt til at finde  sin egen vej ud af det åbenlyst racististe sydstats-USA.

Men ingen tvivl om at Berry også spiller godt, specielt slutscenen er god, uden hermed at røbe noget.
« Seneste Redigering: 09 Feb 2006, 09:49 af SaneSoul » Logged


You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

Zizou™
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #40: 09 Feb 2006, 12:52 »

Jeg så Monster's Ball på DR2 i aften. Rigtig rigtig god film. Billy Bob Thorntern er for det meste god, men det er mere end man kan sige om Halle Berry (tag bare Catwoman eller James Bond filmen). Heri leverer hun rent faktisk skuespil på højt niveau, og Billy Bob minder en smule og hans egne tavse figur i The Man Who Wasn't There. Meget subtilt spillet, men helt igennem solidt og godt spillet.



Hun er hot og han spiller godt. Man skulle tro det var en nem rolle for Billy Bob Thornton, men han er kvalt i sin familie og er nødt til at finde  sin egen vej ud af det åbenlyst racististe sydstats-USA.

Men ingen tvivl om at Berry også spiller godt, specielt slutscenen er god, uden hermed at røbe noget.

Hun vandt også en Oscar for den rolle.. Som den første sorte kvinde endda, så hun havde det store tudefjæs på under takketalen Smiley


Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #41: 09 Feb 2006, 14:03 »

Jeg så Monster's Ball på DR2 i aften. Rigtig rigtig god film. Billy Bob Thorntern er for det meste god, men det er mere end man kan sige om Halle Berry (tag bare Catwoman eller James Bond filmen). Heri leverer hun rent faktisk skuespil på højt niveau, og Billy Bob minder en smule og hans egne tavse figur i The Man Who Wasn't There. Meget subtilt spillet, men helt igennem solidt og godt spillet.



Hun er hot og han spiller godt. Man skulle tro det var en nem rolle for Billy Bob Thornton, men han er kvalt i sin familie og er nødt til at finde  sin egen vej ud af det åbenlyst racististe sydstats-USA.

Men ingen tvivl om at Berry også spiller godt, specielt slutscenen er god, uden hermed at røbe noget.

Ja, det er en fremragende film! Selve handlingen er genial, og Halle Berry er virkelig god. Og så er det noget nær Billy Bob Thorntons bedste rolle. De to har virkelig et utroligt godt sammenspil i en fremragende film. Og så kan jeg selvfølgelig ikke lade være med at fremhæve sexscenen, der er uovertruffen. Super film!
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

SaneSoul
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #42: 10 Feb 2006, 14:30 »

Ja jeg fik også at vide på forhånd at der var noget at glæde sig til Wink
Logged


You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

absalonsen
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #43: 10 Feb 2006, 18:14 »

Er der ikke nogen som har set "Fun with Dick and Jane"??
Logged

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #44: 10 Feb 2006, 19:04 »

Er der ikke nogen som har set "Fun with Dick and Jane"??

Jeg regner med at skulle se den Wink
Logged


Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010