home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 424 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 579751 gange)
Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #45: 10 Feb 2006, 19:13 »

Så Ice Age i dag, fandme en sjov film, utroligt man kan grine så meget over en animationsfilm, men det der lille dyr med nødden er fandme for sjov  Thumbs Up

Gjorde ellers nogle gode køb i dag... Schindler's List for 50 kr. og The Shawshank Redemption for 25 kr.  Shockeret
Vildt man kan få 2 klasse film på DVD til den pris.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

SaneSoul
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #46: 10 Feb 2006, 19:20 »

Som en lille sidebemærkning må jeg nok sige at jeg overhovedet ikke skal se Fun with Dick & Jane. Jeg syntes Jim Carrey spillede godt i Eternal Sunshine on a Spotless Mind, men hans klovne-komedier er simpelthen for platte, hvis I spørger mig. Han løber rundt og laver 'tant og fjas' med sine ansigter og danseri, men egentlig humor kommer der sjældent ud af det. Synd, for han kunne blive en god komiker. Jeg tror han egner sig bedre til standup med sin fjollede gestik end til at lave komedier der er sjove for andre end folk der vil se Gog & Gokke-humor.
Måske lidt hårdt sagt, og no offense hvis folk her kan lide ham, men intelligent humor kan man bestemt ikke kalde hans stil.

Nok om det. Jeg har lige set Sergio Leone's 'Once Upon A Time In The West' fra 1968. Nok den bedste western jeg har set siden 'The Good, The Bad and The Ugly'. Suveræn film. Den er lidt lang tid om at komme rigtig i gang, men det betaler sig senere. Aldeles fremragende western, som har alt, ikke mindst fuckin Charles Bronson i hovedrollen.
Og musikken er skrevet af legendariske Ennio Morricone så det kan ikke blive bedre.
Desuden er filmen en visuel nydelse. Dels de landskaber man får med, men også kameraets panoreringer er fantastisk lavet. Giver en meget autentisk atmosfære.

Og lad mig til sidst nævne den kvindelig hovedrolleindehaver, Claudia Cardinale. Hun er simpelthen dødsmuk hele vejen igennem. Damn! Cool
Logged


You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #47: 10 Feb 2006, 19:25 »

Der er jeg godt nok ikke enig med dig... når jeg ser Ace Ventura og Dum dummere er jeg godt nok flad af grin  Thumbs Up det kan godt være min humor er plat, men så længe der er noget jeg kan grine af  Peace

Syntes i øvrigt The Thruman show (eller hvad den hedder) med Carrey er en kanon film. Den er ikke sjov, men han spiller skide godt, og den virker ikke på noget tidspunkt kedelig.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #48: 10 Feb 2006, 19:31 »

Som en lille sidebemærkning må jeg nok sige at jeg overhovedet ikke skal se Fun with Dick & Jane. Jeg syntes Jim Carrey spillede godt i Eternal Sunshine on a Spotless Mind, men hans klovne-komedier er simpelthen for platte, hvis I spørger mig. Han løber rundt og laver 'tant og fjas' med sine ansigter og danseri, men egentlig humor kommer der sjældent ud af det. Synd, for han kunne blive en god komiker. Jeg tror han egner sig bedre til standup med sin fjollede gestik end til at lave komedier der er sjove for andre end folk der vil se Gog & Gokke-humor.
Måske lidt hårdt sagt, og no offense hvis folk her kan lide ham, men intelligent humor kan man bestemt ikke kalde hans stil.

Der vil jeg da også lige sige at jeg godt kan lide Carrey i de fleste af hans film. Cabel Guy var lidt et flop, men Ace Ventura og The Truman Show, Liar Liar og ikke mindst Bruce The Almighty var rigtig gode film, og ikke mindst sidst nævnte sad jeg tit og grinede over, og det var lækkert at se Jim Carrey i en film hvor der også var lidt morale i. Vel er manden plat at se på med hans ansigter og kropssprog, men han er unik på lærredet, og jeg nyder hans præstationer, og kan grine af hans gestikulationer, som jeg synes er rigtig sjove Smiley
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

SaneSoul
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #49: 10 Feb 2006, 19:34 »

Der er jeg godt nok ikke enig med dig... når jeg ser Ace Ventura og Dum dummere er jeg godt nok flad af grin  Thumbs Up det kan godt være min humor er plat, men så længe der er noget jeg kan grine af  Peace

Syntes i øvrigt The Thruman show (eller hvad den hedder) med Carrey er en kanon film. Den er ikke sjov, men han spiller skide godt, og den virker ikke på noget tidspunkt kedelig.

At have plat humor er ikke noget skidt, det er bare en anden form for humor end jeg selv Wink
Jeg kunne godt se at det kom til at lyde lidt voldsomt, det jeg skrev, men at han fjoller rundt i en elevator (som han gør i Fun With Dick & Jane) er ærligt talt ikke særligt sjovt i mine øjne. Det er lidt lagkage-humor, hvis du forstår hvad jeg mener.
Logged


You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #50: 10 Feb 2006, 19:38 »

Ja det kan selvfølgelig også blive for meget af det gode. Personligt kan jeg også bedst lide engelsk humor, altså som Monthy Phyton (det er måske også lidt plat?  Wink ) Den sorte snog, Fawlty Towers osv.
Men en søndag med tømremænd, så er en god amerikansk komedie bestemt ikke af vejen.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

SaneSoul
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #51: 10 Feb 2006, 19:38 »

Der vil jeg da også lige sige at jeg godt kan lide Carrey i de fleste af hans film. Cabel Guy var lidt et flop, men Ace Ventura og The Truman Show, Liar Liar og ikke mindst Bruce The Almighty var rigtig gode film, og ikke mindst sidst nævnte sad jeg tit og grinede over, og det var lækkert at se Jim Carrey i en film hvor der også var lidt morale i. Vel er manden plat at se på med hans ansigter og kropssprog, men han er unik på lærredet, og jeg nyder hans præstationer, og kan grine af hans gestikulationer, som jeg synes er rigtig sjove Smiley

Hans stil skal have sin ret, ingen tvivl om det. Og han er perfekt casted til Ace Ventura, og sådan set også Bruce Almighty, men jeg må indrømme at det er en af de dårligste og kedeligste film jeg har set længe. Ok han gør Jennifer Anistons bryster større..... OG HVAD SÅ?! Der sker sgu ikke ret meget i den film, ærligt talt.

Men I må indrømme at hans comedy-stil er mere i retning af en klovn (sjove ansigter, mærkelige danse og lyde) end egentlig skuespil.
Logged


You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #52: 10 Feb 2006, 19:40 »

sådan set også Bruce Almighty, men jeg må indrømme at det er en af de dårligste og kedeligste film jeg har set længe. Ok han gør Jennifer Anistons bryster større..... OG HVAD SÅ?! Der sker sgu ikke ret meget i den film, ærligt talt.


Da jeg så den scene med ham og Steve Carell i studiet, var jeg godt nok fald af grin i mange minutter bagefter  Peace
Men den skal selvfølgelig tilskrives Steve Carell, som jo også er kanon  Thumbs Up
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

SaneSoul
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #53: 10 Feb 2006, 19:41 »

Ja det kan selvfølgelig også blive for meget af det gode. Personligt kan jeg også bedst lide engelsk humor, altså som Monthy Phyton (det er måske også lidt plat?  Wink ) Den sorte snog, Fawlty Towers osv.
Men en søndag med tømremænd, så er en god amerikansk komedie bestemt ikke af vejen.

Monty Python er mine personlige største comedy-idoler. Det var noget andet end falde-på-halen humor. Det var sort og gav samtidig mening på en helt bizar måde. Derudover skal man tage i betragtning at Python på det tidspunkt (lige omkring 1970 da de brød igennem) nedbrød en masse grænser for tv. De var om nogen grænseoverskridende .
Logged


You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

SaneSoul
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #54: 10 Feb 2006, 19:43 »

Da jeg så den scene med ham og Steve Carell i studiet, var jeg godt nok fald af grin i mange minutter bagefter  Peace
Men den skal selvfølgelig tilskrives Steve Carell, som jo også er kanon  Thumbs Up

Jeg må sige at jeg sad og kedede mig bravt. I mine øjne er det rent Terrence & Phillip-humor (dem fra Sotuh Park som griner hver gang de prutter).
Logged


You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

Borelli BB
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #55: 10 Feb 2006, 19:43 »

Monty Python er mine personlige største comedy-idoler. Det var noget andet end falde-på-halen humor. Det var sort og gav samtidig mening på en helt bizar måde. Derudover skal man tage i betragtning at Python på det tidspunkt (lige omkring 1970 da de brød igennem) nedbrød en masse grænser for tv. De var om nogen grænseoverskridende .

Du var ikke født dengang  Grin Wink Opstemt
Logged

SaneSoul
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #56: 10 Feb 2006, 19:45 »

Du var ikke født dengang  Grin Wink Opstemt

Korrekt, men derfor kan man godt værdsætte hvad folk har gjort i en tid hvor normerne var anderledes. Jeg sætter da også pris på at vi i 1849 fik en demokratisk forfatning i Danmark selvom jeg ikke levede dengang Wink
Logged


You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #57: 10 Feb 2006, 19:48 »

Jeg må sige at jeg sad og kedede mig bravt. I mine øjne er det rent Terrence & Phillip-humor (dem fra Sotuh Park som griner hver gang de prutter).

Så så der nu ikke noget galt med South Park   Wink
Vil i øvrigt til og se Austin Powers, det er dælme også en sjov film  Thumbs Up
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Borelli BB
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #58: 10 Feb 2006, 19:49 »

Korrekt, men derfor kan man godt værdsætte hvad folk har gjort i en tid hvor normerne var anderledes. Jeg sætter da også pris på at vi i 1849 fik en demokratisk forfatning i Danmark selvom jeg ikke levede dengang Wink

Apropos det 19 århundrede, så var 1864 heller ikke noget stille år.  Wink
Logged

SaneSoul
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #59: 10 Feb 2006, 19:51 »

Jeg elsker South Park. Men det er på grund af deres samfundskritik. Og Terence & Phillip er en del af den samfundskritik. Det er en åbenlys parodi og kritik af den tomme humor vi ser i ligegyldige sitcoms dag ud, dag ind.
Logged


You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010