home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 440 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  What will the future bring? Celtic, England til VM i 2014
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint
Forfatter Emne: What will the future bring? Celtic, England til VM i 2014  (Læst 12618 gange)
Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [#13] What will the future bring? England til VM i 2014
« Svar #45: 10 Jul 2007, 20:58 »

hehe okay, ved resultatet kan du måske også skrive (ven) når det er venskabskampe du spiller (vmk) vm kvalifikation, og (vm) når det er vm osv..

Det tror jeg bliver for meget, når det er en kamps updates, her mens jeg er landshold..

Men når der kommer flere kampe i, hver update har jeg tænkt mig at gøre det Smiley
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [#14] What will the future bring?
« Svar #46: 10 Jul 2007, 21:21 »

Newcastle fyrer Moyes


Newcastle har fyret deres, nu tidligere manager David Moyes, grundet en meget skuffende liga placering, som nr. 19.
Kandidaterne til at overtage posten er nuværende Celtic manager Steve McClaren, Casper Østergaard Andreasen og Alan Curbishley der lige nu er uden job.
Det er en drømme position for Andreasen, da han efter sigende skulle være interesseret i både Newcastle stillingen og hvis Celtic bliver fri, så også den





Andreasen: "Jeg har søgt jobbet"

Andreasen bekrækter i dag at han har indsendt en ansøgning til ledelsen i Newcastle

« Seneste Redigering: 10 Jul 2007, 22:25 af Suicide » Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [#15] What will the future bring?
« Svar #47: 10 Jul 2007, 22:24 »

Andreasen også i spidsen for Newcastle


Newcastle kom med et kontrakt tilbud til Andreasen, lønnen ligger på sølle 14.000 £ i ugen, som er knap halvdelen af hvad, Andreasen havde fået for at forlænge med City. Lønnen spiller dog ingen stor rolle i følge Andreasen, der har skrevet under på en kontrakt for de næste 1½ år.
Andreasen skulle have omkring 14 mio. £ at købe ind for.
Og med en dato som siger den 30. december bliver der sikkert en god mulighed for Andreasen for at gå på shoppe tur, for de stribede.


Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#15] What will the future bring? England til VM i 2014
« Svar #48: 10 Jul 2007, 22:33 »

Super update.. Ærgeligt at du ikke har de(n) spanske liga(er) med.. Men at du vælger Newcastle, som er rykket ned er et meget overaskende valg? Fortsætter du som landstræner eller vil du koncentrer dig fuldt ud om Nyslot?
Logged

- Veni, vidi, vici -

manutd5
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: [#15] What will the future bring? England til VM i 2014
« Svar #49: 10 Jul 2007, 22:38 »

Spændende valg med Newcastle har selv haft en karriere med dem, men spillede kun en enkel sæson med blandede resultater og en masse skader, tror jeg blev 7 i PM.
Logged

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [#15] What will the future bring? England til VM i 2014
« Svar #50: 10 Jul 2007, 22:39 »

Super update.. Ærgeligt at du ikke har de(n) spanske liga(er) med.. Men at du vælger Newcastle, som er rykket ned er et meget overaskende valg? Fortsætter du som landstræner eller vil du koncentrer dig fuldt ud om Nyslot?

Nej nej.. Du misforstod mig så, med hensyn til Newcastle, de ligger bare nu, i december, på en 19 plads.
Og jeg fortsætter med England, i hvert fald til efter VM !
Tak forresten Wink

Spændende valg med Newcastle har selv haft en karriere med dem, men spillede kun en enkel sæson med blandede resultater og en masse skader, tror jeg blev 7 i PM.

Tror jeg vil være glad for en 7. plads, sådan som det ser ud nu !
Håber på at jeg lige kan få en Toto Cup plads Wink
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#16] What will the future bring? England til VM i 2014
« Svar #51: 10 Jul 2007, 22:45 »

Nej nej.. Du misforstod mig så, med hensyn til Newcastle, de ligger bare nu, i december, på en 19 plads.
Og jeg fortsætter med England, i hvert fald til efter VM !
Tak forresten Wink

Tror jeg vil være glad for en 7. plads, sådan som det ser ud nu !
Håber på at jeg lige kan få en Toto Cup plads Wink

Sorry der står da også 30. december... Jamen så glæder jeg mig da endnu mere til at høre mere.. Er en spiller som Martins stadig i klubben eller er det først nu du afslører i næste update?
Logged

- Veni, vidi, vici -

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [#16] What will the future bring? England til VM i 2014
« Svar #52: 10 Jul 2007, 23:04 »

Sorry der står da også 30. december... Jamen så glæder jeg mig da endnu mere til at høre mere.. Er en spiller som Martins stadig i klubben eller er det først nu du afslører i næste update?

Der kommer en update i morgen, der strækker sig frem til den 1. februar, men er for træt til at skrive en ordentlig en nu..
I den update, vil der være: Handler, trup og de første kampe Smiley
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#16] What will the future bring? Newcastle, England til VM i 2014
« Svar #53: 10 Jul 2007, 23:57 »

Er de forresten stadig med i FA & League-cuppen eller skal der en placering til i PL for at komme ud i Europa næste sæson..?
Logged

- Veni, vidi, vici -

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [#16] What will the future bring? Newcastle, England til VM i 2014
« Svar #54: 11 Jul 2007, 09:55 »

Er de forresten stadig med i FA & League-cuppen eller skal der en placering til i PL for at komme ud i Europa næste sæson..?

Det kommer i updaten
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

manutd5
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: [#16] What will the future bring? Newcastle, England til VM i 2014
« Svar #55: 11 Jul 2007, 17:52 »

hvornår ca. tror du, du vil ligge en update op?
Logged

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [#15] What will the future bring?
« Svar #56: 11 Jul 2007, 17:55 »

Er igang med at skrive den Opstemt
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Crazy-andreas
Gæst
 
Sv: [#16] What will the future bring? Newcastle, England til VM i 2014
« Svar #57: 11 Jul 2007, 18:13 »

Gode updates, selvom det med landsholdet ikke siger mig så meget, jeg glæder mig derfor til du kommer i gang hos Newcastle, held og lykke.
Logged

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [#16] What will the future bring? Newcastle, England til VM i 2014
« Svar #58: 11 Jul 2007, 18:19 »

Starten i Newcastle

På presse mødet da Andreasen overtog pladsen ud talte han:
Jeg ser en virkelig stærk trup, selvfølgelig har jeg nogle spillere jeg gerne vil have til klubben, og det skulle da også være muligt, med den økonomiske frihed klubben har givet mig.
Jeg ser virkelig et Newcastle hold, som jeg ikke forstår ligger i den her ende af tabellen.
Min første, opgave bliver at fortælle spillerne, at de har potentiale til meget mere end den her placering
Men anden og største, bliver at få dem til at tro på at de er bedre, og kan opnå mere !


Transfers:
5.1.2014 Nedum Onuoha. Andreasen genforener med hans tidligere højre back fra City. Pris: 3.300.000 £
7.1.2014 Piotr Czaplinski. Andreasen vælger at signe Czaplinski som reserve målmand. Pris: 300.000 £
9.1.2014 Shaun Maloney. Andreasen skriver kontrakt med den 30 årige Aston Villa spiller. Pris: 190.000 £
12.1.2014 Justin Hoyte. Andreasen skaffer den tidligere Arsenal back, fra Burnley. Pris: 1.000.000 £
13.1.2014 Leonel Núñez. Andreasen signer belgisk-argentineren Leonel fra Torino. Pris: 6.500.000 £
16.1.2014 Omar Esparza. Andreansen får den 29 årige mexicanske venstre kant til Newcastle. Pris: 4.900.000 £


19.1.2014 Ricardo Fernandes. Andreasen lader portugiseren slippe til Benfica. Pris: 600.000 £

Så holdet ser sådan ud til den 1. februar 2014:



Mange Newcastle stjerner var gennem hele transfer vinduet jagtet af diverse storhold fra hele europa, blandt de hotteste Newcastle navne kan der nævnes:
Kudzinskas, den unge super angriber.
Issiar Dia, den franske offensiv spiller
Guy Asulin, israelsk offensiv spiller
og Gakpé, offensiv højre kant fra Frankrig.
Det lykkedes dog for Casper Østergaard Andreasen at beholde alle sammen.

Kampene:

Crystal Palace 2 - 3 Newcastle
1-0 R. Jones, 50'
1-1 S. Parker, 68'
2-1 R. Jones, 80'
2-2 G. Kudzinskas, 88'
2-3 S. Taylor, 90'


Andreasen vinder hans første kamp i spidsen for Newcastle, dog var det en noget ufortjent sejr da Crystal Palace sad på det mest igennem kampe. Scott Parker fik scoret hans første mål i sæsonen. At kampen blev vundet, gav Newcastle spillerne et boost af selvtillid, inden det stod på FA Cup i mod, Championship holdet Bolton.

Newcastle 2 - 2 Bolton
1-0 S. Parker, 2'
2-0 G. Kudzinskas, 3'
2-1 S. Huysegems, 17'
2-2 E. Diouf, 83'


Andreasens første hjemme kamp, var som sagt i FA Cuppen, og i sandhed, var den et bevis på at 2-0 er en farlig føring, det hele ramler for Newcastle da Diouf får udlignet 10 minutter før tid. Det var en skuffet Andreasen der tog hjem efter den kamp. Det uafgjorte resultat betyder at der skal spilles omkamp.

Newcastle 2 - 1 Portsmouth
1-0 N. Castillo, 26'
2-0 N. Castillo, 37'
2-1 G. Toore, 89'

Kudzinskas, laver en hård tackling allerede efter kun 9 minutter spillet, hvilket der giver ham et rødt kort. Det betød at Castillo lagde alene på toppen, men det gjorde han tilgengæld så også godt. Desværre scorer Portsmouth i minuttet inden det er forbi, et mål der viser sig at blive fatalt.

Newcastle 3 - 0 Reading
1-0 G. Asulin, 13'
2-0 N. Castillo, 43'
3-0 S. Maloney, 48'

En nem hjemmebane sejr til Newcastle. Newcastle stillede til start med to debutanter i start opstillingen, den tidligere City spiller Nedum Onuoha og den tidligere Celtic og Aston Villa spiller Shaun Maloney. Begge spillere gjorde et meget godt indtryk i deres første kamp.
Bolton 2 - 1 Newcastle
1-0 L. Martin, 1'
2-0 S. Huysegems, 30'
2-1 C. Dandois-Devos, 54'

En kamp, hvor rollerne fra den første kamp, næsten var byttet om. Der var dog en stor forskel, nemlig at Bolton formåede at vinde på deres 2-0 føring i stedet for at miste hovedet i slut minutterne som Newcastle havde gjort det. Bolton går fortjent videre til næste runde i FA Cuppen. Czaplinski og Núñez fik debut, Czaplinski gjorde det fint, mens Núñez var en skuffelse.
 
Aston Villa 4 - 0 Newcastle
1-0 K. Huntelaar, 18'
2-0 L. Moore, 20'
3-0 L. Moore, 30'
4-0 L. Moore, 43'

Fortjent sejr til ligaens nr. 5, måske var 4-0 ikke fortjent, men sejren var i, hvert fald. Omar Esparza fik hans debut, på den venstre midtbane, men det var ikke nogen prangende af slagsen, Czaplinski, der havde fået en kamp mere på kassen skuffede lige som Núñez i angrebet. Andreasens kommentar efter kampen: You can't win each time!

Portsmouth 2 - 0 Newcastle
1-0 R. Fomin, 43'
2-0 G. Torre, 80'

Newcastle røg ud i liga cup semifinalen efter at have spillet en dårlig kamp. Igen skuffede Núñez i angrebet, og Czaplinski i målet, der dog blev skiftet ud i pausen. 4 min. før tid mister Castillo hovedt og sparker en Portsmouth spiller ned, og får det røde kort, han accepterede en bøde på 2 ugers løn for den svinestreg.
Newcastle 0 - 1 Portsmouth
0-1 S. Brown, 85'

For tredje gang i januar tørnede de to hold sammen, de startede skidt for Newcastle, Shaun Maloney, måtte gå ud med en skade efter bare 11 minutter og Onuoha blev skadet 4 minutter efter pausen. At Portsmouth så vinder 1-0 i en kamp, som Newcastle sad på, fik Andreasens pis i kog, han udtaler efter kampen:
De spiller jo som sindsyge, de skader 2 af mine vigtige spillere, og så vinder de så hamrende ufortjent. Aboslut ingen respekt til Portsmouth fra mig af mere.
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Crazy-andreas
Gæst
 
Sv: [#17] What will the future bring? Newcastle, England til VM i 2014
« Svar #59: 11 Jul 2007, 18:25 »

Dejligt med en klubupdate. Din trup ser fornuftig ud, især efter de indkøb du har gjort dig. Ærgeligt med især de 3 sidste kampe, men det skal nok vende.

Hvis man spurgte pænt, kunne det så lade sig gøre at få SS af Leonel Nunez og Guy Asulin?
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010