home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 777 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  What will the future bring? Celtic, England til VM i 2014
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 6 Udprint
Forfatter Emne: What will the future bring? Celtic, England til VM i 2014  (Læst 12662 gange)
Nicolas Millan
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: [#4] What will the future bring?
« Svar #15: 09 Jul 2007, 20:23 »

Fedt klubvalg er selv meget city fan  Thumbs Up Wink
Logged

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [#4] What will the future bring?
« Svar #16: 09 Jul 2007, 20:26 »

Virkelig et flot hold Shockeret

Synes du skal prøve noget nyt, så tror jeg det bliver nemmere som blog at starte i en ny klub :)Fint fint Cool

Ja netop, det er et godt hold, men ja jeg er nok ved at køre træt, jeg prøvede faktisk, hvor jeg skiftede til Roma, i sæsonen inden, og der vandt jeg Serie A og UEFA (det var det de deltog i) Og der var City i finalen i CL, kan ikke huske om de vandt, mener jeg faktisk ikke men er ikke sikker.
Men besluttede mig for at jeg ville forsøge med City igen, her for ikke så lang tid siden, og så spillede jeg lige en sæson inden jeg valgte at starte blog Smiley

Jeg synes også du skal prøve noget andet, det virker som om du er ved at køre lidt træt i city.

Ja du har også ret. Smiley


Jeg vil gerne høre kommentarer fra flere Smiley Hvis der er flere der læser med Wink
Ellers smid i det mindste en stemme
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [#4] What will the future bring?
« Svar #17: 10 Jul 2007, 11:51 »

Afstemningens resultat blev:
Blive i City: 3 stemmer - 42,9 %
Kom nu videre: 4 stemmer - 57,1 %

Der på falder mit valg, folket har talt, eller i hvert fald, 7 fra folket, og det blev at jeg skal afvise Man. City's kontrakt udspil Smiley
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Crazy-andreas
Gæst
 
Sv: [#4] What will the future bring?
« Svar #18: 10 Jul 2007, 11:54 »

Afstemningens resultat blev:
Blive i City: 3 stemmer - 42,9 %
Kom nu videre: 4 stemmer - 57,1 %

Der på falder mit valg, folket har talt, eller i hvert fald, 7 fra folket, og det blev at jeg skal afvise Man. City's kontrakt udspil Smiley
Det er jeg glad for Opstemt
Logged

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [#4] What will the future bring?
« Svar #19: 10 Jul 2007, 12:10 »

Min første sæson i Manchester City

Da, jeg stod med den endelige beslutning, skal jeg skrive under eller ej, kom jeg til at tænke tilbage på den første sæson i Manchester City.
Jeg planlagde kort efter min ankomst i klubben, 2 trænings ture, til henholdsvis U.S.A. og Japan, hvor jeg begge steder skulle spille 3 kampe. Jeg forsøgte mig med en 3-5-2 taktik, og jeg vandt halvdelen af træningskampene.
I ligaen startede jeg suværent godt, med 2 sejre i træk, inden jeg tabte 3-0 til Newcastle, hvorefter jeg igen vandt en kamp, 5-1 endte den faktisk, over Bolton, jeg kan tydeligt huske, hvor bitter jeg var da de kom foran 1-0 inden holdet tog sig sammen og bankede 5 mål ind. De næste 13 kampe derefter blev uden sejr, desværre, 6 nederlag og 7 uafgjorte. Derefter vandt jeg 3 kampe, inden det igen gik galt, 17 kampe, uden sejr, så galt gik det. Så vandt jeg en enkelt kamp, inden jeg i sæsonens sidste også tabte.
Det var kun lige præcist nok til at holde os i Premier League, fansene var ikke tilfredse, men jeg fik jo trods alt tilliden fra bestyrelsen til at fortsætte.
Jeg fik kun købt en enkel spiller i den første sæson, Pedro León, der kom til fra Murcia, for knap 3 mio. £, Hatem Trabelsi blev solgt til Porto, for 650 k £, mens Trevor Sinclair blev løst fra hans kontrakt.
Jeg var så heldig at jeg fik lejet både Pennant og Zenden i Liverpool, i hele den første sæson.

Jeg skrev alligevel ikke under. Det var på tide med nye udfordringer !




Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [#4] What will the future bring?
« Svar #20: 10 Jul 2007, 12:20 »

Det er jeg glad for Opstemt

Ja det er du vel  Wink


Men der er en ting jeg ikke helt forstod, hvorfor blev jeg ved med at være i klubben da min kontrakt ud løb, jeg var der indtil den 2. juli, inden jeg selv trak mig fra posten, jeg troede det skete automatisk !
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [#6] What will the future bring?
« Svar #21: 10 Jul 2007, 12:40 »

England, får ny mand i spidsen

Da Adam Boothroyd, den 3. juli trak sig fra posten som manager for England, brugte Casper Østergaard Andreasen ikke lang tid på at beslutte sig for, at det var der den nye udfordring skulle ligge.
Imens har også Manchester City fået ny mand i spidsen, det er den 54 årige Sammy Lee.

I Englands lejr, ser man frem til den nye mand i spidsen, og håber at det går bedre for danskeren end det gjorde for hans nations nabo, Sven Göran Erickson (staveplade).
England ligger pt. nr. 1 på FIFA's verdensrangliste, og fører også deres WM kvalifikations gruppe:


Så forventningerne, til Andreasens tid ved roret for England er høje !
« Seneste Redigering: 10 Jul 2007, 22:31 af Suicide » Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [#6] What will the future bring?
« Svar #22: 10 Jul 2007, 13:37 »

Husk nu.. Det er kommentarene der holder lysten Wink
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#6] What will the future bring?
« Svar #23: 10 Jul 2007, 13:41 »

Husk nu.. Det er kommentarene der holder lysten Wink

Husk nu, at en del læsere først kommenterer, når de har set om bloggen er langtidsholdbar  Wink

Men hey, det ser sgu meget spændende ud det her.
Logged

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [#6] What will the future bring?
« Svar #24: 10 Jul 2007, 13:43 »

Husk nu, at en del læsere først kommenterer, når de har set om bloggen er langtidsholdbar  Wink

Men hey, det ser sgu meget spændende ud det her.

OK. Ja det vidste jeg så ikke Smiley Men tak for at du fortalte mig det..

Og tak for kommentaren
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [#7] What will the future bring?
« Svar #25: 10 Jul 2007, 14:45 »

Andreasens første landsholds trup

Casper Østergaard Andreasen, har offentlig gjort hans første trup, truppen som skal spille kampen mod FYR Makedonien og Slovakiet. Holdet er som følger:
Målmænd:  Scott Carson, Liverpool - Greg Neville, Man. City - Paul Robinson. Tottenham
Forsvarsspillere: Nedum Onouha, Man. City - Micah Ricards, Man. City - Mark Dudley, Valencia - Michael Dawson, Tottenham - Jack Hobbs, Man. City - John Terry, Chelsea - Andy Whelan, Man. City - Leighton Baines, Arsenal - Ashley Cole, Chelsea
Midtbanespillere: Owen Hargreaves, Bayern - Tom Huddlesteon, Man. City - Michael Carrick, Aston Villa - Joe Cole, Chelsea - Steven Gerrard, Liverpool - Aaron Lennon, Valencia - Theo Walcott, Man. City - Ashley Young, Man. Utd. - Stewart Downing, Tottenham
Angribere: Wayne Rooney, Man. Utd. - Darren Bent, West Ham - Jermaine Defoe, Tottenham - Chris Melvin, Liverpool - Jimmy Steele, Arsenal

Arsenal spilleren Jimmy Steele er med for første gang på A landsholdet.

I hans tid på U/21, spillede han 12 kampe, og scorede 12 mål.
Men det menes dog ikke at han får lov til at starte inde, men forventes at komme ind senere.
Første valget i angrebet vil med stor sandsynlighed er Chris Melvin, hvem der så spiller ved hans side er der langt større tvivl om.





Da der er et par regens mere i truppen, skal i bare spørge, så kommer der SS Smiley
« Seneste Redigering: 10 Jul 2007, 22:30 af Suicide » Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [#8] What will the future bring?
« Svar #26: 10 Jul 2007, 15:34 »

Debut sejr, for den nye engelske manager

England 5 - 0 Makedonien
1-0 J. Terry, 31'
2-0 C. Melvin, 43'
3-0 C. Melvin, 68'
4-0 A. Lennon, 78'
5-0 J. Hobbs, 81'
Casper Østergaard Andreasen, vidste gode takter allerede i første kamp.
Her er et referat af kampen som den skred frem:
Kampen startede med at Makedonien gav bolden op, foran et Wembley med 85.519 tilskuere, men Man. City anføren fra Casper Østergaard Andreasens tid i klubben, læste spillet godt og kom imellem afleveringen fra Dimovski, Richards afleverede bolden videre til Hargreaves, som sendte bolden op ad banen, hvor Gerrard først søgte efter den, men da han var for langsom, fik Ivanovski fat i den i stedet. Baines fangede den mislykede aflevering fra Ivanovski, spillede den til Hargreaves som lagde en perfekt pasning til Downing, Downing kom ind i feltet og fik afsluttet men en klasse redning Velkovski, gjorde at England ikke kom foran allerede i det første minut.

Der efter var det Makedoniens tur til at få en chance, men Robinson var 100% klar til dagens kamp, så ingen problemer for ham i at rede Slavkovskis skud.

I det syttende minut nedlagde Downing Mitrev, og for den forselse fik han et gult kort.

I det 31' fik England hjørne, Lennon tog det, sendte bolden mod første stolpe, og hvem dukkede op der? Det gjorde 32 årige John Terry, og han sendte bolden i nettet til 1-0. Det skabte glæde på Wembley.
Igen 7 minutter senere, var Terry tæt på, men denne gang, røg bolden over målet.

Et par minutter før pausen opsnapper Chris Melvin bolden, og han udplacere sikert Velkovski i målet, og scorer sit 20'ende mål for England.

PAUSE.
Der blev foretaget to udskiftninger i pausen af England, Darren Bent gik ud, og ind med, som forventet, Jimmy Steele, også Downing forlod banen, til fordel for Joe Cole.

Kort efter pausen blev Micah Richards slagtet Grozdanovski, hvilket resulterede i et rødt kort til Grozdanovski, mens Richards måtte forlade banen for at blive set på af lægerne.
Andreasen tøvede ikke, han sendte straks Jack Hobbs til opvarmning, det vidste sig dog at Richards godt kunne spille videre, men alligevel valgte Andreasen at skifte ham ud.
Terry gik ud på højre backen, men Hobbs tog Terrys plads i midten.

Efter små 67 minutters spil, stak Steele af fra forsvaret, og fik afsluttet på Velovski, som fik fingrene på, men Melvin var, hvor han skulle være og scorede sikkert til 3-0.

I det 78' aflevere Dudley bolden til Baines, der smukt sender den videre til Gerrard. Gerrard, søgte efter Hargreaves der kom løbene i Gerrards højre side, Hargreaves trækker frem med bolden, ser Lennon er fri, og spiller er god bold til ham, Lennon trækker ind i feltet, afslutter og SCORER !!!
4-0 til England.

3 minutter senere er der igen hjørnespark til England, og det udnytter Hobbs, smukt til resultatet af kampen 5-0.
Det var Hobbs første mål for landsholdet.

Selvom der stod 5-0 fortsatte England deres flotte spil, Hargreaves fik en chance, men missede. Jimmy Steele, fik 2 men missede ligeledes, begge to.




« Seneste Redigering: 10 Jul 2007, 22:30 af Suicide » Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [#8] What will the future bring?
« Svar #27: 10 Jul 2007, 15:41 »

Er stadig velkommen, over for ris og ros Smiley
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [#9] What will the future bring?
« Svar #28: 10 Jul 2007, 16:29 »

Endnu en sejr til England

Slovakiet 1 - 2 England
0-1 W. Rooney, 11' (Str.)
1-1 M. Hamsik, 23'
1-2 W. Rooney 56'
Også anden kamp, under Casper Østergaard Andreasen, kunne England trække sig sejrsrigt ud af.
Slovakiet gav bolden op, hjemme på Narodny stadion foran 34.893 tilskuere.
Til dagens kamp, havde Andreasen, valgt Rooney i stedet for Bent, i angrebet sammen med Melvin. Det vidste sig at være en god beslut ning, for allerede efter 11 minutter scorede Rooney til 1-0, dog på et straffe spark som Lennon havde trukket.

Men England spillerene stadig var i extase (staveplade) over målet, gav Slovakiet bolden op, og tæstede Robinson, men uden held for Slovakiet.

I det 23' lavede Hargreaves frispark på Jakub Sylvetr. Timko tog det hurtigt, han spillede bolden til Hamsik, som tog et par træk, og så skal jeg ellers lige love for at han trykkede kanonen af. Desværre for England, var kanonen så godt indstillet at bolden gik i netmaskerne bag Paul Robinson, som var chance løs, til 1-1.

England havde i resten af første halvlej, flere gode chancer, men manglede den sidste skarp hed.

10 minutter efter pausen, sled Rooney sig fri fra Slovakiets forsvar, og han skød, langt ude fra, ramte stolpen og ind i målet kom bolden til stillingen 2-1.

Efter Rooneys andet mål skiftede Andreasen 3 spillere ind, Cole(ind) - Gerrard(ud), Young(ind) - Lennon(ud) og Defoe(ind) - Melvin(ud).

Efter en lille times spil, får Grendel en kæmpe chance i Englands felt, han er helt fri, men Robinson serverer en super redning, som sjældent er set bedre.

3 minutter senere skyder Sapara få centimeter forbi Englands mål.

I det 68' forklarer Robinson venligt Vascak at resten af atenens menu består af klasse redninger, da Vascak efter et hjørne spark får sendt et godt skud afsted.

I kampens sidste 10 minutter tog England igen over, Defoe havde flere gode chancer på hovedstød, men fik ikke fuldt udbytte af nogen, desværre for ham.



Med det resultat er England sikret deltagelse i WM 2014.
« Seneste Redigering: 10 Jul 2007, 22:29 af Suicide » Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Crazy-andreas
Gæst
 
Sv: [#9] What will the future bring?
« Svar #29: 10 Jul 2007, 16:36 »

Jeg kan godt lide bloggen, men jeg er generelt ikke så vil med landsholdsblogs. Har du også tænkt dig at blive klubtræner, eller vil du udelukkende fokusere på England?
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010