home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 902 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  What will the future bring? Celtic, England til VM i 2014
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint
Forfatter Emne: What will the future bring? Celtic, England til VM i 2014  (Læst 12672 gange)
Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [#9] What will the future bring?
« Svar #30: 10 Jul 2007, 16:39 »

Jeg kan godt lide bloggen, men jeg er generelt ikke så vil med landsholdsblogs. Har du også tænkt dig at blive klubtræner, eller vil du udelukkende fokusere på England?

Sjovt du spørger...

Jeg overvejede netop, om jeg, hvis der kom et godt job så skulle søge, eller om jeg bare skulle køre England gennem WM !
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [#10] What will the future bring?
« Svar #31: 10 Jul 2007, 17:08 »

Andreasens første landsholds trup

Casper Østergaard Andreasen, har offentlig gjort hans trup, truppen som skal spille kampene mod Skotland og Kroatien. Holdet er som følger:
Målmænd:  Scott Carson, Liverpool - Greg Neville, Man. City - Paul Robinson. Tottenham
Forsvarsspillere: Nedum Onouha, Man. City - Billy Jones, Everton - Mark Dudley, Valencia - Michael Dawson, Tottenham - Jack Hobbs, Man. City - John Terry, Chelsea - Andy Whelan, Man. City - Leighton Baines, Arsenal - Ashley Cole, Chelsea
Midtbanespillere: Owen Hargreaves, Bayern - Tom Huddlesteon, Man. City - Matt Richards, Charlton - Joe Cole, Chelsea - Steven Gerrard, Liverpool - Aaron Lennon, Valencia - Theo Walcott, Man. City - Ashley Young, Man. Utd. - Stewart Downing, Tottenham - Paul Anderson, Celtic
Angribere: Wayne Rooney, Man. Utd. - Darren Bent, West Ham - Jermaine Defoe, Tottenham - Jimmy Steele, Arsenal

Matt Richards er sat til at få debut på A landsholdet, der spekuleres i om Andreasen vil eksperimentere lidt nu, hvor WM deltagelsen er en realitet.


Micah Richards, er ikke indkluderet i truppen pga. af træthed.
Chris Melvin er skadet og derfor heller ikke med
Michael Carrick er blevet sorteret fra af ukendte årsager.
« Seneste Redigering: 10 Jul 2007, 22:28 af Suicide » Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#10] What will the future bring?
« Svar #32: 10 Jul 2007, 17:11 »

Kanon blog du har gang i her Suicide.. KUTGW,, Det ser jo godt ud for England..
Logged

- Veni, vidi, vici -

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [#11] What will the future bring?
« Svar #33: 10 Jul 2007, 18:04 »

England sejre hjemme i "Battle of Brittian"

England 3 - 1 Skotland
1-0 W. Rooney, 18'
1-1 G. O'Conner, 74'
2-1 L. Wallace selvmål, 76'
3-1 P. Anderson, 90'

Englands hold til kampen i dag, var klart præget af at de allerede havde kvalificeret sig til WM næste år.
Ikke mindre end 4 spillere gjorde debut på landsholdet i denne kamp.
Nedum Onuoha, højreback fra Man. City:


Whelan, central forsvar fra Man. City, en spiller som Andreasen i sin tid selv hentede:

Matt Richards, fra Charlton fik i dag også debut:

Og sidst, men ikke mindst, den tidligere Liverpool - nu Celtic spiller Paul Anderson:


England gav bolden op, hjemme på Wembley, foran 85.535 tilskuerer, allerede fra starten pressede England godt på, med en trup, hvor man absolut ikke kun se at der var 4 debutanter, efter et flot opspil ender bolden ved Downing, der dog fumler med hans finter så Caldwell kan opsnappe bolden.

I det 14' skyder Rooney på stolen, og hvis man lytter godt efter kan man stadig høre gispet fra tilskuerne.

Fire minutter senere opsnapper debutant Whelan bolden, sender en flot aflevering afsted til en anden debutan, Richards, som på flottestevis finder Downing. Downing der har rutinen til at finde det rigtige tidspunkt, serverer bolden direkte for Rooney, som rammer bolden hårdt med ydersiden af foden og ind i rosen kom den. 1-0

I minuttet efter er Young tæt på for England, men Fletcher sørger for at det aldrig bliver rigtig farligt, med en god tackling.

23' Reder Robinson et forsøg fra Darren Fletcher.

28' er Terry tæt på, med hovedet efter et hjørnespark.

Det sidste kvarter af kampen forløb med et par chancer til begge hold, men ingen der var rigtig farlige.

England vælger at lave 2 udskiftninger i pausen:
Ind med Walcott og Cole - ud med Young og Downing.

Allerede i det 47' er Walcott tæt på, men han mangler kvalitet i afslutningen.

Faktisk ligger England et højt pres med mange chancer indtil lige omkring 70', en periode, hvor England fik en del hjørnespark og i det hele taget afslutninger på mål.
Så Skotland vælger at spille mere offensivt, og mindsandten om ikke det giver pote.

73' O'Connor kommer erstatter Black
74' O'Connor kommer fri og SCORER !! 1-1.

Men ak og ve, 2 minutter efter Skotland udligner, scorer de igen. Alan Irvine (læs: Skotland manager) havde bare glemt at fortælle Wallace at vi havde byttet ende i pausen.
Efter lidt tumult efter et hjørnespark til England, hvor Terry header bolden på stolpen ender den midt i feltet, hvor Walcott er tæt på at komme til, men Wallace får fat i den, rammer bolden forkert og scorer altså til 2-1 (til England)

Minuttet efter Englands mål, er Rooney tæt på, men ved siden af.

I overtiden bliver Walcott nedlagt i feltet, grundet hans hurtighed kommer McDonald forsent og Paolo Farrarese (læs: Dommer) pejer på pletten. Debutant, Anderson får lov at tage staffet, da sejren reelt set er hjemme, og han udnytter straffe sparket til kampens resultat 3-1 til England.


« Seneste Redigering: 10 Jul 2007, 22:27 af Suicide » Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [#10] What will the future bring?
« Svar #34: 10 Jul 2007, 18:07 »

Kanon blog du har gang i her Suicide.. KUTGW,, Det ser jo godt ud for England..

Tak for kommentaren Smiley
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#10] What will the future bring?
« Svar #35: 10 Jul 2007, 18:15 »

Tak for kommentaren Smiley

Det var så lidt  Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [#12] What will the future bring?
« Svar #36: 10 Jul 2007, 18:34 »

Englands første pointtab under Andreasen

Kroatien 1 - 1 England
1-0 J. Hobbs, 11'
1-1 T. Busic, 37'

I dag skete det så, England fik ikke fuldt udbytte, men hvad betyder det? Andreasen selv siger:
Det er selvfølgelig trist vi ikke vinder i dag, men på den anden side så er vi jo kvalificeret. Jeg dog mange positive ting i dagens kamp, blandt andet scorer Hobbs jo for anden gang under min ledelse, igen efter et hjørnespark.
Man skal jo se holdet som helhed, og jeg må indrømme at jeg ikke stillede i stærkeste opstilling, jeg skal jo også have prøvet andre spillere af, en de 11 jeg vurdere som de bedste, det sker jo ofte at man løber ind i skader under slutrunder.
Alle kan have en dårlig dag, og det var der et par af vores spillere der havde. Når man ikke scorer flere mål end modstanderen vinder man ikke kampen.
Endel af skylden for vores nederlag, må jeg pålægge Kroatiens målmand, han stod brand godt i dag, and that's fact. Dem kan vi også møde nogen af til WM.







Lidt anden form for update, skulle lige prøve det, det skulle forestille at være et pressemøde efter kampen Smiley
Meget gerne en kommentar, omkring om det var en bedre eller dårligere måde at gennemgå kampen på.




Slut stillingen i gruppen blev som følger:

« Seneste Redigering: 10 Jul 2007, 22:27 af Suicide » Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

manutd5
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: [#11] What will the future bring?
« Svar #37: 10 Jul 2007, 18:44 »

Fin blog, har du set dig om efter nogen klubber du kan træne eller fortsætter du "bare" med england?

Ville det være muligt at du skriver resultatet f.eks. på denne måde, så det er mere tydligt;

England 3    -      1 Skotland
18' Rooney
                        74' O'Connor
76' Wallace(og)
90+' Anderson

Logged

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [#11] What will the future bring?
« Svar #38: 10 Jul 2007, 19:16 »

Fin blog, har du set dig om efter nogen klubber du kan træne eller fortsætter du "bare" med england?

Ville det være muligt at du skriver resultatet f.eks. på denne måde, så det er mere tydligt;

England 3    -      1 Skotland
18' Rooney
                         74' O'Connor
76' Wallace(og)
90+' Anderson



Ja det vil være meget muligt, det vil jeg gøre i bunden af updaten.

Og.. Ja jeg kigger skam hele tiden over mulige klubber, lige nu er der Derby, som ligger nr. sidst i Championship, men jeg tror jeg venter og ser, om der ikke kommer et mere spændende hold Wink
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

manutd5
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: [#11] What will the future bring?
« Svar #39: 10 Jul 2007, 19:26 »

Ja det vil være meget muligt, det vil jeg gøre i bunden af updaten.

Og.. Ja jeg kigger skam hele tiden over mulige klubber, lige nu er der Derby, som ligger nr. sidst i Championship, men jeg tror jeg venter og ser, om der ikke kommer et mere spændende hold Wink

okay lyder super! men synes også du skal vente til der kommer et bedre hold end derby, et hold som Villarreal eller West ham ville være spændende at høre noget om..så hvis et uefa-cup hold kommer op, så synes jeg du skal slå til Wink
Logged

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [#11] What will the future bring?
« Svar #40: 10 Jul 2007, 19:30 »

okay lyder super! men synes også du skal vente til der kommer et bedre hold end derby, et hold som Villarreal eller West ham ville være spændende at høre noget om..så hvis et uefa-cup hold kommer op, så synes jeg du skal slå til Wink


Jeg ved ikke, hvilket crash det var min hjerne lavede da jeg skulle starte spillet, men jeg har ikke Spanien med, og det har irriteret mig lige siden  ticked off
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [#13] What will the future bring?
« Svar #41: 10 Jul 2007, 20:28 »

England sejre i træningskamp

England 3 - 1 Mexico
1-0 P. Crouch, 9'
1-1 C. Vela, 54'
2-1 A. Cole, 70' (str.)
3-1 C. Melvin, 84'

Englands kamp i dag d. 13. november 2013, var en trænings kamp, som blev spillet på Wembley mod Mexico.
Der er ikke så meget at sige om kampen, den blev generalt styret af England.
I det 9' headede Peter Crouch os i front, efter et flot opspil.
Vi dominerede det meste af kampen, indtil pausen, hvor Mexico tog sig lidt mere sammen.
Det gav udbytte i Velas mål, små 10 minutter efter pausen, og et virkelig flot mål, han dribler et langt stykke, inden han fra kanten af feltet sender et drømmehug af sted, som ender bag Greg Neville.
Ashley Cole udnytter sikkert straffesparket i det 70'.
Og Melvin ender med at slå sejren fast.

Kampen, var præget af afbud fra de forskellige klubber, men også mange skader, efter at truppen var blevet udmeldt, så der måtte erstatninger ind i sidste øjeblik.
Der var mange spillere på banen, som ikke før har spillet under Andreasen.

« Seneste Redigering: 10 Jul 2007, 22:26 af Suicide » Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

manutd5
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: [#13] What will the future bring? England til VM i 2014
« Svar #42: 10 Jul 2007, 20:39 »

Ser godt ud med resultatet og en god kamp mod Mexico, ærgeligt at spanien ikke er med.
Forstår dog ikke helt overskriften til den overstående update, synes også der har været nogen fejl i overskriften tidligere..

Jeg synes godt du kunne have lidt flere billedere med i dine updates, f.eks. et billede af P.crouch eller vela, som score eller et billede af Man of the match..stadig en god blog!
Logged

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [#13] What will the future bring? England til VM i 2014
« Svar #43: 10 Jul 2007, 20:41 »

Ser godt ud med resultatet og en god kamp mod Mexico, ærgeligt at spanien ikke er med.
Forstår dog ikke helt overskriften til den overstående update, synes også der har været nogen fejl i overskriften tidligere..

Jeg synes godt du kunne have lidt flere billedere med i dine updates, f.eks. et billede af P.crouch eller vela, som score eller et billede af Man of the match..stadig en god blog!

Haha.. Ups.. Den havde jeg lige glemt.. Bruger nemlig det med at kopiere de forrige indlæg, så jeg har HTML-koderne Smiley
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

manutd5
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: [#13] What will the future bring? England til VM i 2014
« Svar #44: 10 Jul 2007, 20:46 »

Haha.. Ups.. Den havde jeg lige glemt.. Bruger nemlig det med at kopiere de forrige indlæg, så jeg har HTML-koderne Smiley

hehe okay, ved resultatet kan du måske også skrive (ven) når det er venskabskampe du spiller (vmk) vm kvalifikation, og (vm) når det er vm osv..
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010