home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 431 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  What will the future bring? Celtic, England til VM i 2014
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 6 Udprint
Forfatter Emne: What will the future bring? Celtic, England til VM i 2014  (Læst 12621 gange)
Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
What will the future bring? Celtic, England til VM i 2014
« : 09 Jul 2007, 18:22 »

O.K.
Så prøver jeg igen, for tredje gang.. Første gang med en Twente blog, gik af helveds til.. ! Så prøvede jeg i blogkonkurrencen, men manglede lysten til spillet.
Så tredje gang er lykkens gang, håber jeg. Jeg håber jeg kan holde gang i denne her.
Det her bliver nok ikke en blog, med den overdrevendte gode graffik, da jeg ikke kan finde ud af det. Det bliver en meget resultat drevet blog, da jeg ikke ved, hvad jeg ellers skulle skrive om. Der bliver nok lidt historie i starten, for at se om jeg kan fange jer, og måske også lidt inde i updatesne, alt efter hvordan det går..
Jeg er meget velkommen over for ris og ros, helst ros Wink




Spillets opsætning :
Database: 7.0.2 94912 - Tror nok det er FreakUp Wink
England: League One and Above, France: Second League and above, Italy: Serie B and above og Scotland: First Division and above.
Min avhengiheds rating er på: Remember, eating gives you strength to keep on playing.
Hvilket vil sige at jeg er et godt stykke inde i spillet !




Gaaaaaab !!! Gabte jeg til uret, på mit natbord, klokken 8:30 mandag morgen. Det var ikke en, hvilken som helst mandag morgen. Dagen igår havde været vidunderlig, vi havde for 6. år i træk kvalificeret os til europæisk fodbold, og for 4. år i træk kvalificeret os til Champions League kval'en. Det var vigtigt, men så alligevel, jeg havde jo næsten taget beslutningen, da jeg tilbage for en lille måneds tid siden afviste den nye kontrakt fra Manchester City, eller afviste er måske så meget sagt, jeg informerede i, hvert fald klubben om at jeg ville vente sæsonen helt ud.
Jeg havde været i klubben siden slutningen af Juli 2006, og fandt det nu, knap 7 år senere, at det var tiden til nye udfordringer, jeg måtte indse, at jeg bare ikke kunne få spillerne til at gå det sidste skridt. Ingen titler havde jeg vundet, men alligevel havde jeg fået etableret Manchester City, som et af de hold, der var fast deltager i Champions League, mens den tidligere største Manchester klub, var gået ned, i år endte de på en 5. plads, mens sæsonen før havde været miserabel for dem, en 13 plads !
Nu skal jeg nok også huske at nævne at min første sæson ej heller var den bedste, et sølle point, skilte os fra nedrykning den gang, men siden dengang er det kun gået frem af.
Her det sidste års tid havde jeg kørt med en, "jeg vil kun købe engelske spillere", hvilket også havde fungeret meget godt, der var dog kommet andre nationaliteter til på fri transfer.
Første halvdel af sæsonen gik godt, vi lagde nr. 1 i begyndelsen af Januar, men så gik det galt for os, mens Arsenal bare kørte med klatten, og endte også med at vinde, meget sikkert.
Ja, men nu er jeg altså 36 år, og pressen stempler mig som "World class manager", nu er jeg spændt på at se manager rokaderne, for dem bliver jeg helt sikkert en del af, med mindre City, kommer med et tilbud som ikke er til at afslå.




Velkommen til en blog der starter i 2013, håber i vil følge med Wink
Kommentér gerne på det første Smiley
« Seneste Redigering: 12 Jul 2007, 17:17 af Suicide » Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Crazy-andreas
Gæst
 
Sv: What will the future bring?
« Svar #1: 09 Jul 2007, 18:33 »

Det er da meget sjovt med en blog som starter i 2013, men jeg synes nu godt du kunne gøre lidt mere ud af opsætningen.
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: What will the future bring?
« Svar #2: 09 Jul 2007, 18:36 »

Det er da meget sjovt med en blog som starter i 2013, men jeg synes nu godt du kunne gøre lidt mere ud af opsætningen.

Øv du kom før mig..! Synes det er nyskabende, at du vælger at blogge på et spil du "allerede" er i 2013 med.. Men jeg håber ikke, aat dine fremtidige updates "bare" er er tekst på tekst på tekst...!

Jeg glæder faktisk lidt til at høre om du bliver i City eller du flytter videre til en anden udfordring...
Logged

- Veni, vidi, vici -

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: What will the future bring?
« Svar #3: 09 Jul 2007, 18:51 »

Det er da meget sjovt med en blog som starter i 2013, men jeg synes nu godt du kunne gøre lidt mere ud af opsætningen.

Øv du kom før mig..! Synes det er nyskabende, at du vælger at blogge på et spil du "allerede" er i 2013 med.. Men jeg håber ikke, aat dine fremtidige updates "bare" er er tekst på tekst på tekst...!

Jeg glæder faktisk lidt til at høre om du bliver i City eller du flytter videre til en anden udfordring...

Først, tak for kommentarene..

Og nej, det regner jeg ikke med at det bare bliver tekst på tekst, men vidste simpelthen ikke hvad jeg skulle sætte billeder ind af i det første stykke Smiley

Og til det med opsætningen, så skal jeg nok forsøge at gøre lidt mere ud af det Wink
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: What will the future bring?
« Svar #4: 09 Jul 2007, 19:11 »

Manchester City's bestyrelses formand: Jeg er skuffet !

I dag, fredag den 31 marts 2013, har vi, af Casper Østergaard Andreasen, fået bekræftet, at han ikke ønsker at forlænge kontrakten.
Wardle (læs: bestyrelses formand) udtaler, at han er skuffet over at Casper Østergaard Andreasen, ikke vil tilbage betale den tillid, de har vist ham siden hans ankomst på The City of Manchester Stadium. Desuden ønsker han, at den sidste tid med Andreasen i front, vil forløbe godt.

Diego, den brasilianske offensive midtbane spiller, som Andreasen hentede fra Bremen, for to sæsoner siden, mener at det er for dårligt af bestyrelsen, ikke gjorde mere, for at beholde Andreasen.
Yderligere udtaler han, at Casper Østergaard Andreasen, har bevidst at han er en managerpost i en topklub værdi, han har altid været der for mig, og han hjalp mig med at falde til rette i klubben da jeg kom.
Daniel Carvalho, har ligeledes udtalt at han også mener at det var dumt af klubben, men at han ønsker Andreasen det bedste i fremtiden, og håber at deres veje igen vil mødes.


Casper Østergaard Andreasen, udtaler selv, at han mente at det var på tide med nye udfordringer, men han havde nydt, hvert sekund af hans tid i Manchester.


I pressen, spekuleres der dog i, om hans afgang også var lidt i protest, over at han ikke kunne få nok penge til spillerindkøb, som de andre topklubber havde !
« Seneste Redigering: 09 Jul 2007, 19:17 af Suicide » Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: What will the future bring?
« Svar #5: 09 Jul 2007, 19:13 »

Better .?
Worse .?

Forresten, hvis der er en der vil lave et Sig. til mig, med den kommende klub, som vi endnu ikke kender, er i velkommende til at smide en pb, eller bare skrive her ! Smiley

Yderligere hvis der er en der vil hjælpe med andet grafik, er det også velkomment !
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: What will the future bring?
« Svar #6: 09 Jul 2007, 19:14 »

Prøv at bruge lidt mindre ''!'' Wink

Ellers er jeg fanget, jeg synes du skriver godt og så er det spændende at høre om en klub i 2013. Får vi noget om de andre sæsoner?

EDIT: Vil gerne hjælpe med grafik Smiley
Logged

Crazy-andreas
Gæst
 
Sv: What will the future bring?
« Svar #7: 09 Jul 2007, 19:17 »

Jeg kunne klart bedre lide din anden update, hvis du krydrer den opsætning med lidt billeder, tror jeg bestemt at jeg il følge din blog.
Logged

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: What will the future bring?
« Svar #8: 09 Jul 2007, 19:23 »

Prøv at bruge lidt mindre ''!'' Wink

Ellers er jeg fanget, jeg synes du skriver godt og så er det spændende at høre om en klub i 2013. Får vi noget om de andre sæsoner?

EDIT: Vil gerne hjælpe med grafik Smiley

Så er der fjernet langt de fleste "!" Smiley

Jeg kan sagtens skrive noget om de andre sæsoner ! Men troede bare det blev for "tørt", hvad vil du vide? Smiley

Med hensyn til grafikken er jeg glad, for at du vil hjælpe !

Jeg kunne klart bedre lide din anden update, hvis du krydrer den opsætning med lidt billeder, tror jeg bestemt at jeg il følge din blog.
Tak Smiley
Ja, skal nok sætte billeder ind, men igen, jeg ved endnu ikke, hvad jeg skal sætte billeder ind af i de 2 første Smiley
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: What will the future bring?
« Svar #9: 09 Jul 2007, 19:30 »

Romas bestyrels formand smider Totti på porten !

Casper Østergaard Andreasen, er ikke direkte sat i forbindelse med det ledige sæde i Rom, men er det en mulighed han vil overveje?
Han har stadig 20 dage tilbage på hans City kontrakt, men på den anden side ville et Roma job, være meget spændende.
Intet overraskende i at bestyrelsen smider Totti ud, efter en sæson, hvor klubben endte på 12. pladsen.
Vi tror mest på at det bliver, den nuværende Newcastle manager Stuart Pearce, Javier Aguirre, René Girad eller Gian Piero Gasperini, der overtager i Rom klubben Roma, med Stuart Pearce, som den mest sandsynlige.

Ingen af managerene ønsker at udtale sig, heller ikke Andreasen.
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: What will the future bring?
« Svar #10: 09 Jul 2007, 19:43 »

Så er der fjernet langt de fleste "!" Smiley

Jeg kan sagtens skrive noget om de andre sæsoner ! Men troede bare det blev for "tørt", hvad vil du vide? Smiley

Med hensyn til grafikken er jeg glad, for at du vil hjælpe !

Liga stilling, din topscorer og indkøb Smiley

Du sender bare en PB hvis du skal ha' noget grafik hjælp Wink
Logged

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [#3] What will the future bring?
« Svar #11: 09 Jul 2007, 20:03 »

Manchester City i desperat forsøg på at beholde Casper Østergaard Andreasen

I dag, den 23 Juni 2013, er der kommet endnu et kontrakt udspil, og det er ikke en af de små.
Ugelønnen er på 27.500 £
Længden, er en 4 årig, altså indtil 2017
Et ugentligt budget på 1.700.000 £
Og endeligt et transfer budget på 35.000.000 £

De 2 nederste kan blandt andet ændres til 1,4 £ i ugen og så med 53 til indkøb !!!

Et kontrakt tilbud, der er svært for Casper Østergaard Andreasen at tage stilling til.

Holdet som Andreasen selv har bygget op, ser således ud:



Yderligere kan det nævnes at jobbet i Roma ikke længere er ledigt, og ingen andre topklubber ligeledes. Men den manager der overtager posten efter Casper, hvis han vælger at stoppe i City, vil jo efterlade et hul.





Jeg er virkelig nødt til at få lidt hjælp her, jeg har i første omgang valgt at udskyde min afgørelse en uge, det vil sige indtil den 30.
Jeg smider en afstemning op, så i kan stemme, om jeg skal tage chancen eller fortsætte i de trykker City rammer Smiley
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: What will the future bring?
« Svar #12: 09 Jul 2007, 20:10 »

Afstemningen kører til engang i morgen middag Smiley

Liga stilling, din topscorer og indkøb Smiley

Du sender bare en PB hvis du skal ha' noget grafik hjælp Wink

Jeg har lige besluttet mig at det vil komme som flash backs, en gang i mellem er det ok?
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: [#4] What will the future bring?
« Svar #13: 09 Jul 2007, 20:12 »

Virkelig et flot hold Shockeret

Synes du skal prøve noget nyt, så tror jeg det bliver nemmere som blog at starte i en ny klub Smiley
Afstemningen kører til engang i morgen middag Smiley

Jeg har lige besluttet mig at det vil komme som flash backs, en gang i mellem er det ok?

Fint fint Cool
Logged

Crazy-andreas
Gæst
 
Sv: [#4] What will the future bring?
« Svar #14: 09 Jul 2007, 20:19 »

Jeg synes også du skal prøve noget andet, det virker som om du er ved at køre lidt træt i city.
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010