home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 489 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [#Pause] På evig jagt efter den umulige drøm!
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: [#Pause] På evig jagt efter den umulige drøm!  (Læst 35223 gange)
Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#05] På evig jagt efter den umulige drøm!
« Svar #60: 09 Jul 2007, 23:35 »

Synes fortsat det ser rigtig godt ud.
Fortsæt det gode arbejde, og jeg vil fortsætte med at følge med.
KUTGW.
Takker.. Opstemt hm ,, Deal? Peace

og så vil jeg gerne bede alle jer læsere om at huske at komme med kommentarer Opstemt
Logged


Niko
Gæst
 
Sv: [#05] På evig jagt efter den umulige drøm!
« Svar #61: 09 Jul 2007, 23:37 »

Jamen, det er jo helt fantastisk det her! Wink
Logged

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [#05] På evig jagt efter den umulige drøm!
« Svar #62: 09 Jul 2007, 23:38 »

Takker.. Opstemt hm ,, Deal? Peace

og så vil jeg gerne bede alle jer læsere om at huske at komme med kommentarer Opstemt
Deal.! Wink
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#05] På evig jagt efter den umulige drøm!
« Svar #63: 10 Jul 2007, 01:05 »

Jamen, det er jo helt fantastisk det her! Wink
Det er det faktisk... Wink Nu har jeg fået spillet første sæson, færdig, så når jeg komme hjem fra arbejde i morgen, vil jeg gå i gang med to updates... den første om hvordan det sportsligt er gået i denne sæson siden jeg overtog, og den anden, en optakt til pre-sæsonen

Deal.! Wink
Thumbs Up
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#05] På evig jagt efter den umulige drøm!
« Svar #64: 10 Jul 2007, 01:19 »

Det er det faktisk... Wink Nu har jeg fået spillet første sæson, færdig, så når jeg komme hjem fra arbejde i morgen, vil jeg gå i gang med to updates... den første om hvordan det sportsligt er gået i denne sæson siden jeg overtog, og den anden, en optakt til pre-sæsonen
 Thumbs Up

Det lyder godt.. Så er der jo lidt at glæde sig til  Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#05] På evig jagt efter den umulige drøm!
« Svar #65: 10 Jul 2007, 10:37 »

Jagten på Brøndby! (Del 1)
Søndag den 20. maj 2007

Jeg var nervøs, da jeg overtog FC København på andenpladsen i SAS ligaen. Vi havde 13 kampe til at hente Brøndbys forspring på 4 point. Det lyder måske af mange kampe, men Brøndby havde virkelig været stærke i år. Samtidig var vi stadig med i Pokalturneringen.

Jeg var ikke i tvivl om hvilken taktik jeg ville bruge. Lige siden jeg blev kontaktet i forbindelse med jobbet, havde jeg været i tænkeboks. Jeg var kommet frem til at en sikker 4-1-3-2 nok ville være løsningen, eventuelt med en diamantløsning på midten. Da jeg så endelig overtog holdet, var det første jeg gjorde at skærer ned i truppen. Jeg valgte kun at lade den bestå af 18 spillere, så jeg ikke skulle arbejde med de spillere der alligevel ikke skulle spille med. Torben Storm fik ansvaret for det forstærket andethold. Truppen bestod nu kun af:
Jesper Christiansen, Nathan Coe, Oscar Wendt, Brede Hangeland, Nikolaj Hansen, Michael Gravgaard, Lars Jacobsen, Niclas Jensen, Tobias Linderoth, Atiba Hutchinson, William Kvist, Hjalte Nørregaard, Jesper Grønkjær, Michael Silberbauer, Aílton, Marcus Allbäck, Frederik Berglund og Lasse Qvist.
Desuden blev jeg, på grund af skader nød til også at udtage følgende spillere til enkle kampe:
Lee Langeveldt, Thomas Villadsen, Dan Thomassen, Morten Bertolt og Mads Laudrup.
OB (1) - (2) FC København
1-0 K. Christensen, 3’
1-1 M. Allbäck, 5’
1-2 M. Allbäck, 86’

Jagten på Brøndby startede på Fyn, hvor OB ventede. OB var helt klar fra start og kom meget hurtigt foran, det vækkede os heldigvis, og Marcus Allbäck fik bragt balance i regnskabet. Den stilling holdte frem til de sidste 5 minutter hvor Jesper Grønkjær fandt Marcus Allbäck der sendte et fortrinligt langskud af sted, og dermed sikrede sejren.
FC København (5) – (0) Viborg
1-0 A. Hutchinson, 30’
2-0 M. Gravgaard, 41’
3-0 Aílton, 47’
4-0 M. Allbäck, 54’
5-0 M. Gravgaard, 84’

Derefter skulle ligaens nummer 2, Viborg, på besøg i Parken, og det endte med at blive en ren oversavning af jyderne, der blev sendt hjem med et 5-0-nederlag. Vi var meget opsatte på først at hente Viborg, og derefter at hente Brøndby, men det krævede en sejr over Viborg. Den kom, og i yderst overbevisende stil. Atiba Hutchinson åbnede ballet, og det blev fuldt op af Michael Gravgaard, Aílton, Marcus Allbäck og så Michael Gravgaard igen.
FC København (2) – (0) Esbjerg fB
1-0 L. Qvist, 70’
2-0 L. Qvist, 88’

Kampen mod Esbjerg skulle vise sig at blive Lasse Qvists gennembrud. Han kom i pausen hvor han afløste Aílton. Ved det første mål, var det hurtigheden der fik ham for Esbjerg-forsvaret, og ved det andet mål var det en stikning fra Marcus Allbäck der køligt blev udnyttet.
FC Nordsjælland (1) – (0) FC København
1-0 B. Fetai, 9’

Efter en lyn start var Nordsjælland tæt på at slukke vores mesterskabs drømme, og samtidig blev Jesper Grønkjær småskadet.
AaB (3) – (3) FC København
0-1 A. Hutchinson, 9’
0-2 M. Allbäck, 23’
1-2 Mota, 25’
2-2 R. Prica, 45’
3-2 Mota, 63’
3-3 Lasse Qvist, 73’

Hvad der startede godt i Aalborg, endte med at blive meget tæt på det endelige farvel til mesterskabet, men i stedet lyste Lasse Qvist igen op, og sikrede det ene point godt et kvarter før tid. Atiba Hutchinson og Marcus Allbäck havde ellers sendt os sikkert på sejrskurs efter de første 25 minutter, men AaBs to farlige angribere, Mota og Rade Prica fik sendt os tilbage til den virkelige verden, da de bare skulle bruge 40 minutter på at hente føringen og komme foran. Men endnu en gang viste Lasse Qvist glimt at sit lovende talent, og endnu engang kom han ind fra bænken og scorede.
HIK (0) – (6) FC København
0-1 Aílton, 16’
0-2 M. Allbäck, 18’
0-3 A. Hutchinson, 45’
0-4 J. Grønkjær, 45’
0-5 B. Hangeland, 75’
0-6 J. Grønkjær, 80’

Vi var på forhånd storfavoritter til kampen mod Hellerups drenge, og man må sige vi levede op til forventningerne. Vi satte os fra start af igennem i et langt højere tempo, end HIK kunne klare, og efter et kvarter åbnede Aílton Pokalkvartfinalen med et flot mål, Marcus Allbäck forsatte festen et par minutter senere, og i halvlegens sidste minut nåede både Atiba Hutchinson og Jesper Grønkjær at scorer. Festen forsatte i andenhalvleg og Brede Hangeland og Jesper Grønkjær lavede de sidste to mål.
FC København (4) – (0) Brøndby
1-0 M. Gravgaard, 36’
2-0 Aílton, 43’
3-0 L. Qvist, 79’
4-0 Aílton, 87’

I min hidtil vigtigste kamp med FC København, viste drengene at de havde hvad der skulle til. Skulle Brøndby hentes i år, var en sejr i det sidste lokalopgør en nødvendighed. Efter en god halvtime var det Michael Gravgaard der headede et hjørnespark ind, og der var fest i Parken. Med henholdsvis to og et mål sikrede Aílton og Lasse Qvist er festen varede ved.
Vejle (2) – (1) FC København
1-0 U. Balling, 20’
1-1 Aílton, 29’
2-1 S. Pallesen, 81’

Glæden efter sejren over Brøndby skulle vise sig at være kort. Tre dage efter skulle vi møde Vejle. Efter en god intens førstehalvleg, havde Vejle heldet med sig i andenhalvleg, og ti minutter før tid sikrede Søren Pallesen Vejle sejren. Her med var de 3 point vi ellers lige have indhentet, smidt væk igen. Nu var det kun sejre der talte!
FC København (4) – (0) AC Horsens
1-0 M. Gravgaard, 23’
2-0 M. Silberbauer, 40’
3-0 A. Hutchinson, 42’
4-0 M. Silberbauer, 84’

Som sagt var det kun sejre der talte nu, og AC Horsens skulle vise sig at være en let modstander på vejen, ikke mindst fordi Charles Akonner og Ali Gerba begge blev smidt ud allerede i førstehalvleg. Michael Gravgaard satte kampen i gang, og med to mål af Michael Silberbauer og et at Atiba Hutchinson fik vi lagt den første sten på vejen.
AaB (0) – (3) FC København
0-1 M. Gravgaard, 11’
0-2 Aílton, 15’
0-3 Aílton, 22’

Efter sejren over Horsens ventede AaB i den første af to semifinale kampe i Pokalturneringen. Her var der ingen slinger i valsen, og efter en god start på kampen, havde Michael Gravgaard og Aílton efter bare 25 minutter stort set sikret os sejren.
FC Midtjylland (1) – (2) FC København
0-1 M. Allbäck, 7’
1-1 F. Kristensen, 12’
1-2 Aílton, 39’

Endnu en gang var vi ikke længe om at scorer det første mål, da Marcus Allbäck gav os en ønske start på kampen. Farlige Frank fik dog udlignet lige efter. Men med et mål 5 minutter før tid sikrede Aílton os sejren. Samtidig blev Brøndby bare ved med at vinde.
FC København (2) – (2) AaB
0-1 Mota, 19’
1-1 M. Allbäck, 23’
1-2 Mota, 35’
2-2 M. Allbäck, 45’

Så var det tid til returopgør i Pokalturneringen, og med en solid 3-0 sejr i bagagen, var der plads til et par reserver, såsom William Kvist og Hjalte Nørregaard i start opstillingen. Mota voldte os igen problemer med to mål, men omvendt var Marcus Allbäck klar, og lavede ligeledes to mål. Hermed var vi klar til Pokalfinalen mod Viborg!
FC København (3) – (1) Randers FC
1-0 Aílton, 8’
2-0 Aílton, 44’
3-0 F. Berglund, 46’
3-1 N. Jensen, 66’

Med bare fire kampe tilbage, var vi nød til at holde fokus, også selvom vi lige havde sikret os en plads i årets Pokalfinale. Aílton bragte os hurtig foran, og med et mål lige før pausen så det for alvor godt ud. Frederik Berglund kom ind i pausen, og efter bare 17 sekunder på banen, havde han scoret til 3-0. Niclas Jensen var uheldig, og scorede Randers’ eneste mål i denne kamp.

Nu mangler jeg tre kampe i ligaen, og en pokalfinale. Hvordan det gik de kampe, må I vente med at få hører til når jeg kommer hjem fra arbejde.

Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#06] På evig jagt efter den umulige drøm!
« Svar #66: 10 Jul 2007, 10:54 »

Lige med undtagelse af kampen mod FCN & AaB kører det da rigtig godt for dig.. Go' update, som er overskuelig og letlæselig...

EDIT: indlæg nr. 400 Smiley
Logged

- Veni, vidi, vici -

Guldbrand
Gæst
 
Sv: [#06] På evig jagt efter den umulige drøm!
« Svar #67: 10 Jul 2007, 10:58 »

kan man få et SS af stillingen ?   Smiley
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#06] På evig jagt efter den umulige drøm!
« Svar #68: 10 Jul 2007, 11:11 »

kan man få et SS af stillingen ?   Smiley

& af topscorerlisten..
Logged

- Veni, vidi, vici -

Crazy-andreas
Gæst
 
Sv: [#06] På evig jagt efter den umulige drøm!
« Svar #69: 10 Jul 2007, 11:16 »

Rart med en update, mon ikke du har sneget dig ind foran Brøndby nu.
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: [#06] På evig jagt efter den umulige drøm!
« Svar #70: 10 Jul 2007, 12:38 »

Super update!
Svingende, men mest gode, resultater.
Og super, super fed sejr over Bifby! Opstemt
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#06] På evig jagt efter den umulige drøm!
« Svar #71: 10 Jul 2007, 13:42 »

Lige med undtagelse af kampen mod FCN & AaB kører det da rigtig godt for dig.. Go' update, som er overskuelig og letlæselig...

EDIT: indlæg nr. 400 Smiley
Synes heller ikke nederlaget til Vejle kan betegnes som en af de bedre kampe... Wink men ellers, jo... så er jeg kommet rigtig godt igang... Smiley Og tak for du kan lide opsætningen, var lidt i tvivl om måden at gøre det på...

kan man få et SS af stillingen ? Smiley
Kommer i næste update... Har spillet alle kampene så for ikke at fortælle noget om de sidste kampe, må i vente... Ubeslutsom

& af topscorerlisten..
Den kommer også i næste update... Wink Men det ser godt ud... Smiley

Rart med en update, mon ikke du har sneget dig ind foran Brøndby nu.
Brøndby har været i topform, og er bare blevet ved med at vinde, så med 3 kampe igen, er jeg stadig bagud med 5 point...

Super update!
Svingende, men mest gode, resultater.
Og super, super fed sejr over Bifby! Opstemt
Synes vi har været forholdsvis stabile, selvom nederlagene har været til dårligere hold... Smiley
Men jah, rigtig skønt med sejren over Brøndby
Logged


Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [#05] På evig jagt efter den umulige drøm!
« Svar #72: 10 Jul 2007, 13:56 »

Hehe, takker... Wink Er da glad for at både JS og jeg så kan fange dig, hvis du normalt ikke er til danske hold... Wink
Hmm, jah, kunne godt være forsat med Sesay, men jeg dummede mig, og blev derfor sur på mig selv... Skuffet

Ja det går sgu tilbage for mig !!

Det er helt galt det her...

God update..

Hvordan laver du de "bokse" med resultatet i, jeg overvejer nemlig lidt sådan noget til min blog, men ved ikke hvordan man laver dem Smiley
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#05] På evig jagt efter den umulige drøm!
« Svar #73: 10 Jul 2007, 15:44 »

Ja det går sgu tilbage for mig !!

Det er helt galt det her...

God update..

Hvordan laver du de "bokse" med resultatet i, jeg overvejer nemlig lidt sådan noget til min blog, men ved ikke hvordan man laver dem Smiley
Hehe, godt du kan lide hvad du læser... selvom stilen nok bliver lidt anderledes i den nye sæson... Wink

Kode:
[float=left][b][u]Hjemmebanehold () - () Udebanehold[/u][/b]
[i]1-0 M. Ålscorer, minut'
[color=pink]selvmål[/pink][/i][/float]
Kampreferat... Linieantallet skal cirka passe med antal mål i kampen...
Osv... ? You get it... Opstemt der er ikke brugt bokse... Wink
Logged


Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [#06] På evig jagt efter den umulige drøm!
« Svar #74: 10 Jul 2007, 16:42 »

Hehe, godt du kan lide hvad du læser... selvom stilen nok bliver lidt anderledes i den nye sæson... Wink

Kode:
[float=left][b][u]Hjemmebanehold () - () Udebanehold[/u][/b]
[i]1-0 M. Ålscorer, minut'
[color=pink]selvmål[/pink][/i][/float]
Kampreferat... Linieantallet skal cirka passe med antal mål i kampen...
Osv... ? You get it... Opstemt der er ikke brugt bokse... Wink

Tror nok jeg har fat i det Wink
Nej ved godt det ikke er direkte bokse, men altså sådan nærmest er det jo Wink
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010