home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 502 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [#Pause] På evig jagt efter den umulige drøm!
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: [#Pause] På evig jagt efter den umulige drøm!  (Læst 35199 gange)
Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#03] På evig jagt efter den umulige drøm!
« Svar #45: 09 Jul 2007, 18:01 »

Jagten på en backspiller
Onsdag den 11. april 2007

Selvom Mikael Antonsson og Bjørn Dahl var sikret til næste sæson, manglede vi stadig en højreback mere. En back er ikke nok på vores niveau, og derfor var jeg, sammen med Lars Højer og Carsten V. Jensen, i fuld gang med at finde en mand mere til den plads. Godt nok kunne Mathias Zanka Jørgensen godt spille højreback, men jeg ikke sikker på han var klar allerede næste sæson.
Jagten gik på en skandinaviske spillere, gerne med en masse rutine, ikke mindst fra landsholdet. Vi havde efterhånden kigget det skandinaviske marked igennem, og var derfor begyndt at vende næsten mod Tyskland, Holland, Belgien og England hvor der var flere spillere der levede op til de kriterier vi søgte.
Vi fik kontakt med Martin Albrechtsen, Kasper Bøgelund, Brian Priske, Christoffer Andersson, Ulrich Vinzents, Espen Ruud og Mikael Nilsson. Derudover fik vi også skabt kontrakt med to yngre med lovende forsvarsspillere, nemlig Rang Shawkat og Daniel Boskailo.

Samtalerne med Martin, Kasper og Brian gik fint, men vi fandt hurtigt ud af at ingen af dem ønskede at vende hjem til SAS ligaen, og vi valgte derfor at lukke forhandlingerne med de tre danskere. Dermed var der kun fire emner tilbage, Christoffer Andersson fra Hannover, Ulrich Vinzents fra Malmö FF, Espen Ruud fra Rosenborg og Mikael Nilsson fra Panathinaikos.
Omvendt gik forhandlingerne godt med de to unge, faktisk viste det sig at Rang Shawkats kontrakt udløb efter den igangværende sæson, og fik derfor sikret os ham på en fri transfer. Daniel Boskailo var lidt sværere at holde kontakt med, blandt andet fordi han mistede sin mobil, da han var hjemme i Bosnien for at spille en landskamp. Men det lukkes og det endte med at han også skrev under på en kontrakt med os. Hermed havde vi nu en masse unge forsvarstalenter der stod klar til at hjælpe de rutinerede.

Vi manglede stadig afklaring med hensyn til en mand mere som højreback, men jeg tror snart vi kan præsenterer en løsning.

Tak for nu, Nicolaj Berendt

« Seneste Redigering: 09 Jul 2007, 20:11 af Berendt » Logged


N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#04] På evig jagt efter den umulige drøm!
« Svar #46: 09 Jul 2007, 18:09 »

ok update, spændende at se hvem der tager højrebacken
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: [#04] På evig jagt efter den umulige drøm!
« Svar #47: 09 Jul 2007, 18:09 »

Haha, Martin A ser godt nok gangsta ud på det billede Opstemt
God update btw Smiley
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#04] På evig jagt efter den umulige drøm!
« Svar #48: 09 Jul 2007, 18:56 »

ok update, spændende at se hvem der tager højrebacken
Jah, men det lader til jeg nærmer mig en afgørelse Opstemt

Haha, Martin A ser godt nok gangsta ud på det billede Opstemt
God update btw Smiley
Hehe, det er et model-billed, for nogle briller han selv har været med til at designe... Wink
Logged


Crazy-andreas
Gæst
 
Sv: [#04] På evig jagt efter den umulige drøm!
« Svar #49: 09 Jul 2007, 19:07 »

Billedet er fælt, men igen en god update, og jeg håber at det er Mikael Nilsson vi får at se i den hvide trøje.
Logged

FCKboy
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: [#04] På evig jagt efter den umulige drøm!
« Svar #50: 09 Jul 2007, 19:08 »

Herlig update..Wink

Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#04] På evig jagt efter den umulige drøm!
« Svar #51: 09 Jul 2007, 19:37 »

Billedet er fælt, men igen en god update, og jeg håber at det er Mikael Nilsson vi får at se i den hvide trøje.
Hehe, jah, ikke lige det bedste billede... Men kan kun sige at jeg er MEGET tæt på den spiller jeg helst selv gerne vil have... Wink

Herlig update..Wink
takker Opstemt
Logged


Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#04] På evig jagt efter den umulige drøm!
« Svar #52: 09 Jul 2007, 20:26 »

Svensk landsholdsspiller til FC København
Fredag den 20. april 2007

FC København skrev i dag under med deres nye højreback. Valget faldt på Christoffer Andersson, der skifter fra Hannover 96 til de forsvarende danske mestre.

Der havde længe hersket tvivl om hvem der skulle luften arven efter Lars Jacobsen, som den offensive højreback hos FC København. I sidste måned hentede klubben norske Bjørn Dahl, men klubben havde alligevel ytret ønske om at en spiller mere skulle hentes.
- ”Bjørn er helt sikkert en dygtig spiller, og med 17 landskampe er han ikke en ’nobody’, men når man har de ambitioner, som vi har, så er en spiller til hver plads ikke nok,” havde Carsten V. Jensen udtalt efter købet af nordmanden.

I dag skrev klubben så under på en 2årig aftale med den svenske landsholdsspiller Christoffer Andersson der er noteret for 24 landskampe for de blå/gule. 28’årige Christoffer Andersson nåede dermed kun en klub i Tyskland, som han kom til efter to år i norske Lillestrøm. Før det spillede han i Helsingborg, der i 1997 hentede ham fra Nybro. Alt i alt har den svenske back spillet lidt over 220 seniorkampen, og han glæder sig nu til at prøve kræfter med FC København.
- ”Det var ikke længe jeg var i tvivl, da min agent fortalte mig at FC København havde henvendt sig. FC København har de seneste år bevist at de er det bedste hold i Skandinavien, og derfor er jeg selvfølgelig stolt over at jeg i næste sæson skal spille for dem.”

Også FC Københavns træner, Nicolaj Berendt var godt tilfreds:
- ”Jeg har længe været vild med Christoffer Andersson, og jeg er ikke i tvivl om at han er den helt rigtige til pladsen. Han er mest kendt for sin hurtighed, men han besidder også en masse andre kvaliteter, som vi nok skal få stor glæde af, både i det offensive og defensive spil.”

Samtidig har FC København også underskrevet en 3årig aftale med det 16årige norske talent, Marcus Pedersen fra Ham Kam. Marcus Pedersen kommer til at tilhører FC København fra denne sæsons udgang, men vil i være udlejet til Bryne, i minimum det første år.

Logged


Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [#05] På evig jagt efter den umulige drøm!
« Svar #53: 09 Jul 2007, 20:41 »

Gode updates..

Jeg hader blogs om danske hold Wink
Men når det nu er dig, med denne her, og JS, med hans Brøndby, er jeg nødt til lige at kigge lidt med! Og det er jeg sur over

Ej, det er sgu super skrevet Smiley

Men du skulle have holdt dig til Sesay Wink
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

FCKboy
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: [#05] På evig jagt efter den umulige drøm!
« Svar #54: 09 Jul 2007, 20:52 »

Herlig update Wink
Logged

Juanito
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: [#04] På evig jagt efter den umulige drøm!
« Svar #55: 09 Jul 2007, 21:00 »

Dejlig blog, især når man selv er igang med et godt FCK spil Grin
Logged

Practise makes Perfect!

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: [#05] På evig jagt efter den umulige drøm!
« Svar #56: 09 Jul 2007, 21:09 »

Det er bare super det her!
Dig og JohnSpurs sidder og skriver superbe updates hele tiden, så vi både får kvalitet og kvantitet.
Ja... kort og godt... det er genialt det her Opstemt
KUTGW
Logged

Crazy-andreas
Gæst
 
Sv: [#05] På evig jagt efter den umulige drøm!
« Svar #57: 09 Jul 2007, 21:15 »

Du købte godt nok ikke Mikael Nilsson, men alligevel en god update. Hvad blev der af med kun at hente ungdomsspillere med maks. halvanden time til træning(Marcus Pedersen)?
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#05] På evig jagt efter den umulige drøm!
« Svar #58: 09 Jul 2007, 21:25 »

Gode updates..

Jeg hader blogs om danske hold Wink
Men når det nu er dig, med denne her, og JS, med hans Brøndby, er jeg nødt til lige at kigge lidt med! Og det er jeg sur over

Ej, det er sgu super skrevet Smiley

Men du skulle have holdt dig til Sesay Wink
Hehe, takker... Wink Er da glad for at både JS og jeg så kan fange dig, hvis du normalt ikke er til danske hold... Wink
Hmm, jah, kunne godt være forsat med Sesay, men jeg dummede mig, og blev derfor sur på mig selv... Skuffet

Det er bare super det her!
Dig og JohnSpurs sidder og skriver superbe updates hele tiden, så vi både får kvalitet og kvantitet.
Ja... kort og godt... det er genialt det her Opstemt
KUTGW
Takker igen... Smiley Godt du er tilfreds med det du læser... Wink og skal nok forsætte... selvom næste update først bliver når denne sæson er færdig... Wink

Du købte godt nok ikke Mikael Nilsson, men alligevel en god update. Hvad blev der af med kun at hente ungdomsspillere med maks. halvanden time til træning(Marcus Pedersen)?
Hehe, sad faktisk bare og ventede på sådan et spørgsmål... Wink Som du kan læse i kapitel 3, om samarbejdet med Bryne, som har en fodboldskole... så kan jeg, takket være det samarbejde, hente spillere i Norge, men så leje dem ud til Bryne, så de kan være på deres fodboldskole, indtil de er klar til at komme til København... Smiley Derfor har jeg kunne hente Marcus... Smiley
Logged


chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [#05] På evig jagt efter den umulige drøm!
« Svar #59: 09 Jul 2007, 21:45 »

Synes fortsat det ser rigtig godt ud.
Fortsæt det gode arbejde, og jeg vil fortsætte med at følge med.
KUTGW.
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010