home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:18:47 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 20:15:45 Bubbles Blogkonkur... #11 - Danish Viking Wa...
27 Maj 2024, 20:09 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
27 Maj 2024, 10:12 warmon Blogkonkur... 9# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23315
  2 Brugere, 569 Gæster Online.

Indlæg: 1132802 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: arianazoe
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Købeklubber?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Købeklubber?  (Læst 5498 gange)
Niko
Gæst
 
Sv: Købeklubber?
« Svar #30: 08 Jul 2007, 10:31 »

Clichy: Hentet i AS Cannes i 2003, hvor han allerede havde spiller 13 kampe til trods for hans alder
Armand Traore: Hentet i Monaco tilbage i år 2005
Abou Diaby: Hentet i Auxerre tilbage 2006. Havde spillet 10 kampe, selvom han ikke er ret gammel

Hvis man graver dybt nok, finder man det.... Wink

Det regnede jeg bare ikke med at i ville gøre Wink
Men den gang var de jo kun talenter efter min mening, Clichy er 23 år nu og han har fået Premier League klassen, så jeg vil mene at han er formet i Arsenal, men hvis både dig og mortenbrenoe mener at de altid skal have spillet i klubben, så er det en anden sag Wink

Jeg føler at man udvikler spillere og hvis man gør dem klar til Premier League bold, skal man have kredit for det. Uanset om man er hentet i KB eller hvor ellers det skulle være, dengang var Bendtner ikke et kæmpetalent. Nu er han det, pga. Arsenal har udviklet ham til det Smiley
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Købeklubber?
« Svar #31: 08 Jul 2007, 10:32 »

Det med fed er faktisk min pointe...

"Med Kursiv": Når du nævner Garny Neville & Paul Scholes.. Er det så i den sammenhæng, at de 2 spillere af egen avl eller fordi de englændere i startopstillingen?

Fordi at de er Englændere.  Wink
Logged

Chelidze90
Gæst
 
Sv: Købeklubber?
« Svar #32: 08 Jul 2007, 10:36 »

Det regnede jeg bare ikke med at i ville gøre Wink
Men den gang var de jo kun talenter efter min mening, Clichy er 23 år nu og han har fået Premier League klassen, så jeg vil mene at han er formet i Arsenal, men hvis både dig og mortenbrenoe mener at de altid skal have spillet i klubben, så er det en anden sag Wink

Jeg føler at man udvikler spillere og hvis man gør dem klar til Premier League bold, skal man have kredit for det. Uanset om man er hentet i KB eller hvor ellers det skulle være, dengang var Bendtner ikke et kæmpetalent. Nu er han det, pga. Arsenal har udviklet ham til det Smiley

Dvs at du mener man kan hente verdens største talent, have ham i 1-2 sæsoner og gøre ham klar til lidt PL bold og så kan man tage hele æren?
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Købeklubber?
« Svar #33: 08 Jul 2007, 10:45 »

Dvs at du mener man kan hente verdens største talent, have ham i 1-2 sæsoner og gøre ham klar til lidt PL bold og så kan man tage hele æren?

Ikke hele æren, det har jeg heller ikke nævnt. Det er flot at gøre et talent, til et kæmpetalent og det skal man have kredit for at gøre og bruge tid på. Der er mange andre hold i Premier League som kommer fra London, og ganske vidst er der mange talenter i London, men måske er Chelsea mere attraktive end Arsenal, derfor må Arsenal søge udenlandsk, men Wenger er nu også lidt fransk i hans indkøbspolitik.. Wink
Arsenal er inde i et spændene projekt. Det er måske det hold i verdenen som har flest talenter, om 3-5 år, er de stjerne alle sammen og så kommer der vilde ting ud af Arsenal. Det kan godt være at de får lidt skuffende resultater, men et hold som er meget yngre og ligeså mange point som Liverpool i Premier League, det er flot, rigtig flot.
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Købeklubber?
« Svar #34: 08 Jul 2007, 10:51 »

Fordi at de er Englændere.  Wink

Så kan du også nævne Carrick, Rooney, Rio Ferdinand og forhåbentlig snart Ben Foster :-)
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Købeklubber?
« Svar #35: 08 Jul 2007, 10:52 »

Fordi at de er Englændere. Wink

Hva så med Wes Brown, Kieran Richardson & Cris Eagles, som er egen avl. Eller andre som Michael Carrick, Wayne Rooney, Rio Ferdinand & Alan Smith, som også er englændere (Ja, jeg ved godt at MUFC har hentet dem)

Jeg vil til dels gi' dig ret i, at Arsenal har udviklet Niclas Bendtner til det han er i dag. Men når Arsenal henter en 15-16 årig knægt fra KB er der en grund til det.. Han kan noget med en bold og kan udvikle sig til noget stort...

Manchester United er faktisk det hold af de 4 store (United, Chelski, L'pool & Arsenal), som haf flest englændere i førsteholdstruppen. .. Rullende Øjne
Logged

- Veni, vidi, vici -

Niko
Gæst
 
Sv: Købeklubber?
« Svar #36: 08 Jul 2007, 10:54 »

Hva så med Wes Brown, Kieran Richardson & Cris Eagles, som er egen avl. Eller andre som Michael Carrick, Wayne Rooney, Rio Ferdinand & Alan Smith, som også er englændere (Ja, jeg ved godt at MUFC har hentet dem)

Jeg vil til dels gi' dig ret i, at Arsenal har udviklet Niclas Bendtner til det han er i dag. Men når Arsenal henter en 15-16 årig knægt fra KB er der en grund til det.. Han kan noget med en bold og kan udvikle sig til noget stort...

Manchester United er faktisk det hold af de 4 store (United, Chelski, L'pool & Arsenal), som haf flest englændere i førsteholdstruppen. .. Rullende Øjne

Jeg hader Man Yoo, så jeg gider da ikke til at skrive hele deres hold op Wink
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Købeklubber?
« Svar #37: 08 Jul 2007, 11:02 »

Jeg hader Man Yoo, så jeg gider da ikke til at skrive hele deres hold op Wink

Og jeg hader Arsenal..  Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up men jeg respektere dem stadig nok til, at jeg kender lidt deres hold...  Rullende Øjne

 Djævel MUFC 4-ever  Djævel
Logged

- Veni, vidi, vici -

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Købeklubber?
« Svar #38: 08 Jul 2007, 11:17 »

Til den med Chelsea, så har de jo faktisk, en spiller, i hvert fald, som er englænder, og som er i start 11'eren.. Og en af englands bedste forsvarer ! John Terry, I fucking respeckt that man, men det er så også der det stopper, når vi snakker Chelsea..

MUFC, har mange englændere i start 11'eren, ja det er godt.. Men deres transfers her til sommer bærer ikke meget præg af engelsk blod, det gør LFC's nu heller ikke, men nok om det Wink
Efter Utd. kommer LFC, jo nok, med flest englændere, af de 4 store, og der er mange af dem der er fra egen avl..
Men efter hvad Cesc, skriver, så kan vi i Liverpool, også se Paul Anderson, Jack Hobbs osv. som spillere fra egen avl??

Nu skal vi heller ikke glemme, den 5 klub i England, og det må jeg indrømme, er en klub jeg respektere, de har stille og roligt fået bygget et godt hold op, med mange englændere, knap så mange fra egen avl, men alligevel, Tottenham. ! De er meget engelsk synede når de køber ind. Og det går dem jo faktisk meget godt Smiley
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Niko
Gæst
 
Sv: Købeklubber?
« Svar #39: 08 Jul 2007, 11:19 »

Til den med Chelsea, så har de jo faktisk, en spiller, i hvert fald, som er englænder, og som er i start 11'eren.. Og en af englands bedste forsvarer ! John Terry, I fucking respeckt that man, men det er så også der det stopper, når vi snakker Chelsea..

Der er også en engelsk West Ham dreng i deres trup med nummer 8 på ryggen, han er også fra England Wink
Logged

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Købeklubber?
« Svar #40: 08 Jul 2007, 11:26 »

Der er også en engelsk West Ham dreng i deres trup med nummer 8 på ryggen, han er også fra England Wink

Ja I know, men det var af hjemme avl...

W-Phillips, er jo også englænder, men kun bænkevarmer Wink Og Cole, er englænder, men han er også fra WHUFC
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Købeklubber?
« Svar #41: 08 Jul 2007, 11:30 »

Ja du har faktisk ret  i det med Hotspurs... Men i sammenligning med de 4 store mangler de stadig meget...!
Logged

- Veni, vidi, vici -

Niko
Gæst
 
Sv: Købeklubber?
« Svar #42: 08 Jul 2007, 11:36 »

Ja du har faktisk ret  i det med Hotspurs... Men i sammenligning med de 4 store mangler de stadig meget...!

RIGTIG MEGET!  Djævel
Logged

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Købeklubber?
« Svar #43: 08 Jul 2007, 11:41 »

Ja du har faktisk ret  i det med Hotspurs... Men i sammenligning med de 4 store mangler de stadig meget...!

RIGTIG MEGET! Djævel

Og dog.. Det var ikke meget der skilte dem og Arsenal, sidste sæson altså 05/06 ..

Og de har forstærket sig mærkbart siden.. ! Javist det var et tab med Carrick, men stadig, de har førstevalget til landsholdet på mål, de har 2 af engalands bedste angribere, de mangler måske lidt i forsvaret, men midtbanen, er altså også god !
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

ZhotLog
Gæst
 
Sv: Købeklubber?
« Svar #44: 08 Jul 2007, 12:19 »

Det er lidt ligesom at sige, at jeg har ikke gjort noget forkert da jeg stjal en trøje i Magasin, for ham ved siden af stjal både sko, trøje og strømper. Totalt dobbeltmoralsk, hvis man mener at LFC, Man City osv. godt må nyde godt af deres rigmænd, for de gør det jo ikke så meget som andre...
Det kan jo på ingen måde sammenlignes med at stjæle en trøje i Magasin. Chelsea har uanede mængder af penge, og kan købe lige hvem de vil. Og bliver Abramovic i klubben, kan de også det om 5 - 10 år, uanset sportslig succes. Liverpool kan ikke bare gå ud og købe spillere for samme summer hvert år, det kan de måske gøre i år, måske næste år, men resten afhænger hundrede procent af sportslig succes. De amerikanske ejere er, modsat abramovic, i klubben fordi de tror på økonomisk gevinst også, hvorimod Abramovic er pga han er stor fan, eller andre årsager jeg ikke vil komme ind på her. At Chelsea er den største købeklub af alle, kan du ikke tale dig fra, ligemeget hvor mange gange du så hiver en historie om Magasin, trøjer og tyverier frem.
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010