home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 591 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Vigtig Info)#23 Bring back The Blues
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: (Vigtig Info)#23 Bring back The Blues  (Læst 16558 gange)
N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #9 Drømmen om toppen
« Svar #45: 01 Jul 2007, 23:09 »


Getafe topscorer slemt skadet


Glæden efter 1-0 sejren over Levante hjemme på Coliseum Alfonso Peréz lagde sig hurtigt for hjemmeholdet, da holdets topscorer blev slemt skadet.


Lang tid til ny Güiza jubel


Der var stor glæde i Getafe lejren efter 1-0 sejren over Levante hjemme på Coliseum Alfonso Peréz, men glæde lagde sig hurtigt, da det kom frem at angriberen Daniel González Güiza – også bare kaldet Güiza – blev slemt skadet, og ikke kommer i kamp de næste mange måneder.

Güiza jagtede en løs bold, da han ved et uheld stødte sammen med Levantes forsvarsspiller Álvaro, der var uden skyld i uheldet. Sammenstødet kostede desværre Güiza en brækket fod, hvilket vil holde ham ude af spil i de næste tre til fem måneder. Et meget hårdt slag for et Getafe hold der i forvejen ikke er det mest målfarlige.

Güiza selv er selvfølgelig knust over skade.
”Jeg er meget ked af at jeg ikke kan hjælpe holdet tilbage i toppen af rækken hvor vi hører til, men jeg glæder mig samtidig meget til at være tilbage. Indtil videre ved vi ikke 100% om jeg er ude i tre eller fem måneder, men det bliver deromkring. Jeg er meget ked af det, og ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre af mig selv lige nu.”

For holdets danske manager John Petersen, så kommer skaden naturligvis også som et chok, og heller ikke han ved hvad han lige nu skal stille op.

”Nu skal chokket over den slemme skade lige ligge sig først, og derefter må vi tage op til overvejelse hvem der skal spille i stedet for Güiza. Lige nu går alle vores tanker til ham, og det er uden tvivl et hårdt slag for holdet.”

Med sejren over Levante ligger Petersens hold nu nummer 15 i Primera med ni point for de første ti kampe. Holdet har scoret elleve mål, mens der er lukket seksten ind i den anden ende. Güiza er holdets topscorer med fem mål i de ni kampe han har nået.

« Seneste Redigering: 01 Jul 2007, 23:29 af John Spurs » Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #10 Drømmen om toppen
« Svar #46: 01 Jul 2007, 23:14 »

Det var så den sidste update i en uges tid - jeg håber I har nydt de ti der indtil videre har været, og håber I ser frem til flere når jeg kommer hjem igen.

Kan sige, at det bliver meget på denne måde med resten af updatesne også, da det nu engang er denne måde jeg har valgt at gøre det på, men det var rart at få en par beskeder om, hvad I mener man kan gøre lidt anderledes - måske sker det, måske ikke Opstemt
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Allbäck
Gæst
 
Sv: #10 Drømmen om toppen
« Svar #47: 01 Jul 2007, 23:50 »

God blog du har fået startet op... Smiley
og dejligt at du allerede har skrevet så mange updates...

Glæder mig til at følge det spanske eventur.
Logged

Soccerpop
Gæst
 
Sv: #10 Drømmen om toppen
« Svar #48: 02 Jul 2007, 01:37 »

Rimelig nyskabbende må man sige  Smiley
Jeg er med  Peace
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #10 Drømmen om toppen
« Svar #49: 06 Jul 2007, 16:11 »

Så jeg hjemme igen, og kan i hvert fald garanterer en enkelt update i dag + nogle i weekenden!

Jeg kan samtidig fortælle at jeg har flere "nyskabende" ideer i skabet, men de kommer kun alt efter hvordan spillet udvikler sig Smiley

Havde dog håbet på lidt flere kommentarer her i denne uge jeg var væk Smiley
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Crazy-andreas
Gæst
 
Sv: #10 Drømmen om toppen
« Svar #50: 06 Jul 2007, 16:16 »

Så jeg hjemme igen, og kan i hvert fald garanterer en enkelt update i dag + nogle i weekenden!

Jeg kan samtidig fortælle at jeg har flere "nyskabende" ideer i skabet, men de kommer kun alt efter hvordan spillet udvikler sig Smiley

Havde dog håbet på lidt flere kommentarer her i denne uge jeg var væk Smiley
Det skyldes måske lidt at Gosser også har lavet en Getafe blog.
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #10 Drømmen om toppen
« Svar #51: 06 Jul 2007, 16:24 »

FC Barcelona – Getafe

4. november 2006
Camp Nou, Barcelona
Primera División



14' Samuel Eto’o, 22' Ronaldinho, 27' Eidur Gudjohnsen, 42' Samuel Eto’o - 89' Maris Verpakovskis


Klasseforskel var der på dagens to hold der duellerede på Camp Nou i Barcelona. Hjemmeholdet fra FC Barcelona var mindst en klasse over dagens modstander, hvilket også afspejler sig i slutstillingen.

Kampen startede med det forventede Catalanske pres mod Getafe målet, og allerede efter seks minutter viste Barcelonas camerounske angriber Samuel Eto’o sin farlighed, da han kom til en helt fri chance, men netop som han skulle til at juble hev Abbondanzieri en superb redning frem, og sikrede at stillingen stadig var 0-0.

Det stoppede dog ikke Barcelona, og heller ikke Eto’o, og de fortsatte ufortrødent deres pres mod Getafe målet, og efter fjorten minutter kom forløsningen for Barcelona, da samme Eto’o efter et hjørnespark kunne sparke en løs bold ind bag Abbondanzieri. Til målmanden forsvar skal det dog siges, at bolden blev ramt af Alexis og dermed ændrede retning.



Ronaldinho gør det sikkert til 2-0


Knap ti minutter kunne Getafe holde stand før Barcelona endnu engang kom på måltavlen, da Puyol brød et Getafe angreb og satte spillet i gang den modsatte vej. Edmilson førte bolden frem på kanten, og spillede et-to med Gudjohnsen inden han stak islændingen af sted. Islændingen viste kølighed og lagde roligt bolden af til en fremadstormende brasiliansk stjerneangriber, der sikkert omsatte det flotte opspil til 2-0. Ronaldinho var hurtig til at takke Eidur for det gode oplæg.

Efter den flotte scoring fra Barcelona kunne man håbe for Getafe, at de valgte at sætte farten lidt ned, men i stedet virkede det til at catalanerne satte mere tempo i spillet, og Getafe kom til at løbe endnu mere efter bolden. Der skulle da også bare gå fem minutter inden den var islændingen Eidur Gudjohnsen der kunne skrive sig selv på listen over målscorer i dagens kamp. 3-0, og Getafe var indtil videre kørt ud af Camp Nou.

Getafe kom efter denne Barcelona scoring lidt mere med i spillet, men dog uden at skabe de store chancer, men til gengæld skabt Barcelona heller ikke det store.



Eto’o scorer for anden gang


Det skulle dog kun vare indtil kort før pausen. Et godt opspil fra Deco og Xavi satte Getafe midtbanen af, og fire mod fire var Barcelona stærkest – et enkelt træk fra Deco sendte Eto’o mod Abbondanzieri, Eto’o rundede målmanden, og kunne sikkert gøre det til pausestillingen 4-0. Der var virkelig noget at snakke om i Getafe omklædningen, mens Barcelona vidst var sikre på denne sejr.

Da holdene kom ud til anden halvleg var det tydeligt, at det var et Getafe hold der ville vise, at den indsats de leverede i første halvleg ikke havde noget at gøre med holdets reele styrke. Men om man så kan bruge denne anden halvleg til noget kan diskuteres, da Barcelona som skrevet førte med hele 4-0 allerede efter kampens første femogfyrre minutter.

Et kvarter inden i anden halvleg fik Getafe sin første chance i kampen, da Cosmin Contra fik snydt et par Barcelona spillere på højrekanten, og sendt bolden ind foran hvor Maris Verpakovskis kunne afslutte mod Victor Valdes – den spanske landsholdsmålmand gjorde det dog godt, og reddede bolden til hjørnespark. Et hjørnespark der ikke kom noget ud af.

Efter seksogtres minutter var det igen Barcelona der kom til en chance, indskiftede Luka Modric fandt flot Eto’o, men Abbondanzieri vandt denne gang duellen mod Cameroun spilleren. To minutter senere var Maris fra Getafe igen tæt på, denne gang med et langskud, men igen var Valdes klar inde i Barcelona målet.



Drømmehug fra Verpakovskis


Kort før tid lykkedes det for Getafe at få et trøste mål, da den lettiske angriber Maris Verpakovskis sendte bolden ind bag Victor Valdes – en afslutning hvor Valdes ingen chance havde. Godt opspil fra Mario Cotelo, der sendte en lang bold frem til Matt Jansen der lagde bolden godt af til Verpakovskis – der med en hammer sendte bolden op i fjerneste målhjørne til slutstillingen 4-1.

Efter kampen havde Getafes træner følgende kommentar.
”Vi fik en lærestreg i dag, og kan helt sikkert tage noget med fra dagens kamp. Det er aldrig sjovt at tabe så stort, men det gik bedre da vi kom lidt længere frem på banen. Jeg valgte nok at starte for defensivt ud, men Barcelona har en skræmmende offensiv.

Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Niko
Gæst
 
Sv: #11 Drømmen om toppen
« Svar #52: 06 Jul 2007, 16:40 »

Ærgeligt, men flot update. Dog vil jeg lige fortælle at det med din grafik hvor der står 4-1 og logoerne, der er Barca´s logo ikke centralt, det er lidt ude til siden af den lille firkant. Wink
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #11 Drømmen om toppen
« Svar #53: 06 Jul 2007, 16:47 »

Ja ved det godt, men har af en eller anden grund haft problemer med nogle logoer Skuffet
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #11 Drømmen om toppen
« Svar #54: 06 Jul 2007, 17:02 »


Lette på toppen af verden


Til trods for at hans hold kun fik 2-2 i hjemmekampen mod Celta Vigo, så var det en glad lette som Teamtalk snakkede med efter kampen.


Maris(her for Letland) scorede to mod Celta Vigo


Den 27-årige Kiev-udlejede lette Maris Verpakovskis startede sæsonen uden for startelleveren, men har efter Güizas skade vist den klasse som alle ved at han har.

”Jeg er meget stolt over at få chancen her i Getafe, og selvom det var en skade fra Güiza der skulle til, så vil jeg vise at de kan regne med mig. Jeg håber jeg kan spille mig til en fast kontrakt her i Getafe.”

Det er indtil videre blevet til fire kampe for letten, der har scoret tre mål, men om Getafe får råd til ham er mere tvivlsomt pga. den trængte økonomi i klubben.

Om sine to mål i 2-2 hjemmekampen mod Celta Vigo siger Maris selv.

”Udligningen til 1-1 blev skabt på venstrekanten af Lucas Licht, da han med en superb indlæg sendte bolden lige i hovedet på mig, desværre klarede målmanden hovedstødet, men jeg var først på returen, og så var det bare at sparke bolden ind.”

”Ved 2-1 målet blev jeg sendt af sted af Albin med en dyb stikning, også var det bare at sende bolden i kassen. Desværre blev det ikke sejrsmålet, men jeg er sikker på vi snart får en del sejre.”

Getafe har mulighed for at få tre point om et par dage, når de sætter sig i flyveren for at rejse til Tarragona i Catalonien, hvor Gimnàstic tager imod i en kamp der kan sende Getafe yderligere væk fra bunden.


Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #11 Drømmen om toppen
« Svar #55: 06 Jul 2007, 19:21 »


Tidligere storspiller til Getafe


John Petersen har set sig nødsaget til at forstærke sit kriseramte Getafe mandskab, og har smidt op mod 500.000 kroner af sted efter den tidligere italienske landsholdsspiller.


Vieri skal bombe for Getafe


33 år er Getafe nye stjerneangriber, der meget gerne skal få gang i den målscoring, som har været et stort problem for Getafe i denne sæson.

Navnet er Christian Vieri, og han er hentet i den italienske midterklub Atalanta, hvor han ikke har fået meget spilletid i denne sæson.

Vieri skulle eftersigende spille næsten gratis for Getafe, så man ikke gennem ham smadre sin økonomi. Nu er alle bare spændte på at se om Vieri stadig har klassen, selv siger Vieri.

”Jeg ser meget frem til at spille i Getafe, og gør det bestemt ikke for pengenes skyld. Jeg vil vise fansene at jeg stadig har det i mig at score mål, og jeg ser meget frem til at være med til at redde Getafe fra nedrykning.”

Vieri forventes at få sin debut i turneringskampen mod hans tidligere klub Atlético Madrid.


Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #13 Drømmen om toppen
« Svar #56: 06 Jul 2007, 21:43 »


Uafgjort mod Espanyol


Hjemme på Coliseum Alfonso Peréz lykkedes det ikke at hente tre point mod Espanyol, da vi måtte tage til takke med ét enkelt point i 1-1 kampe.


Vieri scoring gav ét point


To mål i fem kampe det er hvad det er blevet til for vores nyindkøb Christian Vieri efter hans start i klubben. Målene er scoret i de seneste kampe efter han stille og roligt har spillet sig ind i holdets taktik, og har lært sine holdkammerater at kende.

Senest scoring faldt i hjemmekampen mod Espanyol, hvor Vieri efter syvoghalvtres minutters spil sendte os i front med 1-0 – desværre holdt stillingen ikke, og Espanyol kunne rejse tilbage til Catalonien med ét enkelt point i bagagen. Men heldigvis for os, så fik de andre bundhold heller ikke mange point, og derfor holder vi os stadig et lille stykke over stregen.

Vi vil nu lave en hurtigt gennemgang af resultaterne i denne sæson, og se hvor mange sejre, uafgjort og nederlag det er blevet til, samt målscoren.

0:1 Espanyol(a)
0:1 Deportivo(h)
2:2 Osasuna(a)
2:2 Zaragoza(h)
2:2 Racing Santander(a)
1:2 Mallorca(h)
0:1 Real Madrid(h)
3:0 Real Sociedad(a)
0:5 Real Betis(a)
2:0 Castellón(a)
1:0 Levante(h)
1:4 FC Barcelona(a)
2:0 Castellón(h)
2:0 Recreativo(h)
2:2 Celta Vigo(h)
0:2 Gimnàstic(a)
0:1 Villarreal(h)
2:4 Sevilla(a)
1:1 Valencia(h)
0:2 Atlético Madrid(h)
2:2 Espanyol(a)
3:2 Athletic Bilbao(a)
2:1 Espanyol(h)
1:1 Espanyol(h)

Vi er med disse resultater i Copa del Rey kvartfinalen, hvor Real Betis venter, mens vi i Primera División er placeret helt nede som nummer 15. Vi håber på bedre tider, hvilket resultater også bærer præg af.

Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Niko
Gæst
 
Sv: #14 Drømmen om toppen
« Svar #57: 06 Jul 2007, 22:01 »

7 Sejre.
7 Uafgjorte
10 Nederlag.
I 24 kampe, det synes jeg måske er godt nok faktisk, hvis man tænker på dine modstandere osv. Wink
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #14 Drømmen om toppen
« Svar #58: 06 Jul 2007, 22:41 »

Getafe – Racing Santander

11. februar 2007
Coliseum Alfonso Pérez, Getafe
Primera División



20’, 27’, 64’ Omar Andrade, 86’ Christian Vieri – 45’ Nikola Zigic


En vigtig bundkamp ventede i dag, da Racing Santander og Getafe krydsede klinger på Coliseum Alfonso Peréz, hvor 10257 tilskuere var mødt frem, og var med til at skabe en god stemning om kampen, som sendte Getafe længere væk fra bunden.

Kampen startede ud i et stille og roligt tempo, hvor ingen af holdene rigtig fik sat sig på kampen. Derfor skulle vi også helt hen til det tyvende minut før der rigtig skete noget i kampen.



Andrade til 1-0


Et målspark, fra Racing Santander keeper Calatayud, blev samlet op af Nacho der udfordrede, og gik forbi, Racings back Lionel Scaloni – et indlæg blev sendt indover, hvor Ezequiel Garay kom højere end Vieri og headede bolden væk. Den løse bold blev samlet op af Javier Paredes der sendte et nyt indlæg ind, hvor Omar Andrade med et flot hovedstød fik udplaceret Calatayud i Racing målet.

Den næste chance i kampen resulterede i endnu en Andrade scoring, da han opfangede en lang bold fra Alexis, og derefter selv satte fire mand af, inden han sikkert udplacerede Calatayud.

Racing kom langsomt mere med i kampen, og fire minutter før halvtid var de tæt på en reducering, da Getafes højreback fik spillet Racings Marcelo Sosa helt fri inden foran mål, og kun en fantastisk redning af Abbondanzieri gjorde at Racing ikke fik reduceret.



Zigic svigtede ikke


Reducering kom dog alligevel – en lang bold fra Calatayud blev headet videre til Nikola Zigic, der alene igennem med Abbondanzieri sikkert udplacerede den argentinske keeper i Getafe målet. Dermed var Racing igen tilbage i kampen om vigtige point i bunden af rækken.

Det betød at begge hold kunne gå til pause ved stillingen 2-1 til hjemmeholdet fra Getafe.

I starten af anden halvleg var det som om, at det var Racing Santander der satte sig på spillet, det blev også til et par små chancer inden Zigic i det niogfyrrende minut var ekstremt tæt på udligningen. En lang bold faldt ned foran den store angriber, men heldigvis for Getafe, så lykkedes det for Alexis at komme ind foran afslutningen. Bolden endte dog hos argentinske Claudio López der bare skulle sparke den ind, bolden endte dog i sidenettet til stor jubel fra Getafes fans.

Fem minutter senere var Getafe tæt på at udbygge føringen, da et hjørnespark ramte Vivar Dorado i hovedet, men kantspilleren var ikke helt skarp nok, og afslutningen røg forbi målet. Bare minuttet senere var det så Racing der var tæt på scoring. Et frispark på kanten af feltet blev sparket af Colsa, men blev sikkert reddet af Abbondanzieri i Getafes mål.



Andrade sikrede sig hattricket


Efter 64. minutter lykkedes det så for Getafes peruvianske Omar Andrade at sparke sit hattrick i hus, da han efter godt samspil med Christian Vieri spillede sig forbi Ezequiel Garay og hamrede bolden i trekanten til stor jubel på Getafe, hvor fansene nu har en ny favorit på banen i den bare 16-årige angriber.

Et godt angreb fra Getafe et kvarter før tid var ved at sende holdet fra Madrids forstad yderligere i front. Et godt rush fra Nacho, der ligger bolden af til Andrade, der med hurtigt et-to spil sammen med Vieri endte helt fri foran mål, men hans afslutning endte langt forbi mål.



Vieri lukkede kampen


Kort før tid lykkedes det for Christian Vieri at komme på tavlen, efter et godt angreb i venstre siden. Vivar Dorade satte en mand af og spillede bolden videre til Casquero, der hurtigt sendte den videre til Celestini, der veg uden om Colsa. Celestini spillede bolden videre til Vivar Dorado der var søgt med ned at kanten. Dorado spillede bolden forbi Garay over til en fri Christian Vieri, der køligt sendte bolden i kassen til slutstillingen 4-1.

”Det var dejligt endelig at få scoret, og at det så ender med tre kasser i en 4-1 sejr hjemme på Coliseum, det kan bare ikke være bedre” udtalte en stolt Omar Andrade efter kampen.

Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

FCKboy
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #15 Drømmen om toppen
« Svar #59: 06 Jul 2007, 22:57 »

God update Smiley
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010