home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 482 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Vigtig Info)#23 Bring back The Blues
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: (Vigtig Info)#23 Bring back The Blues  (Læst 16501 gange)
N17
Manager
********

Offline Offline


 
(Vigtig Info)#23 Bring back The Blues
« : 30 Jun 2007, 18:23 »

Ja – jeg har igen så småt fået lysten tilbage til at skrive en blog, og det bliver så denne som jeg nu er ved at lave indledningen på. Hvordan bloggen kommer til at blive, og hvor lange/hvor mange updates kommer til at afhænge af min lyst til spillet, da jeg stadig har gang i min blog ved siden af med Berendt.




”Vi skal stille og roligt spille os ind i toppen” sådan sluttede jeg pressemødet inden jeg fortsatte ud på træningsbanen. Havde jeg allerede nu sat for store mål for de kommende sæsoner, eller er det et mål som vi kan nå. Midlerne er ikke store her i klubben, så der må hentes spillere uden at skulle gribe helt dybt i lommen, kan det lade sig gøre at skabe et tophold af den vej?

Vi er ikke den største klub i landet, men alligevel forventer fansene at vi spiller flot fremadrettet fodbold. Det er også min filosofi, men om jeg kan få det til at gå op i en højere enhed her, det har jeg mine tvivler om.

Dette job er mit første rigtig store job, inden da har jeg været i gang på trænerskolen, da man skal have den nationale træneruddannelse for at kunne være i gang her. Så vi har faktisk været i forbindelse i lidt over et år nu inden pressemødet her, og alligevel så er der ikke mange journalister der overhovedet havde gættet på mig som ny træner. De undrede sig da godt nok over, at der var en dansker i gang med træneruddannelsen, men de satte mig ikke i forbindelse med dette job. Heldigt nok for mig, for så slap jeg for alt det mediepostyr midt i min uddannelse.

Nu glæder jeg mig bare til at komme i gang, også må vi ellers tage det som det kommer. Jeg har til at starte med skrevet under på en ét-årig kontrakt, og jeg glæder mig meget.



« Seneste Redigering: 08 Jul 2007, 18:20 af John Spurs » Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Drømmen om toppen
« Svar #1: 30 Jun 2007, 18:26 »

rigtig fin start...

Glæder mig til mere..!
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Italia10
Gæst
 
Sv: Drømmen om toppen
« Svar #2: 30 Jun 2007, 18:27 »

Hvem er du træner for ?
Logged

ZhotLog
Gæst
 
Sv: Drømmen om toppen
« Svar #3: 30 Jun 2007, 18:28 »

For søren da, det lyder spændende! Jeg har dog lige to spørgsmål...
Må man gætte på klubben her i tråden?
Er det meningen, at pressemeddelelsen er sløret?
Smiley
Logged

MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drømmen om toppen
« Svar #4: 30 Jun 2007, 18:28 »

Hvem er du træner for ?

Tænkte lige det samme Hævet Øjenbryn
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drømmen om toppen
« Svar #5: 30 Jun 2007, 18:32 »

hvem jeg er kommer i den næste, og ja det er meningen at pressemeddelsen er sløret!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drømmen om toppen
« Svar #6: 30 Jun 2007, 18:33 »

hvem jeg er kommer i den næste, og ja det er meningen at pressemeddelsen er sløret!

OK
-Dejligt med noget spændning Cool
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Drømmen om toppen
« Svar #7: 30 Jun 2007, 18:33 »

Hvornår kommer den så..?
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drømmen om toppen
« Svar #8: 30 Jun 2007, 18:35 »

Jeg spørger lige om det samme..

Må man gætte på klubben her i tråden?

Jeg er 98,3% sikker på hvem det er Peace
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Niko
Gæst
 
Sv: Drømmen om toppen
« Svar #9: 30 Jun 2007, 18:50 »

Flot John, og godt valg af Getafe Wink
Logged

Crazy-andreas
Gæst
 
Sv: Drømmen om toppen
« Svar #10: 30 Jun 2007, 18:53 »

Jeg tror også jeg har et ret kvalificeret gæt på hvilken klub der er tale om, men jeg vil selvfølgelig ikke ødelægge noget for bloggens ophavsmand..
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drømmen om toppen
« Svar #11: 30 Jun 2007, 19:07 »

jeg er godt tæt på 100 sikker på hvad der kommer til at ske!!! Peace
Logged


N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drømmen om toppen
« Svar #12: 30 Jun 2007, 19:43 »

Dagen efter pressemødet blev jeg endnu engang kaldt ind på direktørens kontor, hvor han havde et par ting han gerne lige ville have afklaret med mig. Det var ikke fordi jeg var nervøs, men jeg var da spændt, da jeg blandt andet vidste at vi skulle forhandle os frem til et transferbudget som jeg kunne få at bruge til nye spillere.

Da jeg kom ind til Ángel Torres fik jeg et godt fast håndtryk, og blev bedt om at sætte mig godt til rette i en af de fine lænestole han havde henne i hjørnet af hans kontor. Han dykkede ned i hans mappe, og fiskede nogle papirer frem inden han satte sig på den anden side af bordet.

”John, nu skal du hører, jeg kaldte dig ind til dette møde fordi vi skulle forhandle lidt om transferbudgettet til den kommende sæson. Desværre er der ikke så meget at forhandle, da jeg har fået et beløb fra økonomiafdelingen, og det må vi ikke gå højere end, og jeg ville ikke sætte det lavere. Så du må accepterer at du kun har 22.500.000 kroner at forstærke holdet for.”

Jeg blev mundlam et øjeblik. 22.500.000 er ikke mange penge i dagens fodboldverden, og hvis de samtidig stiller store forventninger til den kommende sæson, så kunne det for alvor blive svært at indfri de forventninger på bare én sæson. Ángel Torres var dog ikke færdig med at fortælle mig om de dystre udsigter endnu.

”De 22.500.000 kroner er det absolutte maksimum du må bruge, klubbens økonomi er meget trang, så vi ser faktisk allerhelst at du ingen penge bruger, hvis du ikke samtidig sælger nogle spillere. Det er meget hårde betingelser, og samtidig har du kun godt en million kroner mere i lønningsposen end der allerede er i brug. Så du må tænke dig meget om, og agere fornuftigt på markedet.”

Sveden begyndte stille og roligt at komme frem på min pande, hvad var det jeg havde sagt ja til. Jeg forventede at komme til en klub med orden i økonomien, og nu kunne vi faktisk ikke forstærke os, ej heller selvom vi skulle finde spillerne på fri transfer. Jeg var dog stadig inderst inde glad for min beslutning om at tage her til Madrid forstaden, men kunne alligevel ikke lige lade være med at spørge Ángel Torres om hvad forventninger til holdet var inden sæsonen.

”Vi forventer at I hjemme på Coliseum Alfonso Pérez vil vise fansene flot fodboldspil, og gerne med mange sejre til følge. På udebane gælder det for det meste bare om at overleve, da de fleste hold er meget svære på deres egne baner, ligesom det gælder os selv. Når sæsonen er slut forventer vi at holdet har en sikker midterplacering i tabellen. Det må være muligt med det hold du har at arbejde med.”

Med hans melding om at vi ”bare” skulle ende midt i tabellen, rejste jeg mig var min stol, gav ham hånden, og sagde tak for snakken. Derefter var det ellers ud at kigge lidt nærmere på byen Getafe, og så se om der var nogle huse til salg hos den ejendomsmægler klubben samarbejder med.

Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drømmen om toppen
« Svar #13: 30 Jun 2007, 19:45 »

God start... Opstemt Glæder mig til at læse mere!
Logged


Italia10
Gæst
 
Sv: Drømmen om toppen
« Svar #14: 30 Jun 2007, 19:48 »

Getafe. Rigtig godt valg. Havde selv succes med dem, og første sæson skal nok gå godt selvom du ikke har den største pengepung. De har i det hele taget et hold der kan nå UEFA-Cup.
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010