home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 456 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Vigtig Info)#23 Bring back The Blues
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: (Vigtig Info)#23 Bring back The Blues  (Læst 16515 gange)
Italia10
Gæst
 
Sv: #7 Drømmen om toppen
« Svar #30: 01 Jul 2007, 18:00 »

Overdrevet flot med grafikken (resultat)
Rigtig flot skrevet også
Men da du har skrevet så meget til kun 1 kamp, hvordan skal vi så forvente de næste updates?
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #7 Drømmen om toppen
« Svar #31: 01 Jul 2007, 18:45 »

Overdrevet flot med grafikken (resultat)
Rigtig flot skrevet også
Men da du har skrevet så meget til kun 1 kamp, hvordan skal vi så forvente de næste updates?

Tak, og hvornår den næste kommer, det må vi jo vente at se Opstemt
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Italia10
Gæst
 
Sv: #7 Drømmen om toppen
« Svar #32: 01 Jul 2007, 18:53 »

Tak, og hvornår den næste kommer, det må vi jo vente at se Opstemt
Jeg mente nu ikke hvornår den kom, men hvordan den bliver?
Om det bliver et kæmpe referat af kampen, eller overblik over flere kampe?
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #7 Drømmen om toppen
« Svar #33: 01 Jul 2007, 18:57 »

Ahh.. ok Wink

Men altså det bliver lidt svingende.. Nogle kampe bliver på denne måde, andre bliver der fulgt op på de tidligere kampe osv Smiley
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Italia10
Gæst
 
Sv: #7 Drømmen om toppen
« Svar #34: 01 Jul 2007, 18:58 »

Ahh.. ok Wink

Men altså det bliver lidt svingende.. Nogle kampe bliver på denne måde, andre bliver der fulgt op på de tidligere kampe osv Smiley
Nå okey Wink
Logged

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #7 Drømmen om toppen
« Svar #35: 01 Jul 2007, 19:47 »


John John John det er jo genialt det der Opstemt
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #7 Drømmen om toppen
« Svar #36: 01 Jul 2007, 19:56 »

Getafe – Real Madrid

1. oktober 2006
Coliseum Alfonso Pérez, Getafe
Primera División



42' Raúl


Inden dagens kamp havde hjemmeholdet fra Getafe kun skrabet tre point sammen i sæsonens første seks kampe, og det blev, som forventet, ikke til nogen point i dagens opgør mod mægtige Real Madrid der inden dagens kamp havde samlet ti point i deres første fem kampe. Efter dagens kamp ligger Real Madrid på en delt andenplads med fem forskellige andre hold med to point op til Valencia.

Allerede efter fire minutter var Real Madrids kongesøn Raúl meget tæt på at bringe sit hold foran, da han tæt foran mål fik snydt et par forsvarer, men en skidt afslutning gjorde at kampen stadig stod ved stillingen 0-0.



Raúl kommer først


Herefter skulle vi helt frem til det 42. minut i kampen før der igen skete det store – et hjørnespark fra Real Madrid blev headet væk af Güiza, men Cannavaro var klar på kanten og sendte bolden videre tilbage til Marcelo, der fik lidt ro på spillet. Han åbnede ud til Robinho der dog mistede bolden, men igen var Real Madrid først på andenbolden, da Sergio Ramos sendte bolden videre til Guti, der spillede den i dybden til Robinho, som snød en mand og sendte den ind foran, hvor Raúl kom først på bolden og sendte den ind uden chance for argentinske Abbondanzieri.

Vi skulle helt hen til et kvarter inden i anden halvleg inden vi der igen kom en chance, da Matt Jansen med en god afslutning fra distancen, som kun en god redning fra Iker Casillas forhindrede udligningen.

Et kvarter før tid fik Getafe kampen sidste chance, da Nacho og Lucas Licht spillede et-to op gennem Real Madrids forsvar, hvorefter Nacho til sidst veg uden om Guti og sendte en god afslutning af sted. Iker reddede dog endnu engang Real, og derfor kunne de tage tilbage til hovedstaden med en sejr på 1-0.

Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #8 Drømmen om toppen
« Svar #37: 01 Jul 2007, 20:31 »

Synd, det ikke går så godt.. Men det er godt skrevet Smiley
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #8 Drømmen om toppen
« Svar #38: 01 Jul 2007, 20:51 »

Synd, det ikke går så godt.. Men det er godt skrevet Smiley

Er enig med Suicide.. Men forhåbetligt kommer resultaterne snart.. Det burde elleres være et hold som ligger på vippen til at komme med i Europa.. Kan man få et SS af Matt Jansen?
Logged

- Veni, vidi, vici -

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #8 Drømmen om toppen
« Svar #39: 01 Jul 2007, 22:33 »

Real Sociedad – Getafe

15. oktober 2006
Anoeta, San Sebastián
Primera División



22' Güiza, 33' Güiza, 35' Matt Jansen, 88’ Lucas Licht


Dagens bundkamp på Anoeta i San Sebastián skulle vise sig at blive danske John Petersen første sejr i spidsen for Getafe. En god kamp fra de blå endte med en sejr på komfortable 3-0, og end ikke udvisningen af deres venstreback Lucas Licht kunne tage glæden fra danskeren.

”Det var en dejlig – og fortjent – sejr til gutterne i dag. De har arbejdet hårdt på træningsbanen, men det har ikke rigtig gået deres vej i kampene. Derfor var jeg ekstra glad, da Güiza med sin scoring i det 22. minut sendte os i front. Der kunne jeg virkelig se på drengene, at nu skulle de første tre point fanme sikres. Og da Güiza og Matt med to hurtige scoringer bragte os i front med 3-0, så var jeg ikke i tvivl mere – ej heller da Lucas blev smidt ud for hans andet gule kort.
Nu vi for alvor i gang.”


Det var ellers hjemmeholdet der startede bedst i dagens kamp, og allerede i kampens tredje minut havde de den første afslutning, da Gerardo sendte Aranburu alene igennem med en forrygende stikning, men Abbondanzieri klarede i to omgange.

Efter atten minutter havde Getafe deres første afslutning på mål, da Güiza med en halvflugter fra distancen sendte læderet lige over mål.



Güiza til 1-0


22. minutter var spillet, da forløsningen kom for Getafe holdet. Et godt angreb endte med et indlæg fra Vivar Dorado, men det lykkedes for Javier Garrido at heade bolden til hjørnespark. Det blev sparket af Vivar Dorado, og endte i panden på Güiza der med et flyvende hovedstød sendte Getafe i front med 1-0.

Fire minutter efter deres føringsmål var Getafe tæt på at gøre den til 2-0, da Vivar Dorado endnu engang viste godt spil, og fik sendt bolden videre til Mario Cotelo der med en flot afslutning fra distancen var meget tæt på at score, men bolden sneg sig lige forbi stolpen.

Efter treogtredive minutter kom Getafe endnu tættere på deres første sejr i sæsonen, da et godt angreb blev ført fremover banen. Desværre fik Xabi Prieto brudt angrebet, men det lykkedes efter godt aggressivt spil fra Güiza at erobre bolden, og få den tacklet over til angrebsmakker Matt Jansen, der holdt godt fast i bolden, og med en god stikning sendte Güiza alene igennem med Sociedad keeper Riesgo, og der svigtede Güiza ikke, og kunne score sit andet mål i kampen.



Jansen lukkede kampen


Bare to minutter senere blev det også 3-0 til Getafe, da godt kombinationsspil med Lucas Licht og Nacho endte med et indlæg til den engelske angriber Matt Jansen, der med en hurtig vending og en afslutning fra en spids vinkel gjorde det til en tre-måls føring for hans hold.

Efter fyrre minutters spil fik Lucas Licht sit første gule kort i kampen, da han lavede et professionelt frispark, mod Real Sociedad motoren Xabi Prieto, der stoppede et kontra angreb fra baskerne. Det blev det sidste der skete i de første 45. minutter, hvor Getafe altså havde scoret tre gange mod Sociedads nul.

Fra starten af anden halvleg var det tydeligt, at det var Real Sociedad der skulle frem på banen i forsøget på at hente Getafe forspring, og allerede efter to minutters spil blev den første advarsel sendt mod Getafe, da Darko Kovacevic kom højest i en duel og fik headet bolden ned til Mikel Alonso der sendte af sted mod målet, men bolden snittede overliggeren på den forkerte side, og gik over mål. Men noget af en advarsel til Getafe.

Da uret rundede 63. minutter fik Real Sociedad – og Kovacevic – endnu en stor chance for reducering. Et godt indlæg fra Mikel Alonso endte hos en helt fri Darko Kovacevic, men serberen har manglet den fornødne skarphed i starten af sæsonen, denne gang var det dog Abbondanzieri der hev en forrygende redning frem fra ærmet.



Licht smidt ud


Efter 88. minutter fik argentinske Lucas Licht så sit andet gule kort i kampen, og dermed marchordre, da han nedlagde Kovacevic på kanten af feltet. Det efterfølgende frispark kom der ikke noget ud af, men en mand i undertal skulle Getafe nu kæmpe sejren hjem.

Trods en mand i overtal, så lykkedes det kun for Real Sociedad at komme frem til en yderligere chance, da godt angrebsspil sendte Dalibor Stevanovic alene igennem med Abbondanzieri, men som så mange gange før i denne sæson, så var det igen den argentinske målmand der kunne trække sig ud af duellen med sejren. Denne gang blev det dog til sejr for hans hold også.

Der var stor jubel i Getafe lejren efter sejren, der endelig sender dem på den rigtige side af nedrykningsstregen, men Real Sociedad blev lukket mere inde i bunden af tabellen.

Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #9 Drømmen om toppen
« Svar #40: 01 Jul 2007, 22:38 »



Her er et SS af Matt Jansen..

Der kommer formentlig en update mere i dag, mens der ikke kommer nogen hele næste uge, da jeg er på koloni med arbejdet. Håber I kan overleve dette Opstemt
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #9 Drømmen om toppen
« Svar #41: 01 Jul 2007, 22:45 »

Hvad synes I om måde det er skrevet på, og opsætningen osv??

Håber på et par tilbagemeldinger..
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Italia10
Gæst
 
Sv: #9 Drømmen om toppen
« Svar #42: 01 Jul 2007, 22:53 »

Hvad synes I om måde det er skrevet på, og opsætningen osv??

Håber på et par tilbagemeldinger..
Hvis min mening skulle komme frem i lyset, er jeg ikke meget for de lange updates om en enkelt kamp. Jeg synes kun du skulle bruge dette hvis det er en meget vigtig kamp, som har betydning.
Opstillingen er dog fin og måden du skriver på er der ikke rigtig noget galt med.
Håber dog du kommer med nogen updates hvor der er mere til, eksempelvis 5 kampe, hvor du bare forkorter det.
Men det er selvfølgelig op til dig Smiley

- Italia10
« Seneste Redigering: 01 Jul 2007, 22:55 af Italia10 » Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #9 Drømmen om toppen
« Svar #43: 01 Jul 2007, 22:55 »

Jeg kan godt lide måde du skriver på.. Men du har måske lidt for meget tekst med om hver kamp! Men eftersom at det er godt skrevet gør det faktsk ikke noget! Jeg synes også, at det er dejligt, at se noget nyskabende i en blog. Det jeg hentyder til er, at du viser et billede fra FM, så man ser målet bliver scoret.. synes jeg ikke lige jeg har set i andre blogs på sitet..

Tilykke med de 3 point.. Jeg håber det fortsætter, ligesom jeg håber, at du fortsætter det gode arbejde JS.

Kan man få et SS af La Liga?
Logged

- Veni, vidi, vici -

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: #9 Drømmen om toppen
« Svar #44: 01 Jul 2007, 22:57 »

Personligt er jeg heller ikke vild med de lange updates om en enkel kamp. Det er for omfattende og langtrukket at læse i mine øjne, desværre. Jeg kan dog godt lide de små screenshots af mål og andre begivenheder. Ellers er det jo velskrevet som altid og rent sprogligt er det en fornøjelse at læse.
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010