home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:25:21 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I går kl. 22:41:06 sasakraus777 Klubsøgnin... Bayern München
12 Dec 2025, 10:06 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Dec 2025, 14:48 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
11 Dec 2025, 10:26 Broen13 Blogs #26 Youth to Gold
11 Dec 2025, 10:24 Broen13 Klubsøgnin... Wrexham AFC (Disney Un...
09 Dec 2025, 08:57 Broen13 Klubsøgnin... Mjällby AIF
Antal Registrerede Brugere: 23191
  0 Brugere, 859 Gæster Online.

Nyeste Bruger: sasakraus777
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  La Viola
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint
Forfatter Emne: La Viola  (Læst 10324 gange)
Møller
Gæst

Sv: La Viola
« Svar #30: 26 Jun 2007, 15:20 »

cube den kommer så snart han er sikret Smiley
Tak Italia10, dejligt at høre.

Møller
Gæst

« Svar #31: 26 Jun 2007, 20:50 »

Fiorentina AC
Vejen til startopstillingen - Martin Jørgensen

Martin Jørgensen, AGF.
Jeg har hevet fat i vores danske landholdskantspille r, Martin Jørgensen. Hvis vi først fortæller lidt om Martins fodboldhistorie lægger vi ud med startåret. Martin Jørgensen startede sin karriere i IF Midtdjyrs hvor han spillede alle sine ungdomsår op til Drenge årene fra 1979-88. Efter opholdet i den lille klub skiftede Martin til AGF hvor han det første år vandt danske drenge mestre. Årene efter som Junior og Ynglinge vandt han 2 danmarksmesterskabe r, en i hvert år.

I 1994 fik Martin Jørgensen hans første Senior debut i Superligaen, den præcise dato var d. 8/5-94 hvor AGF slog Silkeborg IF. I perioden fra 94 til 97 spillede Martin 86 superligakampe og scorede 14 mål, 5 pokalkampe med 3 mål og 2 Europa Cup kampe hvor han ikke nåede at score. Efter de mange år i AGF tog Martin på udlandsktogt, første stop var i italienske Udinese. I Udinese fik Martin Jørgensen 184 Serie A kampe hvori han scorede 29 mål, mens han yderligere fik 16 UEFA Cup kampe, igen uden mål. Martin Jørgensen var i Udinese fra 97 til 04.

Efter det kanone ophold i Udinese købte vi i Fiorentina så Martin Jørgensen, her er han så på sin 3 sæson. Men Martin er ved at falde ud af startopstillingen i Firenze. Det er det jeg vil snakke med Martin om i dag. Hvad han mener om tingene, vil han væk osv.

Martin har spillet adskillige kampe på ungdomslandsholdene . Helt fra 1991 hvor han fik debut for Danmark i en alder af 15 år. Han har på A-Landsholdet spillet 82 landskampe med 11 mål i. Han er pt. fast spiller på Venstre Kanten på det danske landshold.

Interview med Martin Jørgensen.

Hej Martin, tak fordi du vil lade dig interviewe af mig. Hvad med vi starter med at få en præsentation fra personen selv, Martin kan du præsentere dig selv?
Hej. Jamen det kan jeg da godt lige gøre. Jeg hedder faktisk ikke kun Martin Jørgensen. Mit fulde navn er Lars Martin Jørgensen, jeg er 31 år og født d. 6/10-75 i en lille by ved navn Ryomgaard. Jeg bor sammen med min i Italien. Vi er meget glade hernede.

Okay Martin, lad os gå lige til sagen. Dette interview kommer jo til at handle om din position i Fiorentina. Hvordan synes du selv du står?
Desværre har jeg i Kevin Larsen en utrolig hård konkurrent til pladsen jeg helst vil have på venstre wing. Med de indkøb som Mads spåer kommer til klubben til sommer er jeg helt færdig som popsanger i Fiorentina. Så tror jeg enten jeg beder om at få solgt nogle eller blive solgt. Men indtil det er officielt kæmper jeg til træning og regner med at få nogle kampe til udstilling af mig selv.

Som du selv siger er du færdig hvis en kant mere kommer til klubben, Hitzlsperger er spået og rygtet til klubben. Er du bange for ham eller kan du slå ham af?
Thomas har alderen med sig i hans kun 24 år, men jeg har erfaringen og styrken til italiensk fodbold, hvorimod Thomas "kun" har prøvet tysk fodbold. Jeg tror stadig på mig chance, det er 2 yderst unge spillere jeg kommer overfor i den situation. Kevin og Thomas er sammentidig begge kanone spillere, som kan komme på ethvert UEFA Cup hold, som vi betegner os selv for at være.

Kunne det ikke tænkes at du evt. kunne slå Santana af den højre kant og stille dig tilfreds med den position. Eller endnu bedre at Santana med hans storspil pt. måske bliver solgt?
Mario og jeg er kanone venner, på banen og udenfor banen. Mario er et god menneske udenfor banen. Men på banen er han en vidunderlig fodboldspiller. Både teknisk og hurtighedsmæssigt er han i rent verdensklasse. At han så på samme tid slår nogle guldbolde til Mutu og Suazo i front gør det bestemt ikke lettere for mig. Men jeg tror på min chance, jeg mener jeg er bedre end dem.

Martin hvad ville du gøre hvis Hitzlsperger kom til klubben sammen med en højre kant. Ville du forsøge dig en sæson mere som denne at kæmpe dig på holdet, eller skifte hvis det er muligt?
Det kommer an på hvor god den højre kant spiller som du selv nævner skulle komme til klubben. Er det en Cristiano Ronaldo type eller bare en Santana type giver jeg næsten allerede op. Så vender jeg måske hjem til dansk fodbold og spiller min sæson færdig der.

Martin hvad ville du gøre hvis din barndomsklub AGF lagde et kontrakttilbud på bordet til dig imorgen?
Det ville jeg ihvertigfald overveje seriøst og meget hårdt. AGF er ved at være i SAS Ligaen igen, jeg kunne måske godt have lydt til at hjælpe og være en del af deres nuværende udvikling. Men skulle jeg vælge en klub i Danmark pt. ville jeg vælge FCK. For at holde mig på landsholdet, lidt endnu.

Tak for interviewet Martin Jørgensen, og held og lykke i fremtiden i din jagt på spilletid i Fiorentina.
Tak skal du have.

Niko
Gæst

« Svar #32: 26 Jun 2007, 20:57 »

Flot interwiew, det er noget som jeg kan li' Wink

Møller
Gæst

« Svar #33: 26 Jun 2007, 21:26 »

1 kommentar? Er det så kedeligt at læse med? HUSK det gør det sjovere at skrive til jer.
« Seneste Redigering: 26 Jun 2007, 21:42 af Møller » Logged

KF
Landsholdsspiller

« Svar #34: 26 Jun 2007, 21:48 »

1 kommentar? Er det så kedeligt at læse med? HUSK det gør det sjovere at skrive til jer.

Nu har du jo heller ikke gjort betingelser lette for dig selv. Folk bliver trætte af, at se dig starte en ny blog op konstant. Mit bud er, at kommentarerne nok skal komme i takt med, at du viser at du rent faktisk kan blive ved med at skrive på bloggen i et par måneder.

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Møller
Gæst

« Svar #35: 26 Jun 2007, 21:55 »

Er enig KF. Men altså nu sidder jeg og bruger 2 timer på et interview også kommer der 1 kommentar, er jeg lidt trist over.

Italia10
Gæst

« Svar #36: 26 Jun 2007, 21:58 »

For at rejse dit humør lidt , vil jeg sige at det er en rigtig god blog. KF har fat i noget, og jeg tror hvis du bare bliver ved så skal der nok vælte ind med kommentarer da det er god blog Smiley

AMRDK
Gæst

« Svar #37: 26 Jun 2007, 21:59 »

Er enig KF. Men altså nu sidder jeg og bruger 2 timer på et interview også kommer der 1 kommentar, er jeg lidt trist over.
Kender godt føelsen .. hehe
Det er lidt trist. hehe Ubeslutsom Thumbs Up

Hafiz
Førsteholdsspiller

« Svar #38: 26 Jun 2007, 22:02 »

Jeg tilslutter mig KF. Dog vil jeg sige noget mere, og det er, at det igen ser godt ud - jeg håber du holder ved denne gang, for der er kvaliteter. Men 2 timer på det interview? Argh, det er 4,6 ord i minuttet!

Niko
Gæst

« Svar #39: 26 Jun 2007, 22:07 »

Jeg er dog på Møllers side, jeg opretter selv mange blogs, men jeg har det sådan: Nyd bloggen så længe den er der.
Både Møller og jeg, vi bliver ved med at få mange læsere, hvorfor mon? Vi skriver gode blogs.
Men man skal have kommentare for sin blog, ellers er der overhovedet ikke noget ved at skrive den. Det er noget som gør at man får ekstra lyst til at lave næste update, fx i weekenden der steg min blog med 5 sider, pga. jeg fik kommentare for alle mine mange updates.
Det hjælper! Jeg synes i skal rose Møller, for at han nu engang prøver at få lavet en god blog.

KF
Landsholdsspiller

« Svar #40: 26 Jun 2007, 22:11 »

Jeg er dog på Møllers side, jeg opretter selv mange blogs, men jeg har det sådan: Nyd bloggen så længe den er der.
Både Møller og jeg, vi bliver ved med at få mange læsere, hvorfor mon? Vi skriver gode blogs.
Men man skal have kommentare for sin blog, ellers er der overhovedet ikke noget ved at skrive den. Det er noget som gør at man får ekstra lyst til at lave næste update, fx i weekenden der steg min blog med 5 sider, pga. jeg fik kommentare for alle mine mange updates.
Det hjælper! Jeg synes i skal rose Møller, for at han nu engang prøver at få lavet en god blog.

Det er svært at nyde en blog, der knap kommer igang. Det er ligeledes svært at nyde en blog, hvis man har en anelse om, at den alligevel lukker inden måneden er omme. I bund og grund er det jo Møllers egen skyld, og kun han selv kan rette op på det jo.

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

ZhotLog
Gæst

« Svar #41: 26 Jun 2007, 22:36 »

Da jeg skrev min blog om Tottenham, var det meget forskelligt fra update til update... Ikke fordi der var den store forskel i kvalititeten, men fordi det handler om held og timing til at få læserne hooked på ens blog. Nogle gange var der 5-6 kommentarer efter en update, andre gange fik jeg 1.. Sådan er det bare. Men at folk konstant har i baghovedet, at det her nok bare er en ny "intro", er dog også noget der får læselysten gevaldigt ned. Jeg synes ikke man kan klage over få kommentarer til en update, skriv 3 og få en kommentar, og du har en pointe..

TT: Jeg læser nok ikke bloggen før den er 6-7 sider, for jeg nægter at leve mig ind i en blog, for derefter at se den lukker efter 4 updates.. :b

Hafiz
Førsteholdsspiller

« Svar #42: 27 Jun 2007, 12:12 »

Lad os høre violinen spille(indsæt selv passende selvfed lyd funny)
En god blog strækker sig sgu ikke over 2-3 sider Hævet Øjenbryn
TT: Jeg er egentlig enig med dig Zhotlog men i tilfælde med Møller følger jeg altid hans blogs fra starten af, fordi de bliver som oftest startet godt - rigtig godt!

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #43: 27 Jun 2007, 12:23 »

Ellers er det vel fordi, at læserne efterhånden vil forsøge at få jer til at blive ved én blog, hvorfor de kommenterer lystigt på én, og på den måde håber de, at de I finder motivationen til at blive ved denne ene blog.. Smiley

DelPiero
Gæst

« Svar #44: 27 Jun 2007, 12:30 »

1. Der findes mange bedre blogs end jeres
2. Halvdelen af kommentarerne er jo "Så prøv at hold den kørende"
3. Det er svært at nyde en blog på 3 sider, man når ikke at komme igang.

Så nu vil jeg for god ordens skyld, prøv at holde denne blog kørende. Er vi oppe på 40'ende blog hvis vi også tæller EricCantona med?

Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010