home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 992 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  La Viola
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint
Forfatter Emne: La Viola  (Læst 8185 gange)
KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: La Viola
« Svar #45: 27 Jun 2007, 12:33 »

Jajaja. Janteloven længe leve....
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

United-styrer
Gæst
 
Sv: La Viola
« Svar #46: 27 Jun 2007, 12:43 »

Jeg mister personligt lysten til at kommentere, hvis bloggens ophavsmand konstant efterspørger dem, så det tror jeg egentlig blot er med til at trække i den forkerte retning.

Men jeg synes heller ikke, der er nogen grund til at gøre det store nummer ud af, at man blot får én kommentar. Der er sgu flere, der laver flere updates, end de får kommentarer.

TT: Som sædvanlig en glimrende blog, men må også tilslutte mig de mange, der efterspørger en blog af en vis længde.
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: La Viola
« Svar #47: 27 Jun 2007, 12:44 »

Hold da op, en lang diskussion

Kan godt forstå de af læserne, der er en smule tilbageholdende med kommentarerne, for nu liiiige at se om det bliver til noget. Har det lidt på samme måde.

Men på den anden side, Møller, vil jeg anbefale dig at have fokus på at skrive blog for din egen skyld. Det skal være sjovt at lave updates. Ellers kikser det fuldstændigt. Jeg kørte fx. sur i min konkurrenceblog og det var et helvede at skrive updates, fordi det ikke var sjovt.

Hvis man kun finder værdi i sit blog-arbejde ud fra antallet af kommentarer, er min erfaring at man er sikkert på vej mod en blog-lukning.

Men hey, jeg synes det er en god blog du har bygget op. Synes måske bare, der skulle bruges lidt mere plads på beretningerne om Fiorentina.  Wink
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: La Viola
« Svar #48: 27 Jun 2007, 19:55 »

Hej allesammen.
Jeg ved det skam godt alt det i siger, er enig i det med at man ikke skal efterspørge kommentare. Men nu er bloggen oppe på 4 sider, og alle der skriver blog selv ved at det er sjovest at skrive for et publikum som lever sig ind i bloggen. Jeg koncenterere mig om bloggen, ikke layoutet men sproget i min blog. Jeg kan sige sæsonen nærmer sin slutning også kommer der update igen.

Men tak for kommentarene.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: La Viola
« Svar #49: 27 Jun 2007, 20:53 »

Det, at du bliver ved med at få kommentarer trods dine mange blogs, skal vel bare tages som en kompliment. Det betyder, at det er en nydelse hver gang.

Men jeg forstår simpelthen ikke, hvorfor en blog sjældent holder længe. Man tænker sgu hver gang: Nu bliver det denne gang, han når 30 sider, men nej. Det bliver ved og ved og ved...

Det er grunden til, at jeg ikke læser blogs i øjeblikket.

Min respekt for en bruger, der beder om kommentarer, stiger ikke - tværtimod!
« Seneste Redigering: 27 Jun 2007, 21:01 af SirToby » Logged

Møller
Gæst
 
Sv: La Viola
« Svar #50: 27 Jun 2007, 20:55 »

Jeg bad faktisk heller ikke om kommentare direkte. Jeg spurgte om det var så kedeligt at læse min blog at man ikke kunne tage sig tid til at skrive kommentar engang imellem.
Logged

Soccerpop
Gæst
 
Sv: La Viola
« Svar #51: 27 Jun 2007, 20:56 »

Du får sgu da massere af kommentarer Huh
Har ikke læst din blog, af samme grund som SirToby...
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: La Viola
« Svar #52: 29 Jun 2007, 17:53 »

Fiorentina AC
Afslutningen - 28 Maj 2007


Mutu i kampen mod Roma.
Velkommen til Serie A afslutningsupdaten. Min intro til denne update skulle hedde det fordi vi nu er kommet til den anden halvdel af sæsonen. Ved vinterpausen lå vi nr. 15 langt fra mit mål, Europa. Vi lå med problemer som svingende resultater og skader. Men sæsonens højdepunkter må man nok sige var David Suazo, Adrian Mutu og slutplaceringen, som vi kommer tilbage til i denne update.

Da sidste spillerunde skulle tage sin start sad jeg og tænkte på hvad vi kunne nå. Med en sejr kunne vi hvis SS Lazio og Sampdoria begge tabte mod hhv. Torino og Parma. Alle 3 hold skulle spille på hjemmebane, os mod AS Roma, SS Lazio mod Torino og Sampdoria mod Parma. Det så meget svært ud. Men sker det at vi vinder og Lazio og Sampdoria taber skal vi i Champions League kvalifikationen næste sæson. Det ville være helt kanont. Men ellers må vi kigge ned i tabellen. Her ligger vi og er næsten sikre på at komme i UEFA Cuppen i næste sæson, med 3 point ned til Udinese og Chievo på hhv. syvende og ottende pladsen. Dog har vi en laaaangt bedre målscore.

Da sidste spillerunde så kom igang. Hos os fløjtede Stefano Farina kampen igang med et set. Startopstillingen lød: Frey, Potenza, Krøldrup, Dainelli, Pasqual, Jørgensen, Liverani, Muntari, Larsen, Pazzini, Mutu. Ikke den stærkeste vi kunne stille, men alligevel utrolig stærk. Martin Jørgensen havde i denne kamp genvundet en plads i startopstillingen, dog kun på lån da Santana er skadet pt. Kampen kom igang og ikke mere end 19 minutter var hvad Pazzini skulle bruge for at bringe os foran efter et perfekt indlæg fra Potenza, som han flot satte hovedet på til 1-0. Men mere skete der heller ikke på scoretavlen i Firenze. Men i Rom nåede Lazio lige før pausen at bringe sig foran med 2-0, men Sampdoria står stadig 0-0 mod Parma.

Anden halvleg fik også et hurtigt mål som det eneste i halvlegen. Da Romas Francesco Totti efter 55 minutter kunne trylle bolden igennem 4 Fiorentina spillere meget let på venstre kanten og selv passere Frey i målet, bolden blev flot hamret op i krydset. Skidt af Fiorentina, men alligevel fortjente hjemmeholdet sejren i dag. Trods at det ikke havde haft nogen betydning for stillingen, da Lazio holdte sin 2-0 førring, og Sampdoria vandt 1-0 trods en udvisning i anden halvleg. Udemærket sæson for Fiorentina, trods de godt kunne have nået Champions League.


Fiorentina AC vs. Roma AS 1-1 (1-0)
1-0 Giampaolo Pazzini (19.)
1-1 Francesco Totti (55.)
MoM: Francesco Totti (Roma, 8)



UEFA Cup 07/08
AC Fiorentina fremragende


Roberto Donadoni,
"Fiorentina fremragende."
Vi har i dette forår været helt utrolige efter min mening. Men specielt Suazo og Mutu synes medierne også har været kanone. Bl.a. havde La Gazetto dello Sport en artikel om året nr. 3 og 4 på den italienske Serie A topscoreliste, Suazo og Mutu. Her fortalte de hvordan begge havde fået sat skub i deres karriere. Specielt havde Adrian Mutu fået sin karriere genoplivet, efter flere forsøg i andre klubber. Mutu havde sine bedste år med Parma i 02/03 sæsonen hvor han i 31 kampe scorede 18 mål. Men efter det er det kun gået ned ad bakke i Mutus karriere indtil han kom til os. Han tog til Chelsea med 6 mål på 2 sæsoner med 27 kampe. Derefter forsøgte han i Juventus, ligeledes i 2 sæsoner med 33 kampe og bare 7 mål. Så blev de tvangsnedrykket og nu sidder han ikke fast i Fiorentina, men han glider og kører derudaf hos os, hvor han i hans første sæson har lavet 29 fuldtræffere i 39 kampe og har klart været medvirkende til vores flotte sjette plads i Serie A.

Med kun 3 nederlag i de sidste 21 kampe har det været en fantastisk halvsæson. Bl.a. slog vi flot Inter (1-2 d. 20.01.07) og Milan (2-0 d. 17.03.07) med 2 fantastiske indsatser. Dog må jeg erkende at sejren over Milan var mere fortjent end udesejren over Inter. Men også en vigtig sejr som d. 21.04.07 hjemme på Artemio Franchi mod Sampdoria med 3-0 gjorde mig virkelig glad, da det gav muligheder i at komme med i UEFA Cuppen, som det også endte med at vi kom. Ellers har vi fået de nødvendige og forventede sejre. Dog ved enkelte svipsere. En kampoversigt over Foråret kan ses længere nede.

- Fremragende indsats af Fiorentina i denne sæson. Havde man ikke haft de 15 minuspoint havde holdet endt som samlede 2ere og kommet direkte i Champions League. Det er en helt eminent indsats, svært at sætte ord på. Mads har virkelig lavet et godt stykke arbejde. Man nævner meget måltyvene Mutu og Suazo. Men jeg vil også gerne rose Frey, Kevin Larsen og Santana for at have præsteret over forventning, Frey med en vigtig rolle bagtil. Kevin med nogle kanone indlæg og mål, fremragende indsats af Santana, som Kevin med flotte indlæg og mål. Utroligt. Sagde Donadoni, Italiensk landsholdstræner, om Fiorentinas sæson til La Gazetto dello Sport.



Topscoren har ordet
- Adrian Mutu, 29 mål i 39 kampe.


Sulley Ali Muntari elsket af Mutu.
- Her til sidst har jeg fået chancen for at gøre en ende på denne fantastiske sæson. Det er jeg virkelig glad for at kunne få lov til. Jeg er selv meget tilfreds med min sæson, jeg synes jeg har holdt et højt bundniveau. Sammen med David (Suazo red.) har vi i front scoret mange af vores mål, men ikke uden det resterende holds indlæg og fremlægninger. Det har været en rigtig god sæson, ikke bare for mig som har været inde i nogle kedelige sæsoner med fiasko på fiasko. Nu er jeg blevet 28 år og er ikke et talent længere. Jeg tror mine sidste år bliver i Fiorentina, men hvem ved.

Kigger vi på det resterende hold vil jeg gerne rose min holdkammerater. Allesammen lige fra reserverne til startelleveren, som jeg synes har holdt et ligeså højt niveau som jeg og Suazo. Fantastisk sæson af alle. Da vi i pausen hentede Muntari blev jeg specielt glad, da jeg uge for uge har set videoer med ham hjemme i stuen, samt en del Udinese kampe hvor han har præsteret over niveau. Nu er han hos os og har spillet helt kanont i Foråret her. "Tak og i lige måde" var hans første joké i klubben, på første dag, efter "Velkommen" kom dette Tak og i lige måde ud af ghaneserens mund. Vi var alle færdige af grin og siden har han været holdets spasmager. Fremragende spiller på banen også, han nåede at score 2 mål, lave 2 assist og blive banens bedste 2 gange. Samt holde sit gennemsnit helt oppe på 7.11. Som mange på holdet ligger omkring.

Til sidst vil jeg gerne takke vores alles Mads Møller Nielsen for hans helt i toppe træningsmåde, det er det der i den sidste ende har fået os op på sjette pladsen, og resulterede i UEFA Cup næste sæson, som Mads så gerne ville.

Adrian Mutu.


Logged

MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: La Viola
« Svar #53: 29 Jun 2007, 17:58 »

Flot update.
-6 plads er sku flot. Tillykke med EC pladsen.
-Ærgeligt du ikke kunne holde din førring mod AC Roma, men når det nu skulle være var det da godt det var Totti der udlignede. Wink
-Tager du en sæson til med Fiorentina ?
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: La Viola
« Svar #54: 29 Jun 2007, 18:06 »

Super godt gået, Mads Smiley Glæder mig til en ny sæson med Fiorentina. Kan skrive under på at den taktik virker i hvert fald Smiley
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Møller
Gæst
 
Sv: La Viola
« Svar #55: 29 Jun 2007, 18:08 »

Hehe ja det gør den. Tak cube og MLL.
Til MLL ja det regner jeg da med jeg gør, og ikke kun 1 er planen!
Logged

MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: La Viola
« Svar #56: 29 Jun 2007, 18:09 »

Hehe ja det gør den. Tak cube og MLL.
Til MLL ja det regner jeg da med jeg gør, og ikke kun 1 er planen!

Lyder godt  Peace
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

Niko
Gæst
 
Sv: La Viola
« Svar #57: 29 Jun 2007, 18:11 »

Flot sæson, tænk hvis du ikke havde haft underskud i point, så stod menuen på Champions Leauge, Keep Up The Good Work! Smiley
Logged

Italia10
Gæst
 
Sv: La Viola
« Svar #58: 29 Jun 2007, 18:16 »

Rigtig flot update. Tillykke med 6. pladsen. Elsker italiansk fodbold, så elsker sku' også din blog Smiley
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: La Viola
« Svar #59: 29 Jun 2007, 18:25 »

Tak Cesc og Italia10 Smiley Ja det er sku et sjovt spil det her.
Cesc har jeg også nævnt i updaten, under Donadonis kommentar, men ja du har ret Smiley
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010