home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
05 Jul 2024, 13:17 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 537 Gæster Online.

Indlæg: 1132854 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Juventus - I Bianconeri
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 Udprint
Forfatter Emne: Juventus - I Bianconeri  (Læst 31337 gange)
Italia10
Gæst
 
Sv: Juventus - I Bianconeri
« Svar #180: 04 Jul 2007, 10:31 »


Verdens dyreste forsvarsspiller
1 februar 08 - Juventus.com

Selvom spillere som Bovo og Garay er blevet købt til forsvaret er det ikke blevet helt optimalt endnu. Man har manglet denne her leder i forsvaret der kan tage tingene på egen hånd, og rejser sine spillere når ting går galt.

Lige inden transfer markedet var klar til at vinke farvel, havde Baggio endnu et kort i hånden. Den nye spiller hos Bianconeri er verdens dyreste forsvarsspiller Gabriel Milito. Han er blevet iagttaget af Juventus siden 2007, og nu er handlen endelig hjemme. Det har tydeligvis været en hård kamp, og penge skulle der til. Milito's værdi var €24,5 mio. og under tons vis af forhandlinger har Juventus fået ham for  ca. €27 mio.

Fans blev ellevilde da handlen kom i hus, og mon ikke han har den kaliber til at bringe mesterskabet hjem til Juventus i år. Han har skrevet under en 4-årig kontrakt. En anden spiller der rygtes på vej til sommer er landsholdskammerat Fernando Belluschi fra Atlétcio Madrid. Han skulle rigtig være i Juventus-trøjen nu, men handlen nåede ikke at blive fuldført.
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Juventus - I Bianconeri
« Svar #181: 04 Jul 2007, 10:58 »

Go' update igen.. Det er dejligt at se at Juventus er rette spor under Baggio's ledelse.. Må man se SS af dine indkøb?  Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Italia10
Gæst
 
Sv: Juventus - I Bianconeri
« Svar #182: 04 Jul 2007, 10:59 »

Go' update igen.. Det er dejligt at se at Juventus er rette spor under Baggio's ledelse.. Må man se SS af dine indkøb?  Thumbs Up
Tak Smiley Hvilke indkøb mener du ?
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Juventus - I Bianconeri
« Svar #183: 04 Jul 2007, 11:15 »

Tak Smiley Hvilke indkøb mener du ?

Jeg kunne godt tænke mig, at se Gabriel Milito samt Fernando Belluschi, selvom handlen ikke nåede at blive fuldført.. Lukkede transfervinduet eller hva skete der?

EDIT: Indlæg nr. 300 crazy
Logged

- Veni, vidi, vici -

Italia10
Gæst
 
Sv: Juventus - I Bianconeri
« Svar #184: 04 Jul 2007, 11:30 »



Ja også det, men jeg har heller ikke råd til ham lige pt. da jeg har valgt at satse store penge på Milito.
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Juventus - I Bianconeri
« Svar #185: 04 Jul 2007, 11:42 »

Jeg kan godt forstå at du brugte så mange penge på Gabriel Milito..
Han er jo en af verdens bedste forsvars spillere, og en meget hurtig én af slagsen, dem kan man sku altid have brug for.
Han er måske verdens anden bedste, Kolo Abib Toure - the best! Smiley

Men jeg kunne også godt lige tænke mig lidt SS:
- Din holdopstilling.
- Din taktik.
- Arsenals hold Wink
Logged

Italia10
Gæst
 
Sv: Juventus - I Bianconeri
« Svar #186: 04 Jul 2007, 11:56 »




De holdinstrukser er til hjemmebane, så det er anderledes når vi spiller ude. Jeg spiller også med en hel masser spillerinstrukser.


Det så Arsenal i 08 ^ ikke de store ændringer, men de ligger nr. 1, men bagved er Chelsea og Man Utd med 1 point
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Juventus - I Bianconeri
« Svar #187: 04 Jul 2007, 12:00 »

Kan vi forvente os en ny højreback, til sommer? Wink
Logged

Italia10
Gæst
 
Sv: Juventus - I Bianconeri
« Svar #188: 04 Jul 2007, 12:10 »

Kan vi forvente os en ny højreback, til sommer? Wink
Ja! Helt 100 Smiley
Logged

Italia10
Gæst
 
Sv: Juventus - I Bianconeri
« Svar #189: 04 Jul 2007, 12:11 »

Update senere idag : CL Ottendels ; Juventus - Real Madrid 1 kamp
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Juventus - I Bianconeri
« Svar #190: 04 Jul 2007, 12:17 »

Ser jeg frem til.. Wink
Husk, at vil have du køber Philip Lahm!
Logged

Italia10
Gæst
 
Sv: Juventus - I Bianconeri
« Svar #191: 04 Jul 2007, 12:20 »

Ser jeg frem til.. Wink
Husk, at vil have du køber Philip Lahm!
Det ved jeg nu ikke om det bliver.
Har haft ham i min Milan-tid og vil gerne prøve noget nyt.
Men klasse er han. Hvis han ligepludselig bliver billig kan det da godt være Wink Men det tror jeg næppe
Logged

Italia10
Gæst
 
Sv: Juventus - I Bianconeri
« Svar #192: 04 Jul 2007, 12:52 »


CL: Første Knockout Runde
18 februar 08 - Juventus.com


Der var lagt op til klasse og drama i højeste grad. De to giganter fra henholdsvis Italien og Spanien i en kamp om overlevelse. En kamp der giver billetten videre til kvart-finalerne i Champions Leauge. De to hold mødtes i finalen i 1998, hvor Real Madrid løb med pokalen. Profiler som Robinho, Nistelrooy, Milito og Bianchi var at spotte i dagens kamp. Der var fuldt hus i Delle Alpi og hele publikum ventede kun på en ting; Dommerens fløjt.

1. Halvleg
Dommer Petteri Kari fløjter endelig kampen igang, og så kører vi! Allerede 5 min. inde i kampen ligger lynet Andrea Gasbarroni et perfekt indlæg på panden af Rolando Bianchi, men hovedstøde går kun et par milimeter over målet. Juventus i dominans de sidste 20 min. bare uden mål indtil videre. Chancer er der massevis af men Casillas beviste gang efter gang hvilken klasse han besider. Ude af ingenting kommer et andet lyn Arjen Robben som dribler forbi Jonathan Zebina, og placere et skud mod mål, men der har man Juventus elskede Gigi Buffon. Ellers af der ikke de store chancer i første halvleg, men fuld dominans til Juventus.


2. Halvleg
Real Madrid skulle få det endu være i anden halvleg, da Bianchi igen er tilstede med hans hovedstødskræft, men Casillas har igen handsken på bolden. Juventus på bolden i store dele af halvlegen, og spiller sig stille og rolig frem til målet. Klaas-Jan Huntelaar som ikke var så meget med i første halvleg skulle sprudle nu. Fantastiske skud mod målet, og fikse driblinger, men Casillas havde styr på alle skud. Så kommer det Delle Alpi har ventet på ... Sergio Almirón viser sine flotte boldkunskaber ved at drible sig forbi Mahamadou Diarra, og ligge en dyb stikning til Huntelaar. Der bliver tæt duel mod Real Madrid's Daniel Agger, men Huntelaar løber afsted med bolden, og BANG sætter han den forbi Casillas og Juventus fører. Kampen endte 1-0 til Juventus, og en fuldfortjent sejr.


Juventus 1-0 Real Madrid
1-0 Klaas-Jan Huntelaar (69)
« Seneste Redigering: 04 Jul 2007, 13:06 af Italia10 » Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Juventus - I Bianconeri
« Svar #193: 04 Jul 2007, 12:55 »

Han er godt nok ikke verdens dyreste forsvarsspiller for den pris, Gabriel Milito, men det er en mindre detalje.

Du har efterhånden fået skabt en forrygende blog. I begyndelsen var det svært at følge med, fordi det var én lang smøre uden afsnitsinddeling, men det problem har du fået ryddet af vejen. Det er flot skrevet og flot sat op. Lækker blog.
Logged

Italia10
Gæst
 
Sv: Juventus - I Bianconeri
« Svar #194: 04 Jul 2007, 13:05 »

Han er godt nok ikke verdens dyreste forsvarsspiller for den pris, Gabriel Milito, men det er en mindre detalje.

Du har efterhånden fået skabt en forrygende blog. I begyndelsen var det svært at følge med, fordi det var én lang smøre uden afsnitsinddeling, men det problem har du fået ryddet af vejen. Det er flot skrevet og flot sat op. Lækker blog.
Det er han. Han er ligeså meget værd som John Terry. 27 mio. euro er hans pris, og tror John Terry lige er 28.

Tusind tak for ordene Smiley
Logged

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010