home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1276 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Juventus - I Bianconeri
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: Juventus - I Bianconeri  (Læst 32540 gange)
JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Juventus - I Bianconeri
« Svar #150: 02 Jul 2007, 16:50 »

Jeg glemte at nævne før at jeg synes du mangler en ny & yngre højre back frem for Grygera...! Eller spiller han for godt? sad lige og kiggede lidt på din start 11'er, hvor jeg mener han nok er svageste led..

Eller er det bare mig?  Wink
Logged

- Veni, vidi, vici -

Italia10
Gæst
 
Sv: Juventus - I Bianconeri
« Svar #151: 02 Jul 2007, 16:52 »

Jeg glemte at nævne før at jeg synes du mangler en ny & yngre højre back frem for Grygera...! Eller spiller han for godt? sad lige og kiggede lidt på din start 11'er, hvor jeg mener han nok er svageste led..

Eller er det bare mig?  Wink
Han spiller utrolig godt for mig, men har også selv tænkt på at det på tide at han siger farvel. Men har valgt at give ham en sæson til da han spiller godt. Han bliver også roteret skiftevis med Zebina og Balzaretti.
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Juventus - I Bianconeri
« Svar #152: 02 Jul 2007, 16:55 »

En af FMFs bedste blogs Smiley
KUTGW mate kanont indkøb af Klaas
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Juventus - I Bianconeri
« Svar #153: 02 Jul 2007, 16:58 »

Han spiller utrolig godt for mig, men har også selv tænkt på at det på tide at han siger farvel. Men har valgt at give ham en sæson til da han spiller godt. Han bliver også roteret skiftevis med Zebina og Balzaretti.

Nåh okay... Jeg synes, at han i mine spil plejer at underpræstere.. Men godt at høre..! Er det med samtligte spillere, hvor du bruger rotationssystem eller er det kun omkring HB?
Logged

- Veni, vidi, vici -

Italia10
Gæst
 
Sv: Juventus - I Bianconeri
« Svar #154: 02 Jul 2007, 17:17 »

Nåh okay... Jeg synes, at han i mine spil plejer at underpræstere.. Men godt at høre..! Er det med samtligte spillere, hvor du bruger rotationssystem eller er det kun omkring HB?

Jeg bruger det som regel i højrebacken, og roterere rundt på Huntelaar og Bianchi. Ellers er der ikke de store rokader.
Logged

Italia10
Gæst
 
Sv: Juventus - I Bianconeri
« Svar #155: 02 Jul 2007, 17:18 »

En af FMFs bedste blogs Smiley
KUTGW mate kanont indkøb af Klaas
Tusind tak for rosen Smiley
Ja, lad os håbe han bliver en bomber Wink
Logged

Emillionaire
Gæst
 
Sv: Juventus - I Bianconeri
« Svar #156: 02 Jul 2007, 17:39 »

god update med gode resultater sådan bliver det også i Serie A ikk'?
Logged

Italia10
Gæst
 
Sv: Juventus - I Bianconeri
« Svar #157: 02 Jul 2007, 17:40 »

god update med gode resultater sådan bliver det også i Serie A ikk'?
Tak, og jo det regner jeg stærkt med det gør Smiley
Logged

Italia10
Gæst
 
Sv: Juventus - I Bianconeri
« Svar #158: 02 Jul 2007, 17:53 »


Fuld fart fremad!
1 oktober 08 - Juventus.com
Serie A;
U: 4-2 Parma
H: 1-1 Lazio
H: 4-0 Rimini
H: 0-0 Milan
U: 2-1 Atlanta

CL gruppe E;
H: 2-2 Chelsea
U: 3-1 Levski (Sofia)

Stillingen;
[/size]

Serie A's første kamp skulle spilles på udebane mod et nedryknings spåede Parma-hold.
David "Trezegol"
Juventus var helt klart store faovritter, og de levede også oppe til forvetningerne. Kampens højdepunkt var helt klart kampens højdepunkt, da angriberen Klaas-Jan Huntelaar havde debut for Juventus. Det skulle være en drømmedebut for hollænderen da han også for scoret, og lagt op til et mål. Det skal vise sig at blive en meget interresant duel om pladsen med Rolando Bianchi.

David Trezeguet har været i hopla de seneste par kampe. Han har spillet samtlige 6 kampe i Juventus-trøjen, og har banket 7 bolde ind i nettet. Med 5 gode oplæg, og 7 skud i nettet, har han klubbens bedste gennemsnit, og navnet som "topscorer" indtil videre. Imponerende af den 30-årige franskmand.

De følgende kampe i Serie A, har gået rigtig godt for Juventus, og de ligger nr. 1 i tabellen indtil videre (se stillingen til højre). Dog med nogen uheldige uafgjorte kampe mod Lazio og Milan. Kampen mod Lazio var total Juventus dominans, og Trezeguet gør det til 1-0 efter 35. minutters spil. Uttalige chancer bliver det for Juventus men Lazio's målmand Morgan De Santcis havde en god dag. I kampens døende minutter for Lazio udlignet med et mål fra Makinwa. Meget ufortjent, men sådan kan fodbold også gå. Det var den samme affære mod Milan, dog uden mål.

Champions-League er der blevet spillet 2 gange her i Juli måned. Første kamp skulle spilles mod de engelske giganter Chelsea. Juventus kommer bedst fra start med mål fra Huntelaar og Trezeguet i første halvleg, og uheldigvis for Juventus bliver anden halvleg blå dominans. Den bliver klart fremvist da Drogba og Shevchenko udligner, og slutresultatet bliver 2-2. Levski (Sofia) formåede ikke at skabe en overraskelse, og med mål fra Montolivo og 2 fra Rolando Bianchi vinder Juventus kampen med de sikre cifre 3-1.
« Seneste Redigering: 03 Jul 2007, 14:51 af Italia10 » Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Juventus - I Bianconeri
« Svar #159: 02 Jul 2007, 18:05 »

Hvorfor skriver du med så lille skriftstørrelse? Skuffet
Ellers rigtig flot skrevet.
Logged

Italia10
Gæst
 
Sv: Juventus - I Bianconeri
« Svar #160: 03 Jul 2007, 13:24 »


Juventus i topform
1 januar 08 - Juventus.com





Oddsene var klare og tydelige før sæsonen. "Juventus er favoritter", lød det fra betandwin.com. Selvom bestyrelse kun krævede kvalifikation til et af de europæiske turneringer, mente mange mennesker at de kunne vinde mesterskabet. Juventus' rejse under Baggio's vinger har været noget af en rutjsebanetur. Man har været i Calciopoli-skandalen, skulle spille en sæson i Serie B, og ligepludselig blev økonomien et stort problem. Alt dette er nu blevet vendt, og nu er der lyse tider i Juventus. Økonomien stiger og stiger for hver måned, og Bianconeri er nu langt væk fra de grimme røde tal i systemet. Harmonien i klubben er vokset gevaldigt, og Juventus er for alvor tilbage til de "gamle" tider.

De ovenstående ting fremstår tydeligt i Juventus Serie A præstation indtil videre. Halvdelen af sæsonen er spillet, og det er ligepludselig blevet koldt og mørkt udenfor. Juventus ligger nr. 1 i sæsonen hidtil, og spillerne går en vel fortjent ferie i møde. Problemer foran mål var et stort problem for Juventus i sidste sæson, men de de ord er blevet slettet fra hukommelsen. David Trezeguet har været manden i skysovs indtil videre i sæsonen. Den 30-årige franskmand har sig en fast plads i Juventus formationen, og det er intet mindre end fortjent. 16 kampe, 10 mål og 6 oplæg blev det til for den franske målbombe indtil han faldt over en kedelig skade. Det satte ham ude i 2 måneder, og det gav så chancen til Rolando Bianchi for at brillierer. Det er blevet 12 kampe for den italianske kæmpe, og han har scoret hele 18 mål. Hattricks bliver der leveret mange af, og Bianchi kravler med hastige skridt op til nummer 1. i topscorer tabellen. Et andet højdepunkt har været de ny indkøbte Klaas-Jan Huntelaar og Ezequiel Garay. Huntelaar har været hjernen bag de mange mål i fronten, mens Garay har taget sig af bagkæden med stil. Mange mål, og intellegente træk fra Huntelaar, mens Garay laver perfekte tacklinger og præcise afleveringer fremad banen.


Serie A resultater;

H: 3-0 Bologna
U: 0-1 Chievo
H: 2-2 Roma
H: 2-1 Bari
U: 1-0 Palermo
U: 3-0 Torino
H: 2-0 Sampdoria
U: 2-2 Inter
H: 1-0 Empoli
U: 3-0 Fiorentina
H: 1-1 Udinese
U: 3-3 Napoli
« Seneste Redigering: 03 Jul 2007, 14:29 af Italia10 » Logged

Emillionaire
Gæst
 
Sv: Juventus - I Bianconeri
« Svar #161: 03 Jul 2007, 13:30 »

god update og gode resultater men kan det passe at Rolando Bianchi har scoret 18 mål i 12 kampe ?

må jeg se et ss af Ezequiel Garay og Rolando Bianchi?

men "keep going" så bliver det en god blog Smiley
Logged

Italia10
Gæst
 
Sv: Juventus - I Bianconeri
« Svar #162: 03 Jul 2007, 13:38 »

god update og gode resultater men kan det passe at Rolando Bianchi har scoret 18 mål i 12 kampe ?

må jeg se et ss af Ezequiel Garay og Rolando Bianchi?

men "keep going" så bliver det en god blog Smiley
Ja, det kan det Wink

Der er talt Coppa Italia og Champions League med, og han scorer dog ikke hver kamp - men når han scorer så scorer han hattrick eller 4 mål. De gange du kan se han er indskiftet har han kun været inde i 10 , 5 minutter, så der har han ikke scoret. Men de kampe han har spillet , altså de 12 så har han scorer 18 Smiley


Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Juventus - I Bianconeri
« Svar #163: 03 Jul 2007, 14:56 »

Flot update! Wink
Lidt ærgeligt med de sidste to kampe, 1-1 og 3-3. Men op på hesten, jeg regner med noget metal! Wink
Logged

Italia10
Gæst
 
Sv: Juventus - I Bianconeri
« Svar #164: 03 Jul 2007, 14:57 »

Flot update! Wink
Lidt ærgeligt med de sidste to kampe, 1-1 og 3-3. Men op på hesten, jeg regner med noget metal! Wink
Tak Cesc Smiley
Ja det lidt ærgligt, da vi kunne have fået flere points forspring, men vi har alligevel 4 point forspring indtil videre Smiley
Logged

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010