home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 971 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Juventus - I Bianconeri
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 15 Udprint
Forfatter Emne: Juventus - I Bianconeri  (Læst 32528 gange)
GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Juventus - I Bianconeri
« Svar #165: 03 Jul 2007, 15:03 »

Lækker grafisk og opstillingsmessig blog Thumbs Up
Logged

Italia10
Gæst
 
Sv: (CL) I Bianconeri
« Svar #166: 03 Jul 2007, 17:07 »





UEFA Champions League
1 januar 08 - Juventus.com

Gruppe E:
1. Chelsea (14pt) K
2. Juventus (9pt)  K     
3. Fenerbache (7pt)
4. Levski Sofia (3pt)

I starten af denne turnering var Chelsea og Juventus favoritter til at komme videre fra gruppespillet. De odds komme ramte rigtigt, og Juventus er videre til ottendels-finalerne. Gruppens sværeste modstander viste sig klart at være Chelsea og de tyrkiske kæmper Fenerbache. Den mindst frygtede var Levski (Sofia) som ikke havde meget at sige i gruppen. Det var en meget tæt gruppe før sidste kamp, hvor det hele skulle afgøres. Fenerbache havde før kampen mod Chelsea 7 point, og Juventus havde før kampen mod Levski 6 point. Juventus var tvunget til at vinde, og sikke en sejr de fik. Rolando Bianchi har gjordt det rigtig godt i Trezeguet's plads. Rolando Bianchi scorede 4 mål, mens Huntelaar og Zebina scorede henholdsvis 1 mål. Lidt hjælp på vejen fik man også, da Levski's forsvars general Yordan Popov header den ind i eget net.

Så var det nu. Fenerbache på hjemmebane mod de dyre drenge fra det sydlige London; Chelsea FC. Chelsea var store favoritter til den her kamp, men alt kunne ske. Fenerbache kommer utrolig godt fra start, med masser af chancer på mål, men kunne simpelthen ikke komme forbi Petr Cech i første halvleg. Juventus stod foran fjernsynet i fanklubben, og ventede kun på at Chelsea skulle scorer. Det så heller ikke sådan ud i 2. halvleg da Mateja Kezman banker den på overlæggeren. Tiden gik og Fenerbache i dominans det meste af kampen. Så sker det ... Shevchenko bliver tacklet inde for feltet, og den spanske dommer Arturo Daudén Ibáñez fløjter for straffespark. I de døende minutter trapper Ashley Cole op, og banker den køligt ind i nettet. 1-0 blev kampens udfald, og Juventus er klar til ottendels-finalerne.

Lodtrækningen havde sat Juventus op mod de spanske mestre Real Madrid. En svær modstander, men der ventes dog en klassiker, hvor første kamp bliver spillet i Delle Alpi, Turin 18.2.08.


Gruppespillet;
H: 2-2 Chelsea
U: 3-1 Levski (Sofia)
U: 1-2 Fenerbache
H: 1-1 Fenerbache
U: 1-1 Chelsea
H: 7-1 Levski (Sofia)
« Seneste Redigering: 03 Jul 2007, 17:13 af Italia10 » Logged

Emillionaire
Gæst
 
Sv: Juventus - I Bianconeri
« Svar #167: 03 Jul 2007, 17:30 »

cool i CHL Opstemt

og tak for ss'et af Bianchi
Logged

Italia10
Gæst
 
Sv: Juventus - I Bianconeri
« Svar #168: 03 Jul 2007, 18:26 »




Bosman handler
2 januar 08 - Juventus.com
Det er vinter, og transfermarkedet er netop genåbnet. En stor sæson har det været indtil videre for Juventus, og aktiviteten i transfermarkedet er ligeså stor. I Bianconeri har denne gang været meget hurtig på aftrækkeren og har hentet kæmpetalenter til klubben.

Navn: Younes Kaboul
Alder: 22 år
Klub: Auxerre
Position: Forsvar
Nationalitet: Fransk
Sum: Fri

Younes Kaboul ankommer til klubben næste sæson, da hans nuværende kontrakt skal udløbe. Forsvarstalentet fik tilbudt en kontrakt samtidig med Auxerre, men Kaboul valgte at fortsætte karrieren i Juve-trøjen. Younes, 22, spiller en stor rolle i den franske klub Auxerre trods hans unge alder. Auxerre's træner udtalte i pressen at han var meget ærlig over ikke at sikret Kaboul's kontrakt tidligere på året, men forstår Kaboul's valg. Det siges allerede nu at Kaboul kommer til at udgøre forsvaret sammen med et andet stortalent Ezequiel Garay.

Navn: Emilio Nsue
Alder: 19 år
Klub: Mallorca
Position: Angriber
Nationalitet: Spansk
Sum: Fri

Emilio Nsue bliver også et nyt navn i fremtiden, da Juventus har sikret handlen på samme måde som Younes Kaboul. 19-årige Nsue er kendt navn for de fleste i Spanien, og han spillede kampe for førsteholdet i Mallorca som 17-årig. Han kommer dog nok til at starte i Juventus U/20 hold i starten, men folk tror fuldt og fast på, at Nsue har en stor fremtid hos Bianconeri.
« Seneste Redigering: 03 Jul 2007, 18:32 af Italia10 » Logged

Crazy-andreas
Gæst
 
Sv: Juventus - I Bianconeri
« Svar #169: 03 Jul 2007, 18:31 »

Gode handler, med den rette træning bliver Nsue rigtig giftig.
Logged

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Juventus - I Bianconeri
« Svar #170: 03 Jul 2007, 18:32 »

Rigtig flot opsætning, med fin grafik. Simpelt men flot.
Du skriver ligeledes godt. Fortsæt i samme stil.
KUTGW.
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Italia10
Gæst
 
Sv: Juventus - I Bianconeri
« Svar #171: 03 Jul 2007, 19:48 »

Gode handler, med den rette træning bliver Nsue rigtig giftig.
Tak, og ja det regner jeg også stærkt med han gør Wink


Rigtig flot opsætning, med fin grafik. Simpelt men flot.
Du skriver ligeledes godt. Fortsæt i samme stil.
KUTGW.
Tak, og det skal jeg nok sørge for jeg gør Smiley
Logged

Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Juventus - I Bianconeri
« Svar #172: 03 Jul 2007, 20:08 »

Gode handler Smiley
Det er altid rart at få ting gratis.
Logged

Italia10
Gæst
 
Sv: Juventus - I Bianconeri
« Svar #173: 03 Jul 2007, 21:01 »

Gode handler Smiley
Det er altid rart at få ting gratis.
Danke, og ja det er det Wink Især når det er 2 spiller som dem Smiley
Logged

Hado
Gæst
 
Sv: Juventus - I Bianconeri
« Svar #174: 03 Jul 2007, 21:05 »

Younes Kaboul på fri transfer er imponerende. Jeg har også selv haft ham med Juve før, han er rigtig god. Og han scorer kasser når han er med fremme på hjørne Wink

Emilio Nsue er også et kæmpetalent, ham bliver du meget glad for. Han bliver en rigtig hardhitter Wink
Logged

Hado
Gæst
 
Sv: Juventus - I Bianconeri
« Svar #175: 03 Jul 2007, 21:12 »

Er der afstemning for noget SS ?

Ja af Kaboul og Nsue Wink
Logged

Italia10
Gæst
 
Sv: Juventus - I Bianconeri
« Svar #176: 03 Jul 2007, 21:12 »

Younes Kaboul på fri transfer er imponerende. Jeg har også selv haft ham med Juve før, han er rigtig god. Og han scorer kasser når han er med fremme på hjørne Wink

Emilio Nsue er også et kæmpetalent, ham bliver du meget glad for. Han bliver en rigtig hardhitter Wink
Det var meningen jeg rigtig skulle købe Kaboul, men så så jeg hans kontrakt var ved at udløbe, så valgte jeg det istedet for.
Ja har også set ham blive stor i mine andre spil Smiley
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Juventus - I Bianconeri
« Svar #177: 03 Jul 2007, 21:37 »

Gode handler & resulater.. Jeg vil gerne se SS af begge 2.. Go' update igen.. KUTGW!!
Logged

- Veni, vidi, vici -

Italia10
Gæst
 
Sv: Juventus - I Bianconeri
« Svar #178: 03 Jul 2007, 21:55 »

Undskyld forsinkelsen, men her er de:


Logged

Hado
Gæst
 
Sv: Juventus - I Bianconeri
« Svar #179: 03 Jul 2007, 22:01 »

Man kan godt se de ikke har fået rigtig træning. For Kaboul plejer at have højere i markering og tackling hos mig.
Nsue plejer også være bedre i afslutninger, hovedspil og springkraft på det tidspunkt, når jeg har haft ham.
Så du må hellere sørge for at få trænet dem rigtigt Smiley
Logged

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010