home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
05 Jul 2024, 13:17 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 581 Gæster Online.

Indlæg: 1132854 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Juventus - I Bianconeri
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: Juventus - I Bianconeri  (Læst 31340 gange)
Italia10
Gæst
 
Juventus - I Bianconeri
« : 15 Jun 2007, 21:00 »


Juventus Football Club

Efter min blog om Torino gik i vasken, har jeg siddet og tænkt over hvilket hold jeg skulle vælge. Jeg var lige på kanten af at vælge AS Roma, men jeg har et spil med dem hvor jeg er noget langt, så har jeg valgt at prøve noget nyt. Denne gang skal det være en anden Torino-klub: Juventus. Jeg er stor Roma fan, men har dog altid haft en lille kærlighed for Juventus. Valget er faldet på dem pga. deres skuffende nedrykning til Serie B, og selvfølgelig at de har et fantastisk potentiale. ærkerivalerne Juventus. Mit mål med denne her blog, er at få Juventus tilbage til deres storhedstid, og at få nogen læsere som vil følge med i bloggen. Hvis vi skal snakke om valg af indkøb bliver ikke decideret målrettet efter unge talenter, da jeg vil prøver at varriere det en smule. Som sagt, er mit første mål på at få dem op i den bedste række, og derefter en plads i den fineste turnering i Europa Champions League. I optakten til min blog vil jeg lave en lille forhistorie om trænervalg, et kig på truppen, og transfers der bliver foretaget. Ellers kører bloggen bare derud af. Bloggen vil indholde meget tekst, og håber på hjælp af et grafisk geni der kan hjælpe bloggen til at blive interresant. I er meget velkomne til at droppe noget feedback, da det hjælper på skrivelysten. Hvis i synes noget kunne gøres bedre, så skal i bare sige det, da jeg ikke den mest erfarene i blogskrivning. Håber i vil følge med!





Fabio Capello: Jeg smutter
1 juli 06 - Juventus.com

Juventus er virkelig dybt inde i en ren og skær krise. De har rykket fra at være et af de største topklubber i Europa til et Serie B hold med -9 point fra start. Stjerner som Gianluca Zambrotta og Zlatan Ibrahimovic har forladt klubben, og det stopper tilsydenladende ikke for Juventus. Flere spiller overvejer deres fremtid i klubben, da de har større ambitioner for dem selv end klubben tilbyder lige for tiden. Idag sagde mestertræner Fabio Capello op, da han ikke ville være en del af den store skandale. Han fik nemlig også tilbudt en kontrakt af Real Madrid, og sagde pænt ja tak til jobbet. Juventus vader rundt i store problemer nu hvor holdet er helt splittet, ligefra trænersædet til spillerene. Giovanni Cobolli Gigli og resten af bestyrelsen er nu ude efter en erstatning der kan få dem tilbage til der hvor de hører til. Ingen har en anelse om hvem det kunne være, og det kan kun tiden vise. Juventus har ihvertfald lovet at der vil blive præsenteret en ny manager inden ret længe. Presse og fans er meget spændte på hvem det bliver, da der ingen der ved noget endnu. Juventus har endda også sat en deadline på hvornår træneren bliver præsenteret og der er nøjagtig 7 spændte dage vi skal vente før afgørelsen. Mere kan vi ikke sige på nuværende tidspunkt, og vi alle venter på et tegn fra klubben. Det samme kan vi sige om hvilke stjerner der tager afgang, og hvilke holder hovedet koldt bliver. Det hele er et stort spørgsmålstegn lige nu, og forvirrende for alle parter. Vi vil vende tilbage med flere nyheder inden længe.






Roberto Baggio i førersædet
7 juli 06 - Juventus.com
Efter afgang fra Fabio Capello har Juventus fundet sig en ny mand der skal bringe dem tilbage. Den italianske fodbold og resten af verden kunne se frem til en overraskelse- snarer et chok. Juventus nye træner bliver den italianske legende Roberto Baggio. Roberto har selv spillet for Juventus med anfører-båndet bundet rundt om armen, og nu kan han se frem til en ny lederrolle. Imorges kom en stolt Giovanni Gigli frem i pressen sammen med den nye træner. Han sagde at det var en stor bedrift for Juventus, og klubben kunne se frem til en ny storhedstid på trods af skandalen. Roberto Baggio er utrolig glad for hyrringen over ser fremt til mange år i Juve-sædet. Vi får også nogen kommentarer fra den velrespekteret herre:

"Hvad fik dig til at tage imod tilbuddet?"

"Jeg elsker Juventus. I min tid har jeg selv spillet i Juventus, og kan ikke klare synet af nedrykningen. Jeg har altid haft træner lysten inde i mig, men jeg har bare ventet på det rigtige tidspunkt og her er jeg så"

"Hvad er dine mål for klubben"

"Min mål er klart at få Juventus tilbage i Serie A så hurtigt som muligt. Truppen skal også forstærkes, og ved ikke om det bliver nu, eller sidst på sæsonen når vi er i Serie A igen" - Roberto Baggio
« Seneste Redigering: 03 Jul 2007, 14:35 af Italia10 » Logged

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Juventus - I Bianconeri
« Svar #1: 15 Jun 2007, 21:01 »

Fantastisk start...! Forsæt samme stime..!
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Niko
Gæst
 
Sv: Juventus - I Bianconeri
« Svar #2: 15 Jun 2007, 21:11 »

Det' sådan man gør det! Wink
Du er virkelig kommet godt igang med denne blog!
Logged

Italia10
Gæst
 
Sv: Juventus - I Bianconeri
« Svar #3: 15 Jun 2007, 21:23 »

Tak og tak Smiley
Logged

Blackhawk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Juventus - I Bianconeri
« Svar #4: 15 Jun 2007, 21:28 »

Jeg er virkelig imponeret over din skrivestil. Meget, meget flot sprog. Smiley
Logged

Italia10
Gæst
 
Sv: Juventus - I Bianconeri
« Svar #5: 15 Jun 2007, 21:29 »

Jeg er virkelig imponeret over din skrivestil. Meget, meget flot sprog. Smiley
Tusind Tak ! Smiley
Logged

Italia10
Gæst
 
Sv: Juventus - I Bianconeri
« Svar #6: 16 Jun 2007, 19:07 »

 

Brasiliansk stjernefrø til Juventus

1 august - Juventus.com
Roberto Baggio fik til gårsdagens pressemøde præsenteret hans første indkøb for Bianconeri. Den tidligere Nice spiller Edérson er bleve bragt til klubben for €5.000.000, og har skrevet under på en 4-årige kontrakt med de sort/hvide. Edérson er tit blevet samlignet med den brasilianske stjerne Kaká, og legende Zico har peget ham til at blive en stor verdensstjerne inden længe. Edérson af en alder på 20 år havde han nr. 10 i både Nice og i det brasilianske U/20. Fansene er meget spændt på det nye indkøb, og der er blevet sat høje forventninger til den brasilianske sensation. Edérson er ekstatisk over skiftet til Bianconeri, og håber at han kan presse sig igennem til de startende 11 indenfor kort tid. Edérson har plads på den offensive midtbane, og kan også spille midt-midt. En ting der er blevet lovet af Roberto Baggio, er at vi får brasilieren at se i aktion mod Martina i pokalkampen d. 19 august. Fans og presse glæder sig til at se den unge brasilianer for første gang i den zebra stribet trøje med nr. 21 på ryggen. Spillere der rygtes på vej væk er navne som Tudor, Zalayeta og franskmanden Trezeguet. Trezeguet er stadig meget uklart, mens de 2 andre er meget tæt på at forlade klubben. Roberto Baggio sagde til pressemødet at der ikke bliver de store rokader selvom et par spillere forlader klubben, da der er nok bredte i truppen. Han har dog givet et lille hint om der måske er en ny spiller på vej inden transfermarkedet lukker.
« Seneste Redigering: 03 Jul 2007, 14:36 af Italia10 » Logged

FCKboy
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Juventus - I Bianconeri
« Svar #7: 16 Jun 2007, 19:27 »

Veldig god start og veldig god update... Wink
Logged

Italia10
Gæst
 
Sv: Juventus - I Bianconeri
« Svar #8: 16 Jun 2007, 19:28 »

Veldig god start og veldig god update... Wink
Mange tak , FCKboy. Er glad for du synes om min start Smiley
Logged

FCKboy
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Juventus - I Bianconeri
« Svar #9: 16 Jun 2007, 19:43 »

Kan man synes noe annet da ? Smiley  Starten er jo det høy klasse over Wink
Logged

Badefar
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Juventus - I Bianconeri
« Svar #10: 16 Jun 2007, 19:48 »

RIGTIG god start glæder mig til mere
Logged

Italia10
Gæst
 
Sv: Juventus - I Bianconeri
« Svar #11: 16 Jun 2007, 19:50 »

RIGTIG god start glæder mig til mere
Tak Smiley der kommer til at gå et styk' tid desværre , men det kommer !
Logged

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Juventus - I Bianconeri
« Svar #12: 16 Jun 2007, 19:55 »

Er ligeså vild med denne blog, som jeg var med din Torino! Nu må vi bare håbe at den her bliver lidt (meget) længere end din første Wink

Vil med glæde hjælpe med grafikken, men det ser ud til du allerede har fået hjælp Smiley

KUTGW Thumbs Up

EDIT: Og hvis du så kunne sætte skrift størrelsen lidt op ville det være perfekt Thumbs Up
« Seneste Redigering: 16 Jun 2007, 19:59 af Don Abramovich » Logged

Italia10
Gæst
 
Sv: Juventus - I Bianconeri
« Svar #13: 16 Jun 2007, 20:01 »

Er ligeså vild med denne blog, som jeg var med din Torino! Nu må vi bare håbe at den her bliver lidt (meget) længere end din første Wink

Vil med glæde hjælpe med grafikken, men det ser ud til du allerede har fået hjælp Smiley

KUTGW Thumbs Up

EDIT: Og hvis du så kunne sætte skrift størrelsen lidt op ville det være perfekt Thumbs Up

Tak for ordene Smiley . Det gør den ! ... Skal jeg nok gøre Smiley Men har ikke fået hjælp med grafikken og ville gøre mig meget glad hvis du ville det. Vi snakkes ved !
Logged

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Juventus - I Bianconeri
« Svar #14: 16 Jun 2007, 20:08 »

Tak for ordene Smiley . Det gør den ! ... Skal jeg nok gøre Smiley Men har ikke fået hjælp med grafikken og ville gøre mig meget glad hvis du ville det. Vi snakkes ved !
Nå. Så vil jeg gerne hjælpe dig Smiley
Det gør vi Smiley

Har skrevet min E-mail addresse i en personlig besked Smiley
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010