home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 517 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (-)VALENCIA
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: (-)VALENCIA  (Læst 33061 gange)
Niko
Gæst
 
Sv: (AUG)VALENCIA
« Svar #30: 16 Jun 2007, 10:41 »

I am the Champ, my frieend! Opstemt

Haha - os dig så!  Kys
Logged

queencastle
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: (AUG)VALENCIA
« Svar #31: 18 Jun 2007, 09:43 »

go valencia - har lige en rettelse Zurich er fra Schweiz ikke østrig Peace
Logged



Læs min blog Randers FC

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (AUG)VALENCIA
« Svar #32: 18 Jun 2007, 10:34 »

Det starter godt....  Vil følge med fremover Thumbs Up
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Niko
Gæst
 
Sv: (AUG)VALENCIA
« Svar #33: 18 Jun 2007, 12:23 »

go valencia - har lige en rettelse Zurich er fra Schweiz ikke østrig Peace

Yes, tak for det Wink

Det starter godt....  Vil følge med fremover Thumbs Up

Jeg lover dig, det bliver ved med at være godt! Jeg er glad for at du vil følge med Wink
Logged

Guldbrand
Gæst
 
Sv: (AUG)VALENCIA
« Svar #34: 18 Jun 2007, 12:48 »

Så har jeg lige fået læst det igennem... og jeg må desværre erkende at jeg ikke er imponeret..  Forlegen

Normalt syntes jeg at du at du skriver meget godt.. men der er for mange fejl i teksten, og så er det generalt ikke spændende at læse..  Lidt en skam da det ellers er det jeg normalt ser som din stærkeste evne.

En anden ting som sidder i baghovedet er jo at du plejer at afslutte dine blogs tidligt, og jeg frygter at det samme vil ske denne gang..  Ubeslutsom              Men jeg vil stadig følge den lidt engang imellem, for at se hvordan den udvikler sig.. Kan jo være at den i mine øjne blivere bedre med tiden..    Thumbs Up
   
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (AUG)VALENCIA
« Svar #35: 18 Jun 2007, 13:07 »

Så har jeg lige fået læst det igennem... og jeg må desværre erkende at jeg ikke er imponeret..  Forlegen

Normalt syntes jeg at du at du skriver meget godt.. men der er for mange fejl i teksten, og så er det generalt ikke spændende at læse..  Lidt en skam da det ellers er det jeg normalt ser som din stærkeste evne.

En anden ting som sidder i baghovedet er jo at du plejer at afslutte dine blogs tidligt, og jeg frygter at det samme vil ske denne gang..  Ubeslutsom              Men jeg vil stadig følge den lidt engang imellem, for at se hvordan den udvikler sig.. Kan jo være at den i mine øjne blivere bedre med tiden..    Thumbs Up
   


Hvis det er fordi , der ikke har været updates de sidste to dage at du frygter det. Så er det fordi jeg var ovre ved en ven og sove, og så blev jeg syg. Det er derfor der ikke har været updates! Wink
Men jeg skal nok prøve at skrive bedre.
Logged

ZhotLog
Gæst
 
Sv: (AUG)VALENCIA
« Svar #36: 18 Jun 2007, 13:22 »

De trøjer er alt for fede må jeg sige! Virkelig, virkelig godt lavet Blackhawk.

@Cesc
Jeg tror teksten er rigtig god, men jeg venter med at begynde på bloggen, før den er på 6-7 sider. Så er du jo ved at have gang i noget? Wink
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (AUG)VALENCIA
« Svar #37: 18 Jun 2007, 13:30 »

De trøjer er alt for fede må jeg sige! Virkelig, virkelig godt lavet Blackhawk.

@Cesc
Jeg tror teksten er rigtig god, men jeg venter med at begynde på bloggen, før den er på 6-7 sider. Så er du jo ved at have gang i noget? Wink

Smiley
Det er så iorden, der er update på vej, der kommer måske to idag Smiley
Logged

Guldbrand
Gæst
 
Sv: (AUG)VALENCIA
« Svar #38: 18 Jun 2007, 13:34 »

Hvis det er fordi , der ikke har været updates de sidste to dage at du frygter det. Så er det fordi jeg var ovre ved en ven og sove, og så blev jeg syg. Det er derfor der ikke har været updates! Wink
Men jeg skal nok prøve at skrive bedre.
Nej det har slet ikke noget med at du ikke har lavet en update de sidste 2 dage.. faktisk var det slet ikke noget jeg havde lagt mærke til.. hehe..    Men det er simpelthen fordi at du efterhånden har starten rigtig mange blogs op, og afslutter mange af dem indenfor ganske kort tid.
Logged

nicpedersen
Gæst
 
Sv: (AUG)VALENCIA
« Svar #39: 18 Jun 2007, 13:45 »

Jeg synes det er en rigtig god blog indtil videre. Og i modsætning til Guldbrand, mener jeg at den måde du skriver på, gør det rigtig spændene og let læseligt. Bare forsæt det gode arbejde Cesc - og held og lykke  Thumbs Up
Logged

Blackhawk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: (AUG)VALENCIA
« Svar #40: 18 Jun 2007, 13:46 »

De trøjer er alt for fede må jeg sige! Virkelig, virkelig godt lavet Blackhawk.

Mange tak. Man kan jo sit kram Hævet Øjenbryn

@Cesc: Glæder mig spændt til næste update.
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (AUG)VALENCIA
« Svar #41: 18 Jun 2007, 14:20 »

Jo tak, jeg kan fortælle jer at resultater i den næste update er FANTASTISKE! Wink
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (AUG)VALENCIA
« Svar #42: 18 Jun 2007, 15:39 »

MÅNEDENS BEDSTE PLANTILLAS!


Vi indledte en fantastisk måned med et elegant saksespark som fik Sevillas mål til at blafre, tro det eller ej, Asier Del Horno, var manden som scorede til 1-0. Bare 2 minutter efter, var David Villa på spil, men Escude rettede skuddet af og blev noteret for et selvmål. Dernæst 3 minutter inden i anden halvleg, lavede Luis Fabiano fra Sevilla, et virkelig flot hovedstød, som endte bag en chanceløs Santiago Cañizares. Daniel Alves blev dog smidt ud, i det 43 minut, da han tåbeløst fældede
Vicente på kantet af Sevillas straffesparksfelt. Vi begyndte derefter at spille meget mere offensivt, vi skabte mange chancer og i de to sidste minutter kunne David Villa sikkert scorer to mål, som betød at han blev matchvinder. De knap 46000 tilskuere fik sig virkelig en fantastisk kamp, med en masse flotte mål af begge hold.

Efter den flotte 4-1 sejr, skulle Celtic smage på Valencias offensiv, den unge tornado David Silva var dog skadet, men Hugo Viana tog hans plads med flot spil. Der gik kun 10 minutter af opgøret før Viana gav smag på sit talent, han sendte koldblodigt David Villa af sted på en løbe tur, som resulterede i at vores nummer 7, sikkert kunne lobbe bolden over Boruc, som senere i kampen måtte udgå med en skade. Men bare 1 minut efter, var der hjørnespark, Roberto Ayala var gået med op og det gav pote, han scorede kampens sidste mål – hvilket hovedstød!

Målscorerne fra sidste kamp, kom endnu engang på måltavlen i denne, Real Sociedad var modstanderen, og de fik næsten ikke et ben til jorden. Det hele startede efter 17 minutter, hvor David Villa spille et-to med Morientes, David Villa satte sidste fod på og scorede et flot mål, overfor en chance løs Sociedad keeper. Senere hen i kampen, var Argentineren Roberto Ayala med oppe på hjørnespark, det gav også i denne kamp succes – han scorede med et flot hovedstød, som betød at Valencia, fik 3 sejre på stribe.

Espanyol skulle også smage på Valencias stigende formkurv, men det hele startede sort for Valencia, efter godt en halvtimes spil måtte David Villa udgå, med en lille skade, som betød at han ikke kunne være med mere i denne kamp, men Angulo kom ind
– og gjorde banen til hans egen. Midt i anden halvleg sendte han Joaquín af sted, med en smuk aflevering – Joaquín hamrede bolden faldt ind ovre i venstreside af målet, et fantastisk mål. Lidt senere henne i kampen, skulle Ayala scorer for 3. kamp i træk, endnu engang var han gået med op på hjørnespark og han scorede sikkert endnu engang – flot, flot, flot.

David Villa var klarmeldt og udtaget til kampen mod Zaragoza, han viste også endnu engang at han er blandt Europas bedste angribere. Men først til at score, var den spanske landsholdspiller Vicente, som sikkert lavede et flot langskud, der havnede midt i målet. Vicente fik dog også ved det andet mål en afgørende fod med, han lavede et eventyrligt indlæg, som resulterede i at David Villa, kunne lave en smart vending og trille bolden ind i højreside af målet. Sent i anden halvleg fik Sergio Garcia fra Zaragoza scoret, han spille fantastisk og fik kampens sidste chance, som ramte stolpen. Santiago Cañizares stod en fantastisk kamp og uden ham, havde vi tabt virkelig stort.
 
Vores anden Champions League kamp var mod Benfica, vi var på vores hjemmebane Mestalla. Derlei, som har vundet turneringen åbnede kampen, med et flot langskud efter et kvarters spil. Santiago Cañizares tabte på en måde bolden og lavede en sjælden fejl fra hans side af, men fejlen kom ikke til at koste noget – for efter 50 minutters spil, gjorde David Villa som Derlei, lavede et flot langskud, men David Villas var ikke i nærheden af målmanden, da han var løbet tåbeligt ud af målet. Målfattige Morientes var ikke med denne kamp og hans afløser Angulo scorede kampens sidste mål, 3 minutter inde i dommerens tillægstid – en fortjent resultat, som afsluttede en måned, kun med sejre!
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (SEP)VALENCIA
« Svar #43: 18 Jun 2007, 15:57 »

Husk kommentare hjælper! Smiley

Der kommer update i aften.
Logged

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (SEP)VALENCIA
« Svar #44: 18 Jun 2007, 16:06 »

Husk kommentare hjælper! Smiley

Der kommer update i aften.
Skriver du for at få kommentarer?
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 14 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010