home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 995 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (-)VALENCIA
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: (-)VALENCIA  (Læst 33130 gange)
Niko
Gæst
 
Sv: (SEP)VALENCIA
« Svar #45: 18 Jun 2007, 16:08 »

Skriver du for at få kommentarer?

Haha, det skrev jeg vist forkert - for jeg synes det er sjovt at skrive updates Smiley
Så nej.
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (SEP)VALENCIA
« Svar #46: 18 Jun 2007, 21:52 »

DAVID VILLA – DEN FLITTIGE FRONTLØBER!


Det hele startede med flot offensivt spil, Osasuna kunne slet ikke følge med og havde næsten ikke chancer, og lige pludselig i det 37 minut, skreg Valencia fansene DAVID VILLA, den verdensberømte spanske superangriber havde gjort det igen, banket et fantastisk skud ind mellem stolperne, sikkert og klogblodigt. Dette sker hver eneste weekend, fordi man har David på sit hold.

Det samme skete Mallorca, skulle smage på David Silva og David Villa, de to fantastiske fodbold spillere, overstråler Spanien, men især førstnævnte fik en masse vigtige ryk i denne kamp.
Det første skete efter knap og nap, 23 minutter, hvor Morientes laver et fantastisk hovedstød, bolden bliver reddet og hvem står der så? David Silva, han banker bolden op i net taget og bliver hyldet af de med rejsende Valencia fans, og  bare noget tid efter, sender han et fantastisk hjørnespark lige i panden på Roberto Ayala, som der altid scorer på hovedstød. Men lige før pausen, fik Bosko Jankovic, flugtet bolden bag Valencias målmand og fik udlignet til 1-2. I anden halvleg skulle Mallorca dog se, at Valencia lige for tiden er verdens bedst spillene fodboldhold, efter 57. minutter, fik den altid farlige frontløber David Villa scoret, en flot mål hvor han runder hele Mallorca forsvaret. Til sidst i det 79 minut, laver David Silva et fantastisk langskud, som snitter det nederste af overliggeren og sikkert ryger ind i målet – måske sæsonens bedste scoring, tog Valencia hjem med en 4-1 sejr!

Cristian Zaccardo skulle åbne målfesten mod Galatasaray, et fantastisk langskud fra 30 meter. Sikrede Zaccardo hans første scoring for Valencia, men hvilket mål. 11 minutter efter drømmemålet, skulle der komme endnu et af slagsen. David Villa var der igen og han bragte på fornem hvis Valencia foran med 2. Sasa Ilic fra Galatasaray skulle også lave et flot mål, det var en knaldhårdt langskud, som sikkert røg ind og fik Valencia nettet til at ryste. Men til allersidst i kampen fik Angulo scoret hans 48 mål for Valencia nogensinde, dermed kunne Valencia tage hjem til Spanien, med en fantastisk smag i munden.

Kampen mod Deportivo stod meget stille i adskillelige minutter, ingen af holdene fik aldrig bidt sig fast i kampen, der var rimelig mange chancer, flotte opspil, frække detaljer og pragtfulde langskud, men bedst af alt, var der en mand, med nummer 7, i Valencia trøje – hans navn er David Villa. Han tog sig først sammen i det 86 minut, hvor han hamrede et frispark ind fra 30 meters afstand, den kyssede stolpen og røg forbi Duda. Resten af kampen, satsede Deportivo virkelig meget, de ville have en sejr. Men det gav plads nede i Deportivo forsvaret og 1 minut ude i overtiden, kunne David Villa igen skrive sig som man of the match.

Et ungt mandskab, med en masse talenter fra Valencias ungdomshold, lige fra Kinesiske til New Zealandske,
en masse nationaliteter, vores ’ungdoms hold’ skulle spille ude mod Fundacion Logronés, et ukendt hold, som ikke mange kender. Den eneste ’ældre’ spiller som vi havde med i denne kamp var den 27-årige midterforsvar Marchena som skulle holde styr på de unge spillere, han fik uddelt en rolle som anføre og det gjorde han med manér. Vi startede med flot offensivt fodbold og en masse frække detaljer for vores angreb, som bestod af Aaron og Yao, Cheng Yao – spillede dog bedst i denne kamp og fik scoret efter 24 minutters spil, en flot scoring af den unge kineser. Vores talenter gav en forsmag på deres kunnen, men ellers skete der ikke meget i denne kamp, men en flot kamp af vores ungdomshold.

 Grunden til at det var vores unge spillere, som skulle spille mod Fundacion Logronés, var at vi skulle møde rivalerne, som også er fra Valencia, nemlig Levante. De havde dog ikke meget at stille op med at de kom på besøg. David Villa prikkede bolden ind i det 3 minut også sad vi på begivenhederne resten af kampen, David Villa forsatte hans smukke spil og efter 40 minutter, kunne han kalde sig for dobbelt målscore, han tørrede rivalerne. 1 minut før pausen fik vi straffespark, Ayala blev revet ned midt inde i feltet og derved fik vi straffesparket, David Villa skulle tage sparket og meget koldt hamrede hans han 3 mål ind og som den eneste (ind til videre) har han lavet hattrick i La Liga, han er også den første som laver ægte hattrick, virkelig flot af David Villa. I anden halvleg fik Levante dog et ’trøstemål’ som Alexis fik æren af.

En flot måned, hvor vi vandt alle kampe, ligesom sidste måned – David Villa har lavet 17 mål i 15 kampe, fantastisk af den spanske frontløber, men Fernando Morientes har endnu ikke målet nettet til at blafre, men han er blevet man of the match 4 gange, han har også lavet 4 oplæg, alle hans oplæg har David Villa scoret på, men mon ikke der er en Morientes afløser på vej, iform af endnu en David til angrebet?
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: (SEP)VALENCIA
« Svar #47: 18 Jun 2007, 21:55 »

Vamos Villa! Opstemt
Vamos Valencia! Opstemt
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (OKT)VALENCIA
« Svar #48: 18 Jun 2007, 21:59 »

Husk, i kan altid bede om SS Wink

Jeg ligger pt. nummer 1 i ligaen, alle har spillet 10 kampe og jeg har 3 point ned til Real Madrid og 5 ned til Barcelona.
Jeg ligger også nummer et i min Champions League gruppe, jeg har satset utrolig meget på træningen og det går virkelig meget frem ad, både med alle mine talenter og alle mine topspillere, især David Villa udvikler sig meget! Wink
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (OKT)VALENCIA
« Svar #49: 18 Jun 2007, 22:40 »

Håber på et par kommentare, for de sidste to updates Smiley
Logged

Batistuta
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: VALENCIA
« Svar #50: 19 Jun 2007, 14:36 »

Herligt klubvalg.

Held og lykke Smiley

Spiller du med update så du har; Arizmendi, Timo, Alexis, Mata og 'Sunny'?

Hvem er ham der mata? og er alle handler bekræftet? kan ikke finde dem nogen steder, udover timo og alexis.
Logged

Batistuta
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: (AFS)VALENCIA
« Svar #51: 19 Jun 2007, 16:52 »

anyone?
Logged

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: (AFS)VALENCIA
« Svar #52: 19 Jun 2007, 18:05 »

Juan Mata har spillet for Real Madrid. Ved dog ikke om han er skiftet til Valencia Opstemt
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: (AFS)VALENCIA
« Svar #53: 19 Jun 2007, 18:07 »

Juan Mata har spillet for Real Madrid. Ved dog ikke om han er skiftet til Valencia Opstemt

Er ikke 100 % men 90 % sikker på han er skiftet, men han err vidst skiftet Smiley
OG DET ER F***ING FEDT! Opstemt
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (AFS)VALENCIA
« Svar #54: 19 Jun 2007, 22:30 »

Husk at dette er en blog, men Batistuta, er glad for du har kigget forbi Wink
Der er update, imorgen - hvis jeg har tiden til det.
Husk også i meget gerne på spørge om ss, da jeg meget gerne vil give dem Smiley
« Seneste Redigering: 19 Jun 2007, 22:32 af Cesc » Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: (AFS)VALENCIA
« Svar #55: 19 Jun 2007, 22:37 »

Når du er så vild med at give os ss, kunne du passende tage ss af alle spillere i FM Smiley
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (AFS)VALENCIA
« Svar #56: 19 Jun 2007, 22:41 »

Når du er så vild med at give os ss, kunne du passende tage ss af alle spillere i FM Smiley

Altså, så kommer der meget lidt update - så må du selv bestemme, andre som er med på GHERTESTEAS idé, eller vil i hellere have updates?  Opstemt Smiley Tunge
Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (AFS)VALENCIA
« Svar #57: 20 Jun 2007, 08:02 »

Når du er så vild med at give os ss, kunne du passende tage ss af alle spillere i FM Smiley

Hvor mange spillere er der i FM...?

100.000 ?      500.000  ??  Jeg ved det ikke, men det bliver et stort arbejde at lave SS på dem alle    funny
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

zafirsimon
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: (AFS)VALENCIA
« Svar #58: 20 Jun 2007, 17:57 »

jeg vil gerne af ss af taktikken med holdopstillinge samt holdinstruktioner
Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (AFS)VALENCIA
« Svar #59: 22 Jun 2007, 14:09 »

Får vi snart en Update ?   Peace
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 14 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010