home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 525 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (-)VALENCIA
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: (-)VALENCIA  (Læst 33063 gange)
realM.F.
Gæst
 
Sv: (FØR-S)VALENCIA
« Svar #15: 15 Jun 2007, 20:24 »

fed blog..og dejlig klubvalg..har selv en god sæson med Valencia hvor det går fantastisk
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (FØR-S)VALENCIA
« Svar #16: 15 Jun 2007, 21:08 »

fed blog..og dejlig klubvalg..har selv en god sæson med Valencia hvor det går fantastisk

Jo tak, jeg er glad for du synes om den Smiley
Logged

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (FØR-S)VALENCIA
« Svar #17: 15 Jun 2007, 21:21 »

det er en god start du har fået Cesc
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Niko
Gæst
 
Sv: (FØR-S)VALENCIA
« Svar #18: 15 Jun 2007, 21:23 »

det er en god start du har fået Cesc

Tak! Smiley
Logged

Blackhawk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: (FØR-S)VALENCIA
« Svar #19: 15 Jun 2007, 21:24 »

Hvornår lander næste update på hylderne? Jeg gætter på nogen nye trøjer bliver præsenteret. :-)
Logged

MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (FØR-S)VALENCIA
« Svar #20: 15 Jun 2007, 21:25 »

jeg kan godt lide din blog Cesc
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

Niko
Gæst
 
Sv: (FØR-S)VALENCIA
« Svar #21: 15 Jun 2007, 21:31 »

Hvornår lander næste update på hylderne? Jeg gætter på nogen nye trøjer bliver præsenteret. :-)

Den kommer nok imorgen tidlig, da min computer fucker lidt. Men glæd jer, den handler om August. Wink
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (FØR-S)VALENCIA
« Svar #22: 15 Jun 2007, 21:31 »

jeg kan godt lide din blog Cesc

Det' jeg glad for at du kan Wink
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (FØR-S)VALENCIA
« Svar #23: 15 Jun 2007, 23:28 »

Der er update om 2-5 minutter! Wink
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: (FØR-S)VALENCIA
« Svar #24: 15 Jun 2007, 23:29 »

lækkert Cesc Smiley
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (FØR-S)VALENCIA
« Svar #25: 15 Jun 2007, 23:36 »





NYE TRØJER – NYT ANSIGT!



En formidabel måned, kan man vist roligt sige. Først tog vi imod Zürich på eget græs, Moretti har skadet, så Marchena måtte spille i dag, på en lidt utraditionel venstreback plads. Vi fik også en forrygende start da, David Villa allerede efter 2 minutter, bragte os i spidsen. Men lige før pausen fik Fevre scoret til 1-1, bolden ramte Ayala og ramte derfor i mål. Der gik heller ikke lang tid af anden halvleg før vi var foran igen, Albelda, scorede sikkert. Og midt i anden halvleg kunne David Villa trille bolden i kassen stille og roligt. 10 minutter senere, lavede han også sit 3. mål og blev derfor for kampens eneste hattrick. Vi vandt også sikkert kampen 4-1!

2 uger efter, skulle vi til det kolde Østrig – det skulle spilles returkamp. Men selvom de var på hjemmebane, havde de ikke meget af give af. Marchena, Ayala og Morientes scorede 1 mål hver, som betød at vi stille og roligt kunne komme i Champions League med en samlet 7-1’er over Zürich. Det var utrolig vigtigt at vi kom med i Champions League, da vi har meget store muligheder for at hente titlen.

Der blev et par dage efter trukket Champions League grupper, vi kom i Gruppe F. Sammen med Celtic, Benfica og Galatasaray. En meget svær modstander, jeg så også at Liverpool blev slået ud i kvalen, så en meget farlig modstander mangler – heldigvis!       

Så skulle La Liga startes – der var dømt et fantastisk opgør allerede i første heat. Valencia tog hjemme imod giganterne Real Madrid. Vores bedste målmand var skadet, så vi stillede op med Mora på mål. Men efter 4 minutter, lavede Ayala en dum fejl, så van Nistelrooy kunne sikkert score til 0-1. Det var resultatet .. ved pausen, men det var utrolig ufortjent for vi sad på alle facetterne. 3 minutter før tid fik Silva et rødt meget dumt kort. Vi tabte kampen og jeg var meget skuffet over dommeren, da Angulo i det 93 minut, blev dømt offside. Hvor jeg ikke mener han var det, dommeren fik også en ordentligt en af mig i avisen!

Den sidste kamp, som var mod Racing Club, på hjemmebane fik dog et lidt andet skær, men det var meget heldigt. Racing tog til Valencia meget defensivt og havde kun et skud på mål. Men deres defensiv var meget svær at nedbryde, men i det 89 minut, fik Angulo sikkert hamret bolden ind fra lang afstand, et fantastisk mål som sikrede os vores første 3 point i år. 

Men klubben har fået nye trøjer, som de indledte i kampen mod Real Madrid, udover at de tabte kampen, fik vi mange penge. Da trøjen er utrolig flot og vi regner med at den bliver solgt i hele verdenen. Vi har også købt en ny spiller, han er fra Serbien og er 19 år gammel. Hans navn er Slobodan Rajkovic og han skal tage over i midterforsvaret sammen med Raul Albiol om et par år. Han er en spændene spiller med en enormt fremtid, han er næsten 2 meter høj!

Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: (AUG)VALENCIA
« Svar #26: 15 Jun 2007, 23:46 »

Nice trøjer, og ok start i Ligaen, KUTGW Thumbs Up
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (AUG)VALENCIA
« Svar #27: 15 Jun 2007, 23:48 »

Når jo, det skal lige siges at det er Blackhawk - selvfølgelig som har lavet dem!
En storhånd til ham!
Tak, champ! Wink
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (AUG)VALENCIA
« Svar #28: 16 Jun 2007, 10:38 »

Husk tager med glæde kommentare Wink
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: (AUG)VALENCIA
« Svar #29: 16 Jun 2007, 10:39 »


Tak, champ! Wink

I am the Champ, my frieend! Opstemt
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 14 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010