home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 284 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Jeg kan ikke "følge" med i moden /:
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: Jeg kan ikke "følge" med i moden /:  (Læst 17797 gange)
ZaZZal
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Jeg kan ikke "følge" med i moden /:
« Svar #45: 06 Jun 2007, 21:58 »

Aller først vil jeg lige sige tak for svarene, selvom jeg ikke lige har kunne fulgt med i tråden da jeg har laver noget heledagen Smiley

Tror jeg har fået svar på mit spørgsmål.
Til nogen af dem der skrev "14 år og diskutek", man kan sagtens gå på diskutek, når man er 14 xD
En anden ting jeg har fået 100% svar på er, at man selv bestemmer, hvilket tøj man vil gå i og købe. Jeg troede bare at der var mange der ikke var enige i det og kun gik i "pop-moden". Men så blev jeg glad for at høre at jeg ikke er den eneste, der går i jeg-bestemmer-selv-tøj Wink
Grunden til at jeg køber tøj i Marcus er også fordi jeg har et marcuskort, så jeg kan få rabat. Og jeg tror jeg bliver ved med at købe fra marcus. Dog hvis der er noget tøj de ikke har, køber jeg det i en anden butik. Men en ting er sikkert: Levis = rigtig dyrt tøj. Glem det (;

Jeg køber ogs selv tøj i Marcus nogen gange. Jeg sys deres tøj er rigtig fedt og så holder det skide godt Smiley
Og det bedste af det hele er at det ikke er specielt dyrt  Opstemt
Logged

Emillionaire
Gæst
 
Sv: Jeg kan ikke "følge" med i moden /:
« Svar #46: 06 Jun 2007, 22:01 »

jeg tror jeg har en Juventus trøje med Del Piero bag på, en Manchester United med Ronaldo bagpå, to Inter trøjer en med Figo på, en anden uden noget, en Enland trøje med Lampard bag på og en Chelsea trøje med Wright-Phillips og de er alle ægte og de har i gennemsnit kostet mig over 600 kroner hver og jeg tænker på at sådan nogle D&G, Björkvin og Evisu t-shirts er dyre

det er faktisk mærkeligt at tænke på at man har købt såååååå dyre t-shirts for at spille fodbold i eller støtte holdet
Logged

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jeg kan ikke "følge" med i moden /:
« Svar #47: 06 Jun 2007, 22:03 »

Marcus er sgu fint. Den Marcusbutik vi har i Kolding, er bare noget så nederen.

Elsker dog Bertoni Thumbs Up
Logged


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jeg kan ikke "følge" med i moden /:
« Svar #48: 06 Jun 2007, 22:04 »

Marcus stilen = jakkesæt stilen? Rullende Øjne

Fik aldrig svar på dette Smiley

jeg tror jeg har en Juventus trøje med Del Piero bag på, en Manchester United med Ronaldo bagpå, to Inter trøjer en med Figo på, en anden uden noget, en Enland trøje med Lampard bag på og en Chelsea trøje med Wright-Phillips og de er alle ægte og de har i gennemsnit kostet mig over 600 kroner hver og jeg tænker på at sådan nogle D&G, Björkvin og Evisu t-shirts er dyre

det er faktisk mærkeligt at tænke på at man har købt såååååå dyre t-shirts for at spille fodbold i eller støtte holdet

Jeg vil hellere støtte mit hold ved køb af trøjer og andre ting, som de nu sælger end mode trøjer o.l.

Med mindre man er fan er af et modemærke Tunge
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Soccerpop
Gæst
 
Sv: Jeg kan ikke "følge" med i moden /:
« Svar #49: 06 Jun 2007, 22:07 »

Fik aldrig svar på dette Smiley


ikke enig... Det meste af Marcus tøj er ikke Jakkesæt, og det er helt sikkert Wink
Logged

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jeg kan ikke "følge" med i moden /:
« Svar #50: 06 Jun 2007, 22:09 »

Men det er gennemgående "pænere tøj". Atlså, ikke de voldsomme GaNgZta hip/hop ting o.l.
Logged


Soccerpop
Gæst
 
Sv: Jeg kan ikke "følge" med i moden /:
« Svar #51: 06 Jun 2007, 22:14 »

Men det er gennemgående "pænere tøj". Atlså, ikke de voldsomme GaNgZta hip/hop ting o.l.
Nej helt klart, men du kan godt få et par høngerøvs jeans, selvom det ikke er det der er mest af..
Logged

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jeg kan ikke "følge" med i moden /:
« Svar #52: 06 Jun 2007, 22:16 »

Okay, har jeg ikke lagt mærke til.

Dog er butikken her i Kolding så lortet at jeg ikke gider den. Men i nogle byer, er det en rigtig god butik.

Bertoni all the way.
Logged


ZhotLog
Gæst
 
Sv: Jeg kan ikke "følge" med i moden /:
« Svar #53: 06 Jun 2007, 22:18 »

Marcus butikken i Århus er nu altså ret poppet, og tvivler på at du kan få ret mange ikke hængerøvs bukser der Smiley
Logged

Emillionaire
Gæst
 
Sv: Jeg kan ikke "følge" med i moden /:
« Svar #54: 06 Jun 2007, 22:20 »



Jeg vil hellere støtte mit hold ved køb af trøjer og andre ting, som de nu sælger end mode trøjer o.l.

Med mindre man er fan er af et modemærke Tunge

jeg mente så dyred fodboldtrøjer for at spille fodbold eller støtte hold  ticked off
Logged

BasIth
Gæst
 
Sv: Jeg kan ikke "følge" med i moden /:
« Svar #55: 06 Jun 2007, 22:24 »

Jeg startede først i starten af skole året med at gå op i tøj, først startede jeg i Marcus da jeg troed det var mode, altså fedt nok tøj, men så så jeg så mange andre og begyndte at købe i !Solid og Bottler(Stave), og nej som mange siger så køber jeg det ikke kune fordi det er mode, men også fodi jeg fx synes stramme bukser er fede, men jeg køber ikke altså ikke fra Marcus mere, jo By friis hvis der er noget vildt fedt. Men mine forældre vil ikke btale! Vi har ikke røven fuld af penge og jeg arbejder for det, min mor betaler det, det tilsvarende i Marcus koster, fx 200kr for knickers i Marcus, så får jeg 200kr af hende også skal jeg selv betale 200, så har jeg et par fede knickers fra botler fx, og jeg har bygget det op på 1 år ca. og jeg køber ikke tøj bare for at have det, jeg køber når jeg har brug for det og det skal være mega fedt, altså når jeg giver over 400-500kr for noget så skal det være røv fedt! Og mine gaderobe er ved at være komplet lige nu. Mangler bare lgie en skjorte nu måske.

Men fuck en nar de siger det der, du skal være sød og charmerende overfor pigerne, så er den der ;b
Logged

mortenbrenoe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Jeg kan ikke "følge" med i moden /:
« Svar #56: 06 Jun 2007, 22:34 »

Men det er gennemgående "pænere tøj". Atlså, ikke de voldsomme GaNgZta hip/hop ting o.l.

Man scorer heller ikke nogen gode damer i GaNgZta Hep/Hop ting  Djævel

Medmindre tøserne er ligeså nedern.. (personlig holdning)
Logged

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

Chelidze90
Gæst
 
Sv: Jeg kan ikke "følge" med i moden /:
« Svar #57: 06 Jun 2007, 22:39 »

tro mig mine forældre betaler ikke en skid af mit tøj og den eneste ting jeg ejer af Dolce & Gabbana er et par grå underbukser købt i Quint og jeg har heller aldrig set nogen af deres t-shirts, jeans og andet i butikkerne udover undertøjet  Tunge

og jeg kan da sagtens skrive Dolce And Gabbana hvis i vil  Huh

D&G er deres ungdoms serie, mens deres "voksenserie" hedder Dolce and Gabbana Smiley

Om du vil være med på moden eller ej er op til dig selv, dog ingen grund til at gøre det hvis nogle fra din klasse siger du skal. Hvis det du synes godt om Marcus, så skal du da bare forsætte der Smiley
Jeg køber personligt det meste af mit tøj i Jack 'n' Jones, fordi jeg synes det er cool. Jeg har dog også noget Diesel, G-Star og så videre. Men hvad er det fede i at gå i G-Star, bare fordi det er mode og alle mere eller mindre har det på, selv dem fra 4-5 klasse har. For det er sgu ikke ret fedt at gå rundt i det samme tøj som nogle, der er 5 år yngre end sig selv og får alt fra far og mor imo
Logged

ZaZZal
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Jeg kan ikke "følge" med i moden /:
« Svar #58: 06 Jun 2007, 22:44 »

Jeg køber for det meste tøj i følgende butikker: Egoisten, Botler, Jack & Jones og Marcus.
Men ellers er det lidt efter hvem der har noget fedt tøj, som ikke er for dyrt Smiley

Jeg køber f.eks. aldrig tøj i Quint, for det første er deres tøj sindsygt dyrt og så er det ikke min stil Wink

Man scorer heller ikke nogen gode damer i GaNgZta Hep/Hop ting Djævel

Medmindre tøserne er ligeså nedern.. (personlig holdning)

Det vil jeg give dig 100% ret i Wink
Logged

Soccerpop
Gæst
 
Sv: Jeg kan ikke "følge" med i moden /:
« Svar #59: 06 Jun 2007, 22:48 »

Jeg køber for det meste tøj i følgende butikker: Egoisten, Botler, Jack & Jones og Marcus.
Men ellers er det lidt efter hvem der har noget fedt tøj, som ikke er for dyrt Smiley

Jeg køber f.eks. aldrig tøj i Quint, for det første er deres tøj sindsygt dyrt og så er det ikke min stil Wink

Det vil jeg give dig 100% ret i Wink

Nærmest det samme hos mig Smiley
Dog køber jeg ikke i Egoisten, og det er ikke så tit jeg køber i Botler (er det ikke Butler?),
men aldrig Quint.
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010