home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 257 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Jeg kan ikke "følge" med i moden /:
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: Jeg kan ikke "følge" med i moden /:  (Læst 17806 gange)
MeeLo
Gæst
 
Sv: Jeg kan ikke "følge" med i moden /:
« Svar #15: 05 Jun 2007, 22:04 »

Hvis jeg skal give dig et råd, så synes jeg, at du skal mærke efter inde i dig selv, om du har lyst til at gå i mærketøj, eller du føler dig presset til det

Kunne ikke sige det meget bedre selv...
Logged

Emillionaire
Gæst
 
Sv: Jeg kan ikke "følge" med i moden /:
« Svar #16: 05 Jun 2007, 22:12 »

mit råd vil være en masse billige T-shirts fra !Solid eller også kaldt Solid-Jeans

og uden på en sweatshirt måske fra Björkvin (virkelige fede sweatshirts Opstemt).

og som jeans plejer jeg at bruge noget meget baggy og det er altid fra Levi's men er nu forelsket i de dyre Evisu Genes Skuffet .

og som sko bruger jeg Kawasaki og Nike men skal snart have et par Sorte Lacoste.


hvis du nu skulle være en rigtig score-fyr ville jeg nok sige et par fede shorts, en hvid t-shirt (D&G laver nogle fede men dyre) og så et par hvide Kawasaki
Logged

Bademesteren
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jeg kan ikke "følge" med i moden /:
« Svar #17: 05 Jun 2007, 22:17 »

Tøj skal koste mange penge pga. kvaliteten - ikke pga. fabrikatet...   Sur
Logged

-KNM-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jeg kan ikke "følge" med i moden /:
« Svar #18: 05 Jun 2007, 22:21 »

Uenig: Tøj skal koste mange penge på grund af kvalitet OG design. En ting hvor mærkevarer ofte fører an (men ikke altid)
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: Jeg kan ikke "følge" med i moden /:
« Svar #19: 05 Jun 2007, 22:24 »

Uenig: Tøj skal koste mange penge på grund af kvalitet OG design. En ting hvor mærkevarer ofte fører an (men ikke altid)
Men for mange forkælede småbørn går i D&G osv. bar pga. af det hedder D&G, de tænker ikk over hvor meget det koster, eller om det er fedt, bar det har det specielle navn..Smiley men anyway, det er jo heller ikk deres penge..Smiley for 9 ud af 10 gange er det forældrene der betaler..Wink
Logged

Emillionaire
Gæst
 
Sv: Jeg kan ikke "følge" med i moden /:
« Svar #20: 05 Jun 2007, 22:28 »

Men for mange forkælede småbørn går i D&G osv. bar pga. af det hedder D&G, de tænker ikk over hvor meget det koster, eller om det er fedt, bar det har det specielle navn..Smiley men anyway, det er jo heller ikk deres penge..Smiley for 9 ud af 10 gange er det forældrene der betaler..Wink

tro mig mine forældre betaler ikke en skid af mit tøj og den eneste ting jeg ejer af Dolce & Gabbana er et par grå underbukser købt i Quint og jeg har heller aldrig set nogen af deres t-shirts, jeans og andet i butikkerne udover undertøjet  Tunge

og jeg kan da sagtens skrive Dolce And Gabbana hvis i vil  Huh
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: Jeg kan ikke "følge" med i moden /:
« Svar #21: 05 Jun 2007, 22:35 »

tro mig mine forældre betaler ikke en skid af mit tøj og den eneste ting jeg ejer af Dolce & Gabbana er et par grå underbukser købt i Quint og jeg har heller aldrig set nogen af deres t-shirts, jeans og andet i butikkerne udover undertøjet  Tunge

og jeg kan da sagtens skrive Dolce And Gabbana hvis i vil  Huh
Well, siger heller ikk alle..Wink men mange heroppe i Frederikshavn, går i sådan noget..Smiley var inde og købe en Peak jakke her den anden dag, så stod der en dreng ved siden, hvor faren spurgte om trøjen var fed, så svarede drengen "nej" og bagefter så han mærket, så købte han den sku alligevel.. fordi det var en peak trøje..
Logged

Emillionaire
Gæst
 
Sv: Jeg kan ikke "følge" med i moden /:
« Svar #22: 05 Jun 2007, 22:37 »

Well, siger heller ikk alle..Wink men mange heroppe i Frederikshavn, går i sådan noget..Smiley var inde og købe en Peak jakke her den anden dag, så stod der en dreng ved siden, hvor faren spurgte om trøjen var fed, så svarede drengen "nej" og bagefter så han mærket, så købte han den sku alligevel.. fordi det var en peak trøje..

må også sige sidste gang jeg var oppe i Quint i Rødovre centret så så jeg en dreng med to Quint poser fyldt og en far i fint jakkesæt
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: Jeg kan ikke "følge" med i moden /:
« Svar #23: 05 Jun 2007, 22:40 »

Jeg går heller aldrig ud for bar og købe tøj fordi jeg har lyst, så mange penge har jeg heller ikk..Smiley køber nyt når der er brug for det..Smiley nu fandt jeg ud af jeg vokser igen, så var jeg nødt til og købe en ny sommerjakke, ellers havde jeg bar gået i min peak fra sidste år..Smiley
Logged

Dolle
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Jeg kan ikke "følge" med i moden /:
« Svar #24: 05 Jun 2007, 22:41 »

Ensfarvede G-star t-shirts som man kan købe i Quint er også fede og ikke særlig dyre Smiley dem har jeg en del af og er meget glad for dem ellers har jeg noget lidt a la den samme stil som Emillionaire .. Det behøver ikke at være så dyrt selvom du godt vil have noget tøj som er rimelig mode Smiley
Logged

AlexSN
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Jeg kan ikke "følge" med i moden /:
« Svar #25: 05 Jun 2007, 22:41 »

Jeg køber tøj når det gamle er direkte umuligt at gå i længere pga. huller eller fordi det er for småt :-D.
Logged

njandersen
Gæst
 
Sv: Jeg kan ikke "følge" med i moden /:
« Svar #26: 05 Jun 2007, 23:21 »

Så længe i ikke køber helvedes værk til Evisu og Burburry så er jeg tilfreds:)

for at komme ind på topic igen, så synes jeg du som de andre har sagt, at du skal gå i det du kan lide og skide på hvad de siger.. de er åbenbart ikke ret modne, og det er vel de færreste 14 årige der scorer på diskoteket eller var det bare mig:P gik ikke på diskoteker da jeg var 14 i hvert fald.. Køb hele Markus butikken og tage al det markus tøj på som du overhovedet kan, bare for irritere dem..Smiley

cheers!
Logged

Juanito
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Jeg kan ikke "følge" med i moden /:
« Svar #27: 05 Jun 2007, 23:51 »

Tror det er noget pis du er blevet bildt ind knægt Tunge Men bliver ikke smidt ud for at have noget anderledes tøj på Wink
Logged

Practise makes Perfect!

SLEORT
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Jeg kan ikke "følge" med i moden /:
« Svar #28: 06 Jun 2007, 00:38 »

Jeg har det til dels ligesom dig. Min hjerne kan simpelthen ikke følge med i det med moden. Derudover ville jeg nok begå selvmord, hvis mine bukser kostede over 1000 kr. Det er simpelthen for langt ude. Mine bukser koster altid MAX 500, og gerne billigere.

Lidt om mig, og min stil, eller mangel på samme:

Jeg går i helt normalt tøj, meget af det er også fra Marcus (er 16 år). Min garderobe er nu også meget præget af Brøndby-tøj, f.eks. en helt almindelig Adidaspolo, med et Brøndbylogo på. Det er alt andet end moderne, men jeg støtter min klub, tøjet er i en god kvalitet, og behageligt, og så har jeg det godt. Jeg går aldrig med hængerøv, af den simple grund at det er upraktisk, og grimt.

Min jakke kører nu på 3. sommer. Det er en helt almindelig grå jakke fra Everest, med aftagelig fleece, så den kan bruges hele året. Jeg elsker den!

Og hvorfor er jeg så aldrig blevet drillet med mit tøj? Simpelthen fordi jeg bare har taget 100% afstand fra sindssygt dyrt tøj. Hvis man viser en smule svaghed overfor mærkevare fænomenet, men alligevel ikke går i det, tror jeg man bliver drillet, men mine kammerater ved at lige meget hvad i verden de gør, så kunne jeg aldrig finde på at gå i det, og så finder de sig sgu også i det.

Man behøver ikke ligne en total-nørd som jeg til tider gør, men hvis du går i almindelig pænt Marcus-tøj, og bare forklarer dine kammerater at mode er et overstået kapitel for dig, og at du simpelthen ikke vil betale over 1000 for et par bukser, jamen så finder de sig også i det, til sidst.
Logged


Emillionaire
Gæst
 
Sv: Jeg kan ikke "følge" med i moden /:
« Svar #29: 06 Jun 2007, 16:35 »

jeg må sige jeg er heller ikke så meget til Burberry - fordi det er  for dyrt, det er for kedeligt og de skifter aldrig mønster

men i skal prøve at mærke Evisu (man kan bare gå ned til deres Evisu butik ved Strøget) det er altså god kvalitet og de er fede med de E'ere bag på baglommerne Opstemt

men man kan da også bare købe et par brugte Evisu og tit nogle inde på nettet til bare 500! og i siger at i højest vil give 500, fedt ikk?

her er en fin hjemmside som både rige og fattige kan komme og købe tøj der passer dem (skulle jeg mene Wink ) http://www.smartguy.dk/

Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010