home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 13:17:42 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 383 Gæster Online.

Indlæg: 1132854 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Jeg kan ikke "følge" med i moden /:
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: Jeg kan ikke "følge" med i moden /:  (Læst 17882 gange)
D4XW4VE
Gæst
 
Jeg kan ikke "følge" med i moden /:
« : 05 Jun 2007, 20:42 »

Heey .
Opdagede den tråd med "modetøj", men fik ikke rigtig noget ud af det som jeg forventede:
Jeg har problemer med at følge med moden. Altså de tøjmærker som er moden. Jeg går selv meget op i Marcus-tøj og kan godt li det Smiley Jeg kunne godt tænke mig, at gå i den nyeste mode, og det er derfor jeg spørg jer. Dem fra min klasse(mode drengene) kan godt li at spørge mig, hvilket mærke mit tøj er fra. Jeg siger marcus til dem og får et lille grin tilbage fra dem. Det er sikkert tegn på at Marcus ikke er "moden".
Har set at seller er på moden og perlehalskæder. Ved ikke om det er rigtigt eller ej, men jeg ved ikke hvor man køber alle disse mode-tøj/ting.
Ved i hvor man køber dem ? Evt en lille forklaring hvordan man finder ud af at moden er skiftet ?
Jeg har det fint med min tøjstil, men det kunne være meget rart at gå i moden Ubeslutsom
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Jeg kan ikke "følge" med i moden /:
« Svar #1: 05 Jun 2007, 20:50 »

Altså, jeg går selv virkelig meget op i mode og går i det dyreste tøj og sådan - men jeg synes at det er latterligt at dem fra din klasse griner, hvis du siger at du går i Marcus tøj - som også laver noget fedt tøj. Jeg synes, folk skal gå i det tøj som de godt kan li' Hvis du har det fint med din tøjstil synes jeg absolut at du skal blive i den og bare lad være med at tænke på det andet. Wink

Logged

D4XW4VE
Gæst
 
Sv: Jeg kan ikke "følge" med i moden /:
« Svar #2: 05 Jun 2007, 21:06 »

Takker for svaret (:
Men ja man har selv lov til at bestemme sit ejet tøj.
Men det var også mere for pigernes skyld Rullende Øjne

Jeg har hørt fra en af mine venner, at hvis jeg dukker op på et diskotek hvor alle "mode folk" er i det tøj jeg går i nu, så vil jeg blive smidt ud af diskuteket eller folk ville bare tro jeg var en idiot. Det var en af "mode drengene" fra min klasse der fortalte mig det.
Jeg vil ikke købe tøj i levis, ligemeget om det er moden eller ej - det er pisse dyrt. Men det er jo sådan moden er; dyrt tøj.
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Jeg kan ikke "følge" med i moden /:
« Svar #3: 05 Jun 2007, 21:08 »

Takker for svaret (:
Men ja man har selv lov til at bestemme sit ejet tøj.
Men det var også mere for pigernes skyld Rullende Øjne

Jeg har hørt fra en af mine venner, at hvis jeg dukker op på et diskotek hvor alle "mode folk" er i det tøj jeg går i nu, så vil jeg blive smidt ud af diskuteket eller folk ville bare tro jeg var en idiot. Det var en af "mode drengene" fra min klasse der fortalte mig det.
Jeg vil ikke købe tøj i levis, ligemeget om det er moden eller ej - det er pisse dyrt. Men det er jo sådan moden er; dyrt tøj.

Altså hvordan er du som person, hvilken by er du fra? Smiley
Logged

Soccerpop
Gæst
 
Sv: Jeg kan ikke "følge" med i moden /:
« Svar #4: 05 Jun 2007, 21:11 »

Bla bla bla...
Helt ærligt, man kan sgu godt score piger i Marcus tøj... Nærmest det eneste jeg går i. Og folk der griner af andres tøjstil?
Tjaa, lad os bare sige de er idioter...
Logged

D4XW4VE
Gæst
 
Sv: Jeg kan ikke "følge" med i moden /:
« Svar #5: 05 Jun 2007, 21:18 »

Altså hvordan er du som person, hvilken by er du fra? Smiley
Hedehusene , men kan du/man bruge det til noget ? Opstemt Personligt går jeg selv også meget op i tøj. Men får at svare på dit spørgsmål er jeg en blanding af moden og ikke-moden. Jeg går  meget på i mig selv, men tror det bare er det forkerte tøj jeg køber - ifølge mode drengene.
Logged

D4XW4VE
Gæst
 
Sv: Jeg kan ikke "følge" med i moden /:
« Svar #6: 05 Jun 2007, 21:20 »

Bla bla bla...
Helt ærligt, man kan sgu godt score piger i Marcus tøj... Nærmest det eneste jeg går i. Og folk der griner af andres tøjstil?
Tjaa, lad os bare sige de er idioter...
Godt sagt :p Ja det kan man vel godt. Men ham der fortalte mig det med diskuteket, siger at jeg vil score flere piger, hvis jeg gik i modetøjet ;/
Logged

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jeg kan ikke "følge" med i moden /:
« Svar #7: 05 Jun 2007, 21:22 »

Hvor gammel er du?

Kunne tyde på du ikke er voldsomt gammel, pga. dine klassekammeraters kommentarer.

Altså, jeg mener, det er da nogle mærkelige kommentarer de kommer med.
Logged


Soccerpop
Gæst
 
Sv: Jeg kan ikke "følge" med i moden /:
« Svar #8: 05 Jun 2007, 21:25 »

Godt sagt :p Ja det kan man vel godt. Men ham der fortalte mig det med diskuteket, siger at jeg vil score flere piger, hvis jeg gik i modetøjet ;/

Haha, den var da dårlig...
Du scorer sgu ikke kun damer pga. din tøjstil, du skal bare skrue lidt op for charmen, så kommer det af sig selv. Ham fra din klasse sætter vel også håret som et pindsvin ikke?
Altså totalt rodet og bare fordi han tror det er sejt hvis der er voks i...
Logged

D4XW4VE
Gæst
 
Sv: Jeg kan ikke "følge" med i moden /:
« Svar #9: 05 Jun 2007, 21:26 »

Jeg er 14 år gammel. Ellers gik i min profil. Jeg tror næsten at det er sådan for alle klasser ligegyldig klassetrin og alder. Der er nogen i 2-3. klasse (på min skole), som går i moden.
Logged

AlexSN
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Jeg kan ikke "følge" med i moden /:
« Svar #10: 05 Jun 2007, 21:29 »

Gå i hvad du synes er fedt selv. Har haft det som dig før, men sagde bare fuck it, og er siden da gået i min egen stil. Jeg går i det tøj JEG synes om. Pigerne kan måske godt li' mode, men de kan sqi også li' en, som har styr på hvad han vil, hvorfor han vil det, og skider på hvad andre siger/mener.
Logged

El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Jeg kan ikke "følge" med i moden /:
« Svar #11: 05 Jun 2007, 21:34 »

Hvis jeg skal give dig et råd, så synes jeg, at du skal mærke efter inde i dig selv, om du har lyst til at gå i mærketøj, eller du føler dig presset til det
Logged

D4XW4VE
Gæst
 
Sv: Jeg kan ikke "følge" med i moden /:
« Svar #12: 05 Jun 2007, 21:35 »

Haha, den var da dårlig...
Du scorer sgu ikke kun damer pga. din tøjstil, du skal bare skrue lidt op for charmen, så kommer det af sig selv. Ham fra din klasse sætter vel også håret som et pindsvin ikke?
Altså totalt rodet og bare fordi han tror det er sejt hvis der er voks i...

Hehe ja det gør han. Jeg synes det ser sejt ud og gør det også selv. Der er mange der godt kan li mit hård og mange der godt kan li at gøre grin med det.
Men fuck it, som AlexSN siger Thumbs Up
Logged

D4XW4VE
Gæst
 
Sv: Jeg kan ikke "følge" med i moden /:
« Svar #13: 05 Jun 2007, 21:39 »

Hvis jeg skal give dig et råd, så synes jeg, at du skal mærke efter inde i dig selv, om du har lyst til at gå i mærketøj, eller du føler dig presset til det
Efter jeg har fået nogle svar her inde, så tænker jeg det samme som dig Wink
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jeg kan ikke "følge" med i moden /:
« Svar #14: 05 Jun 2007, 22:02 »

Marcus stilen = jakkesæt stilen? Rullende Øjne

Uanset hvad, så gå i den stil som DU kan lide og være lige glad med om det er mode eller ej. Sådan har jeg det ihf. Om trøjen (eller noget andet tøj for den sags skyld) er et bestemt mærke til en eller anden latterlig dyr pris eller en mere halvbillig model er ligegyldig..

Jeg har min egen stil, hvis man kan kalde den det. Find noget tøj, jeg kan lide til den rette pris. Thumbs Up
At det så højest sandsynligt ikke passer til det, jeg har er jeg er lige glad med Peace

Hedehusene

Total yndlingsby Thumbs Up Opstemt
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Sider: [1] 2 3 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010