home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 381 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Jeg kan ikke "følge" med i moden /:
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8 Udprint
Forfatter Emne: Jeg kan ikke "følge" med i moden /:  (Læst 17767 gange)
jeezus
Gæst
 
Sv: Jeg kan ikke "følge" med i moden /:
« Svar #60: 06 Jun 2007, 22:53 »

Jeg køber for det meste tøj i følgende butikker: Egoisten, Botler, Jack & Jones og Marcus.
Men ellers er det lidt efter hvem der har noget fedt tøj, som ikke er for dyrt Smiley

Jeg køber f.eks. aldrig tøj i Quint, for det første er deres tøj sindsygt dyrt og så er det ikke min stil Wink

Det vil jeg give dig 100% ret i Wink

Den hedder Butler Wink Mener kun de har filialer i Århus og Aalborg - kan det passe? Det er i hvert fald forholdsvis dyrt tøj. Umuligt at finde jeans til under 800kr i hvert fald, hvor jeg synes det begynder at blive pebret.
Selv har jeg en garderobe med alt muligt. Lige fra de dyre mærker og over i nogen ukendte billige mærker. Acne jeans går man dog aldrig fejl af. De er samtidig super behagelige. Så mine favorittøjbutikker må siges at være Salling (!) og Butler. Salling har stort set alt, så det er top dollar.
Ellers er der jo en masse andet lækkert tøj som Henry Lloyd, Fred Perry, Lacoste, One True Saxon, osv.
Logged

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jeg kan ikke "følge" med i moden /:
« Svar #61: 06 Jun 2007, 22:57 »

Man scorer heller ikke nogen gode damer i GaNgZta Hep/Hop ting  Djævel

Medmindre tøserne er ligeså nedern.. (personlig holdning)

Enig!

Om du vil være med på moden eller ej er op til dig selv, dog ingen grund til at gøre det hvis nogle fra din klasse siger du skal. Hvis det du synes godt om Marcus, så skal du da bare forsætte der Smiley
Jeg køber personligt det meste af mit tøj i Jack 'n' Jones, fordi jeg synes det er cool. Jeg har dog også noget Diesel, G-Star og så videre. Men hvad er det fede i at gå i G-Star, bare fordi det er mode og alle mere eller mindre har det på, selv dem fra 4-5 klasse har. For det er sgu ikke ret fedt at gå rundt i det samme tøj som nogle, der er 5 år yngre end sig selv og får alt fra far og mor imo

..også enig! Wink Desværre laver G-Star bare en masse fedt, men heldigvis skal jeg ikke længere se på de små børn, der renger rundt i det.

Så forretsten en mucho fed jakke i J&J den anden dag..

Nu vi er ved hvad folk har i deres garderobe, kan jeg da fortælle at jeg har en masse skjorter, mest sorte jeans, et par lyse til de lidt varmere dage og nogle knickers.

Her i sommerferien, regner jeg dog bare med at rende rundt i t-shirt og shorts, til hverdag Opstemt

Af sko kører jeg i Lacoste, og har gjort det noget tid nu. Derudover har jeg nogle sorte og brune finere sko.
Logged


DelPiero
Gæst
 
Sv: Jeg kan ikke "følge" med i moden /:
« Svar #62: 06 Jun 2007, 23:02 »

og jeg kan da sagtens skrive Dolce And Gabbana hvis i vil  Huh

D&G er deres ung afdeling, og Dolce and Gabbana er den mere stilfulde afdeling.
Logged

ZaZZal
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Jeg kan ikke "følge" med i moden /:
« Svar #63: 07 Jun 2007, 14:37 »

Den hedder Butler Wink Mener kun de har filialer i Århus og Aalborg - kan det passe? Det er i hvert fald forholdsvis dyrt tøj. Umuligt at finde jeans til under 800kr i hvert fald, hvor jeg synes det begynder at blive pebret.
Selv har jeg en garderobe med alt muligt. Lige fra de dyre mærker og over i nogen ukendte billige mærker. Acne jeans går man dog aldrig fejl af. De er samtidig super behagelige. Så mine favorittøjbutikker må siges at være Salling (!) og Butler. Salling har stort set alt, så det er top dollar.
Ellers er der jo en masse andet lækkert tøj som Henry Lloyd, Fred Perry, Lacoste, One True Saxon, osv.


Jaja, det fint, i ved hvad jeg mener Wink
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Jeg kan ikke "følge" med i moden /:
« Svar #64: 07 Jun 2007, 14:51 »

Min kæreste siger i øvrigt at Marcus tøj er fint Smiley og det er ikke tøjet man scorer med Smiley Bare det man har er pænt, og det er tøj fra Marcus...

Mit dyreste tøj er et par Diesel bukser til 1200,- (men jeg fandt dem selvfølgelig til 600 på tilbud) ellers er mine Liverpooltrøjer mit dyreste tøj Smiley hehe

Det var dog noget grimt tøj at købe  Smiley
Logged

ZhotLog
Gæst
 
Sv: Jeg kan ikke "følge" med i moden /:
« Svar #65: 07 Jun 2007, 15:00 »

Det var dog noget grimt tøj at købe  Smiley
Nu kører tråden vist ud i noget usandt off topic, kan vi så lige komme tilbage!

@Basith
"Først startede jeg i Marcus da jeg troed det var mode, altså fedt nok tøj, men så så jeg så mange andre og begyndte at købe i !Solid og Butler"


Det lyder vel nok fornuftigt :b




Får jeg at vide, at nogen har D&G eller Gucci, "tæller" det nærmest ned ad, fordi det imo er spild af penge, i vores alder i hvert fald.
Logged

La Camiseta
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Jeg kan ikke "følge" med i moden /:
« Svar #66: 07 Jun 2007, 15:04 »

ZhotLog:Du har helt ret.. Jeres alder er det ik passende.. Men hvor får unge i jeres alder råd til alt det dyre tøj Huh Dengang jeg var i jeres alder, lignede jeg en fattig der nappede tøj fra røde kors container osv. Nej, men har man pengene skal man købe hva man synes, men har man ikke så skal man købe noget til passende penge.. Når alt kommer til alt, så er det jo det personlige folk falder for.. Og så kan det andet komme bagefter, at man går lækkert klædt..
Logged

handianden
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Jeg kan ikke "følge" med i moden /:
« Svar #67: 07 Jun 2007, 15:24 »

Køber selv det meste af mit tøj i Butler. Deriblandt meget Gabba, G-Star osv.

Skifter mellem at gå i bukser, knickers og shorts alt efter vejret. Og det samme med trøjer og t-shirts Wink
Logged


mortenbrenoe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Jeg kan ikke "følge" med i moden /:
« Svar #68: 07 Jun 2007, 15:51 »

Det var dog noget grimt tøj at købe  Smiley

hehe.. Hver sin smag! Smiley

Jeg har i øvrigt lige købt et par Lacoste Sko til 700,- i Stadium. Det syns jeg ikk var så slemt, og så er det mine pokergevinster der finanserer Smiley Me like Smiley
Logged

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

D4XW4VE
Gæst
 
Sv: Jeg kan ikke "følge" med i moden /:
« Svar #69: 07 Jun 2007, 15:57 »

Men det er gennemgående "pænere tøj". Atlså, ikke de voldsomme GaNgZta hip/hop ting o.l.
Helt enig også Opstemt
Men tror man kan score piger lige meget hvad for noget tøj man går i. Nu tænkte jeg bare når man går på Topic og høre Nik & Jay (hader dem) på Topic, så skal man gå helst (synes jeg) gå i noget mode tøj.
Jeg er selv en stor fan af hængerøv og synes det klær godt Opstemt Jeg tror når i læser det jeg lige har skrevet vil i tænke "Whaat hængerøv!" Cool

Hvis der er piger der læser denne tråd, så skal i bare vide, at der er ren drengesnak Wink
Logged

Nyysted
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Jeg kan ikke "følge" med i moden /:
« Svar #70: 07 Jun 2007, 21:31 »

Helt enig også Opstemt
Men tror man kan score piger lige meget hvad for noget tøj man går i. Nu tænkte jeg bare når man går på Topic og høre Nik & Jay (hader dem) på Topic, så skal man gå helst (synes jeg) gå i noget mode tøj.
Jeg er selv en stor fan af hængerøv og synes det klær godt Opstemt Jeg tror når i læser det jeg lige har skrevet vil i tænke "Whaat hængerøv!" Cool

Hvis der er piger der læser denne tråd, så skal i bare vide, at der er ren drengesnak Wink
Just my words!!
Logged

I ain't playin', nigga

BasIth
Gæst
 
Sv: Jeg kan ikke "følge" med i moden /:
« Svar #71: 07 Jun 2007, 21:39 »

Jeg render sgu' os rundt i shorts om sommeren, som en af jer siger med at i ikke havde råd til det, så køber jeg det altså af egen lomme, jeg arbejder og får 1000kr om måneden og køber ikke nyt tøj hele tiden. Så råd har jeg ;b
Logged

Emillionaire
Gæst
 
Sv: Jeg kan ikke "følge" med i moden /:
« Svar #72: 07 Jun 2007, 21:59 »

men 1206.dk laver fandme også nogle fede t-shirts med dyr og sjove ting på Opstemt ligesom Björkvin Opstemt
Logged

ZaZZal
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Jeg kan ikke "følge" med i moden /:
« Svar #73: 08 Jun 2007, 10:37 »

Køber selv det meste af mit tøj i Butler. Deriblandt meget Gabba, G-Star osv.

Skifter mellem at gå i bukser, knickers og shorts alt efter vejret. Og det samme med trøjer og t-shirts Wink


Det er det samme med mig, jeg har en bluse og et par knickers som er Gabba, og så en t-shirt, der er G-Star Smiley
Logged

Mijitrix
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Jeg kan ikke "følge" med i moden /:
« Svar #74: 08 Jun 2007, 20:31 »

AAARRRGGGHHH kan ikke klare alt den G-star Gabba snak ;P

min stil er unik næsten

den går lidt over i det punket/hippie men tager sit udspring fra Skaterstilen
og det er ikke sådan DF(dødsfucker)punk den mere bløde udgave af det

iøvrigt er det herre varmt med den stil idag

men til dig med spørgsmålet om marcus tøj(jeg hedder iøvrigt marcus og i min klasse blivet det jeg går i kaldt marcus stilen ;P) så syns jeg at det er fint at du har valgt at beholde det fremfor at gå over i den mere poppet udgave

til dig med spørgsmålet om hvor unge i vore alder for råd til dettte forholdsvise dyre tøj er svaret nemt de fleste har et fritids job og dem der ikke har.

har sandsynligvis nogle svine rige forældre(sådan er det i min omgangskreds)

og for at fortælle nærmere om min stil

Vi starter nede fra hvor vi har et par vans sko på(jeg er den lykkelige ejer af 7 par vans sko) samt et par Adio sko til det lidt finere selvskab Pris: underordnet
vi går op til buksen(godt ord) eller jeans om man vil er det Levis eller Lee der er de førende i mit skab(teight jeans hele vejen igennem NÆSTEN) Pris: maxs 1000kr måske 1200kr på en meget meget meget god dag
vi tager da osse lige underbukserne(kunne ikke finde bedre ord) den er mig faktisk lige gyldig bare det ikke er sådan nogle meget stramme nogle hvor at boller hænger uden for før der er plads til andet. prisen her er mig ligegyldig
T-shirten er gerne med motiv af et band eller noget andet spas Pris 500kr højest
sweatahirten(som jeg dog godt nok har droppet den senere tid er der ikke rigtigt nogen bestemt stil på bare det ikke er sådan noget björkvin eller papfar(tosset navn) noget pris: samme som med bukser/jeans
Håret bare det er sort Pris: min mor er frisør samt egen salon så gæt selv


ivørigt er jeg snart ejer af en T-shirt hvor der står
"Kill the pop, kill it, kill it, kill it" på

Learn ;P
Logged

Come On You Spurs
COYS


lurking

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010