home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 268 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Jeg kan ikke "følge" med i moden /:
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: Jeg kan ikke "følge" med i moden /:  (Læst 17788 gange)
Kerm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Jeg kan ikke "følge" med i moden /:
« Svar #30: 06 Jun 2007, 17:06 »

Jeg kan godt forstå hvorfor nogle mennesker giver helt op, med hensyn til at følge med, hvad der er på mode at gå med. Dog må jeg indrømme, at jeg er lidt af kælling.. Jeg kan sagtens bruge en times tid eller mere på kun og gå at kigge efter tøj, så derfor føler jeg selv jeg er forholdsvis med på moden, men igen, så køber jeg det tøj, som jeg synes ser fedt ud. Jeg ser lidt anerledes på tingene. Kan man lide dem og har råd til dem, synes jeg man skal købe det, måske ikke uanset prisen, men jeg bekymrer mig ikke så meget om det. Jeg har det på samme måde med solbriller og ure. Jeg kan gå helt amok og bare stå timer og kigge på det..   Cool

Kerm
Logged

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

LosCules
Gæst
 
Sv: Jeg kan ikke "følge" med i moden /:
« Svar #31: 06 Jun 2007, 17:10 »

Jeg synes virkelig bare at du skal sige skråt op til dem og gå i det tøj du kan lide. Jeg køber egentlig også ret dyrt tøj, men jeg kunne aldrig finde på at købe tøj pga. mærket. Hvis det ser fedt ud, så køb det - Hvis det ikke gør, så køb det ikke, hehe Smiley.

Jeg går selv i mærketøj.. Jeg vil ikke benægte, jeg går op i mit tøj og mit udseende, men jeg kunne aldrig finde på at give 2000 kroner for et par Evisu bukser eller det samme for et Burberry halstørklæde.. Det er jeg jo trods alt for stolt til Smiley. Og jeg kan heller ikke finde på at gå i hængerøv, da det, som Sleort siger, er grimt og upraktisk :-). Så jeg er jo nok ikke nogen popdreng, og det tror jeg heller aldrig jeg vil blive Wink.

Jeg går mest i mærker som Lyle & Scott, Cottonfield, Tiger of Sweden, Lacoste, J Lindeberg, Lee og Ralph Lauren.. Nogle af mærkerne er rimelig mainstream, men jeg synes ikke selv, at jeg er specielt mainstream Opstemt.
Logged

Emillionaire
Gæst
 
Sv: Jeg kan ikke "følge" med i moden /:
« Svar #32: 06 Jun 2007, 17:45 »

jeg må sige at jeg går i mærketøj kun fordi jeg syntes det ser fedt ud men ikke fordi det er et bestemt mærke

men jeg må sige at det er nok mest fornuftige børn der går med Lacoste tøj (har en polo og et bælte fra dem)

altså jeg ser aldrig de der snobber med Lacoste selom det er et dyrt mærke men jeg må sige at jeg elsker deres tøj Opstemt
Logged

LosCules
Gæst
 
Sv: Jeg kan ikke "følge" med i moden /:
« Svar #33: 06 Jun 2007, 17:50 »

jeg må sige at jeg går i mærketøj kun fordi jeg syntes det ser fedt ud men ikke fordi det er et bestemt mærke

men jeg må sige at det er nok mest fornuftige børn der går med Lacoste tøj (har en polo og et bælte fra dem)

altså jeg ser aldrig de der snobber med Lacoste selom det er et dyrt mærke men jeg må sige at jeg elsker deres tøj Opstemt

Endelig er jeg sku' enig med dig Emillionaire om noget Smiley. Lacoste er da røvfedt... Men der er da mange af de såkaldte "snobber" der går i Lacoste... Hvert fald i det mindste skoene Wink.
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Jeg kan ikke "følge" med i moden /:
« Svar #34: 06 Jun 2007, 17:52 »

Men kort sagt: Ham med pindsvin håret, han er lidt en nar og du skal følge din egen stil. Pindsvinet, går han i tøj der passer sammen eller er det rødebukser og blå t-shirt? For det kan godt være men har meget mode tøj, men det skal skam også passe godt sammen.
Jeg synes, bliv i dit marcus tøj - alligevel du er 14 år. Du skal nok finde en eller anden Wink
Logged

Emillionaire
Gæst
 
Sv: Jeg kan ikke "følge" med i moden /:
« Svar #35: 06 Jun 2007, 18:14 »

Endelig er jeg sku' enig med dig Emillionaire om noget Smiley. Lacoste er da røvfedt... Men der er da mange af de såkaldte "snobber" der går i Lacoste... Hvert fald i det mindste skoene Wink.

ka også godt lide deres sorte Caarnaby Retro Dots men de udkommer først (igen) til August  Forlegen men snobberne plejer altid at ikke have dem i sort men hvid med rød eller sådan noget

men også Lyle And Scott er jeg meget betaget af med deres knitwear (eller hvad man nu klader det) jeg har bare ikke noget fra dem men det er også et mærke hvor snobber ikke har noget

meget enig i hvad du skriver LosCules  Thumbs Up
Logged

AldiAllan
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Jeg kan ikke "følge" med i moden /:
« Svar #36: 06 Jun 2007, 18:18 »

Læste lige det med at folk ville smide dig ud af diskoteket hvis du havde Marcus-tøj på, det er simpelthen den største løgn..!! For det første er der mørkt, for det andet er folk fulde, for det tredje kigger pigerne ikke dig i nakken før de kysser dig.. Altså tøj fra Marcus ligner jo meget af det de dyre mærker laver, hvad er forskellen på en rød v-hals trøje fra Marcus og en fra Samsøe Samsøe, når du bare kigger på den.. Går selv en del op i mit tøj, og jeg kan fint gå med en trøje fra Solid Jeans sammen med et par Diesel fede bukser..

Men hvis du virkelig vil have mærkerne fremfor tøjet, så prøv evt. Trendsales.dk, noget af tøjet er måske brugt, men det er billigere.. Og så er du med de hårde gutter fra klassen.. Hvis det er det du vil..

Men hvor tit betyder pigernes tøj noget, når der skal scores..??

Ellers må du skaffe dig en fritidsarbejde, og spare nogle penge op, som du så kan bruge på det tøj du ønsker Smiley
« Seneste Redigering: 06 Jun 2007, 18:24 af AldiAllan » Logged



gehyden_bab
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Jeg kan ikke "følge" med i moden /:
« Svar #37: 06 Jun 2007, 18:32 »

Men for mange forkælede småbørn går i D&G osv. bar pga. af det hedder D&G, de tænker ikk over hvor meget det koster, eller om det er fedt, bar det har det specielle navn..Smiley men anyway, det er jo heller ikk deres penge..Smiley for 9 ud af 10 gange er det forældrene der betaler..Wink

Nu tror jeg heller ikke KNM har D&G i tankerne - selvom æstetik er en subjektiv størrelse, så må man vel sige, at en t-shirt overmalet 'D&G' er ganske usmagelig.

Hvad der i stedet tænkes på kunne være mærker som J. Lindeberg, Lacoste, Tiger of Sweden og Mads Nørgaard. Her betaler man både for mærket, men så sandelig også for design og kvalitet!

mvh,
mathias
Logged


mortenbrenoe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Jeg kan ikke "følge" med i moden /:
« Svar #38: 06 Jun 2007, 18:48 »

@Cesc: Lød lidt overfladisk at det var skulle være det dyreste tøj, fordi det var dyrt.

Anyways... til tråden...

Du skal købe det tøj du syns er fedt at købe. Det er latterligt at købe det dyreste tøj bare fordi det er dyrt... Jeg køber aldrig det dyreste tøj, fordi jeg ikke gider betale kassen for tøj som jeg ved jeg kan finde et andet sted til den halve pris og vel og mærke samme kvalitet.

Jeg køber selv tit tøj i Sams, hvilket vel er den samme slags tøj som Marcus også forhandler. Jeg syns det er fedt, og jeg har ingen problemer med mode og skabe opmærksomhed hos det modsatte køn Smiley

Diskotek siger du? Du er 14 og kan vel ikk komme ind? Smiley Nårh, men du skal ikke være noget du ikke er så vær dig selv og det tøj du går i er helt sikkert i orden Smiley Jeg syns Marcus laver fint tøj, men prøv at kig ind i Sams (eller også er jeg bare for gammel Smiley )
Logged

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

mortenbrenoe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Jeg kan ikke "følge" med i moden /:
« Svar #39: 06 Jun 2007, 18:50 »

Min kæreste siger i øvrigt at Marcus tøj er fint Smiley og det er ikke tøjet man scorer med Smiley Bare det man har er pænt, og det er tøj fra Marcus...

Mit dyreste tøj er et par Diesel bukser til 1200,- (men jeg fandt dem selvfølgelig til 600 på tilbud) ellers er mine Liverpooltrøjer mit dyreste tøj Smiley hehe
Logged

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

LosCules
Gæst
 
Sv: Jeg kan ikke "følge" med i moden /:
« Svar #40: 06 Jun 2007, 19:30 »

Hmmm.. Mit dyreste stykke tøj er...(kigger lige efter i garderobeskabet..) mine Tiger of Sweden bukser, der koster 1100 kroner, men som undertegnede fik til Designer Forum i København til den beskedne pris 400 kr.
Logged

ZaZZal
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Jeg kan ikke "følge" med i moden /:
« Svar #41: 06 Jun 2007, 20:05 »

Haha, den var da dårlig...
Du scorer sgu ikke kun damer pga. din tøjstil, du skal bare skrue lidt op for charmen, så kommer det af sig selv. Ham fra din klasse sætter vel også håret som et pindsvin ikke?
Altså totalt rodet og bare fordi han tror det er sejt hvis der er voks i...


Hvad er der nu galt i at gå med voks ?  Wink
Man ender jo med at komme til at ligner Mr. grydehår aka ThistedFC Rullende Øjne Wink
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: Jeg kan ikke "følge" med i moden /:
« Svar #42: 06 Jun 2007, 20:11 »

Nu tror jeg heller ikke KNM har D&G i tankerne - selvom æstetik er en subjektiv størrelse, så må man vel sige, at en t-shirt overmalet 'D&G' er ganske usmagelig.

Hvad der i stedet tænkes på kunne være mærker som J. Lindeberg, Lacoste, Tiger of Sweden og Mads Nørgaard. Her betaler man både for mærket, men så sandelig også for design og kvalitet!

mvh,
mathias
Var også mere et raseriudbrud fra min side, end et svar på det -KNM- skrev..Smiley
Logged

ZhotLog
Gæst
 
Sv: Jeg kan ikke "følge" med i moden /:
« Svar #43: 06 Jun 2007, 20:18 »

Nu tror jeg heller ikke KNM har D&G i tankerne - selvom æstetik er en subjektiv størrelse, så må man vel sige, at en t-shirt overmalet 'D&G' er ganske usmagelig.

Hvad der i stedet tænkes på kunne være mærker som J. Lindeberg, Lacoste, Tiger of Sweden og Mads Nørgaard. Her betaler man både for mærket, men så sandelig også for design og kvalitet!

mvh,
mathias
Årh hvad, bliver helt stolt, da min garderobe hovedsageligt består af de fire mærker der nævnes over.

Til Topic:
Hey, ikke alle fyre/drenge med pindsvinehår er nogle idioter. Jeg er godt nok ikke selv indehaver af denne finurlige frisure, men et par stykker af mine venner er da. Og de opfører sig altså ganske normalt...
Hvis du/folk vil have kvalitetsbukser som både ser fede ud, er med på moden, for det meste tæller med som "mærkevare" og er til en nogenlunde pris, er Dr. Denim rigtig gode. Jeg har selv to par (sort og hvidt) herfra, og begge koster "kun" 500 kr. Og går du op i, om det "tæller" som mærkevare, bliver det mange steder (af hvad jeg ved af) betragtet på højde med J. Lindeberg, Tiger of Sweden, Lacoste osv.
Jeg må dog også erkende, at jeg er indehaver af en burberry polo, som jeg dog ikke selv har købt, men derimod fået i gave... Men det er da også ganske fed.
Og hvis du endnu ikke har fornemmet det, går jeg rimelig meget op i mit udséende og tøj.
Til sidst skal det dog siges, at hvis folk "mobber" (ved godt det nok ikke er så alvorligt) pga. Markus (eller andre mærker for den sags skyld), er de nogle idioter.
Logged

D4XW4VE
Gæst
 
Sv: Jeg kan ikke "følge" med i moden /:
« Svar #44: 06 Jun 2007, 21:49 »

Aller først vil jeg lige sige tak for svarene, selvom jeg ikke lige har kunne fulgt med i tråden da jeg har laver noget heledagen Smiley

Tror jeg har fået svar på mit spørgsmål.
Til nogen af dem der skrev "14 år og diskutek", man kan sagtens gå på diskutek, når man er 14 xD
En anden ting jeg har fået 100% svar på er, at man selv bestemmer, hvilket tøj man vil gå i og købe. Jeg troede bare at der var mange der ikke var enige i det og kun gik i "pop-moden". Men så blev jeg glad for at høre at jeg ikke er den eneste, der går i jeg-bestemmer-selv-tøj Wink
Grunden til at jeg køber tøj i Marcus er også fordi jeg har et marcuskort, så jeg kan få rabat. Og jeg tror jeg bliver ved med at købe fra marcus. Dog hvis der er noget tøj de ikke har, køber jeg det i en anden butik. Men en ting er sikkert: Levis = rigtig dyrt tøj. Glem det (;
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010