home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 351 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Tour De France 2007
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 52 53 [54] 55 56 ... 63 Udprint
Forfatter Emne: Tour De France 2007  (Læst 121979 gange)
MeeLo
Gæst
 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #795: 26 Jul 2007, 01:03 »

Jeg håber, at han har indrømmet det, da man ikke kan smide en mand af et cykelhold pga. "påstand mod påstand", så er vi sgu for langt ude, hvis der ingen beviser er. Så snakker vi jo overlagt justitsmord!!!

Har han indrømmet, at han har løjet, er de vel næsten nødt til at gøre det, når man ser på det pres, de har været under siden sagen med advarslerne og skoene kom frem.

Det er utrolit, hvis Touren kan overleve herhjemme i DK efter det sorteste år i dansk cyklings historie!

Jeg sidder tilbage og tænker på, om det simpelthen er fordi, Michael Rasmussen ikke er den type som arrangørerne af TDF gerne ser som en vinder af løbet......... hvad nu hvis det hele bare er rygter og der ingen sandhed, er i dem??

Jeg siger ikke, at det er sådan, men tænk hvis det bare er pga. påstande, så må Michael Rasmussen være på randen af et nervesammenbrud...

Præcis min tanke!
Logged

AMRDK
Gæst
 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #796: 26 Jul 2007, 01:05 »

ja. håber vi for at vide at touren er stoppet. og der ikk blir kåret nogen vinder af årets tour de france. nu er der 99.9 % chance for Contador vinder.. men hvor stolt vil han være. ?
Touren er overhoved ikke afgjordt nu !
Contador er kun 1,23 efter !

Evens er bedre på enkeltstart end Contador
« Seneste Redigering: 26 Jul 2007, 01:07 af AMRDK » Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #797: 26 Jul 2007, 01:15 »

Suk...

Han er for dum, når han bliver ved med at lyve. Det har han vel selv indset nu.

Den har overlevet meget før. Jeg tror sgu ikke, folk stopper med at se det, fordi MR er et fjols.

"Michael er dansk; ergo kan han ikke gøre noget galt. Han er blevet sat op, og det er TdF-ledelsen, der sammen med Dennis Menchov har fået smidt ham ud. Buhuuu!". Det er sgu for dumt og naivt at tro, at det her ikke passer, fordi MR er for god, for ren, for talentfuld eller simpelthen bare for dum (eller hvad man nu kan finde på) til at vinde Tour de France. Han har begået (flere) fejl, og nu må han tage den straf, som kommer, efter at han har sat sporten i et dårligt lys.
Rolig Adzke  Sur

Jeg sidder bare og skriver nogle af mine tanker og prøver at skabe lidt debat, så skru lidt ned for charmen, tak...

At det nu er kommet frem, at han selv har indrømmet det, ja så kan jeg da kun ryste på hovedet af ham, men samtidig vil jeg mene, at det ikke gør nogen forskel, om han var i Mexico, Italien eller på Mars i juni måned.

Dertil skal siges, at jeg tror, han er blevet taget lidt med bukserne nede, da han allerførste gang blev konfronteret med advarslerne. Der sagde han hurtigt Mexico, da han sikkert har været der hovedparten af juni og for at undgå mere postyr  har han holdt fast i dette, selvom han måske har været en uge i Italien også.

En menneskelig fejl, men desværre en meget fatal en af slagsen for Hr. Rasmussen.
Logged

Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #798: 26 Jul 2007, 01:18 »

Rolig Adzke  Sur

Jeg sidder bare og skriver nogle af mine tanker og prøver at skabe lidt debat, så skru lidt ned for charmen, tak...

At det nu er kommet frem, at han selv har indrømmet det, ja så kan jeg da kun ryste på hovedet af ham, men samtidig vil jeg mene, at det ikke gør nogen forskel, om han var i Mexico, Italien eller på Mars i juni måned.

Dertil skal siges, at jeg tror, han er blevet taget lidt med bukserne nede, da han allerførste gang blev konfronteret med advarslerne. Der sagde han hurtigt Mexico, da han sikkert har været der hovedparten af juni og for at undgå mere postyr  har han holdt fast i dette, selvom han måske har været en uge i Italien også.

En menneskelig fejl, men desværre en meget fatal en af slagsen for Hr. Rasmussen.

Jeg tvivler på, det er en fatal fejl, han har begået. Medmindre, han rammer flasken efter dette her, og virkelig bliver træt af atleve.

Umiddelbart vil jeg ikke kalde det en lodret løgn, når man som fører af verdens største cykelløb lyverom sine opholdssteder. Det er jo ikke første gang, han ikke overholder reglerne. Han er ikke en god ambassadør for cykelsporten, og som arbejdsgiver er det da helt klart, at det ikke tolereres, at han lyver for dem. Det duer ikke. Når man lægger det sammen med alt det andet, er der ingen tvivl om, at Rabobank har truffet den rette beslutning.

Jeg skriver ligesom dig bare mine tanker, og jeg fatter ikke, at folk tror, MR er uskyldigheden selv, bare fordi han næsten er dansk.

Når det er sagt, vil jeg hellere beskrive migselv som værende karismatisk end charmerende.
« Seneste Redigering: 26 Jul 2007, 01:21 af Adzke » Logged

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #799: 26 Jul 2007, 01:23 »

Jeg forstår bare ikke, hvorfor Rasmussen (hvis han er clean) ikke bare har sagt, han var i Italien. Hvad er der farligt ved at være der? Jeg stiller mig endnu mere uforstående overfor det, når han er set træne i Italien. Så tegner det jo endda på, at han har lavet noget lovligt. Jeg tror dog bare ikke på Rasmussen - hans forklaringer osv. har simpelthen bare været for hullede og usammenhængende, desværre. Han er ligesom alle de andre jo Smiley

Btw., så vil jeg ikke kalde Adzke hverken charmerende eller karakteristisk - tilføj et u. Ukarakteristisk nok nærmere.
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #800: 26 Jul 2007, 01:24 »

Jeg forstår bare ikke, hvorfor Rasmussen (hvis han er clean) ikke bare har sagt, han var i Italien. Hvad er der farligt ved at være der? Jeg stiller mig endnu mere uforstående overfor det, når han er set træne i Italien. Så tegner det jo endda på, at han har lavet noget lovligt. Jeg tror dog bare ikke på Rasmussen - hans forklaringer osv. har simpelthen bare været for hullede og usammenhængende, desværre. Han er ligesom alle de andre jo Smiley

Btw., så vil jeg ikke kalde Adzke hverken charmerende eller karakteristisk - tilføj et u. Ukarakteristisk nok nærmere.

Well... Nu skrev jeg jo også karismatisk.
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #801: 26 Jul 2007, 01:26 »

Jeg tvivler på, det er en fatal fejl, han har begået. Medmindre, han rammer flasken efter dette her, og virkelig bliver træt af atleve.

Umiddelbart vil jeg ikke kalde det en lodret løgn, når man som fører af verdens største cykelløb lyverom sine opholdssteder. Det er jo ikke første gang, han ikke overholder reglerne. Han er ikke en god ambassadør for cykelsporten, og som arbejdsgiver er det da helt klart, at det ikke tolereres, at han lyver for dem. Det duer ikke. Når man lægger det sammen med alt det andet, er der ingen tvivl om, at Rabobank har truffet den rette beslutning.

Jeg skriver ligesom dig bare mine tanker, og jeg fatter ikke, at folk tror, MR er uskyldigheden selv, bare fordi han næsten er dansk.

Når det er sagt, vil jeg hellere beskrive migselv som værende karismatisk end charmerende.
Ok, Kaptajn Karisma, så er vi da nogenlunde enig, trods alt.

Karriemæssigt er det vel en fatal fejl, men det kan være Discovery har ham i stalden i næste uge, for han kan jo ikke få karantæne.

Jeg er bare pisse ærgelig over det, især fordi jeg tror, det er lille uopmærksomhed fra MR's side, der gør, at det er gået så galt.

Han troede ikke, at det betød så meget, at han sagde Mexico til journalisten, der spurgte ham om sagen første gang og at han undlod, at fortælle om hans 3-5 dage i Italien for "who cares!?!", men pludselig tog det fart og så stod han med et alvorligt forklaringsproblem over for Rabobank og pressen og det bøder han for nu.
Logged

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #802: 26 Jul 2007, 01:26 »

Well... Nu skrev jeg jo også karismatisk.

Helvede, sådan er det, når klokken ærmere sig 2. Jeg vil stadigvæk kalde dig ukarakteristisk!!! :-P.
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #803: 26 Jul 2007, 01:29 »

Ok, Kaptajn Karisma, så er vi da nogenlunde enig, trods alt.

Karriemæssigt er det vel en fatal fejl, men det kan være Discovery har ham i stalden i næste uge, for han kan jo ikke få karantæne.

Jeg er bare pisse ærgelig over det, især fordi jeg tror, det er lille uopmærksomhed fra MR's side, der gør, at det er gået så galt.

Han troede ikke, at det betød så meget, at han sagde Mexico til journalisten, der spurgte ham om sagen første gang og at han undlod, at fortælle om hans 3-5 dage i Italien for "who cares!?!", men pludselig tog det fart og så stod han med et alvorligt forklaringsproblem over for Rabobank og pressen og det bøder han for nu.

Jeg bøjer mig. Det er fatalt for karrieren.

Når man er professionel cykelrytter, må man ikke lave sådan en "lille" fejl. Som KF skrev, har hans forklaringer været usammenhængende, og jeg stiller mig også uforstående overfor, at han bliver ved med at lyve, istedet for så at komme "clean". Han lavede jo også en "lille" fejl, da han påstod at have snakket i telefon med en, der ikke var ansat på det opgivede tidspunkt.

Helvede, sådan er det, når klokken ærmere sig 2. Jeg vil stadigvæk kalde dig ukarakteristisk!!! :-P.

Jeg er meget ukarakteristisk Smiley
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #804: 26 Jul 2007, 01:37 »

Jeg bøjer mig. Det er fatalt for karrieren.

Når man er professionel cykelrytter, må man ikke lave sådan en "lille" fejl. Som KF skrev, har hans forklaringer været usammenhængende, og jeg stiller mig også uforstående overfor, at han bliver ved med at lyve, istedet for så at komme "clean". Han lavede jo også en "lille" fejl, da han påstod at have snakket i telefon med en, der ikke var ansat på det opgivede tidspunkt.

Jeg er meget ukarakteristisk Smiley

Du har ret, men for fanden hvor er det bittert.

Han skulle have sat sig ned med pressechefen og lagt kortene på bordet og derefter lavet en meddelelse til alle, som ikke kunne misfforståes i stedet for alle de små bemærkninger, han er kommet med, som har været usammenhængende.

Jeg er bare glad for, at han har indrømmet det, så det ikke er på indicier, han er blevet hjemsendt på.

God Tour fremover, hvis I ellers skal følge med i den og tak for "debatten"  Wink
Logged

tturbo1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #805: 26 Jul 2007, 08:02 »

Michael Rasmussen er en jubelidiot af rang i mine øjne...

Der er kun en grund til, at han har løjet om sit ophold i Mexico og været i Italien i stedet.
Og det er fordi at han har samarbejdet med en af de forbudte læger. Det er jeg 100% overbevist om.
Og derfor måtte DCU eller andre ikke vide hvor han var, så han ikke kunne testes i den periode.
Men nu er hans karriere forhåbentlig forbi.
Logged


Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #806: 26 Jul 2007, 08:19 »

At Contador nu istedet "vinder" touren er jo lige så håbløst, manden måtte ikke stille op sidste år pga doping mistanke, og han er ligesom valverede på mystisk vis forsvundet fra puerto dokumenterne... giv nu for faen bare dopingen frit alle er jo anyway på dope i forvejen...
Logged

Niels
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #807: 26 Jul 2007, 08:49 »

At Contador nu istedet "vinder" touren er jo lige så håbløst, manden måtte ikke stille op sidste år pga doping mistanke, og han er ligesom valverede på mystisk vis forsvundet fra puerto dokumenterne...

Det er simpelthen rent til grin. I top 10 er det faktisk kun Sastre, jeg har lidt tillid til. Han cykler godt, vinder stort set aldrig noget og kan pludselig ikke køre fantomtider 17 dage i træk og har aldrig kunnet det.
Jeg tror, Sastre er ren. Giv ham trøjen. Og sluk for transmissionen.
Logged


LosCules
Gæst
 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #808: 26 Jul 2007, 11:37 »

Nøj, hvor er det skuffende at vågne op til. Jeg havde håbet på en Tour-sejr til Michael, men ser nu, at han så er blevet sendt ud. Jeg havde ellers håbet på, at han ikke var dopet og blot havde lavet disse "fejl", men jeg synes altså, at det er håbløst, at Contador og Valverde er med, hvis Michael også bliver sendt ud. Der er ingen tvivl, om at Michael skal smides ud af løbet, hvis han indrømmer at have løjet. Jeg sidder nu med en ret så mærkelig smag i munden. Michael er bare en meganar.

Ikke mere Tour i år for mit vedkommende.
Logged

S!mon
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #809: 26 Jul 2007, 11:39 »

Det er simpelthen rent til grin. I top 10 er det faktisk kun Sastre, jeg har lidt tillid til. Han cykler godt, vinder stort set aldrig noget og kan pludselig ikke køre fantomtider 17 dage i træk og har aldrig kunnet det.
Jeg tror, Sastre er ren. Giv ham trøjen. Og sluk for transmissionen.
lige mine ord Peace
Logged

Kaninen skal dominere verden!
             (\__/)
             (O.o )
             (> < )

Sider: 1 ... 52 53 [54] 55 56 ... 63 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010