home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23341
  0 Brugere, 558 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: rodeoneerer
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Tour De France 2007
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 54 55 [56] 57 58 ... 63 Udprint
Forfatter Emne: Tour De France 2007  (Læst 121800 gange)
Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #825: 26 Jul 2007, 13:43 »

Så skulle han jo helt holde sig fra telefonen.

Muligvis, men der er langt fra at snakke med EN journalist i telefon og til at stable et pressemøde på benene.

El Kun, jeg kan ikke være mere enig - Det er et overlagt justitsmord!!
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #826: 26 Jul 2007, 13:46 »

Muligvis, men der er langt fra at snakke med EN journalist i telefon og til at stable et pressemøde på benene.

Nu har han jo så også snakket med mere end en..
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #827: 26 Jul 2007, 13:47 »

Nu har han jo så også snakket med mere end en..


Du tror virkelig på det bedste i folk, JG   Wink

Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #828: 26 Jul 2007, 13:49 »

Den er en farce, som folder sig længere og længere ud, hvad bliver det næste?! Det kan godt være at Michael og ude af mentale balance, han utroværdig. Husk på at manden har været krydsforhørt i medierne de sidste par uger. Journalisterne vogter over ham, og går nærmest i ekstase, når de finder en lille fejl. Og det er menneskeligt at fejle, og Michael må betegnes som et menneske! Udlukkelsen er basaret på nogle meget tvivlsomme udsagn. Det seneste er jo den kommentator, som har set Michael i Dolomitterne, men har han nu det?

Er vi kommet så langt ud, at journalister og andet godtfolk, som er tæt på touren, kan plante usaglige mediebomber hos ryttere, som de eventuelt ikke kan lide, og så få smidt en rytter ud af løbene? Jeg synes det er dybt, dybt, dybt problematisk, at der er SÅ mange inkompetente mennesker i så høje stillinger i de forskellige instanser.

Hvilke usaglige mediebomber har du set? Link gerne til dem.

Man bør ikke kalde Michael Rasmussen uskyldig. Han har dummet sig, men det er ikke nødvendigvis ensbetydende med, at han bør fratages chancen for at vinde løbet.
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #829: 26 Jul 2007, 13:49 »

Du tror virkelig på det bedste i folk, JG   Wink



Hvorfor skulle jeg gøre andet? Smiley
« Seneste Redigering: 26 Jul 2007, 13:51 af JosepGuardiola » Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #830: 26 Jul 2007, 13:54 »

Hvorfor skulle jeg gøre andet? Smiley


Vi er jo danskere og vi er jo kendt for at have en naturlig skepsis til forskellige ting.

Jeg synes dog, medierne har overreageret i dette tilfælde og indledt en ren heksejagt, på noget der kunne være løst stille og roligt.
Logged

El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #831: 26 Jul 2007, 13:58 »

Hvilke usaglige mediebomber har du set? Link gerne til dem.

Man bør ikke kalde Michael Rasmussen uskyldig. Han har dummet sig, men det er ikke nødvendigvis ensbetydende med, at han bør fratages chancen for at vinde løbet.
http://www.dr.dk/Sporten/Tour_de_France/2007/07/26/091304.htm Jeg kan ikke finde det konkrete link, men jeg tænker på Cassani-sagen Wink Nu er uskyldig også et fin ord, og bruge i den her sammenhæng, og jovist, Michael har sku lavet lort i den, men i forhold til den "dom" han fik i går, da han blev trukket ud, må jeg klart sige, at han er uskyldig
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #832: 26 Jul 2007, 14:02 »

http://www.dr.dk/Sporten/Tour_de_France/2007/07/26/091304.htm Jeg kan ikke finde det konkrete link, men jeg tænker på Cassani-sagen Wink Nu er uskyldig også et fin ord, og bruge i den her sammenhæng, og jovist, Michael har sku lavet lort i den, men i forhold til den "dom" han fik i går, da han blev trukket ud, må jeg klart sige, at han er uskyldig

Jeg vil bestemt ikke kalde Cassani-sagen for usaglig. Det er vel ganske relevant, at en person kommer med en udtalelse, der strider imod Michael Rasmussens forklaring.
Logged

El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #833: 26 Jul 2007, 14:13 »

Jeg vil bestemt ikke kalde Cassani-sagen for usaglig. Det er vel ganske relevant, at en person kommer med en udtalelse, der strider imod Michael Rasmussens forklaring.
Så længe der ikke er håndfaste beviser, så er det i den grad usagligt, jeg forstår simpelthen ikke at man kan finde på at sige sådan noget uden at ha klare beviser, det sår tvivl om en rytters karriere og er totalt ødelæggende
Logged

thomzen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #834: 26 Jul 2007, 14:42 »

Jeg håber virkelig ikke at udbruddet holder hjem!
Jeg havde først sat hold med ryttere der muligvis kunne finde på at køre i udbrud.
Derefter ombestemte jeg mig så, og valgte sprintere istedet, og nu fandt jeg så ud af at jeg havde haft 5! af de 8 ryttere i udbrud.

Hent dem!
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #835: 26 Jul 2007, 15:51 »

Jeg syntes man reagere ret voldsomt herinde, det virker som om det er fordi det går udover Michael Rasmussen.
Skal man bekæmpe doping, så er det utilgivligt at Rasmussen lyver og får de advarsler. Jeg er da træt af at jeg mister 450 kr. på den her sag, men jeg syntes Rabobank gør det rigtigte.
Skal man doping til livs, så kan det ikke accepteres at han er væk i 22 dage, det går bare ikke.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

SLEORT
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #836: 26 Jul 2007, 16:00 »

Har godt nok balgt at boykotte touren, efter den svinestreg med Michael Rasmussen, men tror i dette er et udtryk for sympati med ham?

Udgået
58 M. Rasmussen (DEN, RAB), startede ikke
141 Sy. Chavanel (FRA, COF), startede ikke
142 Augé (FRA, COF), startede ikke
144 Moreni (ITA, COF), startede ikke
145 Nuyens (BEL, COF), startede ikke
147 S. Scheirlinckx (BEL, COF), startede ikke
148 R. Verbrugghe (BEL, COF), startede ikke
149 Wiggins (ENG, COF), startede ikke
51 Menchov (RUS, RAB), udgået

Jeg ville personligt være stået af med det samme, hvis jeg var rytter!
Logged


JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #837: 26 Jul 2007, 16:01 »

Har godt nok balgt at boykotte touren, efter den svinestreg med Michael Rasmussen, men tror i dette er et udtryk for sympati med ham?

Udgået
58 M. Rasmussen (DEN, RAB), startede ikke
141 Sy. Chavanel (FRA, COF), startede ikke
142 Augé (FRA, COF), startede ikke
144 Moreni (ITA, COF), startede ikke
145 Nuyens (BEL, COF), startede ikke
147 S. Scheirlinckx (BEL, COF), startede ikke
148 R. Verbrugghe (BEL, COF), startede ikke
149 Wiggins (ENG, COF), startede ikke
51 Menchov (RUS, RAB), udgået

Jeg ville personligt være stået af med det samme, hvis jeg var rytter!


Muligvis med Menchov, men Cofidis trak sig i går. Derudover var Menchov og Rasmussen ikke gode venner :-D
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #838: 26 Jul 2007, 16:05 »

Har godt nok balgt at boykotte touren, efter den svinestreg med Michael Rasmussen, men tror i dette er et udtryk for sympati med ham?

Udgået
58 M. Rasmussen (DEN, RAB), startede ikke
141 Sy. Chavanel (FRA, COF), startede ikke
142 Augé (FRA, COF), startede ikke
144 Moreni (ITA, COF), startede ikke
145 Nuyens (BEL, COF), startede ikke
147 S. Scheirlinckx (BEL, COF), startede ikke
148 R. Verbrugghe (BEL, COF), startede ikke
149 Wiggins (ENG, COF), startede ikke
51 Menchov (RUS, RAB), udgået

Jeg ville personligt være stået af med det samme, hvis jeg var rytter!


Tror ikke der er nogen der står af på grund af Rasmussen, det er jo ikke tour ledelsen der har smidt ham ud. Han har brudt den kontrakt han har med Rabobank, derfor er han selvfølgelig blevet fyret.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

SLEORT
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #839: 26 Jul 2007, 16:11 »

Muligvis med Menchov, men Cofidis trak sig i går. Derudover var Menchov og Rasmussen ikke gode venner :-D
Arrh sorry, havde sgu da ikke lige set at de alle sammen var fra Cofidis.
Logged


Sider: 1 ... 54 55 [56] 57 58 ... 63 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010