home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 307 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Tour De France 2007
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 51 52 [53] 54 55 ... 63 Udprint
Forfatter Emne: Tour De France 2007  (Læst 121965 gange)
Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #780: 26 Jul 2007, 00:37 »

TV2 har før meldt ud, at de vil sende Tour de France, indtil der ikke er stemning blandt befolkningen for det, og når folk stopper med at se det. Jeg tvivler stærkt på, at de stopper, bare fordi en dansker (ved Michael selv, at han er det?) bliver trukket ud. Det er da for latterligt.
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #781: 26 Jul 2007, 00:37 »

Jeg mener nu ikke det vil være det rigtige - som Jens Voigt siger, så vil det jo være Synderne der vinder så!!

SKANDALE...... manden er ikke testet positiv aldrig nogen sinde... han har dummet sig med nogle advarsler, har muligvis løjet om hvor han har været..... men at det så er Rabobank der smider ham ud er sgu ikke i orden.... det eneste der kan retfærdiggøre det er hvis Rasmussen har indrømmet internt at han er dopet.

Hvis han har løjet overfor sine arbejdsgivere, og har været i Italien, mens Rabobank har forsvaret at han har været i Mexico, så det sku ok han er røget ud! FOR SATAN MICHAEL!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #782: 26 Jul 2007, 00:41 »

Jeg mener nu ikke det vil være det rigtige - som Jens Voigt siger, så vil det jo være Synderne der vinder så!!

Hvis han har løjet overfor sine arbejdsgivere, og har været i Italien, mens Rabobank har forsvaret at han har været i Mexico, så det sku ok han er røget ud! FOR SATAN MICHAEL!

Det er ikke pænt at lyve.... men han er ikke testet positiv.... og jeg syntes nok det er en hård straf at trækkemanden ud..... det virker som en desperat løsning
Logged

YNWA

mortenGF
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #783: 26 Jul 2007, 00:43 »

det gør jeg også
Logged

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #784: 26 Jul 2007, 00:43 »

Det er ikke pænt at lyve.... men han er ikke testet positiv.... og jeg syntes nok det er en hård straf at trækkemanden ud..... det virker som en desperat løsning

Det skrives jo, at det simpelthen er Rabobank, der har krævet ham sat af holdet, hvorfor der nok ikke har været det store at gøre.
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

MeeLo
Gæst
 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #785: 26 Jul 2007, 00:46 »

Det virker for mig som om der er nogle mennesker der virkeligt har ondt i røven over, at en ikke favoriseret dansker pludselig sidder så sikkert i den gule trøje, og det har det gjort lige siden han fik den. Hvis MR havde fået lov til at køre løbet færdigt og vinde ville sejren nok heller ikke være så sød oveni alle de rygter.

@KF, hvis man legaliserer doping vil TDF jo ikke være en kamp mellem cykelryttere, men en kamp mellem medicinalfirmaer? Om at skabe den bedste 'trylledrik'. Ikke at TDF ikke er sådan i forvejen godt nok.
Logged

Desler
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #786: 26 Jul 2007, 00:48 »

Men igen er det jo kun påstand mod påstand. Det samme som med mountainbikeryttere n der åbenbart skulle have smuglet doping til Rasmussen, og da støttede de jo Rasmussen. Nu kommer der et nyt udsagn, og nu gør de ikke. Næste år stiller jeg op til Tour de France, og så siger jeg bare at jeg har set alle andre ryttere dope sig.
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #787: 26 Jul 2007, 00:50 »

Det skrives jo, at det simpelthen er Rabobank, der har krævet ham sat af holdet, hvorfor der nok ikke har været det store at gøre.

Nej - men for fanden hvor er det skuffende .... og uanset hvem der vinder nu må det være en flad fornemmelse.

Rasmussen kan nu gøre to ting - vedgå at han har lavet noget lort eller gå ud og dokumentere hvornår og med hvem han han har fløjet til og fra Mexico...... jeg håber det sidste men frygter det første  Græder
Logged

YNWA

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #788: 26 Jul 2007, 00:51 »

Men igen er det jo kun påstand mod påstand. Det samme som med mountainbikeryttere n der åbenbart skulle have smuglet doping til Rasmussen, og da støttede de jo Rasmussen. Nu kommer der et nyt udsagn, og nu gør de ikke. Næste år stiller jeg op til Tour de France, og så siger jeg bare at jeg har set alle andre ryttere dope sig.

Rasmussen har selv bekræftet, at han har været i Italien uden at meddele det - derfor røg han af.
Logged

Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #789: 26 Jul 2007, 00:51 »

Men igen er det jo kun påstand mod påstand. Det samme som med mountainbikeryttere n der åbenbart skulle have smuglet doping til Rasmussen, og da støttede de jo Rasmussen. Nu kommer der et nyt udsagn, og nu gør de ikke. Næste år stiller jeg op til Tour de France, og så siger jeg bare at jeg har set alle andre ryttere dope sig.

Forskellen her er jo, at Rabobank hele tiden har forsvaret MR omkring den tur til México. Nu viser det sig, at han har løjet, og det taber Rabobank jo ansigt på, når de har støttet ham. Så er der da ingen tvivl om, at han skal hjem.

Det virker for mig som om der er nogle mennesker der virkeligt har ondt i røven over, at en ikke favoriseret dansker pludselig sidder så sikkert i den gule trøje, og det har det gjort lige siden han fik den. Hvis MR havde fået lov til at køre løbet færdigt og vinde ville sejren nok heller ikke være så sød oveni alle de rygter.

@KF, hvis man legaliserer doping vil TDF jo ikke være en kamp mellem cykelryttere, men en kamp mellem medicinalfirmaer? Om at skabe den bedste 'trylledrik'. Ikke at TDF ikke er sådan i forvejen godt nok.

Så Rabobank har trukket ham, fordi de har ondt i røven over, han vinder? Den italienske kommentator har jo åbenbart sagt det tidligt. Måske endda før han fik trøjen. Jeg tror sgu, den er god nok. Han har jo tilsyneladende slet ikke selv tænkt over, at han sagde noget, som Michael åbenbart har forsøgt at skjule.
Logged

Desler
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #790: 26 Jul 2007, 00:53 »

Link til at han har sagt ja til at havde været i Italien? For jeg læste at han havde nægtet det?
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #791: 26 Jul 2007, 00:54 »

Link til at han har sagt ja til at havde været i Italien? For jeg læste at han havde nægtet det?

Jeps, værsgo:
http://tour.tv2.dk/article.php/id-7695940.html
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #792: 26 Jul 2007, 00:57 »

Men igen er det jo kun påstand mod påstand. Det samme som med mountainbikeryttere n der åbenbart skulle have smuglet doping til Rasmussen, og da støttede de jo Rasmussen. Nu kommer der et nyt udsagn, og nu gør de ikke. Næste år stiller jeg op til Tour de France, og så siger jeg bare at jeg har set alle andre ryttere dope sig.

Jeg håber, at han har indrømmet det, da man ikke kan smide en mand af et cykelhold pga. "påstand mod påstand", så er vi sgu for langt ude, hvis der ingen beviser er. Så snakker vi jo overlagt justitsmord!!!

Har han indrømmet, at han har løjet, er de vel næsten nødt til at gøre det, når man ser på det pres, de har været under siden sagen med advarslerne og skoene kom frem.

Det er utrolit, hvis Touren kan overleve herhjemme i DK efter det sorteste år i dansk cyklings historie!

Jeg sidder tilbage og tænker på, om det simpelthen er fordi, Michael Rasmussen ikke er den type som arrangørerne af TDF gerne ser som en vinder af løbet......... hvad nu hvis det hele bare er rygter og der ingen sandhed, er i dem??

Jeg siger ikke, at det er sådan, men tænk hvis det bare er pga. påstande, så må Michael Rasmussen være på randen af et nervesammenbrud...
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #793: 26 Jul 2007, 01:01 »


Godt han selv har indrømmet det, men for satan hvor er det dumt af ham.  ticked off

Det er utroligt, at han har kunnet koncentrere sig om, at køre på cykel i den seneste uge
Logged

Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #794: 26 Jul 2007, 01:02 »

Jeg håber, at han har indrømmet det, da man ikke kan smide en mand af et cykelhold pga. "påstand mod påstand", så er vi sgu for langt ude, hvis der ingen beviser er. Så snakker vi jo overlagt justitsmord!!!

Suk...

Har han indrømmet, at han har løjet, er de vel næsten nødt til at gøre det, når man ser på det pres, de har været under siden sagen med advarslerne og skoene kom frem.

Han er for dum, når han bliver ved med at lyve. Det har han vel selv indset nu.

Det er utrolit, hvis Touren kan overleve herhjemme i DK efter det sorteste år i dansk cyklings historie!

Den har overlevet meget før. Jeg tror sgu ikke, folk stopper med at se det, fordi MR er et fjols.

Jeg sidder tilbage og tænker på, om det simpelthen er fordi, Michael Rasmussen ikke er den type som arrangørerne af TDF gerne ser som en vinder af løbet......... hvad nu hvis det hele bare er rygter og der ingen sandhed, er i dem??

Jeg siger ikke, at det er sådan, men tænk hvis det bare er pga. påstande, så må Michael Rasmussen være på randen af et nervesammenbrud...

"Michael er dansk; ergo kan han ikke gøre noget galt. Han er blevet sat op, og det er TdF-ledelsen, der sammen med Dennis Menchov har fået smidt ham ud. Buhuuu!". Det er sgu for dumt og naivt at tro, at det her ikke passer, fordi MR er for god, for ren, for talentfuld eller simpelthen bare for dum (eller hvad man nu kan finde på) til at vinde Tour de France. Han har begået (flere) fejl, og nu må han tage den straf, som kommer, efter at han har sat sporten i et dårligt lys.
Logged

Sider: 1 ... 51 52 [53] 54 55 ... 63 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010