home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:38:20 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  1 Bruger, 580 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  PC Spil
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 28 Udprint
Forfatter Emne: PC Spil  (Læst 87083 gange)
AFC
Manager

Sv: PC Spil
« Svar #270: 31 Mar 2009, 18:24 »

Det er en HP Pavillion Dv6700 med 1,9 Ghz processor Dual Core fra AMD Athlon, 2 GB ram, 250 gb harddisk, Nvidia GeForce 8400 MS.

psykoew
Ynglingespiller

« Svar #271: 31 Mar 2009, 18:38 »

Diablo har aldrig sagt mig noget, så det vil jeg ikke købe. Red Alert vil jeg kigge nærmere på eftersom der er mange der spiller det. Hvad er Stormrise?
Citat

http://www.sega.co.uk/stormrise/

Her er der lidt at kigge på... Selve grafikken er nogenlunde, men selve gameplayet er nytænkende... Jeg har spillet et par baner selv, og er imponeret...

Her er en lille anmeldelse

http://www.gamereactor.dk/previews/70941/Stormrise/

psykoew
Ynglingespiller

« Svar #272: 31 Mar 2009, 18:39 »

Hvis nogen er til RPG, men ønsker lidt mere indhold end Diablo's hack'n'slash. Så spiller jeg et spil der hedder "Drakensang". Det er ret fed grafik, og et ok RPG spil

motZ
Gæst

« Svar #273: 31 Mar 2009, 19:23 »

Søger et nyt computer spil som jeg kan hygge mig med og har fundet frem til et som ser spændende ud. Det hedder Frontlines: Fuel of War. Er det et godt spil? Og kan jeg trække det?

Ved ikke helt med Frontlines. På mange måder er det et godt spil med højt tempo, okay kontrol. Kan godt være meget pænt en gang i mellem og multiplayer delen er god.
Men det er ikke et af de absolut bedste spil i genren. Banerne er ikke særlig gode. Den kunstige intelligens er ikke særlig god.

Jeg vil mene at du kan finde spil der er meget bedre, i den genre.

Don Abramovich
Manager

« Svar #274: 31 Mar 2009, 19:41 »

Nogle der har erfaringer med spillet Empire: Total War? Det har fået meget gode anmeldelser og jeg tror også jeg skal have det eftersom det kun koster omkring 275 ,- inde på coolshop.

Men hvad synes i om spillet?
Her vil jeg også gerne lige høre om folks mening. Er spillet godt? Smiley

motZ
Gæst

« Svar #275: 31 Mar 2009, 20:22 »

Hvis du har Vista kan du gå ned i Windows menuen i venstre hjørne og i søgeboksen skriver du: dxdiag og så skulle der gerne komme en ting frem af samme navn med et kryds som ikon. Den trykker du på og derinde kan du se din computers specifikationer.

superpew
Landsholdsspiller

« Svar #276: 11 Maj 2009, 11:44 »

Hello.. Kan i anbefale at købe Pro Cycling Manager 09? Vil så gerne have det :b..

Eller kommer 10'eren snart?

superpew
Landsholdsspiller

« Svar #277: 11 Maj 2009, 11:47 »

Hello.. Kan i anbefale at købe Pro Cycling Manager 09? Vil så gerne have det :b..

Eller kommer 10'eren snart?

Wops.. Kan se det først udkommer d. 26/6-09.. Men det skal da købes Peace

Pepe
Gæst

« Svar #278: 11 Maj 2009, 11:51 »

Vil gerne lige tillade mig at anbefale mig et spil:

Tropico! Du overtager i ægte Fidel Castro-stil en lille, caribisk ø, hvor du skal skaffe boliger, arbejde osv til byens indbyggere. Du er simpelthen præsident, og du skal bygge din ø fra at sidde fast i fattigdom. Hvis du ikke gør det godt nok, kan folket hurtigt blive sure, og du vinder formentlig ikke næste valg. Der kommer hele tiden immigranter, der skal have arbejde, hvis dit samfund skal fungere optimalt. Du kan også vælge at satse på tourisme. Du er kort sagt diktator.

Skide sjovt spil som jeg har brugt mange timer på! Kan kun anbefales Smiley

A Coruna
Gæst

« Svar #279: 11 Maj 2009, 12:23 »

Tropico! Du overtager i ægte Fidel Castro-stil en lille, caribisk ø, hvor du skal skaffe boliger, arbejde osv til byens indbyggere. Du er simpelthen præsident, og du skal bygge din ø fra at sidde fast i fattigdom. Hvis du ikke gør det godt nok, kan folket hurtigt blive sure, og du vinder formentlig ikke næste valg. Der kommer hele tiden immigranter, der skal have arbejde, hvis dit samfund skal fungere optimalt. Du kan også vælge at satse på tourisme. Du er kort sagt diktator.

Det lyder mega fedt, kunne være man skulle kigge på det  Smiley

Highfarm
Førsteholdsspiller

« Svar #280: 11 Maj 2009, 12:29 »

Jeg fik aldrig prøvet det, kun 2'eren Tropico 2: Pirate Cove som også er pænt sjovt og vist lidt mere simpelt i opbygningen men stadig samme system.

http://en.wikipedia.org/wiki/Tropico_2

AFC
Manager

« Svar #281: 11 Maj 2009, 13:58 »

Hey freaks.

Søger nogle nye games til min PC. Kender I nogle gode?
Er til alle slags genre.

AFC
Manager

« Svar #282: 19 Maj 2009, 14:44 »

Temp
Reserveholdsspiller

« Svar #283: 19 Maj 2009, 14:47 »

Battlefield 2 holder stadig, og der er stadig folk der spiller online.

motZ
Gæst

« Svar #284: 19 Maj 2009, 14:53 »

BF2 er klart det bedste af de to der. 2142 er langt fra lige så godt som de andre BF spil. Det med fremtids krig har ikke lykkedes dem særlig godt.

Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 28 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010