home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:38:20 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 574 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  PC Spil
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 28 Udprint
Forfatter Emne: PC Spil  (Læst 87117 gange)
Mikkel2306
Førsteholdsspiller

Sv: PC Spil
« Svar #240: 24 Nov 2008, 23:46 »

Nogen herinde der har prøvet Titan Quest?

enged
Gæst

« Svar #241: 25 Nov 2008, 00:02 »

ja det har jeg, jeg synes ikke rigtig det var noget og jeg har spillet en del diablo 2 i sin tid:)

Mikkel2306
Førsteholdsspiller

« Svar #242: 25 Nov 2008, 00:47 »

Der jo heller ik noget der slår Diablo 2 Thumbs Up
men kan det spilles?

enged
Gæst

« Svar #243: 25 Nov 2008, 01:14 »

jeg fik det anbefalet af en ven som jeg lånte det af, men jeg blev bestemt ikke fanget, efter 1 times tid tænkte jeg fuck det er kedeligt Wink så hvis jeg var dig ville jeg ikke investere i det, især ikke når der snart kommer diablo 3, og hvis man er til RPG så skal det jo prøves Smiley

Mikkel2306
Førsteholdsspiller

« Svar #244: 25 Nov 2008, 21:48 »

tænkte også mest på det som multiplayer med en ven Opstemt og har lånt det på biblioteket Cool
Forresten er der kommet en udgivelsesdato på Diablo 3?

eucalyptus
Gæst

« Svar #245: 12 Dec 2008, 12:57 »

tænkte også mest på det som multiplayer med en ven Opstemt og har lånt det på biblioteket Cool
Forresten er der kommet en udgivelsesdato på Diablo 3?
Troede slet ikke at det vil kunne fange mig igen før jeg besøgte deres hjemmeside (altså blizzards) og havde forlængst regnet med at være "vokset" fra den type spil:-) Men det ser sgu lovende ud den kommende version, og det kunne være man skulle have det til den tid. Selvom det ville være monster "nørdet" i min verden.

Tror bare at spillet ville fange mig så meget at jeg næsten ville "droppe" FM til fordel for det. Hvis det altså vel og mærke kan leve op til diablo 2 som jeg brugte meget tid på tilbage i SFO'en osv. Indtil videre ser det sgu godt ud.

Kan godt lide den nye klasse med Witch Doctor.

Hvis nogen skulle finde ud af hvornår det kom, så må de med stor glæde gerne skrive det her:)
Selvom spillet slet slet ikke er mig mere  Hævet Øjenbryn Thumbs Up Peace

Wink

motZ
Gæst

« Svar #246: 18 Jan 2009, 19:50 »

Nogle herinde der har prøvet Rainbow Six: Vegas 2 eller/og Hitman Blood Money?

Går og tænker på at købe dem, da de jo er pænt billige nu og har også hørt meget godt om spillene i diverse anmeldelser men ville gerne lige høre jeres erfaringer med spillene. Smiley

Pepe
Gæst

« Svar #247: 18 Jan 2009, 20:16 »

Hitman Blood Money er et pissefedt spil, og jeg kan kun anbefale det. Fed musik, fede missioner, og man lever sig virkelig ind i spillet. Køb det Wink

AFC
Gæst

« Svar #248: 18 Jan 2009, 20:19 »

Jeg har Hitman Blood Money, men kan ikke komme videre derfra første bane. Jeg står på sådan en havn, men ved ikke hvor jeg skal gå hen. Desuden kan min com ikke trække det så godt Skuffet.

Men er der nogle af jer der har Call Of Duty Modern Warfare til PC? Spiller I over online? For kan jeg så ikke få jeres account så jeg kan tilføje jer til friends.

Birkedahl
Landsholdsspiller

« Svar #249: 07 Feb 2009, 21:55 »

Nogen som har erfaringer med Transport Giant, gode som dårlige?

Jeg har spillet en demo, men der kan man kun spille en 5-6 år frem...  Skuffet

Veni, vidi, vici

søgaard
Gæst

« Svar #250: 15 Feb 2009, 21:58 »

I fredags var jeg nede at købe CoD5 som en vinterferiegave til mig selv, så jeg ikke kom til at kede mig i ferien..
Den glæde er dog ovre... Jeg er lige blevet færdig med singleplayer-delen.. Og jeg er skuffet! Jeg havde godt nok forventet mange flere missioner end dem der var!.. Jeg spillede i går aftes og her til eftermiddag og aften og er allerede færdig.. Jeg valgte endda på niveau nummer 3, da jeg ikke skulle have det så nemt..

Jeg håber i den grad at multiplayer-delen er noget værd, ellers er det blandt de dårligeste køb, som jeg har gjort mig af computerspil.

motZ
Gæst

« Svar #251: 16 Feb 2009, 15:10 »

Rainbow Six: Vegas 2
Et par dage inden vinterferien var jeg nede og købe Rainbow Six Vegas 2, som i alt sin enkelthed går ud på at man skal bekæmpe nogle terrorister i Las Vegas. Er godt tilfreds med spillet indtil videre og er kommet rimelig langt. Spillet er delt op i forskellige "chapters" som går ud på forskellige ting. F.eks skal man befri gidsler i nogle og i andre skal man forhindre dem i at springe en selvmordsbombe et sted.
Der er også en online-del som jeg dog ikke har prøvet endnu, men ser frem til at prøve den ad. Grafikken i spillet er god, men ikke overvældende da den ikke overgår alle sine konkurrenter.

Vil gerne anbefale dette spil hvis man f.eks har gennemført CoD 4 og ikke gider at spille online delen mere, eller hvis man bare vil have et godt skydespil.

sindsygt
Gæst

« Svar #252: 27 Mar 2009, 23:05 »

Jeg mangler et nyt pc-game som der virkelig kommer til at fange mig.
Jeg spiller mest FM, og cs 1.6/css lige pt., men kunne godt tænke mig noget andet Smiley
Er der nogle der har nogle bud til hvad jeg kunne gå ud og købe? Smiley

AFC
Manager

« Svar #253: 27 Mar 2009, 23:20 »

Så kunne du kigge på Warcraft spillene. Minder meget om Empire spillene. Du skal lægge en god strategi for at smadre modstanderne, plus det har fin grafik og realistisk gameplay. Jeg vil ikke kalde det rollespil nørdet at spille det. Spiller selv lidt Warcraft 3 og det er ganske underholdende.

Eller nogle forskellige bilspil kan du også sidde og hygge dig med. Need for Speed, Colin Mcrae osv. Alt inden for bilspil. Jeg spiller selv meget Need for speed og elsker deres spil. Dog skuffede ProStreet mig meget, men det seneste Undercover lader til at være godt. Overvejer at købe det, men syntes du skulle kigge på sådan nogle.

Et helt tredie spil kunne være GTA IV. Ejer selv en PS3 konsol hvor jeg har spillet til og jeg har gennemført det. Vil mene det er det bedste GTA spil gennem tiden. Jeg har ikke selv prøvet det til PC, men mon ikke det lever op til samme forventninger som på ps3?

Du kunne også kigge på Call Of Duty serien. Det er også underholdning for pengene. Nu ved jeg heller ikke hvilke genre du er til, men kan klart anbefale Call of Duty.

Desuden så vil jeg anbefale Call of Duty 4 - Modern Warfare, da jeg mener det er det klart bedste spil af dem der er lavet. Det seneste hedder World At War, men det kræver en god maskine for at kunne køre optimalt, hvilket jeg ikke kan med den maskine jeg har. Så overvej det nøje om du kan trække det. Ellers er det spild af penge.

Assassins Creed kunne du også kigge på. Jeg har det selv til PS3, og jeg må sige jeg er imponeret. Grafikken, lyden osv er helt fantastisk. Jeg vil mene det er det bedste Adventure/Action spil jeg har spillet gennem tiden. Jeg har faktisk også prøvet det til PC og det er ligesom på Ps3. Der er mange spændende missioner med i hvor du blandt andet skal snigemorde nogle. Det minder faktisk om Hitman spillene, men det foregår dog i Jerusalem. Så man kan ikke helt kalde det Hitman-agtigt.

God spil-jagt! Smiley

Simze
Landsholdsspiller

« Svar #254: 27 Mar 2009, 23:22 »

Age of empire spillene er sjove men grafikken er ikke i top. Eller Commander of Conqueros(Stav) eller Heroes spillene. Især Heroes 4 er vildt grinern

Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 28 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010