home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:38:20 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 576 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  PC Spil
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 28 Udprint
Forfatter Emne: PC Spil  (Læst 87116 gange)
sindsygt
Gæst

Sv: PC Spil
« Svar #255: 27 Mar 2009, 23:42 »

Så kunne du kigge på Warcraft spillene. Minder meget om Empire spillene. Du skal lægge en god strategi for at smadre modstanderne, plus det har fin grafik og realistisk gameplay. Jeg vil ikke kalde det rollespil nørdet at spille det. Spiller selv lidt Warcraft 3 og det er ganske underholdende.

Eller nogle forskellige bilspil kan du også sidde og hygge dig med. Need for Speed, Colin Mcrae osv. Alt inden for bilspil. Jeg spiller selv meget Need for speed og elsker deres spil. Dog skuffede ProStreet mig meget, men det seneste Undercover lader til at være godt. Overvejer at købe det, men syntes du skulle kigge på sådan nogle.

Et helt tredie spil kunne være GTA IV. Ejer selv en PS3 konsol hvor jeg har spillet til og jeg har gennemført det. Vil mene det er det bedste GTA spil gennem tiden. Jeg har ikke selv prøvet det til PC, men mon ikke det lever op til samme forventninger som på ps3?

Du kunne også kigge på Call Of Duty serien. Det er også underholdning for pengene. Nu ved jeg heller ikke hvilke genre du er til, men kan klart anbefale Call of Duty.

Desuden så vil jeg anbefale Call of Duty 4 - Modern Warfare, da jeg mener det er det klart bedste spil af dem der er lavet. Det seneste hedder World At War, men det kræver en god maskine for at kunne køre optimalt, hvilket jeg ikke kan med den maskine jeg har. Så overvej det nøje om du kan trække det. Ellers er det spild af penge.

Assassins Creed kunne du også kigge på. Jeg har det selv til PS3, og jeg må sige jeg er imponeret. Grafikken, lyden osv er helt fantastisk. Jeg vil mene det er det bedste Adventure/Action spil jeg har spillet gennem tiden. Jeg har faktisk også prøvet det til PC og det er ligesom på Ps3. Der er mange spændende missioner med i hvor du blandt andet skal snigemorde nogle. Det minder faktisk om Hitman spillene, men det foregår dog i Jerusalem. Så man kan ikke helt kalde det Hitman-agtigt.

God spil-jagt! Smiley
Har Warcraft 3, WoW (spiller en gang i mellem på min brors acc.), jeg synes at bilspil bliver for kedeligt i længden, GTA er også en rigtig fed serie som betemt er en mulighed. CoD har jeg faktisk overvejet, endda meget kraftigt. Assassins Creed har også været igennem min hjerne et par gange. Tænker også selv lidt i Diablo 3 når der udkommer, da jeg spillede 2´eren rigtig meget Smiley
Tak for det brugbare svar Wink

sindsygt
Gæst

« Svar #256: 27 Mar 2009, 23:43 »

Age of empire spillene er sjove men grafikken er ikke i top. Eller Commander of Conqueros(Stav) eller Heroes spillene. Især Heroes 4 er vildt grinern
De spil/spil-serier du nævner der er bestemt også muligheder Wink

AFC
Manager

« Svar #257: 27 Mar 2009, 23:44 »

Diablo 3 ved man ikke releasedatoen på endnu, så vil fraråde at gå og tænke på den nu. Der kan gå lang tid - der kan gå kort tid.

Simze
Landsholdsspiller

« Svar #258: 27 Mar 2009, 23:46 »

De spil/spil-serier du nævner der er bestemt også muligheder Wink

Lyder godt

sindsygt
Gæst

« Svar #259: 27 Mar 2009, 23:46 »

Diablo 3 ved man ikke releasedatoen på endnu, så vil fraråde at gå og tænke på den nu. Der kan gå lang tid - der kan gå kort tid.
AF hvad jeg har hørt, er det sidst på året.
Men jeg kan også godt vente til den tid. Når jeg skal have noget, skal det bare være noget der batter rø* Opstemt

Simze
Landsholdsspiller

« Svar #260: 27 Mar 2009, 23:47 »

Har det ikke været blevet udskudt i ca 5 år<+

AFC
Manager

« Svar #261: 27 Mar 2009, 23:49 »

Diablo har jeg prøvet før en gang og syntes ikke det falder mig i øjnene. Bryder mig ikke om spillet og syntes det er for forvirrende med alle de våben og ting man skal gøre i missionerne.

alek9000
Manager

« Svar #262: 27 Mar 2009, 23:53 »

Left 4 Dead?

sindsygt
Gæst

« Svar #263: 28 Mar 2009, 00:22 »

Diablo har jeg prøvet før en gang og syntes ikke det falder mig i øjnene. Bryder mig ikke om spillet og syntes det er for forvirrende med alle de våben og ting man skal gøre i missionerne.
Alle de ting kan jeg så finde ud af nu, da jeg har spillet det en del, og derfor regner jeg også med at det bliver det næste spil jeg køber Smiley

motZ
Gæst

« Svar #264: 30 Mar 2009, 20:22 »

Nogle der har erfaringer med spillet Empire: Total War? Det har fået meget gode anmeldelser og jeg tror også jeg skal have det eftersom det kun koster omkring 275 ,- inde på coolshop.

Men hvad synes i om spillet?

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #265: 30 Mar 2009, 20:26 »

Nogle der har erfaringer med spillet Empire: Total War? Det har fået meget gode anmeldelser og jeg tror også jeg skal have det eftersom det kun koster omkring 275 ,- inde på coolshop.

Men hvad synes i om spillet?

Har du overvejet alternativer til Coolshop? Eksempelvis kan du spare penge hvis du køber hos Play.com
http://www.play.com/Search.aspx?searchtype=allproducts&searchstring=TOtal+War&page=search&pa=search&go.x=0&go.y=0

Ellers er der Shopto.net, der har en Special Edition til ca. samme pris som Coolshop, hvor du så modtager spillet 2 dage efter bestilling, med Track and Trace.

http://www.shopto.net/PC/GAMES/PCEM06-Empire:%20Total%20War%20-%20Special%20Forces%20Edition.html

Echoes, Silence, Patience and Grace

AFC
Manager

« Svar #266: 31 Mar 2009, 17:55 »

Søger et nyt computer spil som jeg kan hygge mig med og har fundet frem til et som ser spændende ud. Det hedder Frontlines: Fuel of War. Er det et godt spil? Og kan jeg trække det?

psykoew
Ynglingespiller

« Svar #267: 31 Mar 2009, 18:11 »

Mht. Diablo 3, skriver udbyderne at release er 31/12/09, men dette er desværre bare en indikation på, at det endnu ikke vides hvornår det kommer ud... Men kan varmt anbefale fans af red alert o.lign. at prøve Stormrise...

AFC
Manager

« Svar #268: 31 Mar 2009, 18:14 »

Mht. Diablo 3, skriver udbyderne at release er 31/12/09, men dette er desværre bare en indikation på, at det endnu ikke vides hvornår det kommer ud... Men kan varmt anbefale fans af red alert o.lign. at prøve Stormrise...
Kunne måske lige have skrevet hvilke slags spil jeg var til. Er til alt - bortset fra sådan noget som sportsspil. Gider ikke spille sådan nogle på computeren. Jo Madden spillene, men så heller ikke flere.

Diablo har aldrig sagt mig noget, så det vil jeg ikke købe. Red Alert vil jeg kigge nærmere på eftersom der er mange der spiller det. Hvad er Stormrise?

guldfck
Førsteholdsspiller

« Svar #269: 31 Mar 2009, 18:22 »

hvad er din computer???

PSN: Guldfck

Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 28 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010