home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 581 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Pro Evolution Soccer 5
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Kan du finde ud af at lave finter i PES 5?
Ja, masser selv de svære!
- 1 (9,1%)
Kan da et par stykker.
- 2 (18,2%)
Kan lige en, måske 2 men ikke noget ophidsende.
- 2 (18,2%)
Nej, kan faktisk ingen.
- 4 (36,4%)
Finter? Arrh, hvorfor har ingen fortalt mig det før?
- 2 (18,2%)
Antal Stemmer: 11

Sider: [1] 2 3 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: Pro Evolution Soccer 5  (Læst 27781 gange)
Borelli BB
Landsholdsspiller

Pro Evolution Soccer 5
« : 01 Jan 2006, 13:04 »

Jeg er en af de heldige indehavere af spillet PES 5, og jeg er bestemt glad for det!

Denne her tråd skal bruges til at dele sine tips & tricks til andre, og ellers bare snakke løs om spillet.
Jeg synes virkelig spillet er gennemført, og jeg tror helt sikkert jeg vil få mange "goodtimes" med det spil!

Hvad synes i om spillet?

« Seneste Redigering: 12 Okt 2006, 20:57 af Borelli BB » Logged

Mikkellas
Gæst

Sv: Pro Evolution Soccer 5
« Svar #1: 01 Jan 2006, 13:08 »

Jeg har det til Ps2. Synes også det er gennemført, har en master league kørende med Fck, det kører, rykkede op i første sæson.
Har sådan set ikke nogle tips og tricks, spiller bare spillet. Hvilken taktik spiller du?

Borelli BB
Landsholdsspiller

« Svar #2: 01 Jan 2006, 13:13 »

Jeg har det også til PS2, og har en Master League kørende med RBC Rosendaal.

Jeg spiller en 3-5-2, hvor jeg selv har justeret lidt på spillernes pladser (en fed funktion!), og jeg har en offensiv midtbanespiller.

Hvis det er de samme spillere man får i hvert Master League spil, så bliver Ruskin RIGTIG stor!

Champion
Gæst

« Svar #3: 01 Jan 2006, 13:44 »

PES5 har  jeg til PC

Ruskin er da kun med vis man starter sit ejet hold?

Men jeg har også lige startet et spil med FCK og har spillet en kamp men jeg har lige et spørgsmål hvordan laver man tricks?

Borelli BB
Landsholdsspiller

« Svar #4: 01 Jan 2006, 13:47 »

PES5 har  jeg til PC

Ruskin er da kun med vis man starter sit ejet hold?

Men jeg har også lige startet et spil med FCK og har spillet en kamp men jeg har lige et spørgsmål hvordan laver man tricks?

Hvis du spiller Master League, så kan man vælge så'rn, så det er "falske" spillere man får. Det spiller jeg, og synes også det er sjovest,

Grin

Til hvordan du laver tricks, så ved jeg ikke hvordan man laver decideret finter, men du kan drible ved ikke at holde "hurtig-tasten" nede, og derefter bare bruge dine piletaster.

Borelli BB
Landsholdsspiller

« Svar #5: 05 Jan 2006, 14:41 »

Jeg er ved at blive godt træt af spillet her på det seneste, da jeg lige har sat niveauet på, og det volder mig store problemer!

I min første sæson med RBC Rosendaal rykkede jeg op til den bedste række, og satte samtidig niveauet en tak op. I min første kamp i den nye sæson fik jeg smæk af Charlton, og har nu tabt 3 kampe i streg ud af 3 mulige. Det er fair nok at det er svært at vinde, men der er nogle få ting som virkelig irritere mig! Fx at selvom min bedste spiller Vonlanthen har 94 i Top Speed, så efter at jeg har sat niveauet op, så kan han ikke engang løbe fra Pascal Cygan.
Ubeslutsom

Noget andet er, at jeg synes det er super svært at score på dødboldssituationer, både direkte og inddirekte.

Hvad er jeres erfaringer med dette` Huh

ChandlerBing
Gæst

« Svar #6: 21 Mar 2006, 10:03 »

Hej!

Mht. frispark i PES5 har jeg flere tips til dig:

Står du lige udenfor feltet så tryk "nedad" på dit joypad og hold den nede indtil du har sparket. Sigt mellem nr. 2 og 3 i muren, talt fra den stolpe hvor målmanden IKKE står. Mens du stadig holder nede, skyder du og fylder "skud-o-metret" næsten halvt op. Sådan skulle det gerne resultere i mål Smiley

Længere ude fra skal du så vidt muligt sigte på samme måde som beskrevet ovenfor. "Skud-o-metret" skal være fyldt ca. halvvejs op altid (rigtig langt udefra skal den fyldes mere op) og så kan du evt. skrue bolden ved at styre til en af siderne.

Håber det hjælper dig, ellers kig forbi www.pesdanmark.dk  Thumbs Up

Borelli BB
Landsholdsspiller

« Svar #7: 21 Mar 2006, 15:09 »

Mange tak for de gode råd!

Lige pt. ligger PES og samler støv på hylden, men på et eller andet tidspunkt skal jeg nok få fundet det frem igen  Smiley

Gosser
Manager

« Svar #8: 21 Mar 2006, 15:19 »

Jeg er ved at blive godt træt af spillet her på det seneste, da jeg lige har sat niveauet på, og det volder mig store problemer!

I min første sæson med RBC Rosendaal rykkede jeg op til den bedste række, og satte samtidig niveauet en tak op. I min første kamp i den nye sæson fik jeg smæk af Charlton, og har nu tabt 3 kampe i streg ud af 3 mulige. Det er fair nok at det er svært at vinde, men der er nogle få ting som virkelig irritere mig! Fx at selvom min bedste spiller Vonlanthen har 94 i Top Speed, så efter at jeg har sat niveauet op, så kan han ikke engang løbe fra Pascal Cygan.
 Ubeslutsom

Noget andet er, at jeg synes det er super svært at score på dødboldssituationer, både direkte og inddirekte.

Hvad er jeres erfaringer med dette` Huh

Hvor mange stjerner spiller du på? Huh

Borelli BB
Landsholdsspiller

« Svar #9: 21 Mar 2006, 15:20 »

Hvor mange stjerner spiller du på? Huh

3 så vidt jeg husker.

Gosser
Manager

« Svar #10: 21 Mar 2006, 15:23 »

3 så vidt jeg husker.

Dumt, dumt og atter dumt Opstemt

Hvis du spillede på 2 stjerner før, og vil rykke op i niveau, så ryk ikke op på 3, men derimod 4 Thumbs Up

På 3 stjerner spiller man, og computeren, det kedeligste fodbold man kan tænke sig!

Sæt niveauet op på 4 stjerner, og det bliver meget sjovere! Wink Nu angriber holdet du spiller mod mere, og forsvarer ikke konstant som på 3 stjerner, prøv det Thumbs Up

Borelli BB
Landsholdsspiller

« Svar #11: 21 Mar 2006, 15:25 »

Dumt, dumt og atter dumt Opstemt

Hvis du spillede på 2 stjerner før, og vil rykke op i niveau, så ryk ikke op på 3, men derimod 4 Thumbs Up

På 3 stjerner spiller man, og computeren, det kedeligste fodbold man kan tænke sig!

Sæt niveauet op på 4 stjerner, og det bliver meget sjovere! Wink Nu angriber holdet du spiller mod mere, og forsvarer ikke konstant som på 3 stjerner, prøv det Thumbs Up

Jamen bliver det så ikke meget sværere?

Gosser
Manager

« Svar #12: 21 Mar 2006, 15:26 »

Jamen bliver det så ikke meget sværere?

Nej, det er det der er det mærkelige! Peace

Borelli BB
Landsholdsspiller

« Svar #13: 21 Mar 2006, 15:36 »

Nej, det er det der er det mærkelige! Peace

Opstemt

Det må jeg prøve  Thumbs Up

United-styrer
Gæst

« Svar #14: 21 Mar 2006, 15:52 »

Jeg spiller selv på seks stjerner, og plejer at vinde stort set hver gang, men har dog også været med siden PES 1 Hævet Øjenbryn

Spillet er guddommeligt uden tvivl. Der mangler bare lidt flere hold for at fuldende det.

Jeg scorer vel 50 % af mine kasser på dødbolde. På hjørnespark og frispark ude i siden sender jeg bare et skruet indlæg ind mod straffesparksplette n, med pil oppe holdt inde.

På direkte frispark kommer det an på afstanden til mål. Fra 16 til ca. 22 meter holder jeg pil nede inde, mens jeg sender et indadskruet spark mod det ene hjørne. Samme procedure fra 22-25 meter, men her er der ingen pil holdt inde, og er det over 25 meter, bruger jeg igen indadskru, og så skal pil oppe holdes inde. Hvis jeg sparker med Roberto Carlos fyrer jeg af og til en yderskru af, men det er langt fra lige så effektivt.

Tip:

Et-to-finten er uundværlig. Den laves ved at holde L1 inde, og så aflevere på X. Spilleren som afleverede vil nu løbe fremad, og modtageren af pasningen vil sende den i hans retning, hvis man trykker på trekant lige inden han modtager bolden. Når den er lært til perfektion, scorer man utallige mål pga. den.

Sider: [1] 2 3 ... 9 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010