home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 745 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Pro Evolution Soccer 5
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Kan du finde ud af at lave finter i PES 5?
Ja, masser selv de svære!
- 1 (9,1%)
Kan da et par stykker.
- 2 (18,2%)
Kan lige en, måske 2 men ikke noget ophidsende.
- 2 (18,2%)
Nej, kan faktisk ingen.
- 4 (36,4%)
Finter? Arrh, hvorfor har ingen fortalt mig det før?
- 2 (18,2%)
Antal Stemmer: 11

Sider: 1 [2] 3 4 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: Pro Evolution Soccer 5  (Læst 26013 gange)
Gosser
Manager

Sv: Pro Evolution Soccer 5
« Svar #15: 12 Maj 2006, 12:10 »

Ush, når jeg snart modtager en optionfil, hvor Brøndby IF er med, så skal PES5 tages ned fra hylden, og så skald er games Opstemt

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #16: 12 Maj 2006, 12:21 »

Uha hvor har jeg lært meget af at læse disse indlæg.. Jeg spiller også med 3 stjerner, men jeg vil da lige prøve med 4, for det er da røvkedelig fodbold modstanderne spiller Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Gosser
Manager

« Svar #17: 12 Maj 2006, 12:25 »

Uha hvor har jeg lært meget af at læse disse indlæg.. Jeg spiller også med 3 stjerner, men jeg vil da lige prøve med 4, for det er da røvkedelig fodbold modstanderne spiller Smiley

Ja, det er helt utroligt så kedelig det bliver! Grin

DU kan også prøve 5 stjerner, så vidt jeg husker, er det næsten den samme sværhedsgrad som 4, men find ud af hvad der passer dig bedst, så spillet bliver sjovere Wink

United-styrer
Gæst

« Svar #18: 12 Maj 2006, 12:25 »

Driblinger kan man lave på L2, mener jeg, det er, hvor spillerne f.eks. kan lave Ronaldinhos finte der. Desuden kan man lave en 360 grader ved at dreje hele vejen rundt med den højre analog.

United-styrer
Gæst

« Svar #19: 12 Maj 2006, 12:26 »

DU kan også prøve 5 stjerner, så vidt jeg husker, er det næsten den samme sværhedsgrad som 4, men find ud af hvad der passer dig bedst, så spillet bliver sjovere Wink

Forskellen på fire og fem stjerner er enorm, mens forskellen fra fem til seks er lidt mindre.

Gosser
Manager

« Svar #20: 12 Maj 2006, 12:42 »

Forskellen på fire og fem stjerner er enorm, mens forskellen fra fem til seks er lidt mindre.

Jeg syntes nu slet ikke der var nogen stor forskel da jeg skiftede mellem de tre? Huh

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #21: 12 Maj 2006, 14:02 »

Jeg ved det ikke, men at skifte til niveau 4 gjorde godt nok spillet MEGET sjovere! Nu er der faktisk under 10 modstandere foran deres straffesparksfelt, så man kan spille sig igennem, og nu er det også lettere at få chancer på dødbolde, da jeg nu også ved at man kan skrue bolden og variere højden på indlægget. Fantastiskt...!

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Gosser
Manager

« Svar #22: 12 Maj 2006, 14:14 »

Jeg ved det ikke, men at skifte til niveau 4 gjorde godt nok spillet MEGET sjovere! Nu er der faktisk under 10 modstandere foran deres straffesparksfelt, så man kan spille sig igennem, og nu er det også lettere at få chancer på dødbolde, da jeg nu også ved at man kan skrue bolden og variere højden på indlægget. Fantastiskt...!

Det var da godt Thumbs Up

Gosser
Manager

« Svar #23: 14 Maj 2006, 18:36 »

U-la-la!

Nu skal der games med Brøndby IF, og så skal jeg gøre det bedre end Laudrup! Djævel

Gosser
Manager

« Svar #24: 21 Maj 2006, 09:12 »

Jeg har et kæmpe problem når jeg spiller Master League!

Jeg er i transferperioden, og vil selvfølgelig gerne købe nogle spillere!

Det store problem er:

Når jeg byder på en spiller, (har kun budt på spillere der højest har været vuderet, eller hvad skal man sige, til 600), bliver det altid til et "breakdown". Dette sker også hvis jeg byder 50.000 på spilleren! Huh

Det er utrolig irriterende, hvad skal jeg gøre?

Tak Smiley

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #25: 21 Maj 2006, 09:33 »

Jeg har et kæmpe problem når jeg spiller Master League!

Jeg er i transferperioden, og vil selvfølgelig gerne købe nogle spillere!

Det store problem er:

Når jeg byder på en spiller, (har kun budt på spillere der højest har været vuderet, eller hvad skal man sige, til 600), bliver det altid til et "breakdown". Dette sker også hvis jeg byder 50.000 på spilleren! Huh

Det er utrolig irriterende, hvad skal jeg gøre?

Tak Smiley

Husk også at ændre på spillerens lønninger. Det kan jo være at han vil stige i løn Smiley Der er også nogle spillere som man bare ikke kan få fat i (tror jeg), for jeg har oplevet det samme. Du kan faktisk vælge under en søgning, at finde spillere som er "avaliable for negotiation" hvis det er Wink. Men giv også spilleren mere i løn, så bliver det nok et ja. Jeg har fået Gerrard og Shevchenko til Arsenal, så det er ikke helt umuligt Smiley

Gosser
Manager

« Svar #26: 21 Maj 2006, 09:35 »

Husk også at ændre på spillerens lønninger. Det kan jo være at han vil stige i løn Smiley Der er også nogle spillere som man bare ikke kan få fat i (tror jeg), for jeg har oplevet det samme. Du kan faktisk vælge under en søgning, at finde spillere som er "avaliable for negotiation" hvis det er Wink. Men giv også spilleren mere i løn, så bliver det nok et ja. Jeg har fået Gerrard og Shevchenko til Arsenal, så det er ikke helt umuligt Smiley

Jeg har prøvet at hæve lønnen med 400, det virkede ikke, så må jeg jo bare hæve den endnu mere Smiley

Jeg prøver at få fat i Bendtner, Walcott og Van Persie Grin

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #27: 21 Maj 2006, 09:36 »

Jeg har prøvet at hæve lønnen med 400, det virkede ikke, så må jeg jo bare hæve den endnu mere Smiley

Jeg prøver at få fat i Bendtner, Walcott og Van Persie Grin

Haha, klasse.

Byd 2-3.000 over, så siger de ja Wink

Gosser
Manager

« Svar #28: 21 Maj 2006, 09:37 »

Haha, klasse.

Tror du selv at £400 betyder noget for etablerede stjerner? Byd 2-3.000 over, så siger de ja Wink

Selvom de ellers kun får 500 i klubben?

Jeg må prøve Opstemt

Tak Wink

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #29: 21 Maj 2006, 09:38 »

Selvom de ellers kun får 500 i klubben?

Jeg må prøve Opstemt

Tak Wink

Nu har jeg jo kun budt på Gerrard og Shevchenko, så jeg glemte at deres lønninger er så lave Opstemt Men ja, prøv at give en del ekstra Smiley Men det er da trælst at der ikke står hvorfor forhandlingerne er brudt sammen.. Om det er transfersummen eller lønningen eller kontraktens længde som ikke var tilfredsstillende.

Sider: 1 [2] 3 4 ... 9 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010