home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:54:47 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
05 Maj 2025, 19:40 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Apr 2025, 20:24 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23569
  0 Brugere, 587 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Lavilldrymn
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  OB tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 101 102 [103] 104 105 ... 114 Udprint
Forfatter Emne: OB tråden  (Læst 270245 gange)
Guldbrand
Blogmester

Sv: OB tråden
« Svar #1530: 05 Mar 2012, 20:58 »

I guder, hvor er det pisse hamrende irriterende at vi atter igen smider dumme point. Indsatsen kan der ikke pilles ved, for de spillede en god kamp. Nu så jeg godt nok ikke første halvelg, men ud fra kommentatorerne, så lød det til at vi var meget dominerende.

Min eneste kritik går igen på vores træner. Jeg fatter simpelthen ikke, hvorfor han ikke skifter noget mere ud. Det er jo tydeligt at vores spillere løber sig trætte i løbet af kampen, så selvom vores bænk ikke er imponerende, så vil det gøre godt med nogle nye kræfter. Og ærlig talt, så tror jeg at vi ved at lave to udskiftninger omkring de 60-70 minutter, ville kunne fastholde spillet, og dermed også sikre os sejren.

I min optik, er vi nød til at skaffe os en ny træner. Jeg har intet til overs for Henrik Clausen, som jeg føler er manden der holder os nede..   Skuffet

Fynbo
Odds-hjælper
*

« Svar #1531: 05 Mar 2012, 21:52 »

I guder, hvor er det pisse hamrende irriterende at vi atter igen smider dumme point. Indsatsen kan der ikke pilles ved, for de spillede en god kamp. Nu så jeg godt nok ikke første halvelg, men ud fra kommentatorerne, så lød det til at vi var meget dominerende.

Min eneste kritik går igen på vores træner. Jeg fatter simpelthen ikke, hvorfor han ikke skifter noget mere ud. Det er jo tydeligt at vores spillere løber sig trætte i løbet af kampen, så selvom vores bænk ikke er imponerende, så vil det gøre godt med nogle nye kræfter. Og ærlig talt, så tror jeg at vi ved at lave to udskiftninger omkring de 60-70 minutter, ville kunne fastholde spillet, og dermed også sikre os sejren.

I min optik, er vi nød til at skaffe os en ny træner. Jeg har intet til overs for Henrik Clausen, som jeg føler er manden der holder os nede..   Skuffet

Vi spillede en rigtig god første halvleg med nogen gode angreb, og det havde ikke været ufortjent hvis vi var foran 3-0 ved pausen. Derimod var anden halvleg noget mere skuffende, selvom de kæmpede meget godt de første 25 min. af anden halvleg. Osse pisse uheldigt at Silkeborg skulle have sådan et pis mål i overtiden, Wessels kunne ikke gøre så meget der.

Jeg er virkelig enig i det du skriver omkring Henrik Clausen. Det er utroligt at han ikke kan finde ud af at skifte ud, Falk skulle være kommet ind noget før, Bashkim skulle være pillet ud efter de 70 min og Christian Sørensen skulle være kommet ind.

Fynbo
Odds-hjælper
*

« Svar #1532: 06 Mar 2012, 12:43 »

http://www.bold.dk/nyt/OB-forlaenger-med-Kadrii

Citat
- Bashkim Kadrii har gennemgået en fantastisk udvikling i OB. Det er en spiller, vi tror rigtig meget på, derfor er jeg naturligvis glad for, at vi er blevet enige om en forlængelse, siger sportsdirektør Poul Hansen i en pressemeddelelse.

Jeg syntes at det er udmærket at vi har forlænget med Bashkim, dog skal han være oppe i et andet tempo end det han viste i går, hvis han vil vinde guld med klubben som han har udtalt.

Guldbrand
Blogmester

« Svar #1533: 25 Mar 2012, 14:57 »

Jeg skal blank erkende, at jeg håber vi taber idag til HB Køge, hvilket jeg på forhånd også havde forventet. Dette må da alt andet end lige, betyde at Henrik Clausen får sparket, og hold kæft hvor har jeg set frem til den dag i meget lang tid efterhånden...

Han må da uden tvivl gå hen og være kandidaten til historiens dårligste træner i OB - hvis ikke også i hele superligaen! Aldrig før har jeg rystet så meget på hovedet over en træner, og jeg begriber ikke hvordan har har kunne siddet så længe på trænersædet, eller i det hele taget, hvordan han overhovedet har kunne få jobbet.

Den dag, hvor Kim Brink og Lars Olsen fik sparket, sidder stadig som et af de mørkeste dage i min tid som OB fan, og jeg kan kun håbe at vi får så kompetent et team igen.

DeBuur
Manager

« Svar #1534: 25 Mar 2012, 15:36 »

Uha Uha OB - i bliver jo ned spillet ud af bundholdet Køge  Peace vel spiller Køge nok deres bedste kamp i mange år...men sikken en indsats.

Poul Hansen kom til og hvad er der sket siden ?

Clausen overlever ikke dagens kamp som træner det ligner et exit.

Selvom jeg aldrig bliver OB fan på trods af at jeg har boet på fyn siden 1988 så håber jeg ikke vi skal se OB rykke ned...men fortsætter OB denne standard så er det der sker  Græder

YNWA

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #1535: 25 Mar 2012, 15:50 »

Haha, noget af det mest ydmygende jeg nogensinde har set...

Guldbrand
Blogmester

« Svar #1536: 25 Mar 2012, 16:05 »

Uha Uha OB - i bliver jo ned spillet ud af bundholdet Køge  Peace vel spiller Køge nok deres bedste kamp i mange år...men sikken en indsats.

Poul Hansen kom til og hvad er der sket siden ?

Clausen overlever ikke dagens kamp som træner det ligner et exit.

Selvom jeg aldrig bliver OB fan på trods af at jeg har boet på fyn siden 1988 så håber jeg ikke vi skal se OB rykke ned...men fortsætter OB denne standard så er det der sker  Græder

Mon ikke at dette bliver vendepunktet..?  Clausen kan umuligt overleve dette, så der må snart komme en ny træner til, hvilket uden tvivl vil give hele holdet et stort løft, både på selvtilliden, men også på måden hvorpå vi spiller..

Som sagt, så er jeg glad for dette nederlag, for så kan vi endelig slippe af med Clausen, som bare skal sparkes så langt ud af Odense som overhovedet muligt. Den mand er inkompetent som bare f****n, og kommer nok aldrig til at stå i spidsen for et andet hold igen på højt plan. (ja det skulle da så kun lige være Brøndby..)

HansenLFC
Gæst

« Svar #1537: 25 Mar 2012, 16:17 »

+1 !

HB Køge ! <3

Stop dog med den slags.

DeBuur
Manager

« Svar #1538: 26 Mar 2012, 11:00 »

Så skete det http://sporten.tv2.dk/article.php/id-49198841:s%C3%A5-skete-det-ob-fyrer-clausen.html?forside ledelsen i OB havde ellers fredet Clausen ved tiltrædelsen af Poul Hansen... men selv Fynboer kan blive klogere  Wink

Clausen får lov at gå på orlov de næste 6 måneder og skal derefter overtage talent arbejdet i OB

Poul Hansen skal nu dobbelt jobbe indtil der findes en egnet træner.

Men hvem skal hentes ind ?

her er der 3 bud:

John Faxe
Erik Rasmussen
Ove Pedersen

Uanset hvem der kommer til så venter der en stor opgave - OB truppen er ikke i harmoni og hvem skal OB satse på i front.

Taktisk kan det da kun gå fremad og de seneste ugers mærkværdige udskiftninger må da slutte nu.

YNWA

blomvikings
Manager

« Svar #1539: 26 Mar 2012, 11:30 »

Så skete det http://sporten.tv2.dk/article.php/id-49198841:s%C3%A5-skete-det-ob-fyrer-clausen.html?forside ledelsen i OB havde ellers fredet Clausen ved tiltrædelsen af Poul Hansen... men selv Fynboer kan blive klogere  Wink

Clausen får lov at gå på orlov de næste 6 måneder og skal derefter overtage talent arbejdet i OB

her er der 3 bud:

John Faxe
Erik Rasmussen
Ove Pedersen

Uanset hvem der kommer til så venter der en stor opgave - OB truppen er ikke i harmoni og hvem skal OB satse på i front.

Taktisk kan det da kun gå fremad og de seneste ugers mærkværdige udskiftninger må da slutte nu.

Jeg tror ikke en mand som Erik Rasmussen vil kunne løfte en trup som OB's. Han er ikke hård og konsekvent nok. Men jeg glæder mig til at se hvem det er der bliver træner for dette vanskelige hold.

Badefar
Manager

« Svar #1540: 26 Mar 2012, 12:16 »

her er der 3 bud:

John Faxe
Erik Rasmussen
Ove Pedersen

Ikke for at være grov men jeg synes det er 3 dårlige og urealistiske bud du kommer med. John Faxe repræsenterer på ingen måde den stil den nye sportslige ledelse vil implementere og har iøvrigt med sine seneste trænergerninger ikke gjort sig videre spændende. Erik Rasmussen har sat sin træner karriere på alvorligt standby med sin bog og har iøvrigt ikke den rette træneruddannelse til at træne et Superligahold lige nu. Ove Pedersen står ligeså vel som John Faxe heller ikke for den nye og friske stil Poul Hansen gerne vil have, og har med sine seneste bedrifter i den grad også diskvalificeret sig selv som træner i Odense.

Nogle af dem jeg tror OB kigger på kunne være, Johnny Mølby, Troels Bech, Kasper Hjulmand, Keld Bordinggaard eller måske et udenlandsk navn fra lidt mere sydlige himmelstrøg nu man gerne vil til at hive spillere op fra Portugal og Spanien. Spændende bliver det i hvert fald at se.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #1541: 26 Mar 2012, 12:27 »

Ja, det var jo forventet. Om det er en god beslutning er så det helt store spørgsmål, og jeg glæder mig til at se, hvem der overtager trænerposten i det fynske. Det skal i hvert fald være en træner, som er i stand til, at skære konsekvent igennem! Jeg tror ikke at klubben ønsker en revolutionerende træner, som skal ind og ændre det hele, da jeg heller ej tror det ville gavne det sportslige. Det handler meget om mentaliteten, tror jeg. Før skrev jeg, at afløseren bør være konsekvent, men han skal også gøre det med måde, og få spillernes morale op igen, da det er den største problemstilling i min bog. Hierarkisk hænger det slet ikke sammen, og på den front bliver det en stor opgave.

Søgaard
Gæst

« Svar #1542: 26 Mar 2012, 12:34 »

Ikke for at være grov men jeg synes det er 3 dårlige og urealistiske bud du kommer med. John Faxe repræsenterer på ingen måde den stil den nye sportslige ledelse vil implementere og har iøvrigt med sine seneste trænergerninger ikke gjort sig videre spændende. Erik Rasmussen har sat sin træner karriere på alvorligt standby med sin bog og har iøvrigt ikke den rette træneruddannelse til at træne et Superligahold lige nu. Ove Pedersen står ligeså vel som John Faxe heller ikke for den nye og friske stil Poul Hansen gerne vil have, og har med sine seneste bedrifter i den grad også diskvalificeret sig selv som træner i Odense.

Nogle af dem jeg tror OB kigger på kunne være, Johnny Mølby, Troels Bech, Kasper Hjulmand, Keld Bordinggaard eller måske et udenlandsk navn fra lidt mere sydlige himmelstrøg nu man gerne vil til at hive spillere op fra Portugal og Spanien. Spændende bliver det i hvert fald at se.
Dine bud er efter min overbevisning ikke mere realistiske. Tre førstenævnte sidder i sikre stillinger, hvor de har klubben bag sig. Javel er OB en større klub, men jeg tvivler på nogen af de tre trænere vil forlade deres nuværende job for at overtage et hold i disharmoni og hvor der konstant er usikkerhed omkring tingenes tilstand. I øvrigt ligger alle tre klubber og kæmper for europæiske pladser, hvilket må siges at være en sportslig udfordringer for alle tre klubber og dermed en stor grund til at trænerne vil blive og ikke mindst at klubberne er villig til at gå langt for at beholde træneren. Borddinggard ser jeg heller ikke som en oplagt mulighed, da man skal finde en træner, som i den grad kan få personerne i OB-truppen til at indordne sig under klubbens normer og værdier, hvilket der endnu ikke har været nogen, som har kunne. Hvad jeg har læst om Bordinggaard og hørt ham sige, så tvivler jeg på, at han er personen, som vil kunne vende disharmonien til harmoni i den trup.

Jeg synes det er svært at finde en dansk træner, som har de rette egenskaber til hvad OB har brug for og kræver.. Hvilket selvfølgelig betyder at jeg heller ikke ser Faxe, Erik Rasmussen og Ove Pedersen som oplagte bud, da de ikke har den nødvendige disciplin eller filosofi til at passe ind i den profil, som OB er på udkig efter. Så at det bliver en udlænding ligger meget i kortene, men hvis Poul Hansen tager resten af sæsonen, så kan der selvfølgelig nå at ske meget på trænerfronten i andre klubber, hvor emnet pludselig kan stå ledige efter sæsonen eller ønsker sig nye udfordringer.

Badefar
Manager

« Svar #1543: 26 Mar 2012, 12:54 »

Selvfølgelig er specielt Johnny Mølby og Troels Bech mere realistiske end de andre, og de tager da også chancen hvis de får den med de muligheder der er for at forme OB de kommende år. De økomiske muligheder er bestemt ikke dårlige og langt bedre end i Horsens, Silkeborg og for den sags skyld også Nordsjælland. OB er et rigeligt spændende produkt til at en træner i Horsens eller Silkeborg vil føle sig fristet.

Søgaard
Gæst

« Svar #1544: 26 Mar 2012, 13:03 »

Selvfølgelig er specielt Johnny Mølby og Troels Bech mere realistiske end de andre, og de tager da også chancen hvis de får den med de muligheder der er for at forme OB de kommende år. De økomiske muligheder er bestemt ikke dårlige og langt bedre end i Horsens, Silkeborg og for den sags skyld også Nordsjælland. OB er et rigeligt spændende produkt til at en træner i Horsens eller Silkeborg vil føle sig fristet.
Johnny Mølby er nok den mest realistiske. Troels Bech var vel ikke nogen succes sidst han var i OB som træner? Mon ikke det afskrækker ham tilpas til at blive i sikre rammer. Derudover skal man huske at Troels Bech aldrig rigtig har formået at give et hold det sidste stød mod toppen, men derimod har succes med at holde midterhold fri af nedrykningsfaren. Bedre økonomiske forhold end i FCN, måske, men derimod er de sportslige udfordringer i FCN væsentlig større og især, da de ligner holdet, som snupper den anden Champions League plads. Så ser jeg det vildt urealistisk at han skal skifte væk fra Nordsjælland for at tage til OB, hvor man ikke har europæisk at spille for i næste sæson. Spændende projekt, men spørgsmålet er om sikkerheden i deres nuværende job samt fremtidige udfordringer i deres nuværende klubber ikke er nok til at få dem til at blive. Det er jo ikke urealistisk at alle tre klubber kommer i europæisk fodbold i næste sæson?

Sider: 1 ... 101 102 [103] 104 105 ... 114 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010