home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:54:47 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
05 Maj 2025, 19:40 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Apr 2025, 20:24 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23569
  0 Brugere, 614 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Lavilldrymn
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  OB tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 99 100 [101] 102 103 ... 114 Udprint
Forfatter Emne: OB tråden  (Læst 270297 gange)
DeBuur
Manager

Sv: OB tråden
« Svar #1500: 26 Aug 2011, 16:37 »

Jeg kan slet ikke se, hvorfor det er at du vil sætte et "tysk" prædikat på Sønderjyske? Som sønderjyde må jeg indrømme at føle mig en smule trådt over tæerne, og endda uretmæssigt. Sønderjyske har vel knap nok en eneste tysker på holdet?

Hmmm vi er nogen gutter som konsekvent "mopper" de her "jyde tampe fra det sydlige dk"...som eks vestjyde så er det vores måde at trykke dem lidt på.... Tyskere er IMO noget af verdens mest behagelige folke færd - de er ihærdige - dygtige og service mindede.... men ualmindelig "stive" i forhold til humor - så nej jeg har bestemt ikke noget imod hverken tyskere eller de lidt pirrelige sønderjyder..tvært om så har jeg respekt for det koncept der ligger bag SønderJyske  Peace

YNWA

DeBuur
Manager

« Svar #1501: 28 Aug 2011, 11:50 »

Peace ser faktisk frem til at se live fodbold igen - det er mere end et år siden at jeg sidst var inde og se OB spille og med det hold de har nu så bliver det interessant at se om OB kan holde kadencen - SønderJyske spiller måske ikke verdens smukkeste fodbold - men fysisk tror jeg de kan matche OB så jeg forventer en lige kamp hvor det vil blive spillet hårdt - OB bør hente 3 point de har spillere som på egenhånd kan afgøre kampen... jeg tror de vinder 2-1   

YNWA

DeBuur
Manager

« Svar #1502: 28 Aug 2011, 16:30 »

Damm sjældent ar jeg set så ringe en kamp - selv med 6 mål så var kampen ringe og OB var direkte pinlige at se på... begynder at tro på at Brøndby kan vinde sølv i år  Wink

YNWA

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #1503: 28 Aug 2011, 16:31 »

Hehe Søndertyske går i nu under hos rigtigt mange på fyn og sjælland, sådan er det bare heh.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #1504: 28 Aug 2011, 16:32 »

Tak for kampen. Nu så jeg ikke hele kampen, men det jeg så.. uha uha.. OB var elendige, SønderjyskE hamrende effektive og matchede jer fysisk.

henssel
Gæst

« Svar #1505: 01 Sep 2011, 16:26 »

Djiby Fall skulle være i Odense i disse minutter!  Opstemt

HansenLFC
Gæst

« Svar #1506: 10 Sep 2011, 18:31 »

Hvorfor er Fall ikke med idag?

Crazy-Poul
Freelance Projekt

« Svar #1507: 10 Sep 2011, 18:34 »

Han har ikke fået sin arbejdstilladelse i orden endnu.

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

HansenLFC
Gæst

« Svar #1508: 10 Sep 2011, 18:35 »

Han har ikke fået sin arbejdstilladelse i orden endnu.

Det troede jeg faktisk skulle falde inden vinduet lukkede.

Men okay, men lær jo hverdag  Wink

Badefar
Manager

« Svar #1509: 11 Sep 2011, 02:05 »

Dejligt med en 3-1 sejr i dag på trods af lidt vaklende spil. Specielt dejlig at se Falken der virkelig fik lov at slå sig løs i dag og var vores suverænt bedste mand.

Fik i øvrigt afvide i dag af en meget pålidelig kilde i dag at det var med noget svedige håndflader i ledelsen da der blev handlet med Djiby Fall på sidstedagen i vinduet og at der angiveligt lå en kontrakt klar i Brøndby der bare manglede en underskrift hvis det ikke havde flasket sig med os.

kløv
Ynglingespiller

« Svar #1510: 14 Sep 2011, 18:10 »

Jeg må jo npok indrømme, at jeg som Brøndbyfan må se langt efter at få et trofæ hjem til vestegnen, men jeg er dog 75% sikker på at OB tager guldet og 25% på en 2 plads...
Hvis ikke Brøndby skal tage  guldet, så skal OB tage guldet.... GØR DE OGSÅ....
OB har et sindsyg godt hold....

DeBuur
Manager

« Svar #1511: 22 Sep 2011, 21:37 »

Jeg må jo npok indrømme, at jeg som Brøndbyfan må se langt efter at få et trofæ hjem til vestegnen, men jeg er dog 75% sikker på at OB tager guldet og 25% på en 2 plads...
Hvis ikke Brøndby skal tage  guldet, så skal OB tage guldet.... GØR DE OGSÅ....
OB har et sindsyg godt hold....

funny så skal de sgu spille bedre end i dagens kamp.... Peace

YNWA

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #1512: 22 Sep 2011, 21:41 »

OB har et fantastisk topniveau, som de har vist i deres europæiske kampe, men det er som om at holdet ikke kan klare to kampe om ugen? Præstationerne i Suppen har slet ikke været gode nok, og det er da en skam at det er konsekvensen af at skulle gøre det godt i Europa også. Spørgsmålet er om de allerede er for langt efter København? OB skal som minimum sikre 2. pladsen, ellers har det været en lidt skuffende sæson for dem, også selvom det skulle blive til en episk kampagne i Europa League.

Badefar
Manager

« Svar #1513: 22 Sep 2011, 22:24 »

Vi ser desværre resultaterne af en forkert sammensat trup af en ukvalificeret direktør med en ukvalificeret mand som træner. Vi har gennem de seneste år måtte trækkes igennem hovsa løsninger som f.eks. en fysisk træner der blev forfremmet til cheftræner og senest et transfervindue der ligeledes har været horribelt og har givet os: en norsk forsvar der lige nu ligner en mand der burde være reserve for Høegh og AMC, en afdanket angriber der ikke har vist noget der bare ligner skarphed, en uerfaren midtbanespiller der er købt fra lokalrivalen og som har problemer med at holde til den megen træning og til sidst en tidligere succesfuld angriber på en meget kortsigtet lejeaftale fremfor at man havde været tidligere ude og sikre sig en spiller for de næste sæsoner.

Selvom det er en flok aber der lige nu sidder og styre klubben må vi ikke resignere og lade spillerne begå harakiri. Der skal fuld opbakning til på søndag mod FCM og den skal have alt hvad den kan trække under kampen. Efter kampen kan vi så råbe vores ærlige mening om træneren og holdet men lad os nu støtte drengene i alle 90 minutter og sende Glen Crazy Eyes hjem med et nederlag.

Vi ses på mekka.

DeBuur
Manager

« Svar #1514: 23 Sep 2011, 14:42 »

Jeg har aldrig rigtigt forstået OB..ej heller er det en klub jeg kan blive fan af og det på trods af at jeg har opholdt mig i odense og på fyn siden 1988...

Mentaliteten hos spillerne har IMO altid været "tøset" svingende præstationer har altid været en del af OB ånden og generelt ser jeg klubben som et eksempel på middelmådighedens magt.

OB burde ligge og kæmpe med om medaljer også af guld..de penge der har været i gennem de sidste årtier burde have kastet flere mesterskaber af sig.

OB har en ganske stor fan skare og de om nogen har sgu altid bakket op om klubben... de kan tilgengæld kaldes alt andet end middelmådige.... jeg håber klubben viser sig opgaven voksen og snart finder det træner team der skal føre OB op og kæmpe mod FCK..... men det bliver ikke i denne sæson.

Kampen mod FCM tabes 1-2... OB er nede og vende og intet tyder på at de har "nosser" til at rejse sig igen.

YNWA

Sider: 1 ... 99 100 [101] 102 103 ... 114 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010