home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
12 Maj 2025, 10:08 g00n Blogs Minimalistic 2020
10 Maj 2025, 20:54 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
26 Apr 2025, 20:24 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23569
  0 Brugere, 637 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Lavilldrymn
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  OB tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 95 96 [97] 98 99 ... 114 Udprint
Forfatter Emne: OB tråden  (Læst 271465 gange)
DeBuur
Manager

Sv: OB tråden
« Svar #1440: 05 Aug 2011, 13:58 »

Det blev så Villarreal som besøg Danmark igen.. Ikke en dårlig lodtrækning, og en mulig overraskelse kan være tilstede. OB skal dog spille rigtig godt i begge kampe.

Personligt mener jeg Villareal og Lyon er nogle skræk modstandere... bevares de klinger ikke som Arsenal og Bayern men de har været gode i de sidste 5 sæsoner.

Min ønske modstander var Benfica men sådan skal det ikke være.

Jeg vurderer OB til at have under 10 % chance idet de skal spille bedre end i Athen hvis de skal kunne slå Villareal samlet set.

Wessel virker IMO ikke klippe stabil og samspillet imellem midt og forsvar virker til at kunne blive bedre..... så nej Villareal bliver nok ende stationen for OB

YNWA

AFC
Manager

« Svar #1441: 05 Aug 2011, 14:49 »

Det blev til Villarreal. Tja, det havde sådan set været lige meget i min bog, hvilket hold I havde trukket, da modstanden stort set ville have været det samme. Nogen ser muligheder i Villarreal, andre gør ikke. Men det skal nok blive spændende at følge jer! Hvis vi kan få to hold med i Champions League gruppespillet ville det være alt for olympisk!

Grib chancen, selvom det bliver svært, OB! Smiley

Yessir
Manager

« Svar #1442: 05 Aug 2011, 14:58 »

Wessel virker IMO ikke klippe stabil og samspillet imellem midt og forsvar virker til at kunne blive bedre..... så nej Villareal bliver nok ende stationen for OB

Nej jeg synes også OB har gjort en stor fejltagelse i at hente Wessels ind på holdet, han virker slet ikke til at have niveau. Nu har jeg ikke set alle OB kampe, så vil høre om det er en generel holdning, eller om jeg er helt galt på den og I er tilfredse med hans præstationer?

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #1443: 05 Aug 2011, 15:03 »

Nej jeg synes også OB har gjort en stor fejltagelse i at hente Wessels ind på holdet, han virker slet ikke til at have niveau. Nu har jeg ikke set alle OB kampe, så vil høre om det er en generel holdning, eller om jeg er helt galt på den og I er tilfredse med hans præstationer?

Han er et niveau under Roy Caroll synes jeg, og jeg var i forvejen ikke inponeret over Carolls niveau.
Jeg mener at OB SKAL have en bedre keeper hvis de skal kunne true FCKom guldet og komme i CL.

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Guldbrand
Blogmester

« Svar #1444: 05 Aug 2011, 15:11 »

De første par kampe så han skidt ud, men jeg syntes faktisk at Wessel er ved at komme op på et acceptabelt niveau. I mine øjne var/er Carroll bedre, men lige umiddelbart, vil jeg mene at Wessel er blandt ligaens bedste. Har i hvert fald svært ved at se hvem der skulle være bedre, andet end Wiland og Stephan P. Men det er da klart at man som 2xsølvvindere havde håbet på noget lidt bedre, men vi må jo heller ikke glemme den økonomiske situationen, og at det er svært at finde gode målmand til Danmark.

Derudover skal man heller ikke glemme at han kom på fri transfer...

Yessir
Manager

« Svar #1445: 05 Aug 2011, 15:36 »

De første par kampe så han skidt ud, men jeg syntes faktisk at Wessel er ved at komme op på et acceptabelt niveau. I mine øjne var/er Carroll bedre, men lige umiddelbart, vil jeg mene at Wessel er blandt ligaens bedste. Har i hvert fald svært ved at se hvem der skulle være bedre, andet end Wiland og Stephan P. Men det er da klart at man som 2xsølvvindere havde håbet på noget lidt bedre, men vi må jo heller ikke glemme den økonomiske situationen, og at det er svært at finde gode målmand til Danmark.

Derudover skal man heller ikke glemme at han kom på fri transfer...

Nu er sæsonen selvfølgelig kun lige startet, men jeg synes jeg har set tendenser til at hans niveau ikke er blevet højnet synderligt hen over sommeren.

Han stod for mig at se ikke nogen god kamp mod f.eks FCK, og jeg mener at der har været minimum en kamp mere i den her sæson hvor han ikke har set helt god ud. Han er for mig at se rimelig standard, og nærmere en der taber point for klubben, frem for at redde point hjem til den. Han ligner en man har hentet af navn, man kan ikke sige det er rutinen han er hentet for i hvert fald. Han har hvad, lidt over 100 kampe på topplan? Så kunne man lige så godt have satset på et hjemligt talent imo.

DeBuur
Manager

« Svar #1446: 05 Aug 2011, 15:51 »

Nu kender jeg ikke Wessels løn niveau... men jeg er enig I at han ikke er bedre en Carroll og Wiland er en klasse bedre.

Stephan A er IMO ringere end Wessel.

Det der kende tegner Wessel er at virker til at have nogle hyppige mentale udfald... det kan gå som målmand i Superligaen..men bliver straffet i de Europæiske kampe.

Har OB lavet en dårlig handel...nope  de har fået ham gratis og hvad var der som alternativ på markedet... jeg mener dog at OB kunne have hentet Jonas Lössl i FCM... han har det der skal til for at blive en god målmand.. ufatteligt at han ikke står fast i FCM  Shockeret

Sidste sæson oplevede jeg OB som meget tunge i forsvaret - det virker til at være bedre og når de får spillet nogle flere kampe så bliver forsvaret integration med midten sikkert også bedre.

Morten Skoubo er IMO noget af et sats...den mand er jo mere skadet end Jon Dahl, Daniel Agger og Bendtner er tilsammen..men jo når han har en god sæson så scorer han pænt... men der går sgu da sæsonner imellem..... var det et panik køb ?

YNWA

Yessir
Manager

« Svar #1447: 05 Aug 2011, 16:11 »

Har OB lavet en dårlig handel...nope  de har fået ham gratis og hvad var der som alternativ på markedet... jeg mener dog at OB kunne have hentet Jonas Lössl i FCM... han har det der skal til for at blive en god målmand.. ufatteligt at han ikke står fast i FCM  Shockeret

Man kan vel godt lave en dårlig handel selvom man har hentet ham på en fri transfer. Ikke bare lønmæssigt, men også pointmæssigt kan det have konsekvenser for holdet. Om han skal stemples som en dårlig handel for holdet, må fremtiden vise. Han har dog ikke overbevist mig endnu om at han er god nok til at hæve eller ligefrem fastholde det niveau der var før, som man vel som minimum burde stræbe efter.

Det er synd og skam for dem når nu de har vist godt købmandskab i så mange andre tilfælde, at man så fejler på en så vigtig position.

DeBuur
Manager

« Svar #1448: 05 Aug 2011, 16:40 »

Man kan vel godt lave en dårlig handel selvom man har hentet ham på en fri transfer. Ikke bare lønmæssigt, men også pointmæssigt kan det have konsekvenser for holdet. Om han skal stemples som en dårlig handel for holdet, må fremtiden vise. Han har dog ikke overbevist mig endnu om at han er god nok til at hæve eller ligefrem fastholde det niveau der var før, som man vel som minimum burde stræbe efter.

Det er synd og skam for dem når nu de har vist godt købmandskab i så mange andre tilfælde, at man så fejler på en så vigtig position.

Hvem kunne de hente som var bedre.... ? udover Lössl så kan jeg ikke se åbenlyse kandidater.... og desuden kan det lige å godt være et dårligt og ustabilt forsvar som giver problemerne.

YNWA

Yessir
Manager

« Svar #1449: 05 Aug 2011, 16:49 »

Hvem kunne de hente som var bedre.... ? udover Lössl så kan jeg ikke se åbenlyse kandidater.... og desuden kan det lige å godt være et dårligt og ustabilt forsvar som giver problemerne.

Det er ikke min plads at vide hvem man ellers kunne hente, jeg kan bare konstatere ud fra det jeg ser at de nok er blevet svækket markant ved at hente Wessels ind. Har man et dårligt/usikkert forsvar foran sig, burde man så ikke netop bedre kunne se hans kvaliteter (eller mangel på samme  Wink) Det plejer i hvert fald tit at være tilfældet, se f.eks S. Andersen i sin AB tid, B. Jensen i Burnley, T. Sørensen i Sunderland tiden osv.

Jeg siger ikke at jeg har svaret på deres problem, blot at man i mine øjne har begået en fejl.

Arsrea
Landsholdsspiller

« Svar #1450: 05 Aug 2011, 17:09 »

Ikke den væreste lodtrækning, men med lidt held klare vi den, jeg skal sgu ud og synge af fulde lunger når det er hjemmebane & så kan det være mig og et par gutter tager ned i Spanien for at støtte om Odense!
40% chance for vi går videre samlet.

Newton Heath
Manager

« Svar #1451: 05 Aug 2011, 17:21 »

Arh, 40% er det ikke lige at stramme den?

Villarreal er altså markant bedre end Panathinaikos, et hold der var meget såret og nærmest til grin i den anden kamp. Uden at forklejne OB og deres seneste præstation tror jeg klart at de bliver overmatchet af Villarreal, godt nok har de mistet Santi Cazorla, men det er også det eneste tab. Det er stadig et rigtig stærkt hold, der også har fået tilgang af Udinese-profilen Cristian Zapata til at styrke forsvaret.

Hvis OB inden går ud og køber et forstærkninger er chancen måske større, men med nuværende trup tror jeg ikke at de har mange chancer. Specielt nede i Spanien vil OB komme under et massivt pres. Jeg vil nok sige 75-25 i Vilarreals favør, men det kan selvfølgelig være til OB's fordel at de er meget ukendte i europæisk regi og at Villareal muligvis kunne finde på at undervurdere dem.

Der skal i hvert fald lyde et held og lykke og jeg håber klart at vi kommer til at se fynboerne i gruppespillet! :-)

Guldbrand
Blogmester

« Svar #1452: 08 Aug 2011, 09:00 »

En rigtig god sejr igår over Brøndby, hvor vi fysisk virkelig viser vi er dem overlegne. Desuden glæder det mig, at vi for første gang, (i 5 år?) vinder over Brøndby på eget græs..

Omkring kampen igår, så ærgre det mig at vi kommer bagud allerede efter 6 minutter, fordi vi simpelthen ikke er klar fra start. Heldigvis får vi kæmpet os tilbage i kampen, men det er først for alvor efter Kadrii's scoring at vi begynder at få momentum, og begynder at være det styrende hold på banen.

At Randrup får det røde kort i anden halvleg, tror jeg ærligt talt ikke får den store indflydelse på kampen, selvom det unægtelig er nemmere at spille 11 mod 10. Men på dette tidspunkt i kampen er vi i så stort et overtag, at jeg føler mig ganske overbevist om at vi alligevel ville hente sejren. Utaka har blandt andet to skud på stolpe og overlægger indenfor bare få minutter.

Angående dommeren, så gjorde han en god figur generelt set over hele kampen, men det er klart at Brøndby tilhængerene vil hæfte sig ved det manglede dømt straffe, som sagtens kunne have været dømt. Det røde kort som Goodson kalder en skændsel, er dog slet ikke til diskussion i mine øjne, og enten må Goodson have set situationen forkert, eller bare være meget bitter efter kampen.

Men generelt set er jeg godt tilfreds med sejren, selvom jeg syntes det er ærgerligt at vi lukker et tidligt mål ind, og ikke formår at holde presset, da vi er foran med 2-1. Derudover glæder det mig at vi i Kadrii har et kæmpe talent, som nu er begyndt at vise sig frem. En spiller vi dog nok ikke kan holde på i meget lang tid, hvilket nok er samme tilfælde med Falk, som i mine øjne også er et fremragende talent.

blomvikings
Manager

« Svar #1453: 08 Aug 2011, 09:18 »

Angående dommeren, så gjorde han en god figur generelt set over hele kampen, men det er klart at Brøndby tilhængerene vil hæfte sig ved det manglede dømt straffe, som sagtens kunne have været dømt. Det røde kort som Goodson kalder en skændsel, er dog slet ikke til diskussion i mine øjne, og enten må Goodson have set situationen forkert, eller bare være meget bitter efter kampen.

Enten har du slet ikke set hændelserne selv eller så har du de vilde farvede briller på!
Ja straffet var klart, ikke noget der.
Det røde kort var til grin, eftersom at det første gule var så hjernedødt givet. Ja med tanke på at han har et gult og så laver den han laver til det røde, er snot dumt! Og det anden gule var helt på sin plads.
Men grunden til at Goodson, sammen med resten af Brøndby, bliver sur er pga det første gule kort, hvor der i virkeligheden først var frispark til Randrup, og han laver sådan set bare det samme der lige er blevet lavet på ham, og ender så med det gule.
Måske havde i vundet alligevel, men lad være med at sig noget andet, end det der er så klart i alles øjne, så længe man bare ved lidt om fodbold.

Guldbrand
Blogmester

« Svar #1454: 08 Aug 2011, 09:27 »

Slet ikke enig med dig mht. det første gule kort. Det første er en almindelig nærkamp, og hvis du mener der skal være frispark der, så kan du godt begynde at fløjte ved hver eneste nærkamp, og der mener jeg samtlige nærkampe.

Forskellen er at Randrup bliver ved med at holde i trøjen, og faktisk river den i stykker. Havde han sluppet, så var der jo ikke blevet dømt noget.

Klart rødt kort i mine øjne, og torskedumt af Randrup

Sider: 1 ... 95 96 [97] 98 99 ... 114 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010