home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
12 Maj 2025, 10:08 g00n Blogs Minimalistic 2020
10 Maj 2025, 20:54 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
26 Apr 2025, 20:24 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23569
  0 Brugere, 617 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Lavilldrymn
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  OB tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 93 94 [95] 96 97 ... 114 Udprint
Forfatter Emne: OB tråden  (Læst 271452 gange)
mfsjovhat
Landsholdsspiller

Sv: OB tråden
« Svar #1410: 14 Jun 2011, 00:02 »

Han skal være fast mand, for som du siger så er han alt for dygtig til at sidde på bænken i den danske superliga, så jeg glæder mig til at se ham redde os i de vigtige kampe!

Har du overhovedet set manden spille? Jeg har hverken set ham spille eller hørt om hans præstationer i Norge. Jeg har dog orienteret, at han ikke kan matche Schalkes mindre gode defensiv, så helt skarp kan manden da ikke være. Frygter dog ikke, at han ikke vil slå igennem i superligaen, for det vil han nok, men han vil nok imødekomme lidt problemer når han skal står overfor Damen.

Thaurat al Shabab

ManutdogBIF
Reserveholdsspiller

« Svar #1411: 14 Jun 2011, 00:29 »

Nu er Damen også alt for god til superligaen. Har set nogle kampe med ham, og jeg havde gerne set ham i brøndby-trøjen! Grats OB!

Guldbrand
Blogmester

« Svar #1412: 22 Jun 2011, 10:43 »

Skoubo er netop blevet præsenteret i OB, hvilket i mine øjne er et fremragende indkøb. Selvom han er 30 år, så har han stadig 3-4 år endnu, og jeg tror han vil blive en stor profil i superligaen. Desværre kan man dog frygte at købet vil blive et farvel til Utaka, men vi må bare indse at vi ikke kan holde på ham evigt, og kan vi sikre os en masse millioner på ham, og så have Skoubo som erstatning er også fantastisk..

Det ser ud til at blive en lovende sæson med de to super indkøb vi har gjort os indtil videre..

Badefar
Manager

« Svar #1413: 22 Jun 2011, 12:23 »

Rigtig skidt køb hvis man spøger mig. En snart 31 årig angriber med 15 mål fordelt på de seneste 5 sæsoner og et skadesfrekvens der ikke just er opmundrende. Med det her køb er vi nødt til at købe en klassespiller til angrebet nu når Utaka med sikkerhed ryger. En ting er helt sikkert, Skoubo som eneste erstatning vil være dybt uambitiøst og en falliterklæring fra vores side. Det scorer manden ganske enkelt alt for få mål til at være.

Ligeså tilfreds jeg var med Tore ligeså utilfreds er jeg med Skodbo. En falleret tidligere FCM og Brøndby spiller med træben. Im not thrilled.

Guldbrand
Blogmester

« Svar #1414: 22 Jun 2011, 12:25 »

Det kan godt være at han har en trist skadeshistorie, men jeg er sikker på at manden bliver en profil, der vil bombe for os - Måske ikke i samme stil som Utaka eller Djiby Fall, men han skal nok blive en succes. Det er jeg slet ikke i tvivl om..

Badefar
Manager

« Svar #1415: 22 Jun 2011, 12:36 »

Taget i betragtning at den største sæson total af mål på en sæson i karrieren er 10 er jeg ikke så fortrøstningsfuld med hensyn til om han laver mål. Tror mere han bliver en targetman der skal forsøge at vinde de lange bolde til enten Falk, Kadrii eller hvem han nu skal spille ved siden af.

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #1416: 22 Jun 2011, 14:07 »

Taget i betragtning at den største sæson total af mål på en sæson i karrieren er 10 er jeg ikke så fortrøstningsfuld med hensyn til om han laver mål. Tror mere han bliver en targetman der skal forsøge at vinde de lange bolde til enten Falk, Kadrii eller hvem han nu skal spille ved siden af.

Han har da lavet 19 for FCM i en sæson? Smiley

Manchester United

Badefar
Manager

« Svar #1417: 22 Jun 2011, 16:41 »

Han har da lavet 19 for FCM i en sæson? Smiley

Aha den havde jeg overset, men det er immervæk også 10 år siden.

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #1418: 23 Jun 2011, 09:19 »

Jeg ved ikke helt hvad jeg skal synes om købet. Jovist er det en fri transfer. Men bare det at hente en 30-årig er noget OB ikke burde gøre. Vi skal have spillere der endnu ikke er toppet, og det er lige hvad Skoubo gjorde for 5-8 sæsoner siden. Derfor virker det yderst besynderligt. Hvis man endelig skulle hente en angriber, der var oppe i alderen skulle man have taget hans makker Mads Junker, der omend har scoret over 20 mål i Holland to sæsoner i træk. Med Skoubo ved man ikke helt hvad man får.

Eneste positive er dog, at det nu ser ud til at Utaka bliver solgt. Den mand har godt nok også set noget doven og ugidelig ud de seneste mange kampe. Men jeg håber meget på et sådant salg kan give plads til endnu en angriber samt evt. en ny venstreback og en central midtbanespiller, nu hvor Lindgren glippede. Hvorfor ikke Kasper Lorentzen?

Guldbrand
Blogmester

« Svar #1419: 23 Jun 2011, 09:33 »

Forstår slet ikke hvorfor alle er så bekymrede omkring spillere der nærmere sig de 30 år.. Skoubo kan sagtens have 3-4 år i sig endnu, og det er altså sjældent at spillere er i klubben over 4 år alligevel. Tror der er nogen der spiller for meget FM, når man begynder at bekymre sig omkring spillere på de 30 år..

Personligt glæder jeg mig utrolig meget til at se ham i OB trøjen, og jeg er slet ikke i tvivl om at han har kvaliteterne til at blive en succes. Det er klart at hans skadeshistorie er bekymrende, men forhåbentlig kan han holde sig fri fra skader, og så har vi altså en spillertype som er utrolig spændende.

fredesvbg
Reserveholdsspiller

« Svar #1420: 23 Jun 2011, 10:11 »

Henrik Toft til Esbjerg (måske) så er der da plads til Skoubo. Så skal vi bare have løst Utaka problemet, enten sælg ham eller dope ham, noget skal der gøres mod hans Jan Mølbyske løbespil

Vah! Denuone Latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1421: 23 Jun 2011, 11:37 »

Til dem der hellere ville have haft Junker end Skoubo, var det måske relevant, lige at pointere, at Skoubo sidste sæson faktisk holdt nogenlunde samme scoringssnit pr spillet minut, som Junker. Til gengæld lavede han mere end dobbelt så mange assists pr spillet minut.

Skoubo var gratis, og kunne måske endda oven i købet presses lidt på lønnen, med tanke på hans skadeshistorie. Jeg kender ikke kontraktforholdene, men man kunne måske endda forestille sig en præstationsbetinget aftale. Junker derimod ville nok ikke være billig, hverken at købe fri (en klub slipper ikke sin topscorer for ingenting), eller i løn. I øvrigt er det vel tvivlsomt, om han overhovedet selv ville være interesseret.

Alderen ser jeg ikke de store problemer i. Som Guldbrand siger, så spiller han nemt 3-4 år endnu, såfremt skaderne ikke sætter en stopper for det. Og da han formentlig er hentet på en forskerordning, har man nok valgt den tre-årige af slagsen, og derfor skulle han alligevel videre til den tid, for ikke at få et skattesmæk.

Edit:
Og er i træt af at se på Utaka lave ingenting, så ville i nok ikke blive specielt begejstrede for Junker. Utaka er en ren arbejdshest i sammenligning  Wink
« Seneste Redigering: 23 Jun 2011, 19:25 af DNE » Logged

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #1422: 15 Jul 2011, 12:25 »

Så blev der trukket lod til jeres første af forhåbentlig to runder i CL-kvallen for ikke-mestre. Det blev en ret fornuftig lodtrækning hvor Panathinaikos røg op af hatten. Hvis man ser hvordan PAO spillede imod FCK i sidste sæson, så ligner det at OB har en god chance, og PAO har tilmed også mistet Cissé. Dog tror jeg at OB får det sværere denne gang, da PAO har lært af deres fejl, hvor de nok undervurderede FCK meget, så jeg tror OB får det svært, men der er gode muligheder her.

Badefar
Manager

« Svar #1423: 15 Jul 2011, 12:30 »

Er lige kommet hjem i går fra den sædvanlige ferie på Kreta og den fodboldgale hotelejer kunne fortælle at Panatinaikos er på afgrundens rand med kæmpe uro på de indre linjer og spillerflugt. Vi kunne simpelthen ikke ramme dem på et bedre tidspunkt.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #1424: 15 Jul 2011, 13:23 »

Er lige kommet hjem i går fra den sædvanlige ferie på Kreta og den fodboldgale hotelejer kunne fortælle at Panatinaikos er på afgrundens rand med kæmpe uro på de indre linjer og spillerflugt. Vi kunne simpelthen ikke ramme dem på et bedre tidspunkt.

Det er nemlig en fantastisk lodtrækning! I har gjort nogle solide indkøb, så jeres hold virker ganske godt rustet, hvor PAO som du siger er inde i en svær tid. Det ville være fantastisk for jer at vinde denne runde, da i jo så er i EL-gruppespillet som det mindste.

Sider: 1 ... 93 94 [95] 96 97 ... 114 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010