home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 13:54:27 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
I går kl. 20:45:50 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 780 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  OB tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 82 83 [84] 85 86 ... 114 Udprint
Forfatter Emne: OB tråden  (Læst 310726 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: OB tråden
« Svar #1245: 11 Aug 2009, 14:39 »

Jeg skrev også snart. Med det mener jeg omkring næste sommer. Smiley
Hold kæft hvor er jeg lykkelig lige nu. Jeg håber så meget at det realiseres!

VK: Hvis Lindegaard er den eneste du ikke vil have.. Hvad med Håland eller C. Sørensen f.eks? Tunge

Vil sku langt hellere have Håland end Jon J.. Chris Sørensen syntes jeg pt er på niveau med thomas rasmussen..

Jan F gider jeg end ik kommentere på.. Udover at han er pinlig!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

DavidMadsen
Manager

« Svar #1246: 11 Aug 2009, 14:42 »

niklasob: Adu kommer jo nok stadigvæk kun på lån, så jeg kan ikke se hvorfor HH skulle afsættes lige med det samme.
Og jeg er delvist enig i at Gislason skal starte inde. Med Cacas nuværende form, kan der da ikke være tvivl? Han er jo fantastisk lige nu, og bør da at få chancen. Når han så mister form, har vi en super "afløser" i Gislason Smiley

vk: Tja. Det er vel smag og behag. Men jeg kan godt forstå dig. Jan Kristiansens form følger vel bare med holdets form, eller i hvert fald Kent Nielsens..

Yoggidk
Gæst

« Svar #1247: 11 Aug 2009, 14:42 »

.. Mon ikk om det er med en mulighed for at købe ham.. Alt andet vil da være tåbeligt..  Thumbs Up

Tror sgu ikke OB har penge til at købe Adu Smiley

DavidMadsen
Manager

« Svar #1248: 11 Aug 2009, 14:47 »

På den anden side. Når en eventuel lejeaftale er slut, har han kun et år tilbage af kontrakten i Benfica, og han er måske ikke lige det varmeste navn mere, hvis han ikke har gjort det fuldstændigt enestående i SAS Ligaen. Og OB er jo begyndt at komme til flere penge, hvilket kan ses på deres indkøb. Og i bedste fald vinder OB SAS Ligaen i år, og kan derved få flere penge fra Champions League.. Det er lidt langt ude, men en mulighed - selvom jeg ikke tror på at de køber ham Smiley

Badefar
Manager

« Svar #1249: 11 Aug 2009, 15:39 »

niklasob: Adu kommer jo nok stadigvæk kun på lån, så jeg kan ikke se hvorfor HH skulle afsættes lige med det samme.
Og jeg er delvist enig i at Gislason skal starte inde. Med Cacas nuværende form, kan der da ikke være tvivl? Han er jo fantastisk lige nu, og bør da at få chancen. Når han så mister form, har vi en super "afløser" i Gislason Smiley

vk: Tja. Det er vel smag og behag. Men jeg kan godt forstå dig. Jan Kristiansens form følger vel bare med holdets form, eller i hvert fald Kent Nielsens..

Læg mærke til at jeg skrev HHH= Henrik Hønse Hansen.

kasperbp12
Manager

« Svar #1250: 11 Aug 2009, 16:24 »

Jeg tror at hvis vi får Adu, så kommer Henrik Hansen langt ud i tågen og han bliver formentligt solgt og så tror jeg også at Runström han ryger, da han ikke har præsteret noget i klubben overhovedet. Og så ryger Adu formentligt på den offensive, med Djemba Djemba bagved og med Hans Henrik på HM eller Rurik og så mener jeg at Absa burde vise sig på den venstre midtbane, med Caca, som en stand-in for ham hvis han ikke klarer det godt eller bliver skadet.

Jeg mener ikke vi behøver en erstatning for Chris Sørensen de næste par sæsoner, da han er en vildt god anfører og en af de bedste venstre backs i Danmark og jeg kan heller ikke rigtig se hvem vi skulle hente i stedet.

Jeg tror dog også at Djemba Djemba han ryger inden alt for mange sæsoner, selvom han jo lige har forlænget kontrakt, men han er jo en meget eftertraktet mand og tror godt vi kan regne med endnu en handel på over 50 Mio. og så kan vi jo meget passende købe Adu som erstatning for ham. Men jeg håber meget på at Djemba stadig vil blive hos os i et par sæsoner mere!

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #1251: 11 Aug 2009, 16:26 »

Endnu en handel på over 50 millioner Opstemt? Hvem har vi solgt for over 50 millioner?

DavidMadsen
Manager

« Svar #1252: 11 Aug 2009, 16:28 »

Læg mærke til at jeg skrev HHH= Henrik Hønse Hansen.
Læg mærke til, at jeg skrev HH som i Henrik Hansen, og ikke HHA.

kasper: Djiby Fall kostede da vidst kun i omegnen af 40? Smiley
Krellz: Jeg tror at han mener Djiby Fall.

kasperbp12
Manager

« Svar #1253: 11 Aug 2009, 16:40 »

Endnu en handel på over 50 millioner Opstemt? Hvem har vi solgt for over 50 millioner?
Djiby Fall, var han ikke over 50 millioner? Smiley

Guldbrand
Gæst

« Svar #1254: 11 Aug 2009, 16:48 »

Mig bekendt, så var prisen tæt på de 38 millioner kr. Så du er lidt ved siden af..   Wink

Desuden ser jeg ingen grund til at forhaste os, jo Freddy Adu er da et stort navn - Specielt i FM!  Men han mangler stadig at bevise hvad han kan irl, og derfor er det perfekt kun at få ham ind på et leje aftale.. Så vi kan se om han har den fornødne kvalitet til at slå igennem i SAS-Ligaen.. Desuden er det på ingen måder sikkert at Benfica ønsker at sælge Adu, men måske i stedet ser OB som en klub hvor han kan videreudvikle sig inden han skal retur igen, og slå igennem hos dem.

Badefar
Manager

« Svar #1255: 11 Aug 2009, 17:13 »

Læg mærke til, at jeg skrev HH som i Henrik Hansen, og ikke HHA.

kasper: Djiby Fall kostede da vidst kun i omegnen af 40? Smiley
Krellz: Jeg tror at han mener Djiby Fall.

Så du tror at HHH i tilfælde af at Adu kommer vil stille sig tilfreds med at være 3. eller 4. valg efter Adu, HHA og Caca som han jo uundgåeligt kommer til? Jeg tror nemlig det modsatte og det vil da også være klart bedst for ham selv hvis han kom til en midterklub som Horsens var på daværende tidspunkt.

DavidMadsen
Manager

« Svar #1256: 11 Aug 2009, 17:21 »

Nu kommer Caca jo nok til at være højre midt (eller udskifter for det), og nej, jeg tror ikke han stiller sig tilfreds med det. Men jeg tror ikke at han bliver solgt, når Adu formodentligt ikke bliver købt. Jeg tror derimod at han bliver udlejet til en klub - i én sæson - mens vi har Adu, hvis vi får ham.

Don AA
Manager

« Svar #1257: 11 Aug 2009, 17:23 »

Der sker virkelig noget i OB for tiden, først var det Bruno Mezenga som det dog ser ud til at i ikke henter alligevel, og nu måske Adu og Brian Nielsen, til en ellers meget stærkt besat midtbane, man må næste forventer der også ryger nogen den anden vej, ellers bliver der jo næste for langt til en startplads, blandt andet har Caca allerede nu været ude og brokke sig lidt, så det bliver spændene at se hvor der ske i OB det næste stykke tid.

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Badefar
Manager

« Svar #1258: 11 Aug 2009, 17:36 »

Nu kommer Caca jo nok til at være højre midt (eller udskifter for det), og nej, jeg tror ikke han stiller sig tilfreds med det. Men jeg tror ikke at han bliver solgt, når Adu formodentligt ikke bliver købt. Jeg tror derimod at han bliver udlejet til en klub - i én sæson - mens vi har Adu, hvis vi får ham.

Caca kommer ikke til at spille højre kant. Det var netop derfor at Bolaños ikke kunne indgå i formationen. Fordi han var for offensiv. Det kan godt være han kommer ind engang imellem til lidt adspredelse, men ikke fra start.

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #1259: 11 Aug 2009, 20:10 »

Mig bekendt, så var prisen tæt på de 38 millioner kr. Så du er lidt ved siden af..   Wink

^^ 38 mill, og så har jeg mine grunde til at sige at der ligger klausuler i den handel også.. Så vi kan nemt komme op omkring 50 mill Wink Mere er der ikk at sige til det..

~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

Sider: 1 ... 82 83 [84] 85 86 ... 114 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010