home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
12 Maj 2025, 10:08 g00n Blogs Minimalistic 2020
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  1 Bruger, 639 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  OB tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 57 58 [59] 60 61 ... 114 Udprint
Forfatter Emne: OB tråden  (Læst 275032 gange)
nicolasarvid
Lilleputspiller
*

Sv: OB tråden
« Svar #870: 11 Dec 2008, 18:12 »

Kunsten er at vinde på trods af de fejl dommeren laver.. Det hold som er bedst til det ender som Nr 1, de andre kan tage en kiks, og holde om hinanden, mens de fortæller hvor uretfærdig verden er skuret sammen Smiley

Det kan du jo have ret I, men summen af fejlagtige dommerskøn skulle da gerne minimeres, for der er alt for mange af dem; at de har en afgørende indflydelse på kampens udfald er uomtvisteligt. Den dag, der ikke forekommer dommerfejl, vil der ikke længere være noget brok, kun diskussionen om fortjent og ufortjent tilbage, men hvem ved, om Brøndby ligger nr. 1 og Horsens sidst til den tid... Først dér finder vi ud af, hvem bliver favouriseret mest af dommerne. Så lad os snakkes ved til den tid...

nicolasarvid
Lilleputspiller
*

« Svar #871: 11 Dec 2008, 18:28 »

Jøsses, når I har så svært ved at blive enige om, om den bold var inde eller ej, hvordan i alverden kan man så forvente, at dommeren kan afgøre det på et splitsekund, og være helt sikker på, at han har truffet den rigtige afgørelse. Der er ingen der skal komme og sige, at det var en klar dommerfejl ikke at dømme den bold inde, jeg har set bolde være langt længere over stregen, hvor målet ikke blev anerkendt (Tottenham - Man Utd f.eks.). Det er virkelig søgt, hvis man ud fra den dom konkluderer, at dommerne dømmer til Brøndbys fordel, når der i samme kamp bliver dømt en offside IMOD Brøndby, som klart var onside...

Duncan afslutter jo faktisk uden at vide, at han bliver dømt offside. Uden at score. Men den kan vi også diskutere i én uendelighed, så lad os droppe det... Jeg synes måske bare dommerne burde have lov til at tage en timeout, hvor de kunne se nogen tv-billeder eller lignende af en så afgørende situation. Der er alligevel så lidt effektiv spilletid og masser af tidsudtræk, at det ikke ville gøre mig noget som tilskuer. Tværtimod øge spændingen, og så ville der ikke være det mindste brok fra nogen kant efterfølgende. Og I skal ikke bilde mig ind, at teknologien ikke er til mere end det Onside præsterede sidste lørdag. Der må da sidde en teknolog et eller andet sted i verden med et forslag til en løsning på problemet. Spørgsmålet er blot om ikke det vil fjerne lidt af charmen ved sporten; det menneskelige, dommerfejlene samt følelsen af uretfærdighed/held. Når kendelserne går én imod, hælder man jo nok mest til det teknologiske synspunkt Wink

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #872: 07 Jan 2009, 17:25 »

Løvenkrands fritstillet i Schalke

Så er han altså gratis, og det må løse vores problem på højrekanten, hvor Bolaños er solgt og Nymann ikke er god nok til OB og også på vej væk, og Andreasen er altså ikke velegnet til højrekanten.

verdenskrig
Manager

« Svar #873: 07 Jan 2009, 17:28 »

Og hvad får dig til at tro at den kære Løvenkrands vil til jer, når han tidligere har sagt at han endnu ikke vil hjem, og Fck ikke har kunne hente ham hjem Rullende Øjne ?...

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #874: 07 Jan 2009, 17:31 »

Den kære Kim Brink... Man kan jo også hurtigt skifte mening, og hvad skulle han i FCK? De har vidst nok kanter Smiley?

fc-hansen
Manager

« Svar #875: 07 Jan 2009, 17:32 »

Og hvad får dig til at tro at den kære Løvenkrands vil til jer, når han tidligere har sagt at han endnu ikke vil hjem, og Fck ikke har kunne hente ham hjem Rullende Øjne ?...

hvorfra ved du FCK ville have ham? så vidt jeg ved, var der aldrig kontakt, det forblev ved rygter, og man hentede istedet Santin.

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

verdenskrig
Manager

« Svar #876: 07 Jan 2009, 17:36 »

Den kære Kim Brink.. Hvad har den kære Kim Brink formåret, udover at love guld og grønne skove, som får dig til at tro på det Smiley ?

Så fordi Fck har nok kanter ville han ikke skifte.. Hvorfor skifte til OB?... De ligger nr 3, vinder stort set aldrig noget, og har hverken et imponerende stadion, træningsanlæg(har jeg hørt, dog ik set) eller organisation!

Jeg kan ikke helt få øje på hvor den du ser den mulighed Rullende Øjne ?

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #877: 07 Jan 2009, 17:37 »

hvorfra ved du FCK ville have ham? så vidt jeg ved, var der aldrig kontakt, det forblev ved rygter, og man hentede istedet Santin.

Jeg ved i hvertfald, at da rygterne var der, udtalte han at han ikke vil hjem til DK endnu, og det har nok afholdt fck fra at byde på ham Smiley

Cool

fc-hansen
Manager

« Svar #878: 07 Jan 2009, 17:41 »

Jeg ved i hvertfald, at da rygterne var der, udtalte han at han ikke vil hjem til DK endnu, og det har nok afholdt fck fra at byde på ham Smiley
ja sorry, var mig der huskede forkert, men det gør mig ikke noget, da Santin har været fremragende Smiley

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #879: 07 Jan 2009, 17:45 »

Den kære Kim Brink.. Hvad har den kære Kim Brink formåret, udover at love guld og grønne skove, som får dig til at tro på det Smiley ?

Så fordi Fck har nok kanter ville han ikke skifte.. Hvorfor skifte til OB?... De ligger nr 3, vinder stort set aldrig noget, og har hverken et imponerende stadion, træningsanlæg(har jeg hørt, dog ik set) eller organisation!

Jeg kan ikke helt få øje på hvor den du ser den mulighed Rullende Øjne ?
Kan være han ikke gider til nogle arrogante klubber som FCK og BIF? Tror dog ikke på han kommer til OB, kun noget jeg håber. Har læst at han fik 23 mio. i Schalke om året, og Djemba-Djemba får vist 5 mio. om året, så det bliver nok lidt svært økonomisk.

Hvad har Kim Brink formået? Her er bare 3 ting han har formået:
Vundet over Real Madrid med OB (han var træner)
Hentet Djemba-Djemba (kæmpe scoop)
Hentet Djiby Fall (SAS-Ligaens bedste lige pt.)

verdenskrig
Manager

« Svar #880: 07 Jan 2009, 17:45 »

Så afgjort, det var ikke den værste prioritering af fra fcks side Thumbs Up!!

Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #881: 07 Jan 2009, 17:47 »

Kan være han ikke gider til nogle arrogante klubber som FCK og BIF? Tror dog ikke på han kommer til OB, kun noget jeg håber. Har læst at han fik 23 mio. i Schalke om året, og Djemba-Djemba får vist 5 mio. om året, så det bliver nok lidt svært økonomisk.

Hvad har Kim Brink formået? Her er bare 3 ting han har formået:
Vundet over Real Madrid med OB (han var træner)
Hentet Djemba-Djemba (kæmpe scoop)
Hentet Djiby Fall (SAS-Ligaens bedste lige pt.)

Godt så, tror bare det bliver ve drømmen Peace

Ja gode indkøb, som Brøndby/ fck laver hvert år(minus krisen) , men tænkte mere på titler Smiley... Udover polak pokalen, har han mig bekendt ik skaffet noget til ob Rullende Øjne ?

Cool

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #882: 07 Jan 2009, 17:51 »

Godt så, tror bare det bliver ve drømmen Peace

Ja gode indkøb, som Brøndby/ fck laver hvert år(minus krisen) , men tænkte mere på titler Smiley... Udover polak pokalen, har han mig bekendt ik skaffet noget til ob Rullende Øjne ?
Mig bekendt har OB heller ikke de samme midler til at vinde noget?

verdenskrig
Manager

« Svar #883: 07 Jan 2009, 17:53 »

Rart at du giver mig ret i, at OB ikke har kapaciteten til at hente Løvenkrands, det var alt jeg ville høre Smiley

Cool

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #884: 07 Jan 2009, 17:57 »

Rart at du giver mig ret i, at OB ikke har kapaciteten til at hente Løvenkrands, det var alt jeg ville høre Smiley
Vi får at se..

Sider: 1 ... 57 58 [59] 60 61 ... 114 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010