home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
12 Maj 2025, 10:08 g00n Blogs Minimalistic 2020
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 642 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  OB tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 50 51 [52] 53 54 ... 114 Udprint
Forfatter Emne: OB tråden  (Læst 275645 gange)
DNE
Landsholdsspiller

Sv: OB tråden
« Svar #765: 04 Dec 2008, 12:01 »

Man kommer nu engang længst i en debat, hvis man bruger krudtet på at argumentere for sine synspunkter, frem for bare at høvle debatører, med en anden mening end en selv, ned med en masse personfnidder og navnekalden.

Jeg har stor respekt for, at man har en mening, og tør stå ved den, også selvom man står alene med den. Men man kommer altså ikke ret langt med sine meninger, hvis ikke man kan argumentere for dem. Så skal vi ikke, for debattens skyld, prøve at undgå at beskylde hinanden for at være dumme og det der er værre, og i stedet bruge argumenter til at fremlægge vores holdninger. Der er ingen der siger, at der er nogen der absolut skal have ret, når man debaterer, det drejer sig om at fremlægge sine synspunkter, og på den måde være med til at skabe en debat, hvor man får vendt flere sider af samme sag.

Som sagt, så har jeg svært ved at se, hvordan man kan forvente, at vi i et lille land som Danmark, skulle kunne producere lige så gode dommere, som man kan i f.eks. England, Spanien og Italien, når vi på spillersiden halter så langt efter som vi gør. Og som sagt så mener jeg faktisk, at vi er bedre med på dommersiden, end vi er på spillersiden, ret meget mere kan vi vel ikke forlange.

Selvfølgelig ville det da være bedst at dommeren ikke begik nogen fejl (det kan måske diskuteres, da det ville fjerne lidt af den uforudsigelighed, der gør fodbold så spændende), men så længe det er et menneske, der løber rundt med en fløjte i munden og lommerne fulde af kulørte kort, vil der altid ske fejl, det kan ikke undgås. Men så længe de gør deres bedste, og det er de bedste, der bliver valgt til at dømme de bedste rækker, så kan jeg ikke se, at det skulle kunne gøres ret meget bedre. Og ærligt talt, så synes jeg også at det er godt nok, der sker fejl, selvfølgelig gør der det, men for to ligeværdige hold, vil disse fejl udligne sig over en sæson, mens de større hold som Brøndby, FCK, OB, FCM og AaB, nok i kraft af en højrystet fanskare med en vis påvirkningskraft, vil have en lille fordel i forhold til de mindre hold som Horsens, Sønderjyske, osv. Men sådan er det også i England, Spanien og Italien, måske endda i endnu højere grad end herhjemme, fordi de store hold i disse lande, har langt flere fans på tribunerne, end de Danske hold har. Dommerne bør selvfølgelig ikke lade sig påvirke af tilskuernes tilråb, og de gør helt sikkert også deres bedste for ikke at gøre det, men det er vel forståeligt, at det nogle gange kan være svært, når man tænker på, at beslutningerne altså skal træffes på et splitsekund.

Chakana
Manager

« Svar #766: 04 Dec 2008, 22:44 »

http://onside.dk/node/22190

Nu kan jeg desværre ikke se kampen, men glæder mig da som en gal til at se billeder/video af det! Håber for jeres skyld at udførelsen er bedre end sidst xD. Nogle herinde, som har været med til at lave den?

Wink

EDIT: For det var satme til grin sidste gang! funny
« Seneste Redigering: 04 Dec 2008, 22:52 af NicolasFelipe » Logged

Arsenal Football Club

verdenskrig
Manager

« Svar #767: 04 Dec 2008, 22:56 »

Haha ja det gav sku et godt grin fra tribunen Opstemt... Det lignede faktisk kondomer Smiley

Men spændende at se hvad i har i ærmet denne gang, men håber sku det er bedre...

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

AFC
Gæst

« Svar #768: 05 Dec 2008, 20:51 »

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #769: 06 Dec 2008, 09:28 »

Kan kun sige at jeg har læst alt godt om tifoen, har desværre ikke kunne været med til at lave den. Men har set på tv og i lokalavisen at de forbereder noget stort.

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #770: 06 Dec 2008, 09:29 »

Og stop venligst med at råbe ting efter Onyszko, vi skulle jo nødig drille Gislason.

verdenskrig
Manager

« Svar #771: 06 Dec 2008, 10:16 »

Og stop venligst med at råbe ting efter Onyszko, vi skulle jo nødig drille Gislason.

Naaaaah han skal nok få den sædvanlige smøre, og (desværre Skuffet ) også en samling lightere... Manden er IKKE populær i Brøndby Wink

Hvad skulle i også råbe efter Gisla Rullende Øjne... "Din mor er luder på granitbjerget" eller hva funny

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Manniche
Landsholdsspiller

« Svar #772: 06 Dec 2008, 19:04 »

Hvor er det dog surt at Troest ikke sender den bold i kassen til sidst! Skuffet
-både for OB og FCK

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #773: 06 Dec 2008, 20:09 »

Det er simpelthen for pinligt. 4, 1-0 kampe mod BIF. Det viser dog at vi nok er et niveau under dem for tiden, og det skal vi have afgjort på transfersvinduet. Vi skal have hentet en fløj, helst en højrefløj, men venstre er også okay. Vi skal også have kigget på om AMC og Fall smutter og hente nogle gode erstatninger. Det værste er dog at gå at være sportslig sur i ca. 3 måneder over 1 nederlag. Har dog ingen respekt for dem der kastede lightere efter SA, dog kan jeg heller ikke forstå at BIF skulle fyre de kanonslag af.

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #774: 06 Dec 2008, 20:16 »

Og hvor er det skidt af dommeren, den var jo inde din klaphat. 2 kamp i træk en skaldet dommer afgører kampen. Emil Laursen og Anders Hermansen i 1. division, ja tak!

Chakana
Manager

« Svar #775: 06 Dec 2008, 20:58 »

Det er simpelthen for pinligt. 4, 1-0 kampe mod BIF. Det viser dog at vi nok er et niveau under dem for tiden, og det skal vi have afgjort på transfersvinduet. Vi skal have hentet en fløj, helst en højrefløj, men venstre er også okay. Vi skal også have kigget på om AMC og Fall smutter og hente nogle gode erstatninger. Det værste er dog at gå at være sportslig sur i ca. 3 måneder over 1 nederlag. Har dog ingen respekt for dem der kastede lightere efter SA, dog kan jeg heller ikke forstå at BIF skulle fyre de kanonslag af.
Du siger at det er 4. gang i træk.
Følgende står der på OB.dk:

06-12-2008 17:00
OB - Brøndby IF  0 - 1

12-11-2008 20:00
OB - Brøndby IF  0 - 1

05-10-2008 17:30
OB - Brøndby IF  0 - 1

20-04-2008 18:00
Brøndby IF - OB  0 - 2

Det stemmer ikke helt overens med det du siger?

Arsenal Football Club

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #776: 06 Dec 2008, 22:55 »

Og hvor er det skidt af dommeren, den var jo inde din klaphat. 2 kamp i træk en skaldet dommer afgører kampen. Emil Laursen og Anders Hermansen i 1. division, ja tak!

Det er vidst diskutabelt om den var inde. Linjevogteren stod pænt godt placeret, og når man end ikke på TV billeder kan afgøre 100% om den er inde eller ej, og nej det kan man ikke her, så kan dommeren vel ikke få skyld for noget i denne omgang?

Uanset hvad, kunne hr. Troest jo bare score på den sidste chance så havde vi været lige vidt Smiley

Chakana
Manager

« Svar #777: 07 Dec 2008, 02:07 »

Hvordan var jeres tifo, som der var talt så højt om? Har jo ikke set den - er der billeder af den et sted?

Vil meget gerne se den, for jeg kan ikke forestille mig at den blev så god som der blev lagt op til! crazy

Arsenal Football Club

verdenskrig
Manager

« Svar #778: 07 Dec 2008, 02:09 »

Har set den.. Og jeg har en kommentar.

IKKE imponerende!... Slet ikke i forhold til hvad den blev skreget op til crazy

Cool

Cencur
Manager

« Svar #779: 07 Dec 2008, 07:46 »

Der var en masse lys... og det var vist det.

Må man ikke synge smædesange efter en modstander Krellz? Det var dog det latterligste... Det var jo fedt at vi psykede ham nok til at han sparkede en bold direkte op efter os, men ramte over tribunen Opstemt

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Sider: 1 ... 50 51 [52] 53 54 ... 114 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010