Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37
Eraticator
Omklædning...
Sommer opdatering
12 Maj 2025, 10:08
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40
szukizek
Træningsbanen
Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere:
23570
0 Brugere, 621 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
mmb79493
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
OB tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
45
46
[
47
]
48
49
...
114
Forfatter
Emne: OB tråden (Læst 275904 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
Sv: OB tråden
«
Svar #690:
02 Dec 2008, 12:24 »
Jeg er da enig i, at man i princippet godt kunne se nogle situationer igennem igen - hvis spillet vel at mærke er fløjtet af.
Jeg har lige for travlt på arbejdet lige nu til at kunne skrive mere, men jeg kan lige henvise til en tråd på bold.dk, hvor samme emne har været diskuteret:
http://www.bold.dk/snak/index.php?action=thread&id=783014
Masser af god argumentation.
simonob
Landsholdsspiller
«
Svar #691:
02 Dec 2008, 12:35 »
Citat af: KongFjong 02 Dec 2008, 12:20
Jamen jeg siger jo netop også at jeg forstår frustrationerne, men jeg forstår ikke at han udtaler sig som han gør. Imo har han ikke tænkt over konsekvenserne. Dommerne og klubberne er jo også medspillere, der skal få spillet til at fungere. Hvis en spiller så åbenlyst kritiserede Kim Brink ville han blive indkaldt til en venlig samtale, men Kim Brink må gerne svine en dommer til fordi han ikke tilhører Kim Brinks klub?
Og mulighederne for at se ting på video? Som g00n så 110% korrekt siger det, så er der mange flere naturlige stop i spillet i NFL end i fodbold. Vi prøver at slippe afsted med spillere der faker en skade så dommeren stopper spillet, skal vi så til at indføre regler der giver en træner mulighed for at afprøve en situation, som i sidste ende kan føre til at det bliver misbrugt. Lad os bare sig som eksempel, at hver træner havde en mulighed i hver halvleg. Hvad hvis det ene hold ikke har brugt deres mulighed og fører 1-0 til få minutter før tid. Det andet hold angriber desperat, og de får tilkæmpet sig et indkast f.eks. tæt ved modstandernes mål. En spiller opfatter hurtigt situationen og løber hen til bolden for at lave et hurtigt indkast til en spiller der har lusket sig fri feltet. Men han får ikke lov, fordi træneren for det førende hold er hurtig i opfattelsen og stopper spillet og kræver at gennemse en eller anden latterlig situation. Ville du så ikke blive pissed? Min formodning er at det ville du
Kim Brink kan da få en straf for det også... Af DBU... Men hvor ligger retfærdigheden så når Lars Berendt har kaldt David Nielsen en tumpe ? Det må han godt så ?
Så må man sørge for at der er regler for det... Man kan kun se mål eller straffespark igennem, eller sådan noget.. Det er jo ikk noget man skal vedtage henover en formiddag som her, men det skal tænkes godt og grundigt igennem, og der skal være klare regler for det... Så kan man prøve det i en superliga runde, og se hvordan det fungerer... Altså, noget må man da gøre.. Vi kan sku ikk leve med at det blir værre og værre...
~ OB ~ DORTMUND ~ FULHAM ~ HAMMARBY ~
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #692:
02 Dec 2008, 12:52 »
Men bliver det værre og værre? Jeg tror bare at du, og andre, bygger mere og mere på hele tiden, og proklamere at det bliver værre og værre. Måske er dommerne i virkeligheden blevet bedre end de har været førhen, men fordi medierne jo aldrig, aldrig, aldrig, vælger at tage en vinkel på en kamp der hedder "Hvad gjorde dommeren rigtigt", men altid vælger den negative og helst så slemt som muligt, er de med til at skabe en stemning.
I gårsdagens kamp var det jo til grin nogle gange når man hørte AGFs fans buhe af dommeren for kendelse der var så ekstremt tydeligt korrekte, men fordi de ser dem på lang afstand, kommer der de her ytringer som "Ludersøn" osv. som ikke kun er et en tilsvining af dommeren, men også af dommerens mor...
Jeg synes altså ikke det bliver værre og værre, tværtimod synes jeg mediernes dækning bliver værre og værre = mere og mere entydig... Det at en dommer f.eks. er god og giver holdet en fordel selvom der egentligt var frispark, hvorpå holdet så scorer fordi de fik lov til at spille videre, bliver jo aldrig kommenteret, fordi det "er det de skal".
Din alder taget i betragtning, tillader jeg mig at tro at du går i skole, så lade mig stille et spørgsmål: Du har en 5-10 opgaver for der skal afleveres, hver måned. Det er det man forventer af dig og man forventer du gør dit bedste. Lad os sige at du aflevere alle undtaget en opgave hver måned, og den du mangler at aflevere til tiden, ikke skyldes dovenskab men fordi du synes du har meget at se til og måske ikke liiige ville stresse dig selv mere end højst nødvendigt og du i øvrigt syntes dine øvrige opgaver ikke bare var afleveret til tiden, men faktisk også gav en flot karakter. Lad os så sige der var en regel i klassen om, at hver gang alle i klassen afleverede en opgave til tiden, bagte en af lærerne en kage til den efterfølgende fredag. Hvis nu du ALDRIG blev rost i det offentlige rum foran dine klassekammerater, men tilgengæld blev skældt ud foran dem når du manglede at aflevere, og du samtidigt måtte stå model til tilsvininger fra dine klassekammerater fordi du var den eneste der manglede at aflevere og de derfor ikke fik en gave. Ville det motivere dig, hvis du mere eller mindre vidste det ville ske mindst en gang hver måned? Eller ville du blive de-motiveret?
Og lad os så sige det er en generel regel på skolen, den med kagen. Det bliver så kendt rundt omkring blandt dem der overvejer at gå på skolen at man tillader at eleverne sviner hinanden til når de mangler at aflevere en opgave og i øvrigt aldrig får ros i det offentlieg rum, men til gengæld for skæld ud i det offentlige rum, når de ikke liiige yder 110% perfektionisme hver gang. Tror du så flere og flere vil søge til skolen, eller tror du måske ansøgertallet vil falde efterfølgende?
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #693:
02 Dec 2008, 12:54 »
Og i øvrigt har det at Lars Berendt kalder David Nielsen for en tosse, intet at gøre med Kim Brinks, eller Carsten Broes, udtalelser at gøre. Dels ved David Nielsen hvad han risikerer med sine meget bevidste skriverer, mens dommerne altså ikke gør det bevidst, uanset hvad alle konspirations-teoretikkerne herinde tror
simonob
Landsholdsspiller
«
Svar #694:
02 Dec 2008, 12:59 »
Citat af: KongFjong 02 Dec 2008, 12:52
Men bliver det værre og værre? Jeg tror bare at du, og andre, bygger mere og mere på hele tiden, og proklamere at det bliver værre og værre. Måske er dommerne i virkeligheden blevet bedre end de har været førhen, men fordi medierne jo aldrig, aldrig, aldrig, vælger at tage en vinkel på en kamp der hedder "Hvad gjorde dommeren rigtigt", men altid vælger den negative og helst så slemt som muligt, er de med til at skabe en stemning.
I gårsdagens kamp var det jo til grin nogle gange når man hørte AGFs fans buhe af dommeren for kendelse der var så ekstremt tydeligt korrekte, men fordi de ser dem på lang afstand, kommer der de her ytringer som "Ludersøn" osv. som ikke kun er et en tilsvining af dommeren, men også af dommerens mor...
Jeg synes altså ikke det bliver værre og værre, tværtimod synes jeg mediernes dækning bliver værre og værre = mere og mere entydig... Det at en dommer f.eks. er god og giver holdet en fordel selvom der egentligt var frispark, hvorpå holdet så scorer fordi de fik lov til at spille videre, bliver jo aldrig kommenteret, fordi det "er det de skal".
Din alder taget i betragtning, tillader jeg mig at tro at du går i skole, så lade mig stille et spørgsmål: Du har en 5-10 opgaver for der skal afleveres, hver måned. Det er det man forventer af dig og man forventer du gør dit bedste. Lad os sige at du aflevere alle undtaget en opgave hver måned, og den du mangler at aflevere til tiden, ikke skyldes dovenskab men fordi du synes du har meget at se til og måske ikke liiige ville stresse dig selv mere end højst nødvendigt og du i øvrigt syntes dine øvrige opgaver ikke bare var afleveret til tiden, men faktisk også gav en flot karakter. Lad os så sige der var en regel i klassen om, at hver gang alle i klassen afleverede en opgave til tiden, bagte en af lærerne en kage til den efterfølgende fredag. Hvis nu du ALDRIG blev rost i det offentlige rum foran dine klassekammerater, men tilgengæld blev skældt ud foran dem når du manglede at aflevere, og du samtidigt måtte stå model til tilsvininger fra dine klassekammerater fordi du var den eneste der manglede at aflevere og de derfor ikke fik en gave. Ville det motivere dig, hvis du mere eller mindre vidste det ville ske mindst en gang hver måned? Eller ville du blive de-motiveret?
Og lad os så sige det er en generel regel på skolen, den med kagen. Det bliver så kendt rundt omkring blandt dem der overvejer at gå på skolen at man tillader at eleverne sviner hinanden til når de mangler at aflevere en opgave og i øvrigt aldrig får ros i det offentlieg rum, men til gengæld for skæld ud i det offentlige rum, når de ikke liiige yder 110% perfektionisme hver gang. Tror du så flere og flere vil søge til skolen, eller tror du måske ansøgertallet vil falde efterfølgende?
Jamen, for hulen da... Hvis du er læge og opererer folk, og du kvajer dig hver 5. gang f.eks., og det går udover folk, tror du så at du blir i faget længe ?? Tror du ikk der vil ske ændringer, enten i form af mere træning eller at du bar blir smidt på porten ?
- Hvis man ikk gør sine ting ordentligt, skal man ha det at vide... Og helt ærligt.. Det er ikk nok at sige at en dommer har dømt 89 gode minutter hvis han kan ødelægge hele kampen på ét minut...
simonob
Landsholdsspiller
«
Svar #695:
02 Dec 2008, 13:00 »
Citat af: KongFjong 02 Dec 2008, 12:54
Og i øvrigt har det at Lars Berendt kalder David Nielsen for en tosse, intet at gøre med Kim Brinks, eller Carsten Broes, udtalelser at gøre. Dels ved David Nielsen hvad han risikerer med sine meget bevidste skriverer, mens dommerne altså ikke gør det bevidst, uanset hvad alle konspirations-teoretikkerne herinde tror
Nej nej... Hvis DBU gir straffe for at "svine" folk, skal de da ikk selv gøre det, li meget baggrunden ! Det kan du da ikk mene ?
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #696:
02 Dec 2008, 13:12 »
Jeg synes egentlig ikke at det bliver værre og værre, det bliver bare pisket mere og mere op, hver gang en dommer laver en fejl. Medierne er ikke sene til at kaste sig over det, og gøre en historie ud af det. Som sagt, hvis vi sammenligner dommerniveauet i f.eks. Spanien med dommerniveauet i Danmark, så er der sikkert nok en forskel, men det er altså ikke vanvittigt stor. Så sent som i weekenden mener jeg, at der var et par episoder, i Getafe - Real Madrid kampen, der var noget tvivlsomme (til Reals fordel), så det sker altså også i de store ligaer, også lige så graverende fejl, om der er lige så mange fejl skal jeg lade være usagt, men sikkert er det i hvert fald, at forskellen ikke er så stor, som forskellen hvis man sammenligner spillets kvalitet mellem Dansk fodbold og de store ligaer.
Det er jo også galt, hvis en dommer er en rigtig paragrafrytter, der stopper spillet for selv de mindste forseelser. At dommeren også bare er et menneske, ligesom de 22 spillere han render rundt, og forsøger at holde lidt styr på, er en del af spillet, der vil blive begået fejl, sådan er det bare, spillerne laver jo også en fejlaflevering nu og da (dommeren er faktisk nok den mand på banen, der laver færrest fejl i løbet af en kamp), det er en del af charmen ved fodbold. Hvis fodbolden skulle ødelægges, med en masse pauser, ligesom i NFL, så er jeg i hvert fald helt færdig med fodbold (til gengæld ville den nok få en opblomstring i USA, da de så kunne få presset flere reklamepauser ind...).
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #697:
02 Dec 2008, 13:17 »
Citat af: simonob 02 Dec 2008, 12:59
Jamen, for hulen da... Hvis du er læge og opererer folk, og du kvajer dig hver 5. gang f.eks., og det går udover folk, tror du så at du blir i faget længe ?? Tror du ikk der vil ske ændringer, enten i form af mere træning eller at du bar blir smidt på porten ?
- Hvis man ikk gør sine ting ordentligt, skal man ha det at vide... Og helt ærligt.. Det er ikk nok at sige at en dommer har dømt 89 gode minutter hvis han kan ødelægge hele kampen på ét minut...
Jamen ris skal man da selvfølgelig kunne modtage, men det bliver bare så meget nemmere hvis du også får ros når du fortjener det. Og dels at sammenligne med læger er nok lige en kende overdrevet: Liv kontra fodbold? Og hver. 5 gang? Dv.s du mener hver 5. dommerkendelse er forkert?
Og igen, hvis du afleverer 9 opgaver og tilmed gør det godt, og misser en enkelt, hvordan tror du så i længden det ville blive fordi, hvis du aldrig fik ros fra din lærer pga. de gode karakterer, men kun skældud for den manglende aflevering?
Helt ærligt så mener jeg du mangler evnen til at se det hele i et større perspektiv...
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #698:
02 Dec 2008, 13:19 »
Citat af: simonob 02 Dec 2008, 13:00
Nej nej... Hvis DBU gir straffe for at "svine" folk, skal de da ikk selv gøre det, li meget baggrunden ! Det kan du da ikk mene ?
Øhm hvor skriver jeg præcist, at det er ok at DBU sviner Nielsen? Jeg skriver at David Nielsen har haft tid til at overveje konsekvenserne af det han har skrevet. Han har oven i købet udtalt at ham godt vidste der ville komme de her reaktioner. Det er velovervejde tanker han har gjort sig over længere tid. Carsten Broe og Kim Brink udtalelser drejer sig om handlinger der skal besluttet i et brøkdel af et sekund i en meget hektisk atmosfære...
Ja ligheden er slående...
simonob
Landsholdsspiller
«
Svar #699:
02 Dec 2008, 13:21 »
Citat af: KongFjong 02 Dec 2008, 13:17
Jamen ris skal man da selvfølgelig kunne modtage, men det bliver bare så meget nemmere hvis du også får ros når du fortjener det. Og dels at sammenligne med læger er nok lige en kende overdrevet: Liv kontra fodbold? Og hver. 5 gang? Dv.s du mener hver 5. dommerkendelse er forkert?
Og igen, hvis du afleverer 9 opgaver og tilmed gør det godt, og misser en enkelt, hvordan tror du så i længden det ville blive fordi, hvis du aldrig fik ros fra din lærer pga. de gode karakterer, men kun skældud for den manglende aflevering?
Helt ærligt så mener jeg du mangler evnen til at se det hele i et større perspektiv...
Det behøver ikk være liv, fordi man er læge... Hvad med en revisor ? Hvis han laver alvorlige fejl hver 5. gang, er han da oss fyret.. Det er penge.. Det er det også i fodbolden...
Hver 5. var et eksempel.. Men jeg mener i hvert fald at der er en håndfuld fejl i hver kamp...
Well, sådan var det i folkeskolen... Der nyttede det ikk noget at aflevere 90% og regne med ros... That's life...
simonob
Landsholdsspiller
«
Svar #700:
02 Dec 2008, 13:22 »
Citat af: KongFjong 02 Dec 2008, 13:19
Øhm hvor skriver jeg præcist, at det er ok at DBU sviner Nielsen? Jeg skriver at David Nielsen har haft tid til at overveje konsekvenserne af det han har skrevet. Han har oven i købet udtalt at ham godt vidste der ville komme de her reaktioner. Det er velovervejde tanker han har gjort sig over længere tid. Carsten Broe og Kim Brink udtalelser drejer sig om handlinger der skal besluttet i et brøkdel af et sekund i en meget hektisk atmosfære...
Ja ligheden er slående...
Nej nej, men altså... Betyder det så at en bankrøver der impulsivt røver en bank skal have mindre straf end ham der har planlagt det ? F.eks...
Det nytter ikk noget at Lars Berendt, som vel skal være et forbillede af en slags, går ud og gør det samme...
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #701:
02 Dec 2008, 13:28 »
WHAT!?!?! Hvor kommer den med bankrøveren ind i billedet? Forstår ikke helt sammenligningen? Ud over at en bankrøver næppe i et splitsekung beslutter sig for at røve en bank, så kan jeg simpelthen ikke se sammenligningen? Hvis du mener det er okay, at man straffer en dommer ved at svine ham til offentligt, så må du jo bosætte dig i lande længere sydpå, hvor offentlig stening, hængning og andre sære afstraffelsesmetode
r, er gældende...
Og nej, det er muligvis ikke særlig smart af Berendt, men det har som sagt ingenting at gøre med Broes og Brinks udtalelser. Fordi den ene gør det, giver det ikke de andre lov. Det er børnehavementalitet at pege fingre af hinanden
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #702:
02 Dec 2008, 13:28 »
Citat af: simonob 02 Dec 2008, 12:59
Det er menneskeligt at fejle, og alle begår fejl, også læger (det har jeg endda grelle eksempler på), revisorer, og hvad du ellers kan finde på (jeg bliver nok nødt til at indrømme, at det da også sker for mig en sjælden gang imellem
)
Dommeren har ofte kun et splitsekund til at træffe en beslutning, og så er chancen for at det ikke altid er den rigtige beslutning han når frem til, da bestemt til stede, sådan er det bare, det er en af charmerne ved fodbold, alting går hurtigt.
Efter min mening er det i øvrigt ikke dommeren, der ødelægger kampen, det er (hvis nogen skal have skylden) holdene, der ikke selv er gode nok til at afgøre tingene.
simonob
Landsholdsspiller
«
Svar #703:
02 Dec 2008, 13:35 »
Citat af: KongFjong 02 Dec 2008, 13:28
WHAT!?!?! Hvor kommer den med bankrøveren ind i billedet? Forstår ikke helt sammenligningen? Ud over at en bankrøver næppe i et splitsekung beslutter sig for at røve en bank, så kan jeg simpelthen ikke se sammenligningen? Hvis du mener det er okay, at man straffer en dommer ved at svine ham til offentligt, så må du jo bosætte dig i lande længere sydpå, hvor offentlig stening, hængning og andre sære afstraffelsesmetode
r, er gældende...
Og nej, det er muligvis ikke særlig smart af Berendt, men det har som sagt ingenting at gøre med Broes og Brinks udtalelser. Fordi den ene gør det, giver det ikke de andre lov. Det er børnehavementalitet at pege fingre af hinanden
Du sir der er forskel på behandling af folk der handler impulsivt eller folk der har en masse indsigt med sig..?
simonob
Landsholdsspiller
«
Svar #704:
02 Dec 2008, 13:40 »
Citat af: DNE 02 Dec 2008, 13:28
Det er menneskeligt at fejle, og alle begår fejl, også læger (det har jeg endda grelle eksempler på), revisorer, og hvad du ellers kan finde på (jeg bliver nok nødt til at indrømme, at det da også sker for mig en sjælden gang imellem
)
Dommeren har ofte kun et splitsekund til at træffe en beslutning, og så er chancen for at det ikke altid er den rigtige beslutning han når frem til, da bestemt til stede, sådan er det bare, det er en af charmerne ved fodbold, alting går hurtigt.
Efter min mening er det i øvrigt ikke dommeren, der ødelægger kampen, det er (hvis nogen skal have skylden) holdene, der ikke selv er gode nok til at afgøre tingene.
Jeg ved godt det er svært at være dommer.. Men hvorfor så ikk hjælpe dem ? Jeg har foreslået noget med at man kan se afgørende situationer på video.. Dét høvler i allesammen ned ? Er det bedre at have et par kampe, hvor dommeren mere eller mindre har afgjort kampen, hver uge ?? Vi skal da hjælpe dommerne, når de ikk selv kan se det.. Video er vel det eneste der kan klare det ? Hvis OB var kommet foran 2-1 havde AGF da ikk vundet igår.. Det er jeg da 99% sikker på.. Så på den måde havde det da en betydning.. At det senere hen var Arek der fejlede i målet, så de scorede, er en anden sag.. Men hvis kampen var blevet den samme, selvom der var dømt mål til OB havde vi da trods alt fået 1 point..
Hvis du kan komme med en bedre løsning på problemet, end video, så kom da med det ? Måske kommer kampene til at vare 5 minutter længere, men det er da bedre end at kampen får et forkert udfald.. Og med video, kan man jo ikke beskylde en dommer for match-fixing, medmindre han laver SÅ mange afgørende fejl, at man ikk kan se dem igennem, men det sker da så sjældent...
Sider:
1
...
45
46
[
47
]
48
49
...
114
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »