home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1309 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  OB tråden
0 Brugere og 22 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 43 44 [45] 46 47 ... 114 Udprint
Forfatter Emne: OB tråden  (Læst 242252 gange)
JKJ
Gæst

Sv: OB tråden
« Svar #660: 02 Dec 2008, 11:02 »

Øhh... Man vinder ikk kampe på at have flest chancer, men på at score.. Og det gjorde vi.. Og jeg er 99% sikker på at vi havde vundet den kamp der hvis ikk det blev annulleret... Hvad der skete efterfølgende er irelevant, da kampen ikk var blevet sådan hvis vi var kommet foran ! Vi sku ha scoret mange mål, men hva ka vi bruge det til ?? Vi lavede 2, og fik 1 !
- Gad vide hvor meget dommeren kan hæve hos danskespil idag....!

Det er helt korrekt man ikke vinder kampe på fleste chancer...

Men det er altså ikke dommeren der brænder de kæmpe chancer som i nu engang havde og som burde have givet jer sejren...
Og det er heller ikke dommeren der dropper fælt inden for de sidste minutter ved ikke at kunne holde bolden...

Jeg mener bestemt det var ufortjent i ikke vandt, men at give dommeren skylden er at skyde langt over målet... I burde og havde mere end chancer nok til at afgøre det selv... og så husk stadig at det altdå var Arek der droppede til sidst, ikke dommeren!

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #661: 02 Dec 2008, 11:06 »

Undskyld mig, men er du stiv ??

EN kamp ?? Vi snakker om at det her BLIR VED ! Det sker HVER uge nu... Hele tiden ! Brøndby's 1-0 mål i lørdags var en joke i sig selv ! Og Djiby's annullerede mål taler fandme for sig selv når man har set den ! (har ikk rigtig set andre kampe i denne weekend... så 2 ud af 2) Det stopper jo aldrig.. Hvis ikk de er betalt, så er de dommere da blevet så enormt ringe at vi skal have fat i nogle andre, for det her ødelægger ligaen !!!

Slap nu af...

Jeres modstandere får aldrig fejldomme i mod sig? Det er kun jer? Der er simpelthen en konspiration i gang for at forhindre OB i at blive mestre?

Vi kan da sagtens blive enige om at dommerstanden i Superligaen ikke er af ypperste standard, men hvis du er så paranoid at du helt seriøst og i ramme alvor mener at kunne konkludere at dommerene er betalte, så kommer vi vist ikke videre i denne diskussion.

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #662: 02 Dec 2008, 11:06 »

Det er helt korrekt man ikke vinder kampe på fleste chancer...

Men det er altså ikke dommeren der brænder de kæmpe chancer som i nu engang havde og som burde have givet jer sejren...
Og det er heller ikke dommeren der dropper fælt inden for de sidste minutter ved ikke at kunne holde bolden...

Jeg mener bestemt det var ufortjent i ikke vandt, men at give dommeren skylden er at skyde langt over målet... I burde og havde mere end chancer nok til at afgøre det selv... og så husk stadig at det altdå var Arek der droppede til sidst, ikke dommeren!

Ahhr menneske ! Så læs dog hvad jeg skriver.. Den sidste situation er ligegyldig nu jo ! Jeg er så sur over den kamp at jeg er ligeglad med det 2-1-mål ! Den situation var aldrig sket hvis det var blevet 2-1 til os ! Vi var nødt til at kaste folk frem, for vi skulle vinde, og det scorede de på... Havde vi fået vores mål, så var AGF nødt til at smide folk frem, og så var det måske blevet 2-2 eller 3-1... Men det var aldrig blevet det samme..! Du kan ikk sige det er vores egen skyld fordi vi brænder chancerne, for når vi så scorer, tar de målet fra os... Hva vil du så ha vi skal gøre ?? Med dén dom ku han annullere alle mål !

~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #663: 02 Dec 2008, 11:09 »

Slap nu af...

Jeres modstandere får aldrig fejldomme i mod sig? Det er kun jer? Der er simpelthen en konspiration i gang for at forhindre OB i at blive mestre?

Vi kan da sagtens blive enige om at dommerstanden i Superligaen ikke er af ypperste standard, men hvis du er så paranoid at du helt seriøst og i ramme alvor mener at kunne konkludere at dommerene er betalte, så kommer vi vist ikke videre i denne diskussion.

I lørdags var det imod Vejle.. Igår mod OB... I næste uge er der nok fejldomme igen... Lad os se hvem det rammer...

- Hvis du mener der ikk skal gøres noget ved dommerstandarden, OG at der ikk er et problem andet end "at dommerstanden i Superligaen ikke er af ypperste standard", så stopper vi oss bar her !

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #664: 02 Dec 2008, 11:10 »

Hvad vil du gøre ved dommerstandarden? Jeg tvivler på at det ikke er de bedste dommere i Danmark der render rundt i Superligaen.

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #665: 02 Dec 2008, 11:13 »

Hvad vil du gøre ved dommerstandarden? Jeg tvivler på at det ikke er de bedste dommere i Danmark der render rundt i Superligaen.

Tjah, prøv at gør dem prof... Giv dem fast løn og få dem i træning osv... Hvorfor skal spillerne være prof og træne flere gange hver evig eneste dag, hvis dommerne kommer hver weekend og ødelægger kampene, med deres fritidsjob ?! Kan du gi mig en go grund til det ?? Ville du ikk blive sindssyg hvis du var pro-spiller og det var dit liv at spille i sas-ligaen, og så når du har trænet hele ugen, og skal spille kamp søndag, så kom der bar en idiot med et fritids-job og ødelægger det hele for dig ?? Hvad ville du gøre da ?

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #666: 02 Dec 2008, 11:16 »

Se, nu er det nemlig blevet til en diskussion vi kan bruge til noget, i stedet for bare whine. Det var såmænd bare det jeg ville opnå.

Jeg er nemlig ganske enig med dit sidste indlæg.

JKJ
Gæst

« Svar #667: 02 Dec 2008, 11:17 »

Ahhr menneske ! Så læs dog hvad jeg skriver.. Den sidste situation er ligegyldig nu jo ! Jeg er så sur over den kamp at jeg er ligeglad med det 2-1-mål ! Den situation var aldrig sket hvis det var blevet 2-1 til os ! Vi var nødt til at kaste folk frem, for vi skulle vinde, og det scorede de på... Havde vi fået vores mål, så var AGF nødt til at smide folk frem, og så var det måske blevet 2-2 eller 3-1... Men det var aldrig blevet det samme..! Du kan ikk sige det er vores egen skyld fordi vi brænder chancerne, for når vi så scorer, tar de målet fra os... Hva vil du så ha vi skal gøre ?? Med dén dom ku han annullere alle mål !

Ahhr selv...

Det er ikke dommeren der brænder de kæmpe chancer i har, og når i ikke engang kan score på så store chancer så er det svært at vinde en fodboldkamp...

Og det havde da intat at gøre med at i havde mange fremme til sidst, jeg talte da i hvert fald 5-6 OB'er i feltet plus en målmand der ikke kan holde en bold mod 3-4 GF'er... Men det er så stadig dommerens skyld Arek ikke kan holde bolden og i ikke får sparket bolden væk!!

Iøvrigt er det underligt at vi skal hører dette piveri hver gang i taber, det er yderst sjældent det sker når i vinder ...

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #668: 02 Dec 2008, 11:19 »

Se, nu er det nemlig blevet til en diskussion vi kan bruge til noget, i stedet for bare whine. Det var såmænd bare det jeg ville opnå.

Jeg er nemlig ganske enig med dit sidste indlæg.

Jamen, hvad vil du gøre ??

JKJ
Gæst

« Svar #669: 02 Dec 2008, 11:21 »

Tjah, prøv at gør dem prof... Giv dem fast løn og få dem i træning osv... Hvorfor skal spillerne være prof og træne flere gange hver evig eneste dag, hvis dommerne kommer hver weekend og ødelægger kampene, med deres fritidsjob ?! Kan du gi mig en go grund til det ?? Ville du ikk blive sindssyg hvis du var pro-spiller og det var dit liv at spille i sas-ligaen, og så når du har trænet hele ugen, og skal spille kamp søndag, så kom der bar en idiot med et fritids-job og ødelægger det hele for dig ?? Hvad ville du gøre da ?

Helt enig... Men det er så her du skal brokke dig over DBU og/eller divisionforeningen, det er nemlig dem der IKKE vil have prof dommere i landet.
Dommerne selv har længe gerne været i hvert fald som minimum halv prof...

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #670: 02 Dec 2008, 11:21 »

Ahhr selv...

Det er ikke dommeren der brænder de kæmpe chancer i har, og når i ikke engang kan score på så store chancer så er det svært at vinde en fodboldkamp...

Og det havde da intat at gøre med at i havde mange fremme til sidst, jeg talte da i hvert fald 5-6 OB'er i feltet plus en målmand der ikke kan holde en bold mod 3-4 GF'er... Men det er så stadig dommerens skyld Arek ikke kan holde bolden og i ikke får sparket bolden væk!!

Iøvrigt er det underligt at vi skal hører dette piveri hver gang i taber, det er yderst sjældent det sker når i vinder ...

Fatter du hat eller hvad ?

DET VAR ALDRIG SKET HVIS VI HAVDE FÅET VORES MÅL.... Er det svært at forstå ?? Og som sagt... Prøver li igen så du måske forstår det ! Hvad kan det hjælpe at vi scorer på vores chancer når de annullerer målet ??!!

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #671: 02 Dec 2008, 11:23 »

Helt enig... Men det er så her du skal brokke dig over DBU og/eller divisionforeningen, det er nemlig dem der IKKE vil have prof dommere i landet.
Dommerne selv har længe gerne været i hvert fald som minimum halv prof...

Jah, for så får de flere penge jo... DBU fatter jo heller ikk en skid altså... Se de handlinger vi har lavet med vores kære landstræner... Og vores KOMUNIKATIONSCHEF går ud og kalder David Nielsen for en tumpe eftersom Broe i SønderjyskE har fået 2 spilledages karantæne for at kalde dommeren en tyksak ! WTF !

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #672: 02 Dec 2008, 11:25 »

Jamen, hvad vil du gøre ??

Jeg har såmænd ikke andre/bedre forslag end dem du selv er kommet med.

Fatter du hat eller hvad ?

Man kan forhåbentlig godt tale pænt til hinanden, selvom man ikke er enige.

DET VAR ALDRIG SKET HVIS VI HAVDE FÅET VORES MÅL.... Er det svært at forstå ??

Det ved du vist lige så lidt om som os andre.
« Seneste Redigering: 02 Dec 2008, 11:27 af g00n » Logged

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #673: 02 Dec 2008, 11:27 »

Jeg har såmænd ikke andre/bedre forslag end dem du selv er kommet med.

Så langt - så godt...

Hvad er dommerne så ??

Betalt ?
Holder de med bestemte hold ?
Eller bar overdrevet ringe ?

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #674: 02 Dec 2008, 11:30 »

Så langt - så godt...

Hvad er dommerne så ??

Betalt ?

Højst sandsynligt ikke.

Holder de med bestemte hold ?

Forhåbentlig ikke.

Eller bar overdrevet ringe ?

Nogle er bedre end andre, og nogle har oftere end dårlig dag end andre.

Sider: 1 ... 43 44 [45] 46 47 ... 114 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010