home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  2 Brugere, 1236 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  OB tråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 42 43 [44] 45 46 ... 114 Udprint
Forfatter Emne: OB tråden  (Læst 241992 gange)
Krellz
Landsholdsspiller

Sv: OB tråden
« Svar #645: 01 Dec 2008, 21:03 »

Hvor er det skidt!? Men det er fandeme også heldigt af AGF, men hvad fanden laver AMC? Sparker den ud af hænderne på Onyszko, nå. Så må vi vinde 1. pladsen tilbage i weekenden. Men ffs, omg. Og hvor er det klamt af ham der linjedommeren? Offside, ja ik en skid. Fuck jeg er gal lige nu. Kampen havde set helt anderledes ud, ffs. Vi er egentlig heldige at vi ikke ryger ned på 3. pladsen, tænk hvis FCK havde vundet. Doh. Dårlig fødselsdag på sportsplan Græder ticked off.
« Seneste Redigering: 01 Dec 2008, 21:10 af Krellz » Logged

m-jessen
Ynglingespiller

« Svar #646: 01 Dec 2008, 21:12 »

Hvor er det skidt!? Men det er fandeme også heldigt af AGF, men hvad fanden laver AMC? Sparker den ud af hænderne på Onyszko, nå. Så må vi vinde 1. pladsen tilbage i weekenden. Men ffs, omg. Og hvor er det klamt af ham der linjedommeren? Offside, ja ik en skid. Fuck jeg er gal lige nu. Kampen havde set helt anderledes ud, ffs.

Har det på præcis samme måde. Er PISSE sur. Står og slår på væggen lige nu (skriver med den anden hånd)  Sur

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #647: 01 Dec 2008, 21:15 »

Synes bestemt ikke OB var heldige i den kamp. Og hvad sker der? Hvorfor blev OBs mål annulleret? Hvorfor scorer Rafael på en heldig chance. Omg, så bliver vi nød til at vinde over BIF, hvor vi førhen kunne nøjes med uafgjort.

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #648: 02 Dec 2008, 07:53 »

Jeg må nok sige at vi er uheldige i forhold til vores konkurrenter. Synes faktisk det er flot vi overhovedet ligger nummer 2. BIF har haft næsten en dommerfejl der afgører kampen til deres forhold. Hvad har vi fået? Intet, andet en modstand fra dommerne. Og vi så det sidst mod VB, BIF kommer foran på en dommerfejl. OB taber kampen pågrund af en dommerfejl mod AGF. Tak, dommere.

EDIT: Og for at gøre det værre dømmer Anders "BIF" Hermansen kampen, mission impossible må man nok sige :s.

Dasmessi
Gæst

« Svar #649: 02 Dec 2008, 07:55 »

Man må sige dommerne er ikke de skarpeste lige pt. Igår ved Falls scoring som ikke blev til noget alligevel, var KLART onside, hvilket er rigtig skidt set af linjedommeren.

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #650: 02 Dec 2008, 08:02 »

Begynder at tro at KASI Jesper også har betalt dommeren i kampe BIF slet ikke spiller i. Alle kan jo ligge på 1. pladsen når der bliver pumpet penge ind i klubben.

Dasmessi
Gæst

« Svar #651: 02 Dec 2008, 08:04 »

Ej, slap nu af. Man må sige Brøndby IF har spillet godt i gennem turneringen og har lagt sig på førstepladsen, så lad nu være med at tro, ham Jesper har en finger med i spillet.

Hvis han havde betalt dommerne, havde det jo sikkert været blevet opdaget før eller siden. Det ville jo ikke være første gang de skulle have fat i ham så.

BenMusalho
Gæst

« Svar #652: 02 Dec 2008, 09:30 »

Krellz@ Når du er så godt i gang, så husk lige, at vi samtidig blev snydt for et - måske to - straffespark mod Vejle BK ...

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #653: 02 Dec 2008, 10:34 »

Det er da nok den værste offside jeg nogensinde har set ! Det var dog utroligt ! Med den dommer-standard ku vi lige så godt lukke sas-ligaen...!

~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

JKJ
Gæst

« Svar #654: 02 Dec 2008, 10:46 »

Det var bestemt ikke godt af liniedommeren, rigtig skidt endda...

Men det var så en chance, skal dommer-trion så også have skylden for de mange kæmpe chancer i brændte?? Selv om målet helt forkert blev annuleret så burde i jo have scoret 3-4 mål mere plus Arek O vel også forærede AGF sejren, men det er måske også dommerens skyld??

Dommeren lavede en fejl korrekt, men hvad med at kigge på de mange brændte chancer og den brøler i lavede til sidst også, så er det jo når alt kommer til alt vel sådan set jeres egen skyl...  Peace

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #655: 02 Dec 2008, 10:49 »

Det var bestemt ikke godt af liniedommeren, rigtig skidt endda...

Men det var så en chance, skal dommer-trion så også have skylden for de mange kæmpe chancer i brændte?? Selv om målet helt forkert blev annuleret så burde i jo have scoret 3-4 mål mere plus Arek O vel også forærede AGF sejren, men det er måske også dommerens skyld??

Dommeren lavede en fejl korrekt, men hvad med at kigge på de mange brændte chancer og den brøler i lavede til sidst også, så er det jo når alt kommer til alt vel sådan set jeres egen skyl...  Peace

Øhh... Man vinder ikk kampe på at have flest chancer, men på at score.. Og det gjorde vi.. Og jeg er 99% sikker på at vi havde vundet den kamp der hvis ikk det blev annulleret... Hvad der skete efterfølgende er irelevant, da kampen ikk var blevet sådan hvis vi var kommet foran ! Vi sku ha scoret mange mål, men hva ka vi bruge det til ?? Vi lavede 2, og fik 1 !
- Gad vide hvor meget dommeren kan hæve hos danskespil idag....!

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #656: 02 Dec 2008, 10:54 »

Haha, begynder I nu også at snakke om korruption og betalte dommere? I skulle måske mødes med de forsmåede BIF-fans et sted og så spise jer en lille Digestive...

Jeg vil lige pointere at jeg ikke har set målet, og der er da vist stor enighed om at det var en fejldom. Men fra fejldom og til betalte dommere osv. er der godt nok langt. Meget langt!
« Seneste Redigering: 02 Dec 2008, 10:59 af g00n » Logged

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #657: 02 Dec 2008, 10:56 »

Haha, begynder I nu også at snakke om korruption og betalte dommere? I skulle måske mødes med de forsmåede BIF-fans et sted og så spise jer en lille Digestive...

Jeg vil lige pointere at jeg ikke har set mål, og der er da vist stor enighed om at det var en fejldom. Men fra fejldom og til betalte dommere osv. er der godt nok langt. Meget langt!

Flot at du kan kommentere på noget du selv sir du ikk har set... Fornuftigt crew vi har... HMM...

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #658: 02 Dec 2008, 10:58 »

Suk.. Jeg kommenterer jo ikke på om det var en fejldom eller ej, der er der jo som sagt enighed om.

Jeg kommenterer på at vi nu endnu engang skal til at høre på diverse konspirationsteorie r, fordi man bliver bortdømt i en kamp.

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #659: 02 Dec 2008, 11:01 »

Suk.. Jeg kommenterer jo ikke på om det var en fejldom eller ej, der er der jo som sagt enighed om.

Jeg kommenterer på at vi nu endnu engang skal til at høre på diverse konspirationsteorie r, fordi man bliver bortdømt i en kamp.

Undskyld mig, men er du stiv ??

EN kamp ?? Vi snakker om at det her BLIR VED ! Det sker HVER uge nu... Hele tiden ! Brøndby's 1-0 mål i lørdags var en joke i sig selv ! Og Djiby's annullerede mål taler fandme for sig selv når man har set den ! (har ikk rigtig set andre kampe i denne weekend... så 2 ud af 2) Det stopper jo aldrig.. Hvis ikk de er betalt, så er de dommere da blevet så enormt ringe at vi skal have fat i nogle andre, for det her ødelægger ligaen !!!

Sider: 1 ... 42 43 [44] 45 46 ... 114 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010