home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 1197 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  OB tråden
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 36 37 [38] 39 40 ... 114 Udprint
Forfatter Emne: OB tråden  (Læst 241971 gange)
kie
Landsholdsspiller

Sv: OB tråden
« Svar #555: 12 Nov 2008, 14:25 »

Er der nogle som har OBs nummer til hvor man kan bestille billetter.. ?

Cencur
Manager

« Svar #556: 12 Nov 2008, 14:32 »

Har du kigget herinde? http://www.ob.dk/#

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

kie
Landsholdsspiller

« Svar #557: 12 Nov 2008, 14:34 »

Har du kigget herinde? http://www.ob.dk/#

Ja, men jeg kan ikke finde nummeret...

Badefar
Manager

« Svar #558: 12 Nov 2008, 15:12 »

Hvad med Danbillet i Overgade?

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #559: 13 Nov 2008, 09:56 »

Atter heldige Brøndby, vinder endnu engang. Det var kun pågrund af Stephan Andersen at Brøndby vandt, ellers havde der nok stået 2-0 eller 3-0 da Brøndby scorede (heldigt mål, igen). Ufortjent at Brøndby vandt, men så skal vi bare koncentrere os om SAS-Ligaen som vi jo så vinder.

Chakana
Manager

« Svar #560: 13 Nov 2008, 10:36 »

Ej, nu må du lige styre dig! Prøv nu at se det med neutrale briller! I havde store chancer ja, men Stephan var klasse, vi spillede den godt rundt. Derfor også fortjent. Giv en ordenlig brgrundelse for at sejren ikke var fortjent, når vi var gode igår? Det er decideret latterligt, sådan som du debatterer når ob har tabt! Men kom med et argument for at sejren ikke var fortjent, og vi var heldige.

Arsenal Football Club

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #561: 13 Nov 2008, 10:38 »

Nu er jeg selv neutral, og efter hvad jeg så i går vil jeg mene at OB fortjente at vinde mere end Brøndby gjorde - Stephan Andersen havde så en god dag, og Brøndby må siges at være en smule heldige med at vinde den kamp. Men sådan går det nu engang i fodbold, det bliver man ret hurtigt klar over som Arsenal-fan...

Chakana
Manager

« Svar #562: 13 Nov 2008, 10:50 »

Jeg synes nu det var en fortjent sejr, men OB havde nogle store chancer, men vi havde også to skud på overliggeren. Kampen for 4-5 uger siden, det var måske ikke 100% fortjent. Man kan sige at vi er heldige, man kan også sige at vi udnytter chancerne...

Arsenal Football Club

verdenskrig
Manager

« Svar #563: 13 Nov 2008, 11:47 »

Atter heldige Brøndby, vinder endnu engang. Det var kun pågrund af Stephan Andersen at Brøndby vandt, ellers havde der nok stået 2-0 eller 3-0 da Brøndby scorede (heldigt mål, igen). Ufortjent at Brøndby vandt, men så skal vi bare koncentrere os om SAS-Ligaen som vi jo så vinder.

Du er så latterlig at hører på!!!  Du har ingen, og jeg mener virkeligt ingen argumenter for dine påstande, og denne kommentar er jo til at lukke op og s... i.

Nu så jeg fra det 35 min af første halvleg og derfra resten af kampen, og hvad jeg så var et ob hold som konsekvent losser bolden op på fall, som prøver at tage den ned og skabe ravage.. Men fordi vi var så smarte som vi var, så pakkede vi ham totalt ind, og hermed kom ob slet ikke til noget spil, da jeres spil som jeg ofte har beskrevet, til stort ståhej herinde, er lagt op på at fall skal skabe ravage!... Jeg må lige have lov at kommenterer de to chancer i har.. Det ene er efter et elendigt taget hjørne spark fra os, hvor vi har alle mand fremme, hvor i selvfølgeligt flot spiller den frem, men havde i scoret der havde det været et grotesk mål at lukke ind, og heldigvis for os viser vi at vi har danmarks bedste keeper... Ved jeres anden chance mener jeg klart at der er frispark til en af vores spillere som helt tydeligt bliver skubbet ned, og jeg sad egentlig bare og ventede på fløjtet Huh..  Og du siger at i havde vundet 2, 3-0 hvis vi ikke havde haft stephan..

Ja måske men to ting til det..

For det første er det jo netop der man skal have en god keeper ikke, der redder en de 2-3 gange hvor det brænder på i kampen, hvilket det altid vil ligemeget hvilket hold man er.. Og i tilspillede jer intet ud over det.. Vi var så klart det bedst spillende hold på denne ellers for årstiden gode bane, og vi kørte jer ganske enkelt rundt i trekanter i en lang periode i anden halvleg.. Det var lige så mig og min ven som jeg så den med sad og råbte 'ole hver gang vi lavede en aflevering Grin.. Flere gange var vi lige ved og næsten, og må jeg hører dig om en anden ting.. Hvordan kan det sjovt nok være at du ikke nævner at vi rammer overliggeren to gange Rullende Øjne funny... Er det fordi det rent faktisk ville modsige alt det du ellers har skrevet Rullende Øjne

Og ja måske var vores mål heldigt, men syntes du også det var heldigt at det bedste indkøb i år, tørrer jeres flop, Henrik Hansen, efter at han igen ikke har formået at cleare en dødbold, som koster Grin.. Vupti så var delhidinho lige forbi ham, og så handler det bare om at offrer sig inde foran.. Jeg syntes det er mindst lige så heldigt, ( hvis jeg skal være lige så latterlig som dig vel at mærke ) at Onyszko tager Howards første hovedstød crazy..

Jeg syntes dit indlæg lugter laaaaangt væk, af sandt tuderi, og vi var jer totalt overlegne spillemæssigt, og havde 2 gode muligheder for at scorer som i selv havde... Fortjent sejr Cool

Nu er jeg selv neutral, og efter hvad jeg så i går vil jeg mene at OB fortjente at vinde mere end Brøndby gjorde - Stephan Andersen havde så en god dag, og Brøndby må siges at være en smule heldige med at vinde den kamp. Men sådan går det nu engang i fodbold, det bliver man ret hurtigt klar over som Arsenal-fan...

Hvordan kan ob fortjene sejren mere, når vi har lige så store muligheder som dem for at vinde, plus at vi spillemæssigt var dem overlegne i hvert fald den tid jeg så.. OG ja selvfølgeligt var vi da heldige med at vinde kampen, men det havde OB også været hvis de havde vundet.. Man vinder ikke sådan en kamp uden at være lidt heldig, det er simpelthen umuligt Thumbs Up

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #564: 13 Nov 2008, 11:53 »

Hehe nu gav jeg jo bare min mening som neutral tilskuer, og så kan det ikke betale sig at diskutere det med fans af hverken det ene eller andet hold. Jeg synes dog ikke at Brøndby var spillemæssigt overlegne, men sådan ser vi jo nok forskelligt på tingene.

verdenskrig
Manager

« Svar #565: 13 Nov 2008, 11:54 »

Hehe nu gav jeg jo bare min mening som neutral tilskuer, og så kan det ikke betale sig at diskutere det med fans af hverken det ene eller andet hold. Jeg synes dog ikke at Brøndby var spillemæssigt overlegne, men sådan ser vi jo nok forskelligt på tingene.

Hehe det skal du også have lov til, men ikke desto mindre vil jeg da gerne hører lidt mere konkret hvad ob gjorde så meget bedre, siden de havde fortjent sejren..

Nej Krellz forventer jeg heller intet svar fra Grin Wink

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #566: 13 Nov 2008, 11:58 »

Nu siger jeg jo ikke at de var så meget bedre end Brøndby, men sådan som jeg så kampen var det OB der spillede bedst og havde flest gode tilbud - og Stephan Andersen der reddede Brøndby. Da jeg ikke holder med nogen af holdene vil jeg dog godt medgive at jeg ikke fulgte helt så intensivt med som jeg ville gøre hvis det var en FCM-kamp.

EDIT: Jeg må da hellere tilføje at jeg heller ikke så starten af kampen pga. Lyngby-FCK.
« Seneste Redigering: 13 Nov 2008, 12:00 af g00n » Logged

verdenskrig
Manager

« Svar #567: 13 Nov 2008, 12:00 »

Nu siger jeg jo ikke at de var så meget bedre end Brøndby, men sådan som jeg så kampen var det OB der spillede bedst og havde flest gode tilbud - og Stephan Andersen der reddede Brøndby. Da jeg ikke holder med nogen af holdene vil jeg dog godt medgive at jeg ikke fulgte helt så intensivt med som jeg ville gøre hvis det var en FCM-kamp.

Nå ja man kan jo se en kamp forkert, men specielt det med spillet er jeg lodret uenig.. Jeg syntes klart at vi styrede kampen Smiley

Men sådan er det jo Wink

Cool

Gaylord
Førsteholdsspiller

« Svar #568: 13 Nov 2008, 12:19 »

Jeg synes nu det var en fortjent sejr, men OB havde nogle store chancer, men vi havde også to skud på overliggeren. Kampen for 4-5 uger siden, det var måske ikke 100% fortjent. Man kan sige at vi er heldige, man kan også sige at vi udnytter chancerne...

Nu er jeg OB'er og jeg mener da heller ikke at resultatet er ufortjent. Men i sidste kamp, hvor OB styrede langt det meste og havde flest chancer, da mener jeg at vi burde have pryglet BIF!

Jeg  vil dog stadig mene at BIF har været meget heldige med dommerne i år. (Ikke fordi at de ikke fortjener deres succes på nogen måde!) Bl.a. igår hvor Thomas Rasmussen selvfølgelig skulle have haft direkte rødt! At Helveg bliver aggressiv efterfølgende er meget forståeligt, da tackling var ret farlig. Men nu var Helveg jo selv heldig med ikke at få rødt sidste gang imod BIF.

verdenskrig
Manager

« Svar #569: 13 Nov 2008, 12:28 »

Nu er jeg OB'er og jeg mener da heller ikke at resultatet er ufortjent. Men i sidste kamp, hvor OB styrede langt det meste og havde flest chancer, da mener jeg at vi burde have pryglet BIF!

Jeg  vil dog stadig mene at BIF har været meget heldige med dommerne i år. (Ikke fordi at de ikke fortjener deres succes på nogen måde!) Bl.a. igår hvor Thomas Rasmussen selvfølgelig skulle have haft direkte rødt! At Helveg bliver aggressiv efterfølgende er meget forståeligt, da tackling var ret farlig. Men nu var Helveg jo selv heldig med ikke at få rødt sidste gang imod BIF.

Så denne situation beviser igen at dommerheld og uheld udligner sig set over en hel sæson  Smiley

Cool

Sider: 1 ... 36 37 [38] 39 40 ... 114 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010