home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  1 Bruger, 990 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  OB tråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 35 36 [37] 38 39 ... 114 Udprint
Forfatter Emne: OB tråden  (Læst 242155 gange)
Krellz
Landsholdsspiller

Sv: OB tråden
« Svar #540: 11 Nov 2008, 15:33 »

Det er så løgn, han er da en god spiller.  Kan slet ikke forstå hvorfor der er så mange der synes han er dårlig. Og han er altså også kun vice-anfører Wink!

EDIT: Der er der så meget vi er i, verdenskrig Djævel Thumbs Up.

Fynbo
Odds-hjælper
*

« Svar #541: 11 Nov 2008, 15:34 »

Mister den for meget Huh.. Han er sku da en af de mest pasningssikrer backs herhjemme, og hans indlæg er da MINDST lige så gode som C.sørensens, som vel sjældnere og sjældnere kommer i et overlap...

Jeg er dybt uenig Peace

Husk nu på at C. Sørensen er ved at blive en gammel mand og kan næsten ikk løbe mere ...  Forlegen

Fynbo
Odds-hjælper
*

« Svar #542: 11 Nov 2008, 15:37 »

Det er så løgn, han er da en god spiller.  Kan slet ikke forstå hvorfor der er så mange der synes han er dårlig. Og han er altså også kun vice-anfører Wink!

Han kan ikk løbe, tackle, sparke med højre, dårlig til hovdespil, laver dårlig afleveringer gang på gang ... Der ud over er han god ...

Og det er da lige meget med at han er vice-anfør han bære anfør bindet i øjeblikket ...

En meget skuffet OB fan over en spiller som du ser god nok til vores elskene OB hold  Græder

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #543: 11 Nov 2008, 15:39 »

31 år, uhh. Hvad med at Helveg blev pensioneret først, så kan vi begynde at snakke om AMC, Bisgaard og Sørensen skal pensioneres om 6 år Wink!

EDIT: Synes dog stadig at han skal erstattes snart, måske med en Michael Lumb. Men for tiden er han en god spiller så ville ikke klage hvis han var i starteren til sommer!

verdenskrig
Manager

« Svar #544: 11 Nov 2008, 15:41 »

Han kan ikk løbe, tackle, sparke med højre, dårlig til hovdespil, laver dårlig afleveringer gang på gang ... Der ud over er han god ...

Og det er da lige meget med at han er vice-anfør han bære anfør bindet i øjeblikket ...

En meget skuffet OB fan over en spiller som du ser god nok til vores elskene OB hold  Græder

Rart at hører lidt realiteter inde i den her tråd Smiley.. Måske overdriver du en anelse, men han er sku ik skarp, det mener jeg heller ikke... Han var god for et års tid siden, hvor han også var på landsholdet, men siden da er han faldet ENORMT i niveau!!

Så kom dog med nogle argumenter for at han er bedre end Thomas Rasmussen crazy.. Mand altså, klart vi er uenige, når du ikke ejer argumenter, så kan jeg jo umuligt blive enig med dig  Ubeslutsom

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Fynbo
Odds-hjælper
*

« Svar #545: 11 Nov 2008, 15:44 »

31 år, uhh. Hvad med at Helveg blev pensioneret først, så kan vi begynde at snakke om AMC, Bisgaard og Sørensen skal pensioneres om 6 år Wink!

EDIT: Synes dog stadig at han skal erstattes snart, måske med en Michael Lumb. Men for tiden er han en god spiller så ville ikke klage hvis han var i starteren til sommer!

Helveg, Bisgaard og Sørensen skal bare ud så hurtig så muligt ....

Vi har Espen Ruud som er klasser over Helveg ... Bisgaard er bare ikk god nok til Superligaen ... Og så skal OB hente Michael Lumb fra AGF som erstatning for Sørensen ...

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #546: 11 Nov 2008, 15:47 »

Han er giftig på dødbolde, gode indlæg, gode skud. Gode pasninger til modsatte side, evt. til Helveg/Ruud/Andreasen. Og det med han er dårlig med hovedet er løgn, han kan da sagtens give den en med hovedet, især når han er presset ser han god ud. Men desværre er han begyndt at miste bolden lidt for meget.

verdenskrig
Manager

« Svar #547: 11 Nov 2008, 15:52 »

Han er giftig på dødbolde, gode indlæg, gode skud. Gode pasninger til modsatte side, evt. til Helveg/Ruud/Andreasen. Og det med han er dårlig med hovedet er løgn, han kan da sagtens give den en med hovedet, især når han er presset ser han god ud. Men desværre er han begyndt at miste bolden lidt for meget.

Er jeg den eneste som ikke rigtigt kan få det til at hænge sammen Grin

Men manden er stort set aldrig oppe mere, og han mangler givetvis den evner for at cleare bolden som du siger..

Et godt eks: Se mod esbjerg hjemme.. Der kommer en hoppende bold igennem feltet, og han skal bare losse dne væk.. Men han taber duellen til Rieks som scorer.. Klart hans mål... Han har slet ikke den kloghed over hans spil længere som han havde da han var på landsholdet, og han mangler givetvis eksplosivitet, for ofte syntes jeg slet ikke han når med frem... Og dermed bliver absalonsen ofte overladt til sig selv... 

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #548: 11 Nov 2008, 15:57 »

Du kan åbenbart godt lide at misforstå folk var? Jeg mener at han tit ikke når at aflevere bolden inden han bliver tacklet, men når han får afleveret den så kan jeg sige at det er nogle gode indlæg/afleveringer der kommer Wink! Men må også være enig i at han er i gang med et alvorligt formdyk, Dette problem skal løses med Timmi Johansen eller Michael Lumb, helst til sommer. Måske vi har lidt flere penge der da vi jo har vundet mesterskabet der ;-)!

Fynbo
Odds-hjælper
*

« Svar #549: 11 Nov 2008, 16:05 »

Ja han er god til hjørnespark, gode indlæg ... Gode skud - hmm - nej det har han ikk ... Og hvis du ligger mærke til det så laver han aldrig et skift som ender hos Helveg eller Andreasen men derimod til Djemba-Djemba eller helt tilbage til Onysko ... Han vinder måske 1 ud af 10 holdestøds dueller ... Og ja han mister alt for meget blden ...

Du kan åbenbart godt lide at misforstå folk var? Jeg mener at han tit ikke når at aflevere bolden inden han bliver tacklet, men når han får afleveret den så kan jeg sige at det er nogle gode indlæg/afleveringer der kommer Wink! Men må også være enig i at han er i gang med et alvorligt formdyk, Dette problem skal løses med Timmi Johansen eller Michael Lumb, helst til sommer. Måske vi har lidt flere penge der da vi jo har vundet mesterskabet der ;-)!

Det er ikk et formdyk men et karriere dyk som aldrig kommer op igen ... Hvorfor helst til sommer der er T. Johansen jo væk Huh Og nu er der jo over et ½ år inden sæsonen er slut ...

verdenskrig
Manager

« Svar #550: 11 Nov 2008, 16:06 »

Kom ind i kampen, hvordan kan man være god til pasninger hvis man mister den lidt for meget crazy..

Så nu erkender du rent faktisk at han ikke er god nok til jeres hold, og skal skiftes ud seneste til sommer.. Før mente du at han var bedre end T.R...

Kan du bestemme dig Grin ?

Cool

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #551: 12 Nov 2008, 13:05 »

Så er det i aften at vi skal møde BIF. Husk at være der klokken 20.00 (portene åbnes kl. 19.00).

De 15 mand til truppen:
1. Arek Onyszko
2. Espen Ruud
3. Atle Roar Håland
4. Hans Henrik Andreasen
5. Anders Møller Christensen
6. Thomas Helveg
7. Peter Utaka
8. Henrik Hansen
9. Djiby Fall
10. Björn Runström
11. Johan Absalonsen
15. Chris Sørensen
16. David Preece
18. Jonas Troest
19. Eric Djemba-Djemba

Derfor bliver det nok denne opstilling:

Onyszko
Ruud/Helveg - AMC - Håland - Sørensen
             Djemba-Djemba
Andreasen                          Absalonsen
                    Hansen
              Runström - Fall

EDIT: Gæt på resultat er 2-1, Henrik Hansen, Baye Djiby Fall og Morten "Duncan" Rasmussen som målscorere.

Guldbrand
Gæst

« Svar #552: 12 Nov 2008, 13:10 »

Da jeg bor i det kolde jylland, så må jeg se kampen hjemme fra stuen af..  Jeg håber og tror selvfølgelig på en sejr til OB idag, og har da også selv oddset på en 1-0 sejr med Fall som målscoreren..  Han må da snart få hul på bylden igen, og vise os fans hvilken ægte målscore han er   Thumbs Up

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #553: 12 Nov 2008, 13:16 »

Han må gerne få et enormt formdyk d. 31 i 12. og så blive klasse igen d. 1 i 2. Opstemt!

EDIT: For jer der ikke er så skarpe - så er det for at han ikke vil blive solgt i januar-transfervinduet Djævel Thumbs Up.
« Seneste Redigering: 12 Nov 2008, 13:20 af Krellz » Logged

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #554: 12 Nov 2008, 13:30 »

OB har kig på FC Fyn spiller

Håber virkelig ikke at dette er en erstatning for AMC, han lyder ikke god nok til SAS-Liga bold. Men som Kim Brink har udtalt mange gange vil vi altid komme ud styrket af et transfervindue, og det betror jeg ham så.

Arek: Alt fungerer i OB

Det var da dejligt at vide du ikke har noget at brokke dig over Wink Opstemt!

Sider: 1 ... 35 36 [37] 38 39 ... 114 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010