home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  1 Bruger, 1257 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  OB tråden
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 34 35 [36] 37 38 ... 114 Udprint
Forfatter Emne: OB tråden  (Læst 242124 gange)
alek9000
Manager

Sv: OB tråden
« Svar #525: 08 Nov 2008, 17:27 »

Nej... Skal vi sige en halv ? Smiley

Men det er jo naturligt nok når man mister spillere og samtidig skal bruge mange kræfter på CL.. Smiley
- Men men men.. Der er lang vej til 33. spillerunde endnu.. Wink
Kan man godt sige Smiley
Ja og forstår simpelthen ikke Lynge. Han har lige fået kæmpe indtægter fra CL, vel og mærket inden transfervinduet lukkede, men vælger stadig ikke at købe 'ordentligt' ind. En reserve fra en Coca Cola championsship klub og en spiller der har været skadet det meste af sidste sæson, plus en forbandet skotte der viste sig at være dødens pølse for AaB. Ikke godt nok Lynge!

Ja heldigvis er der da det Smiley

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #526: 08 Nov 2008, 17:34 »

Kan man godt sige Smiley
Ja og forstår simpelthen ikke Lynge. Han har lige fået kæmpe indtægter fra CL, vel og mærket inden transfervinduet lukkede, men vælger stadig ikke at købe 'ordentligt' ind. En reserve fra en Coca Cola championsship klub og en spiller der har været skadet det meste af sidste sæson, plus en forbandet skotte der viste sig at være dødens pølse for AaB. Ikke godt nok Lynge!

Ja heldigvis er der da det Smiley

Tjah.. Enig... Heldigvis viser Kim Brink gode evner for tiden.. Han er begyndt at handle godt !

- Klasse drenge... 1-0 !! HHA ! Opstemt

~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

alek9000
Manager

« Svar #527: 08 Nov 2008, 17:36 »

Hvem scorede (:?

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #528: 08 Nov 2008, 17:38 »

Hvem scorede (:?

^^ HHA.. Smiley Hans Henrik Andreasen..

- Vi må godt lige tage os lidt sammen nede bagved... Vi har da kun holdt nullet fordi Esbjerg ikke er skarpe... Kom nu lidt drenge, vi skal vise at vi er berettiget til den placering vi har !

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #529: 08 Nov 2008, 17:40 »

Kanon !! Ruud efter hjørne... Kom så drenge... Bank dem helt hjem i deres kuttere !!!

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #530: 08 Nov 2008, 18:59 »

2-1... Tjah... Tyndt straffe, men altså, dommerne i DK er jo så fantastiske.. HMM...!!
Derudover klager jeg ikke da jeg satte mine penge på 2-1 resultatet, men altså.. Utrolig dommerstandard vi har...
Men en dejlig kamp, og især Djemba-Djemba viste højt niveau idag...
Og Esbjerg skal nok li få ordnet deres banen, hvis de vil ha nogle point, medmindre de mener at de har nemmere ved at få det, på en skøjtebane...

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #531: 09 Nov 2008, 08:54 »

Dejligt med en OB sejre, og dem forventer vi flere af i den her sæson! Dejlig dag i dag, så skal vi bare sidde og se at FCK, FCM(mandag) og BIF taber Wink!

Niels
Reserveholdsspiller

« Svar #532: 09 Nov 2008, 09:30 »

2-1... Tjah... Tyndt straffe, men altså, dommerne i DK er jo så fantastiske.. HMM...!!
Da lille Lange bagefter stod og bedyrede, han var enig med dommeren, blev jeg så lykkelig for, vi fik sendt den uduelige snothvalp østover, inden han fik pressetid - men det, jeg faktisk ville sige, var: Hvis der sku' en undersøgelse til omkr. aftalt spil, hver gang en dansk dommer dømte noget mystisk, så var der snart for få folk i detektivbureauerne. DOG det  straffe i går var ikke bare tyndt, det var direkte latterligt. Godt vi vandt alligevel.  Thumbs Up

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #533: 09 Nov 2008, 19:23 »

Yes! Så er vi absolutte førere af SAS-Ligaen igen! 1 point til FCK og 2 point ned til BIF Smiley! Og næste kamp mod Vejle burde bestemt ikke være et problem Thumbs Up!

Niels
Reserveholdsspiller

« Svar #534: 09 Nov 2008, 20:22 »

Og næste kamp mod Vejle burde bestemt ikke være et problem Thumbs Up!

Det ville være noget ejle, hvis vi tog til Vejle for at fejle!  Peace
Det lader til, vi har et godt tag på den bløde mellemvare, som ellers har taget heldige point fra os i årevis. Det virker på mig som den største forandring. Men lad os nu ikke pille ved skindet, før bjørnen er sten død ...

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #535: 11 Nov 2008, 15:18 »

Anders Møller Christensen udtaget til landsholdet mod Wales

Fuldt fortjent, og tillykke her fra, Synes dog også at en C. Sørensen burde være med, da jeg synes han er bedre end Thomas Rasmussen.

verdenskrig
Manager

« Svar #536: 11 Nov 2008, 15:24 »

Og hvorfor syntes du lige han er det om jeg må spørge Rullende Øjne ?

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #537: 11 Nov 2008, 15:26 »

Thomas Rasmussen mister den alt for meget, og så synes jeg at C. Sørensen ligger fantastiske indlæg, især på dødbolde.

Fynbo
Odds-hjælper
*

« Svar #538: 11 Nov 2008, 15:28 »

Anders Møller Christensen udtaget til landsholdet mod Wales

Fuldt fortjent, og tillykke her fra, Synes dog også at en C. Sørensen burde være med, da jeg synes han er bedre end Thomas Rasmussen.

C. Sørensen er bare en gang L*** som ikk fortjener og spille på OB hold ... og slet ikk som anfør  ticked off

verdenskrig
Manager

« Svar #539: 11 Nov 2008, 15:32 »

Thomas Rasmussen mister den alt for meget, og så synes jeg at C. Sørensen ligger fantastiske indlæg, især på dødbolde.

Mister den for meget Huh.. Han er sku da en af de mest pasningssikrer backs herhjemme, og hans indlæg er da MINDST lige så gode som C.sørensens, som vel sjældnere og sjældnere kommer i et overlap...

Jeg er dybt uenig Peace

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 ... 34 35 [36] 37 38 ... 114 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010