home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1296 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  OB tråden
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 33 34 [35] 36 37 ... 114 Udprint
Forfatter Emne: OB tråden  (Læst 242225 gange)
simonob
Landsholdsspiller

Sv: OB tråden
« Svar #510: 04 Nov 2008, 16:49 »

Siger også bare at det ikke skulle undrer mig..

Men har du overvejet at jeg har skrevet indlægget mens du rettede dit Rullende Øjne.. Nej vel Grin

Så længe du HAR trykket "indsæt citat", kan jeg ikk ændre i det citat du har sat ind.. Li meget hvor meget du skriver mens jeg retter... lol

~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #511: 04 Nov 2008, 16:50 »

Så man må altså ikke komme med eksempler for at underbygge sin påstand..  crazy ?.. Du formår i hvert fald ikke at forholde dig til det jeg skriver om fall, og slag, så noget tyder på at jeg har ret, i og med at du ikke vil besvarer det Thumbs Up

Ja det er netop der du tager fejl.. Sådan er det hvis vi snakker om hånd på bolden.. Men en albue/slag skal udløse et kort uanset om det er med vilje eller ej.. En ikke tilsigtet skal udløse gult, og en tilsigtet skal udløse rødt, og det er så dommerens skøn Cool

Nej ville jeg nok også have sagt lol

Du besvarer ikke mine ting kort, du besvarer 1/4 del af mit indlæg kort.. Sådan godt og vel.. Der er en væsentlig forskel Peace..

Det eneste ved dig som er svært at forstå ved dig, er at du ikke selv kan se problemet, så her vil jeg prøve at skærer det ud i pap for dig !

Hvis du ikke har til hensigt at give et ordentligt svar, så gider jeg ikke bruge mere tid på dig, for så har vi intet debat grundlag, og så ender det i mudderkast, som er ganske sjovt, specielt mod en som dig, men som ikke fører til noget specielt... Så det er op til dig selv

TAK ! Tog sin tid at fatte...

verdenskrig
Manager

« Svar #512: 04 Nov 2008, 16:54 »

Så længe du HAR trykket "indsæt citat", kan jeg ikk ændre i det citat du har sat ind.. Li meget hvor meget du skriver mens jeg retter... lol

Indsæt citat Huh.. Det har jeg ikke trykket.. Men nevermind, kan godt være jeg læste forkert, læst det bare 3-4 gange, og fik det til det samme hver gang, så måske var det dårligt formuleret...
TAK ! Tog sin tid at fatte...

funny funny funny

Haha men hold kæft hvor er du latterlig.. Du har jo intet at komme med, og det er da helt ekstremt som du mangler egenskaber for at svarer.. Der er så mange ting du kan tage fat på, og selvom du måske ikke har ret, kan du stadig kommenterer på det.. Det her har simpelthen reddet min dag Grin...

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #513: 04 Nov 2008, 16:55 »

Tror bare jeg logger af om lidt, for det her bliver alligevel ikke en disk kan jeg forstå... Grin

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #514: 04 Nov 2008, 17:01 »

Indsæt citat Huh.. Det har jeg ikke trykket.. Men nevermind, kan godt være jeg læste forkert, læst det bare 3-4 gange, og fik det til det samme hver gang, så måske var det dårligt formuleret...
 funny funny funny

Haha men hold kæft hvor er du latterlig.. Du har jo intet at komme med, og det er da helt ekstremt som du mangler egenskaber for at svarer.. Der er så mange ting du kan tage fat på, og selvom du måske ikke har ret, kan du stadig kommenterer på det.. Det her har simpelthen reddet min dag Grin...

Måske fattede du bar hat siden du ikk fattede det...

Haha... Du FÅR ret, jeg får fred.. Sådan fungerer verden ! Wink

enged
Gæst

« Svar #515: 06 Nov 2008, 01:49 »

Efter være blevet opfordret til at poste her, så vil jeg gøre det.

Jeg tror Fall ryger væk til nytår eller senest til sommer, jeg tror at i (OB) kommer til at tjene 30-50 millioner på ham, super indkøb, hvis bare fck var ligeså dygtige Wink også Djemba-Djemba, i kan bare det der ovre Wink

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #516: 06 Nov 2008, 02:03 »

Efter være blevet opfordret til at poste her, så vil jeg gøre det.

Jeg tror Fall ryger væk til nytår eller senest til sommer, jeg tror at i (OB) kommer til at tjene 30-50 millioner på ham, super indkøb, hvis bare fck var ligeså dygtige Wink også Djemba-Djemba, i kan bare det der ovre Wink

Fall blir ikk solgt til vinter, det tror jeg simpelthen ikk på.. Vi har lang kontrakt med ham, og han er ung.. Og når vi kommer ud og spiller europæisk næste sæson (SKAL VI!!!), så stiger hans pris.. Det ved Kim Brink oss... Derfor tror jeg han siger nej til vinter.. Samtidig med så betyder han så meget for os at vi ikk blir mestre uden ham ! (Jah okay, det sagde vi oss om Prica i AaB, og vi ved da hvordan det endte, men alligevel..)... En anden vigtig faktor er at vi har råd til at sige nej nu ! OB er jo kommet over BIF, og har kun FCK foran os på det økonomiske plan nu... Håber oss Fall ønsker at færdiggøre sæsonen her...

Djemba-Djemba.. Hvad kan jeg sige ? Jeg var på ferie i Holland, Belgien og Tyskland der.. Da vi kom til Tyskland fandt vi trådløst net så vi ku se OB - Villa over den bærbare, og bang så læser man li "OB kæmper med spillertilladelse til Djemba-Djemba"... SAY WHAT ?!?! Kendte ham fra CM 01/02.. (mener det var det spil... Smiley) Og har da hørt om ham fra Man U oss.. Fatter slet ikk vi fik fat i ham, men okay.. Han ryger nok ikk li nu her, han er trods alt ved at genopbygge sin karriere.. Smiley
- Men jah, et par gode køb.. Og vi gjorde det oss med Junior dengang.. Smiley

enged
Gæst

« Svar #517: 06 Nov 2008, 02:15 »

Jeg håber faktisk også Fall bliver, for min skyld må han blive der i 10 år, pt hæver han jo ligaen en del op i niveau.
Fck kommer i aldrig op på økonomisk Wink eller måske når Don ø takker af, der er jo en grund til fck gik fra tæt på bankerot og til den klub i verden hvis aktier er mest værd Smiley han kan sku sit kram ham hr Østergaard.

OB har fået lavet sig et rigtig godt hold, jeg håber da de kan holde niveau hele sæsonen og ikke laver en aab næste år Wink

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #518: 06 Nov 2008, 02:21 »

Jeg håber faktisk også Fall bliver, for min skyld må han blive der i 10 år, pt hæver han jo ligaen en del op i niveau.
Fck kommer i aldrig op på økonomisk Wink eller måske når Don ø takker af, der er jo en grund til fck gik fra tæt på bankerot og til den klub i verden hvis aktier er mest værd Smiley han kan sku sit kram ham hr Østergaard.

OB har fået lavet sig et rigtig godt hold, jeg håber da de kan holde niveau hele sæsonen og ikke laver en aab næste år Wink

Fall bliver ikke.. Men der kommer vel en ny ? BIF har hentet Jallow.. Måske blir det ham ? Måske en anden.. Der skal nok komme nogle.. Wink
Vi er på vej... FCK tjener kassen på landskampe i parken, håndbolden, fitness.dk (ikk ?), lalandia, osv osv... Vi er også begyndt at komme udenfor sporten.. Det er ikke kun fodbold mere.. Det er en forretning... Men Djemba-Djemba er et stort navn.. Større end Fall.. Så lad os nu se hvad der sker til vinter eller sommer.. Jeg tror vi ser endnu større spillere i DK med tiden her... Håber det også.. Smiley OB er i fremgang.. Jeg tror ikk vi ligger i bunden på dette tidspunkt i næste sæson, spørgsmålet for mig er bar om vi kan fortsætte som vi har gjort hidtil.. Vi spillede rigtig godt i Parken, men lidt skuffende mod AaB.. Nu skal vi vise at vi er tophold og slå et Esbjerg-hold der er på vej den rigtige vej.. Men jah, niveauet i ligaen er hævet voldsomt på de sidste par år.. Kan vi se på den europæiske scene ! - Og det er dejligt !

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #519: 08 Nov 2008, 09:42 »

OBs forhandlinger med AMC brudt sammen

Hvad mener i om dette? Skal der forlænges eller skal der købes ny spiller?

Jeg synes personligt at man skal forlænge, vi skal ikke til at spille et nyt forsvar sammen!

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #520: 08 Nov 2008, 17:01 »

OBs forhandlinger med AMC brudt sammen

Hvad mener i om dette? Skal der forlænges eller skal der købes ny spiller?

Jeg synes personligt at man skal forlænge, vi skal ikke til at spille et nyt forsvar sammen!

Frem med den store pung, og forlæng ! NU !!!

KOM SÅ DRENGE !!! FISKERNE SKAL BESEJRRES !!!!  Opstemt

alek9000
Manager

« Svar #521: 08 Nov 2008, 17:16 »

Der er hermed oprettet et nyt fagudtryk indenfor fodboldens verden.

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #522: 08 Nov 2008, 17:21 »

Der er hermed oprettet et nyt fagudtryk indenfor fodboldens verden.

Jah... Inden var det jo en "Herfølge"... Opstemt

Fuck en genial kommentar til Esbjergs pres... "De har godt nok fået sat madding på krogen !"
Hahahaha...  funny
- Hermed en ny reklame til Danskespil !!! Opstemt Opstemt

alek9000
Manager

« Svar #523: 08 Nov 2008, 17:22 »

Jah... Inden var det jo en "Herfølge"... Opstemt

Fuck en genial kommentar til Esbjergs pres... "De har godt nok fået sat madding på krogen !"
Hahahaha...  funny
- Hermed en ny reklame til Danskespil !!! Opstemt Opstemt
De har dog, heldigvis, ikke lavet en hel Herfølge endnu Wink

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #524: 08 Nov 2008, 17:24 »

De har dog, heldigvis, ikke lavet en hel Herfølge endnu Wink

Nej... Skal vi sige en halv ? Smiley

Men det er jo naturligt nok når man mister spillere og samtidig skal bruge mange kræfter på CL.. Smiley
- Men men men.. Der er lang vej til 33. spillerunde endnu.. Wink

Sider: 1 ... 33 34 [35] 36 37 ... 114 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010